Zvanu centra programmatūra

Sniedziet atbalstu personiskākā līmenī, izmantojot zvanus.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Sākt darbu ar specializētu ienākošo zvanu centru

LiveAgent zvanu centra funkcijas ir īstais rīks attiecību veidošanai un personiskākas pieejas nodrošināšanai problēmu risināšanā. Mūsu zvanu centra sistēma atbalsta visus populāros VoIP pakalpojumu sniedzējus, lai jūs varētu sākt darbu praktiski uzreiz. To atbalsta dažādas funkcijas, kas padara zvanīšanu daudz vienkāršāku. Izmēģiniet to šodien un redziet to darbībā.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Zvanu centra programmatūra jūsu palīdzības dienestā

00:00 / 02:02

LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Kāpēc izvēlēties LiveAgent zvanu centru?

Mūsu zvanu centrs ir lielisks papildinājums mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūrai, kas palīdz nodrošināt efektīvu klientu apkalpošanu. Mūsu risinājums ir ideāli piemērots personiskākai klientu attiecību pārvaldībai un ātrai klientu atbalsta nodrošināšanai.

Zvanu centra programmatūras demonstrācija

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Atklājiet sev mūsu zvanu centra programmatūru

Vai vēlaties to redzēt darbībā? Apskatiet, kā darbojas LiveAgent zvanu centrs, un iepazīstieties ar mūsu produktivitātes funkcijām, kas var vienkāršot jūsu darbplūsmu. Uzziniet, cik viegli to ir iestatīt un lietot. Tas aizņem tikai dažas minūtes.

Piešķiriet sava kontaktu centra aģentiem īstos rīkus ar LiveAgent

Apskatiet, cik viegla ir LiveAgent zvanu centra izmantošana. Katrs rīks un funkcija ir viegli pieejamas tieši jūsu LiveAgent informācijas panelī, lai nodrošinātu vislabāko aģenta pieredzi un darbplūsmu.

Ko saņems jūsu Kontaktu centra aģenti:

  • Ātrāki atrisināšanas rādītāji laika ziņā jutīgām problēmām
  • Reāllaika uzraudzība un zvanu centra metrika
  • Vairāki sarunu kanāli vienā saskarnē
LiveAgent call center support

Iegūstiet pārskatu par mūsu zvanu centra risinājumu

Apskatiet dažas LiveAgent zvanu centra galvenās funkcijas un uzziniet, kā tās izmantot, lai izveidotu lielisku darbplūsmu.

Zvanu centra programmatūras funkcijas

Atklājiet visas mūsu zvanu centra funkcijas un uzziniet, kā tās izmantot, lai uzlabotu atbalstu pa tālruni.

Iekšējie zvani

Iekšējie zvani ir funkcija, kas vajadzības gadījumā ļauj sazināties ar kolēģiem viņu maiņu laikā, kā arī ļauj jums viņiem pārsūtīt zvanus.

Uzziniet vairāk par iekšējiem zvaniem

Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra

Mūsu daudzkanālu zvanu centra programmatūra var apstrādāt vairākus kanālus — mūsu zvanu centru, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, tiešsaistes čatu, klientu portālu, e-pastu un citus.

Uzziniet vairāk par palīdzības dienesta programmatūru

Funkcijas “Noklikšķināt, lai zvanītu” un “Nosūtīt e-pastu”

Mūsu tīmekļa zvanu centrs var zvanīt uz jebkuru tīmekļa numuru. Noklikšķiniet uz numura, uz kuru vēlaties zvanīt, un LiveAgent paveiks pārējo. Tas var izmantot arī e-pasta nosūtīšanas protokolu “mail-to”.

Uzziniet vairāk par zvanīšanas pogām

Zvanu pārsūtīšana

Mūsu zvanu centrā ir apmeklētāju un konsultatīvā pārsūtīšana. Apmeklētāju pārsūtīšana palielina klientu apmierinātību un nodrošina, ka zvanītājs tiek piesaistīts aģentam, pirms zvans tiek pārtraukts.

Uzziniet vairāk par zvanu pārsūtīšanu

VoIP zvanu centra tālruņa sistēma

LiveAgent zvanu centrs ir integrēts ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu sniedzēju izmantojot SIP Maģistrāli. Vai neredzat vēlamo VoIP partneri? Sazinieties ar mums, un mēs ar prieku pievienosim to mūsu sarakstam.

Uzziniet vairāk par VoIP partneriem

Atzvana funkcijas

Palieliniet klientu apmierinātību, iedrošinot klientus pieprasīt atzvanu reizēs, kad viņiem nav laika gaidīt vai kad jūsu aģenti ir pārāk aizņemti, lai šajā brīdī atbildētu.

