Zināšanu bāzes programmatūra ir risinājums, kas ir būtiska palīdzības dienesta programmatūras klientu portāla daļa. Šāda veida programmatūra ļauj lietotājiem veidot un pārvaldīt zināšanu bāzi, kas kalpo kā informatīvo rakstu, ceļvežu, prakses un klientu atbalsta izejas punkts.
Uzzināt vairākGuru piedāvā bezmaksas izmēģinājumu tiem, kuri vēlas to vispirms pamēģināt. Jūs varat pieteikties caur vienkāršu reģistrācijas formu, kur nepieciešama minimāla informācija, padarot procesu vienkāršāku. Tiklīdz izveidosiet savu kontu, jūs saņemsiet e-pastu ar saiti reģistrācijas apstiprināšanai. Tiklīdz tā ir apstiprināta, jūs varat aizpildīt savu uzņēmuma informāciju un izlemt, kas būs jūsu galvenais mērķis, izmantojot Guru lietotni. Nākamais solis aicina jūs izvēlēties nodaļu un jūsu lomu uzņēmumā. Pēdējais solis ļauj jums izvēlēties, vai piekrist demonstrācijas zvanam vai atteikties no tā.
Tiklīdz esat veicis visus soļus, varat sākt produkta ceļvedi vai izlaist to. Ceļvedis ir diezgan labi izveidots, un tajā ir parādīts jūsu jaunais informācijas panelis, Guru integrācijas un dažas citas lietas, kas palīdzēs jums uzsākt darbu. Kad esat to pabeidzis, varat sākt apskatīt lietotāja saskarni, kas ir izstrādāta tikpat labi kā Darba uzsākšanas ceļvedis. Guru nodrošina noderīgus rīka padomus visā saskarnē. Varat noklikšķināt uz tiem, ja vēlaties uzzināt vairāk par konkrētajām funkcijām.
Saskarne ir melnās un baltās krāsas kombinācija, kur melnā uzsver navigācijas iespējas, bet baltā ir rezervēta darbvidei. Kontrasts veido labu lietotāja pieredzi ar vieglu navigāciju. Nav tik daudz izvēlnes iespēju, kas ir lieliski, jo tas padara darbplūsmu daudz vieglāku, vismaz no manas skatījuma. Galvenā izvēlne ir novietota kreisajā pusē, un citās vietās nekādu izvēlņu nav, kas padara navigāciju vēl vienkāršāku. Tiklīdz noklikšķināt uz jebkuras izvēlnes iespējas, jūs tiekat pārvietots uz attiecīgo sadaļu Guru lietotnē. Rakstīt rakstus ir ļoti viegli, jo tādēļ, ka Guru nenodrošina citas komunikācijas rīkus, jūs to varat uzskatīt par specializētu zināšanu bāzes lietotni.
Izvēlnes iespējas ir: sākuma ekrāns, bibliotēka, uzdevumi, analīze, kartīšu pārvaldnieks, komandas iestatījumi un kolekcijas. Ja vēlaties piekļūt iestatījumiem, varat noklikšķināt uz sava profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un pielāgot savu Guru pieredzi, ja vēlaties. Saskarne arī nodrošina ērtas kartītes, kas parasti satur informāciju par jaunākajiem Guru atjauninājumiem vai noderīgus ceļvežus, kas izskaidro noteiktas funkcionalitātes.
Vienreiz noklikšķinot uz “Izveidot kartīti” iespējas labajā augšējā stūrī, jums būs divas iespējas sākt rakstīt savu pirmo rakstu. Jūs varat vai nu sākt rakstīt jaunu kartīti pilnībā no jauna, vai izveidot sagatavi. Ir arī iespēja atrast iedvesmu savu kartīšu vai sagatavju izveidei, apmeklējot Guru kopienas. Es pārbaudīju abas iespējas – jaunas kartītes izveidi un sagataves izveidi, un tās darbojas ļoti līdzīgi ar dažām nelielām atšķirībām.
Vienreiz noklikšķinot uz jebkuras no divām iespējām, jūs tiksiet novirzīts uz Guru rakstu redaktoru. Tas izskatās ļoti patīkami, ar lielu uzsvaru uz tukšo raksta sadaļu un neuzbāzīgu rīkjoslu, kas novietota saskarnes augšpusē. Teksta formatēšanas iespējas ir diezgan lieliskas, to nav pārāk daudz vai pārāk maz, tā radot jauku līdzsvaru. Teksta redaktors arī atbalsta tastatūras saīsnes, un jūs varat izsaukt mazāku rīkjoslu ar tādām pašām iespējām, kad iezīmējat teksta fragmentu.
