Key takeaways
Pros
- Great interface with easy navigation
- Great article editor
- Great price
Cons
- Very basic knowledge base features
- A slightly illogical button placement in the knowledge base
Darba uzsākšana ar Deskero
Deskero ir mākoņskaitļošanas klientu apkalpošanas pārvaldes risinājums, ko var izmantot kā zināšanu bāzes programmatūru. Papildus zināšanu bāzei Deskero koncentrējas uz daudzkanālu atbalstu, klientu apkalpošanu sociālajos medijos un tiešsaistes čatā. Lai gan šķiet, ka priekšplānā tiek virzīts tiešsaistes čats, mēs šajā apskatā aplūkosim tieši Deskero zināšanu bāzes funkcijas.
Deskero ir viens no risinājumiem, kas neuzmācas ar demonstrāciju. Jūs varat sākt ar bezmaksas izmēģinājumu, kam nav nepieciešama kredītkartes informācija. Tas ir arī ļoti ātri, tāpēc savu jauno informācijas paneli varat reģistrēt un sākt lietot jau pēc pāris minūtēm. Deskero palīdz uzsākt ar īsu, bet ļoti noderīgu ceļvedi darba iesākumā. Kad tas būs apskatīts, jūs atradīsities galvenajā panelī un varēsit sākt to pētīt.
Saskarnei ir interesanta krāsu shēmas izvēle un es domāju, ka dažiem cilvēkiem tā varētu nepatikt nemaz. Tomēr tas ir tikai izvēles un gaumes jautājums, tātad – katram savs. Neskatoties uz to, saskarne ir ļoti labi izstrādāta un izskatās viegli navigējama jebkuros apstākļos, un tā ir vissvarīgākā daļa. Absolūti nekas netrūkst, un katru rīku varat skaidri redzēt jau uzreiz, tāpēc jebkurai darbplūsmai vajadzētu būt vieglākai par vieglu. Šī saskarne var konkurēt ar labākajiem risinājumiem.
Saskarnes augšējā daļā redzama vienkārša izvēļņu josla, kas var aizvest jūs uz dažādiem Deskero rīkiem un daļām. Tur ir pieteikumi, uzdevumi, klienti, analīze, čats, iestatījumi un zināšanu bāze. Tas nozīmē, ka nav jāveic nekādi apnicīgi meklējumi pa visu programmatūru, lai to atrastu, un tas vienmēr tiek augstu novērtēts, lai gan tam vajadzētu būt parastai lietai. Katrai šīs izvēlnes sadaļai kreisajā pusē ir sekundārā izvēlnes josla, kas ļauj veikt darbības un doties uz apakšsadaļām. Uzklikšķinot uz zināšanu bāzes iespējas, jūs aizvedīs uz svaigu, tukšu zināšanu bāzi ar vienkāršu saskarni.
Lietotāja pieredze un funkcijas
Saskarne aicinās vispirms izveidot kategorijas un apakškategorijas, kas parāda, ka Deskero piedāvā labas jūsu rakstu kārtošanas iespējas. Veidojot jaunas kategorijas, varat izvēlēties kategorijas nosaukumu un redzamības iespējas — varat izvēlēties, vai kategorija būs redzama iekšēji aģentiem, ārēji klientiem, redzama aģentiem un klientiem vai tikai noteiktām aģentu grupām.
Šeit var ieraudzīt Deskero saskarnes pirmo problēmu. Atrast iespēju izveidot jaunu rakstu nav acīmredzami skaidri paveicams, jo nekur nav redzama neviena poga. Es pat nevarēju atvērt raksta kategoriju, un vienīgā iespēja tikt tālāk, bija, izveidot vēl vienu kategoriju (vai apakškategoriju). Pagāja minūte, līdz es sapratu, ka iespēja izveidot rakstu ir kreisajā izvēlnes joslā zem opcijas “Risinājumi”, un tur var izveidot jaunu Risinājumu (Rakstu). Lai gan šī nav sliktākā navigācija, tā noteikti nav arī labākā, jo lielākā daļa zināšanu bāzes programmatūras ietver acīmredzami novietotu pogu rakstu veidošanai.
Noklikšķinot uz pogas “Jauns risinājums”, varat sākt rakstīt raksta redaktorā. Man ir prieks teikt, ka raksta redaktors ir ārkārtīgi labi noformēts. Kā jau katram labam rakstu redaktoram, arī Deskero rakstu redaktors koncentrējas uz rakstīšanu, tā vietā, lai novērstu uzmanību. Laukumi virsrakstiem, un raksta pamattekstam ir plati un aizņem lielāko daļu vietas. Te nav nekādu uzmanību novērsošu elementu, un jūs varat koncentrēties uz rakstīšanu.