Uzziniet vairāk par automātisko atzvanu

Izejošo zvanu centra programmatūra

Atbalstiet savus klientus, sazinoties ar viņiem, izmantojot mūsu manuālo izejošo zvanu centru. Uzlabojiet attiecības ar klientiem un optimizējiet izejošo mijiedarbību ar klientiem.

Uzziniet vairāk par izejošo zvanu centra programmatūru

Zvanu pārvirzīšana uz personīgo ierīci

Aģentiem ir iespēja ienākošos zvanus pārvirzīt uz personīgo ierīci, piemēram, mobilo tālruni. Izmantojiet to, pārsūtot zvanus uz GSM tālruņa numuru vai mūsu lietotni LivePhone.

Uzziniet vairāk par zvanu pārvirzīšanu

Vairākas atbalstītās zvanu ierīces un tālruņu numuri

Savienojiet neierobežotu skaitu zvanīšanas ierīces un tālruņu numurus ar savu zvanu centra risinājumu. LiveAgent ir saderīgs gan ar aparatūras, gan ar virtuālajām zvanīšanas ierīcēm, piemēram, programmatūras tālruņiem.

Uzziniet vairāk par atbalstītajām zvanīšanas ierīcēm

Daudzkanālu aģenta darbvirsma

LiveAgent “viss vienā” zvanu centra risinājums piedāvā ar kontekstu bagātu darbvirsmu. Piešķiriet savam zvanu centram saikni atbildēšanai uz zvaniem un klienta datu atrašanai.

Uzziniet vairāk par vienoto iesūtni

Iebūvētā un trešo pušu CRM integrācijas

Jūsu kontaktu centrs var nodrošināt, ka jūsu aģenti vienmēr sniedz personalizētus pakalpojumus, izmantojot kādu no mūsu trim CRM integrācijām. Varat arī izmantot mūsu iebūvētos CRM rīkus.

Uzziniet vairāk par CRM integrācijām

Datortelefonijas integrācija (CTI)

Integrējiet savus datorus, klēpjdatorus un aparatūras tālruņus ar LiveAgent. Ērti atbildiet un veiciet zvanus, vienlaikus nodrošinot klientiem lielisku klientu atbalstu.

Uzziniet vairāk par datortelefonijas integrāciju

LiveAgent's call center integrations

Paziņojumi lietotnēs

Iespējojiet pašpiegādes paziņojumus lietotnē LivePhone, un tā jūs brīdinās ar pašpiegādes paziņojumu ikreiz, kad zvanīs čats, tālruņa zvans vai būs izveidota jauns ienākošais pieteikums.

Uzziniet vairāk par pašpiegādes paziņojumiem lietotnē

Zvanu žurnālieraksti

Pārskatiet savu mijiedarbību saistībā ar aģentu veiktajiem, saņemtajiem, atbildētajiem vai neatbildētajiem zvaniem. Iegūstiet kontekstu ar klientu vēsturi, pateicoties zvanu žurnālierakstiem un vēstures funkcijām.

Uzziniet vairāk par zvanu informācijas žurnālierakstiem

Interaktīvā balss atbilde(IVR)

LiveAgent zvanu centra programmatūra atbalsta IVR kokus. Ierakstiet savus paziņojumus vai augšupielādējiet iepriekš ierakstītus failus savā LiveAgent balss atbildes sistēmā, lai nodrošinātu inteliģentu pārvirzīšanu.

Uzziniet vairāk par interaktīvo balss atbildi

Automātiskā zvanu sadale (ACD)

Mūsu zvanu centra lietotne sadala zvanus atbilstoši aģenta prioritātei vai pēc nejaušības principa. Izvēlieties sev piemērotāko iestatījumu, kā arī pielāgotus iestatījumus, piemēram, pauzes laiku.

Uzziniet vairāk par automātisko zvanu sadali

Zvanu ierakstīšana

Iegūstiet kontekstu klientu vēsturei, izmantojot neierobežotu zvanu ierakstīšanu, kas saglabā ikvienu zvanu. Atskaņojiet tos jebkurā laikā, lai redzētu, kā nodrošināt izcilu klientu pieredzi.

Uzziniet vairāk par zvanu ierakstīšanu

Programmiskie tālruņi

Mūsu uzņēmuma zvanu centra programmatūra ir saderīga ar daudzām mākoņa VoIP tālruņu sistēmām. Savienojiet tos ar savu LiveAgent zvanu centru un zvaniet, izmantojot vēlamās ierīces.

Uzziniet vairāk par programmisko tālruņu programmatūru

Call center softphones integration

Ienākošo zvanu centra programmatūra

Mūsu visaptverošais zvanu centra risinājums var pārvaldīt un zvanīšanai izmantot vairākas ierīces. Sistēma informē jūs ik reizi, kad kāds mēģina jums piezvanīt uz jebkuru numuru.