Citas funkcijas ietver klasiku, piemēram, pielikumus un medijus – attēlus, video, saites un kodu gabalus. Jūs arī varat iet dziļāk un papildināt savus rakstus ar marķējumiem, teksta krāsām, ievietojumiem, izcelšanu, sarakstiem un daudz ko citu. Kopumā iespējas ir ļoti labas, un tās piedāvā plašu pielāgošanu. Ja izlemjat izmantot Guru, jums nevajadzētu būt nekādām grūtībām radīt saistošus un informatīvus rakstus.
Tiklīdz esat pabeidzis rakstīt, varat turpināt nākamo soli, kas ļauj jums izvēlēties kolekcijas iestatījumus. Jūs varat izmantot kategorizēšanu un birkas, lai saglabātu savu rakstu tur, kur tam ir jābūt, pievienot paneļus un birkas, kā arī izvēlēties kolekciju, kurā raksts tiks saglabāts. Pēdējie soļi ir verifikācijas iestatījumi un piekļuve. Jūs varat iestatīt verificētāju un verifikācijas intervālu rakstam. Tā ir diezgan noderīga funkcionalitāte, kurai jums vajadzētu palīdzēt uzturēt saturu atjauninātu.
Jūs varat atrast savus pabeigtos rakstus sadaļā Kolekcijas. Visas kolekcijas, ko jūs izveidojat, ir skaisti kategorizētas, lai viegli tajās varētu meklēt. Jūs varat jebkurā laikā rediģēt savus rakstus un viegli nokopēt saiti uz jebkuru no tiem. Kopumā Guru zināšanu bāzes programmatūra piedāvā brīnišķīgu funkcionalitāti un lielisku lietošanas ērtumu.
Guru piedāvā trīs cenu paketes, no kuriem viena sadalās divās iespējās atkarībā no lietotāju skaita. Katra pakete koncentrējas uz atšķirīgu mērķauditoriju un piedāvā atšķirīgu funkciju komplektu. Kopumā šķiet, ka paketes ir ļoti pieejamas. Apskatīsim katru no tām un redzēsim, ko jūs varat iegūt par savu naudu.
Šo paketi jūs varat iegūt par brīvu, ja jūs ne pārsniedzat trīs lietotāju limitu. Ja jums ir nepieciešams vairāk nekā trīs lietotāji, pakete izmaksā vai nu 6 dolārus mēnesī par lietotāju mēnesī, vai 5 dolārus mēnesī par lietotāju, maksājot reizi gadā. Galvenās funkcijas ietver pārlūka paplašinājumu, Slack un Microsoft Teams lietotnes, ieplānotu satura verifikāciju un daudzas citas.
Builder pakete jums izmaksās 12 ASV dolārus mēnesī par lietotāju, vai 10 ASV dolārus mēnesī par lietotāju, maksājot reizi gadā. Tas piedāvā visu, kas ir pieejams Free/Starter paketē un pievieno paplašinātas atļaujas, paziņojumus, analīzi, dublēta satura noteikšanu, automatizētas kontekstualizētas zināšanas, zīmola pielāgošanu un daudzas citas funkcijas.
Enterprise paketei nav konkrētas cenas, un ir nepieciešams sazināties ar pārdošanas nodaļu, lai saņemtu pielāgotu cenu. Šī pakete piedāvā elastību, tāpēc es pieņemu, ka jūs varat paši izvēlēties funkcijas no visas funkciju kopas. Šajā paketē var iekļaut arī MI atbalstītus satura ieteikumus, premium atbalstu un specializētus CSM un ieviešanas pakalpojumus.
Guru piedāvā ļoti labi veidotu zināšanu bāzes funkcionalitāti ar lielisku un ļoti noderīgu funkciju komplektu. Visa lietotne nodrošina lielisku darba vidi, kas sastāv no intuitīvas, vizuāli pievilcīgas lietotāja saskarnes, kā arī viegli izmantojamām navigācijas iespējām. Tā arī piedāvā ļoti labu rakstu redaktoru ar daudzām teksta formatēšanas iespējām un papildu funkcijām. Cena ir vairāk nekā taisnīga par to, ko jūs saņemat, un jūs vienmēr varat paplašināt savu funkciju kopumu, ja jums tas ir nepieciešams. Kopumā Guru ir lieliska zināšanu bāzes programmatūra, kas jūs nepametīs vienus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team