LiveAgent zvanu centra funkcijas ir īstais rīks attiecību veidošanai un personiskākas pieejas nodrošināšanai problēmu risināšanā. Mūsu zvanu centra sistēma atbalsta visus populāros VoIP pakalpojumu sniedzējus, lai jūs varētu sākt darbu praktiski uzreiz. To atbalsta dažādas funkcijas, kas padara zvanīšanu daudz vienkāršāku. Izmēģiniet to šodien un redziet to darbībā.
00:00 / 02:02
Mūsu zvanu centrs ir lielisks papildinājums mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūrai, kas palīdz nodrošināt efektīvu klientu apkalpošanu. Mūsu risinājums ir ideāli piemērots personiskākai klientu attiecību pārvaldībai un ātrai klientu atbalsta nodrošināšanai.
00:00 / 04:39
Vai vēlaties to redzēt darbībā? Apskatiet, kā darbojas LiveAgent zvanu centrs, un iepazīstieties ar mūsu produktivitātes funkcijām, kas var vienkāršot jūsu darbplūsmu. Uzziniet, cik viegli to ir iestatīt un lietot. Tas aizņem tikai dažas minūtes.
Apskatiet, cik viegla ir LiveAgent zvanu centra izmantošana. Katrs rīks un funkcija ir viegli pieejamas tieši jūsu LiveAgent informācijas panelī, lai nodrošinātu vislabāko aģenta pieredzi un darbplūsmu.
Ko saņems jūsu Kontaktu centra aģenti:
Izmantojot LiveAgent, jūs parūpēsieties par klientiem. Jūs iegūsiet viņu lojalitāti, pateicoties efektīvam zvanu centra pakalpojumam, kas vienmēr ir pieejams, un palīdzot viņiem ātrāk atrisināt problēmas pa tālruni.
Pārsniedziet klientu cerības
Apskatiet dažas LiveAgent zvanu centra galvenās funkcijas un uzziniet, kā tās izmantot, lai izveidotu lielisku darbplūsmu.
Atklājiet visas mūsu zvanu centra funkcijas un uzziniet, kā tās izmantot, lai uzlabotu atbalstu pa tālruni.
Iekšējie zvani ir funkcija, kas vajadzības gadījumā ļauj sazināties ar kolēģiem viņu maiņu laikā, kā arī ļauj jums viņiem pārsūtīt zvanus.
Uzziniet vairāk par iekšējiem zvaniem
Mūsu daudzkanālu zvanu centra programmatūra var apstrādāt vairākus kanālus — mūsu zvanu centru, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, tiešsaistes čatu, klientu portālu, e-pastu un citus.
Mūsu tīmekļa zvanu centrs var zvanīt uz jebkuru tīmekļa numuru. Noklikšķiniet uz numura, uz kuru vēlaties zvanīt, un LiveAgent paveiks pārējo. Tas var izmantot arī e-pasta nosūtīšanas protokolu “mail-to”.
Uzziniet vairāk par zvanīšanas pogām
Mūsu zvanu centrā ir apmeklētāju un konsultatīvā pārsūtīšana. Apmeklētāju pārsūtīšana palielina klientu apmierinātību un nodrošina, ka zvanītājs tiek piesaistīts aģentam, pirms zvans tiek pārtraukts.
Uzziniet vairāk par zvanu pārsūtīšanu
LiveAgent zvanu centrs ir integrēts ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu sniedzēju izmantojot SIP Maģistrāli. Vai neredzat vēlamo VoIP partneri? Sazinieties ar mums, un mēs ar prieku pievienosim to mūsu sarakstam.
Palieliniet klientu apmierinātību, iedrošinot klientus pieprasīt atzvanu reizēs, kad viņiem nav laika gaidīt vai kad jūsu aģenti ir pārāk aizņemti, lai šajā brīdī atbildētu.
Uzziniet vairāk par automātisko atzvanu
Atbalstiet savus klientus, sazinoties ar viņiem, izmantojot mūsu manuālo izejošo zvanu centru. Uzlabojiet attiecības ar klientiem un optimizējiet izejošo mijiedarbību ar klientiem.
Aģentiem ir iespēja ienākošos zvanus pārvirzīt uz personīgo ierīci, piemēram, mobilo tālruni. Izmantojiet to, pārsūtot zvanus uz GSM tālruņa numuru vai mūsu lietotni LivePhone.
Uzziniet vairāk par zvanu pārvirzīšanu
Savienojiet neierobežotu skaitu zvanīšanas ierīces un tālruņu numurus ar savu zvanu centra risinājumu. LiveAgent ir saderīgs gan ar aparatūras, gan ar virtuālajām zvanīšanas ierīcēm, piemēram, programmatūras tālruņiem.
Uzziniet vairāk par atbalstītajām zvanīšanas ierīcēm
LiveAgent “viss vienā” zvanu centra risinājums piedāvā ar kontekstu bagātu darbvirsmu. Piešķiriet savam zvanu centram saikni atbildēšanai uz zvaniem un klienta datu atrašanai.
Uzziniet vairāk par vienoto iesūtni
Jūsu kontaktu centrs var nodrošināt, ka jūsu aģenti vienmēr sniedz personalizētus pakalpojumus, izmantojot kādu no mūsu trim CRM integrācijām. Varat arī izmantot mūsu iebūvētos CRM rīkus.
