Key takeaways
Pros
- Zināšanu bāze ar novatorisku pieeju
- Lieliska darbplūsma ar interesantiem elementiem
- Saprātīgas cenas
Cons
- Obligāta HelpCrunch zīmola klātbūtne lētākajā paketē
Darba uzsākšana ar HelpCrunch
Helpcrunch ir klientu komunikācijas platforma un zināšanu bāzes programmatūra, kas piedāvā diezgan bagātīgu komunikācijas iespēju klāstu. Tā rīku kopa ietver e-pasta integrāciju, tiešsaistes čatu, uznirstošos informācijas logus un zināšanu bāzi. Pieejamas arī mobilās lietotnes. Šis apskats ir koncentrēts uz zināšanu bāzes funkciju, bet vispirms aplūkosim, kā varat uzsākt darbu ar HelpCrunch.
Varat uzsākt darbu, reģistrējoties bezmaksas izmēģinājumam. Lai sāktu, ir nepieciešama pamatinformācija. Nav nepieciešams norādīt kredītkartes informāciju, tāpēc varat sākt darboties bez jebkādiem zemūdens akmeņiem. Pēc reģistrācijas jūs nekavējoties aizvedīs uz HelpCrunch kur būs jāatbild uz dažiem vienkāršiem jautājumiem, piemēram, lietošanas mērķi.
Varat arī pielāgot savu pieredzi un izvēlēties logrīkus un rīkus, ko vēlaties izmantot. Šeit varat vispirms izvēlēties zināšanu bāzes logrīku kā vienu no saviem galvenajiem komunikācijas rīkiem.
Kad esat iegājis saskarnē, varat apskatīties apkārt un to sajust. Pirmajā momentā HelpCrunch saskarne izskatās nedaudz neierasti (labā ziņā) un neticami fokusēta. Saskarne tiešām ir tīra un nepiesārņota, un dizains tāds pats. Tā izmanto mierīgus zilas krāsas akcentus, lai pievērstu uzmanību atbilstošajām vietām.
No otras puses, saskarne ļoti gudri izmanto tukšu laukumu, lai jūs koncentrētos uz savu uzdevumu. Tā ir interesanta pieeja salīdzinājumā ar pārpildītām saskarnēm, ko parasti redzam citās palīdzības dienesta programmatūrās. Pirmais, ko redzēsiet, ir īsa video pamācība, kas var palīdzēt iepazīt saskarni.
Zināšanu bāzi (un citus rīkus) varat atrast kreisajā izvēlnes panelī. Grāmatas ikona ļauj to atrast daudz vieglāk, pat bez vārdiem un aprakstiem. Uzklikšķinot uz tās, tā vispirms ir jāaktivizē, un tas ir tikai viena klikšķa jautājums. Zināšanu bāzei jau ir parauga kategorija, kas nozīmē, ka HelpCrunch iegūsit labas kārtošanas iespējas.
Varat paspēlēties un iepazīties ar visām funkcijām. Varat izveidot jaunas sadaļas un kategorijas, kā arī priekšskatīt zināšanu bāzi. Viss ir patiešām labi izstrādāts, un jūs varat redzēt, ka dizaineri daudz domā par lietotāja saskarnes plānošanu. Es nejutos apmaldījies nevienā brīdī.
Lietotāja pieredze un funkcijas
Arī kategoriju iespējas ir lieliskas. Veidojot jaunu kategoriju, varat ne tikai to nosaukt, bet arī pievienot aprakstu ērtai navigācijai. Turklāt, ja vēlaties, varat arī izmantot SEO iestatījumus un padarīt savu zināšanu bāzes kategoriju redzamāku tiešsaistē. Visbeidzot, kategorijām var pievienot sadaļas. Tās kalpo kā apakškategorijas, lai katru zināšanu bāzes tēmu varētu sakārtot sīkāk. Kopumā tas ir lieliski, un es nedomāju, ka šeit kaut kas pietrūktu.
Tagad paskatīsimies uz zināšanu bāzes rakstu redaktoru. Mani pārsteidza tas, ka HelpCrunch bija vienkāršs, minimālistisks, bet efektīvs aicinājums uz rīcību tukšā raksta lapā. Tas arī tieši parāda, kur varat ierakstīt savu raksta virsrakstu, aprakstu, autoru un kur sākas pats raksta teksts. Tas tiek paveikts bez jebkādiem galvenajiem vietnes elementiem, un viss izskatās pēc raksta redaktora daļas. Atzīšos, tas viss izskatās diezgan labi! Tomēr, kad nonākam līdz funkciju lietojamībai un pieejamībai, situācija nedaudz mainās.
Kur ir visi rīki? Tas droši vien būs jūsu pirmais jautājums. Nu tie ir glīti paslēpti un parādās tikai pēc tam, kad uzklikšķinat raksta teksta sākumā. Izvēle ir minimāla, bet tajā pašā laikā dīvaini parocīga. Šeit ir tikai piecas iespējas – pievienot attēlu, pievienot video, pievienot kodu, pievienot tabulu vai pievienot horizontālu līniju. Tas arī viss.