Tomēr redaktoram ir milzīga problēma ar funkciju trūkumu. Teksta rediģēšanas rīku kopa ir viena no vienkāršākajām, ko jebkad esmu redzējis, un tā piedāvā tikai visvienkāršākās rediģēšanas funkcijas. Jūs tās, protams, varat izmantot, lai uzrakstītu labus rakstus ar zināmu radošu pieeju, bet Deskero varētu izstrādāt atjauninājumu, kas sistēmā pievienotu papildu teksta rediģēšanas funkcionalitāti. Patreiz varat izmantot tādas pamatfunkcijas kā treknrakstu un slīprakstu. Diemžēl nav citu iespēju, piemēram, teksta līdzināšana, galvenes iespējas, fonta lieluma iespējas un citas ļoti svarīgas lietas, kurām vajadzētu būt kā standartam visos teksta redaktoros.
Tomēr jums ir iespēja pievienot savu kodu, saites, attēlus un videoklipus, līdz ar to jūs varat radoši izpausties un pēc iespējas pielāgot savus rakstus šīm iespējām. Raksta redaktora apakšā varat atrast arī iespējas tagiem un meklētājprogrammas optimizācijai (SEO).
Cenas
Cenas ir diezgan neapmierinošas, ņemot vērā, cik kopumā zināšanu bāze Deskero ir slikti aprīkota. Tomēr katra pakete piedāvā citus komunikācijas rīkus, tāpēc cena ir ne tikai zināšanu bāzes līdzeklim, netieši norādot, ka Deskero var būt visai izdevīgs darījums. Tas piedāvā trīs paketes, un katrs no tiem piedāvā pilnu komunikācijas rīku komplektu. Ierobežojumi rodas citur.
Grow
Grow pakete izmaksā $12 mēnesī lietotājam, maksājot ik mēnesi, vai $9 mēnesī lietotājam, maksājot reizi gadā. Tā ir vērsta uz palīdzības dienesta pamata funkciju nodrošināšanu. Galvenās iezīmes ir sociālo tīklu pieteikumu apstrāde, piešķiršanas automatizācija, tiešsaistes čats, darbvirsmas paziņojumi un pilns API.
Business
Pakete Business izmaksā $30 mēnesī lietotājam, maksājot ik mēnesi, vai $25 mēnesī lietotājam, maksājot reizi gadā. Galvenie aspekti ir pilnīgs daudzkanālu rīku kopums, pieteikumu piešķiršanas noteikumi, čata un atsauksmju logrīks, pakalpojumu līmeņa līgumi un scenāriji, kas būtībā ir automatizācijas.
Premium
Premium pakete izmaksā $120 mēnesī lietotājam, maksājot ik mēnesi, vai $90 mēnesī lietotājam, maksājot katru gadu. Šī ir visdārgākā pakete, un tā piedāvā vairāku zīmolu pārvaldību, laika kontroli, paplašinātus biznesa un loģikas nosacījumus, bezmaksas iekšējos aģentus un papildu atbalstu un pielāgošanu.
Secinājums
Deskero ir daudz ko piedāvāt par ļoti zemu cenu, tomēr ir dažas būtiskas iezīmes, kas pietrūkst, un tas ir žēl. Tā ir kopumā ērti lietojama un labi izstrādāta palīdzības dienesta programmatūra, kas noteikti iepriecina daudzus klientus. Lai gan zināšanu bāze nav īsti bezjēdzīga un darbs ar to sagādā prieku, nav pietiekoši daudz iespēju jūsu rakstu pielāgošanai. Cena varētu to kompensēt, ja viņi savā piedāvājumā pievienotu nedaudz vairāk zināšanu bāzes.
Frequently Asked Questions
Es nevaru atrast pogu, lai izveidotu jaunu rakstu Deskero zināšanu bāzē.
Pēc ieiešanas zināšanu bāzē tiek parādīts ekrāns, kurā tiek aicināts izveidot jaunas kategorijas vai apakškategorijas, bet nav iespējas izveidot jaunu rakstu. Šī iespēja ir pieejama, izmantojot izvēlnes elementu Risinājumi kreisajā panelī. Noklikšķiniet uz to, un zināšanu bāzes saskarnes augšējā labajā stūrī redzēsit pogu jauna raksta izveidei.
Kur es varu pielāgot Deskero klientu portālu?
Šo iespēju varat atrast iestatījumos. Atveriet Iestatījumi > Publiskais portāls > Zīmols. Šeit varat mainīt sava klientu portāla logotipu un krāsas, kā arī valodas, portāla informāciju un daudz ko citu.