Integrējiet savus datorus, klēpjdatorus un aparatūras tālruņus ar LiveAgent. Ērti atbildiet un veiciet zvanus, vienlaikus nodrošinot klientiem lielisku klientu atbalstu.
Iespējojiet pašpiegādes paziņojumus lietotnē LivePhone, un tā jūs brīdinās ar pašpiegādes paziņojumu ikreiz, kad zvanīs čats, tālruņa zvans vai būs izveidota jauns ienākošais pieteikums.
Pārskatiet savu mijiedarbību saistībā ar aģentu veiktajiem, saņemtajiem, atbildētajiem vai neatbildētajiem zvaniem. Iegūstiet kontekstu ar klientu vēsturi, pateicoties zvanu žurnālierakstiem un vēstures funkcijām.
LiveAgent zvanu centra programmatūra atbalsta IVR kokus. Ierakstiet savus paziņojumus vai augšupielādējiet iepriekš ierakstītus failus savā LiveAgent balss atbildes sistēmā, lai nodrošinātu inteliģentu pārvirzīšanu.
Uzziniet vairāk par interaktīvo balss atbildi
Mūsu zvanu centra lietotne sadala zvanus atbilstoši aģenta prioritātei vai pēc nejaušības principa. Izvēlieties sev piemērotāko iestatījumu, kā arī pielāgotus iestatījumus, piemēram, pauzes laiku.
Iegūstiet kontekstu klientu vēsturei, izmantojot neierobežotu zvanu ierakstīšanu, kas saglabā ikvienu zvanu. Atskaņojiet tos jebkurā laikā, lai redzētu, kā nodrošināt izcilu klientu pieredzi.
Mūsu uzņēmuma zvanu centra programmatūra ir saderīga ar daudzām mākoņa VoIP tālruņu sistēmām. Savienojiet tos ar savu LiveAgent zvanu centru un zvaniet, izmantojot vēlamās ierīces.
Mūsu visaptverošais zvanu centra risinājums var pārvaldīt un zvanīšanai izmantot vairākas ierīces. Sistēma informē jūs ik reizi, kad kāds mēģina jums piezvanīt uz jebkuru numuru.
Nodrošiniet atbalstu visu diennakti un uzlabojiet klientu apmierinātību pat tad, kad jūsu aģenti ir bezsaistē. Izmantojiet mūsu zināšanu bāzi bezsaistes atbalstam.
Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi
Izmantojiet mūsu vēsturiskās atskaites, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Izmantojiet diagrammas vai grafikus un segmentējiet datus tā, kā vēlaties. Sekojiet līdzi zvaniem, dīkstāves laikam un citām lietām.
Mūsu tīmekļa zvanu centra programmatūra ļauj kontaktu centra aģentiem veikt videočatus ar klientiem. Videozvani atbalsta video, balss un čatu bez iespējas tos ierakstīt.
Uzziniet vairāk par videozvanu programmatūru
Ātrāki risinājumi
Mūsu zvanu centru ir viegli iestatīt, un jūs varat sākt to lietot dažu minūšu laikā. Tas ir pilnībā integrēts mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmā, lai jūs vienmēr varētu izmantot ātru, daudzkanālu un hibrīdu saziņu.
20s
Vidējais sasniedzamības laiks
Integrējiet savu daudzkanālu pieteikumu apstrādes programmatūru ar lietotnēm, kuras izmantojat ikdienā. Mums ir vairāk nekā 150 integrāciju, kas pieejamas, izmantojot spraudņus.
Labāka sasniedzamība
Zvani joprojām ir viens no populārākajiem veidiem, kā sazināties ar palīdzības dienestiem, tāpēc zvani ir viens no ātrākajiem veidiem, kā apmierināt klientus. Iegūstiet vienu no populārākajiem klientu saziņas kanāliem un sasniedziet vairāk klientu.
Zvani, iespējams, nav vismodernākā saziņas metode, taču tie noteikti netaisās pazust. Tie ir viens no ātrākajiem saziņas veidiem, un tie ievērojami atvieglo klientu apmierinātības palielināšanu.
50 %
no visiem klientiem veic zvanus
Puse no jūsu klientu bāzes, iespējams, gaida iespēju jums piezvanīt, nevis sūtīt e-pastus. Pat vien dažas tālruņa līnijas var uzlabot klientu apmierinātību.
Kvalitatīva apkalpošana
Pa tālruni ir daudz vieglāk saprast un atrisināt problēmas. Zvani var palīdzēt jums sazināties ar klientiem citā līmenī, vienlaikus ļaujot izvairīties no garām sarunām, izmantojot e-pastu. Varat izmantot arī videozvanus.
70 %
Vidējais atrisināšanas līmenis
Pētījumi liecina, ka zvani ir viens no uzticamākajiem kanāliem problēmu risināšanai. Jauniniet savu rīku komplektu, lai atrisinātu steidzamas problēmas vai zvanītu svarīgiem klientiem.
Zvanu funkcijām nav jāiedzen jūs bankrotā, vienkārši izmantojiet mūsu kalkulatoru un uzziniet, cik daudz jūs varat ietaupīt, izmantojot LiveAgent.
Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu
Integrējiet, Automatizējiet, Ieviesiet Jauninājumus
Atsauksmes
“Pieejiet katram klientam ar domu palīdzēt viņam atrisināt problēmu vai sasniegt mērķi, nevis pārdot produktu vai pakalpojumu.” – Braiens Treisijs (Brian Tracy)
Andrejs Saksons (Andrej Saxon)
Pārdošanas menedžeris
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team