Kur ir visas formatēšanas iespējas? Tas varētu būt jūsu otrais jautājums. Nu, tās arī ir glīti noslēptas, un tās parādās tikai tad, kad uz jebkura teksta izdariet dubultklikšķi. Pirmajā acu uzmetienā tas ir diezgan mulsinošs paņēmiens, bet lietotne ir tik intuitīva, ka tam nav nozīmes, jo agrāk vai vēlāk visu atradīsiet ar vienkāršu mēģinājumu un kļūdu palīdzību. Varat izvēlēties treknraksta un slīpraksta iespējas (tomēr nav pasvītrojumraksta), mainīt galvenes teksta daļu, izveidot aizzīmju punktus, mainīt teksta līdzinājumu, pārvērst tekstu par piezīmi, pārvērst tekstu par informācijas elementu, pārvērst tekstu par sarkanu brīdinājumu vai pārvērst tekstu par padomu. Vienkārši neticami. Šis nav visbagātākais līdzeklis, kādu jebkad esmu redzējis, bet tas ir neticami – jums ir visi būtiskie rīki un vēl šis tas pa virsu, tāpēc jums tiešām ir viss, kas jums vajadzīgs.
Kopumā HelpCrunch zināšanu bāze ir ļoti interesanta un tā ir inovatīva. Lai gan jauninājumi ne vienmēr rada būtiskas izmaiņas zināšanu pārvaldībā, noteikti ir lieliska sajūta izmantojot HelpCrunch, un man ārkārtīgi patika rakstīšana. Vēl svarīgāk ir tas, ka jauninājums negrauj jau nostabilizējušos darbplūsmu ar zināšanu bāzi vai rakstu redaktoru. Viss darbojas tā, kā tam vajadzētu.
Cenas
Helpcrunch piedāvā trīs cenu paketes, kas būs lētākas, ja izvēlaties gada abonementu. Katra pakete, cenai pieaugot, piedāvā aizvien labākus līdzekļus. Aplūkosim, ko jūs iegūstat HelpCrunch paketēs. Ja izvēlēsities gada abonementu, varat iegūt visas paketes ar 20% atlaidi.
Basic
Pakete Basic sākas no $15 mēnesī lietotājam, un tā nodrošina vienu logrīku, trīs automātiskās ziņas, trīs uznirstošos logus, vienas valodas zināšanu bāzi, pilnīgu pielāgošanu, vienkāršāko automatizāciju un tiešsaistes čata atbalstu. Jums tiek arī obligāti rādīts HelpCrunch zīmols.
Pro
Pro pakete vienam lietotājam sākas no $25 mēnesī. Tā paplašina jūsu aprīkojumu līdz pieciem logrīkiem, 25 automātiskajām ziņām, 15 čatbotu plūsmām, uzlabotu automatizāciju un augstas prioritātes tiešsaistes čata atbalstu. Tā noņem arī HelpCrunch zīmola uzrakstu.
Unlimited
Šī pakete ir pieejama tikai ar gada abonementu, un mājaslapā nav norādīta cena par vienu lietotāju. Jūs iegūstat neierobežotus logrīkus, automātiskās ziņas, uznirstošos informācijas logus un čatbotu plūsmas, kā arī personisku iesaistes asistentu. Jūs iegūstat arī visas iepriekš minētās funkcijas.
Secinājums
HelpCrunch zināšanu bāze ir viena no labākajām, ko varat iegūt. Tā sniedz ievērojamu inovācijas daudzumu, bet paliek pie zemes un saglabā mums pazīstamo zināšanu pārvaldības darbplūsmu. HelpCrunch zināšanu bāzē ir ļoti maz nepareiza, un varat būt drošs, ka jūsu pieredze būs vienkārši lieliska. Viss, kas ir jāapsver, ir tas, kā jūs izmantosiet atlikušos rīkus katrā no paketēm.
Frequently Asked Questions
Kā pielāgot zināšanu bāzes noformējumu HelpCrunch?
Dodieties uz Zināšanu Bāzi, uz sadaļu Iestatījumi. Pēc tam sadaļā Zināšanu Bāzes izskats varat sākt HelpCrunch zināšanu bāzes pielāgošanu. Jūs varat mainīt savas zināšanu bāzes krāsas, lai tās atbilstu jūsu uzņēmuma zīmoliem, mainīt logotipu, pievienot kājenes saites un noņemt HelpCrunch zīmolu, ja jums ir atbilstošā pakete.
Vai HelpCrunch zināšanu bāzē ir paplašināti SEO iestatījumi?
Jā, un tos var atrast sadaļā Zināšanu bāze > Iestatījumi > Papildu iestatījumi. Viena no svarīgākajām iespējām ir Zināšanu Bāzes indeksēšana, kas ļauj atrast jūsu zināšanu bāzi meklētājprogrammās. Šajā sadaļā ir arī papildu iestatījumi attiecībā uz SEO un sociālajiem medijiem.