Uzziniet vairāk par ienākošo zvanu centra programmatūru

Iebūvēta zināšanu bāze

Nodrošiniet atbalstu visu diennakti un uzlabojiet klientu apmierinātību pat tad, kad jūsu aģenti ir bezsaistē. Izmantojiet mūsu zināšanu bāzi bezsaistes atbalstam.

Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi

Call center softphones integration

Vēsturiskās atskaites

Izmantojiet mūsu vēsturiskās atskaites, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Izmantojiet diagrammas vai grafikus un segmentējiet datus tā, kā vēlaties. Sekojiet līdzi zvaniem, dīkstāves laikam un citām lietām.

Uzziniet vairāk par atskaitēm

Video zvanu programmatūra

Mūsu tīmekļa zvanu centra programmatūra ļauj kontaktu centra aģentiem veikt videočatus ar klientiem. Videozvani atbalsta video, balss un čatu bez iespējas tos ierakstīt.

Uzziniet vairāk par videozvanu programmatūru

Ātrāki risinājumi

Sazinieties ar klientiem ātrāk

Mūsu zvanu centru ir viegli iestatīt, un jūs varat sākt to lietot dažu minūšu laikā. Tas ir pilnībā integrēts mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmā, lai jūs vienmēr varētu izmantot ātru, daudzkanālu un hibrīdu saziņu.

  • Mazāk gaidīšanas un apmierinātāki klienti
  • Veidojiet personiskākas attiecības ar klientiem
Chart

20s

Vidējais sasniedzamības laiks

Integrējiet savu daudzkanālu pieteikumu apstrādes programmatūru ar lietotnēm, kuras izmantojat ikdienā. Mums ir vairāk nekā 150 integrāciju, kas pieejamas, izmantojot spraudņus.

Labāka sasniedzamība

Paplašiniet savu sasniedzamību un uzlabojiet savu atbalstu

Zvani joprojām ir viens no populārākajiem veidiem, kā sazināties ar palīdzības dienestiem, tāpēc zvani ir viens no ātrākajiem veidiem, kā apmierināt klientus. Iegūstiet vienu no populārākajiem klientu saziņas kanāliem un sasniedziet vairāk klientu.

Zvani, iespējams, nav vismodernākā saziņas metode, taču tie noteikti netaisās pazust. Tie ir viens no ātrākajiem saziņas veidiem, un tie ievērojami atvieglo klientu apmierinātības palielināšanu.

  • Izmantojiet populāru klientu saziņas kanālu
  • Sasniedziet vairāk klientu un atrisiniet vairāk jautājumu
Chart

50 %

no visiem klientiem veic zvanus

Puse no jūsu klientu bāzes, iespējams, gaida iespēju jums piezvanīt, nevis sūtīt e-pastus. Pat vien dažas tālruņa līnijas var uzlabot klientu apmierinātību.

Kvalitatīva apkalpošana

Nodrošiniet kvalitatīvu klientu apkalpošanu

Pa tālruni ir daudz vieglāk saprast un atrisināt problēmas. Zvani var palīdzēt jums sazināties ar klientiem citā līmenī, vienlaikus ļaujot izvairīties no garām sarunām, izmantojot e-pastu. Varat izmantot arī videozvanus.

  • Personīgi atrisiniet steidzamas problēmas 
  • Pievienojiet videozvanus un zvaniet klientiem aci pret aci
Chart

70 %

Vidējais atrisināšanas līmenis

Pētījumi liecina, ka zvani ir viens no uzticamākajiem kanāliem problēmu risināšanai. Jauniniet savu rīku komplektu, lai atrisinātu steidzamas problēmas vai zvanītu svarīgiem klientiem.

Ietaupiet vairāk, izmantojot zvanu centra programmatūru

Zvanu funkcijām nav jāiedzen jūs bankrotā, vienkārši izmantojiet mūsu kalkulatoru un uzziniet, cik daudz jūs varat ietaupīt, izmantojot LiveAgent.

Medal

Sāciet lietot LiveAgent jau tagad!

Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā

Vairāk nekā 60 VoIP pakalpojumu sniedzēju integrāciju
LiveAgent

Integrējiet, Automatizējiet, Ieviesiet Jauninājumus

LiveAgent VoIP providers

Atsauksmes

Iegūstiet LiveAgent un pievienojieties 7000 apmierinātiem klientiem

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Pierakstīties uz demonstrāciju

requestDemo
Ko jūs uzzināsit demonstrācijas laikā
  • Kā sasniegt savus biznesa mērķus, izmantojot LiveAgent — vai tā būtu klientu apmierinātības uzlabošana vai pārdošanas apjoma palielināšana.
  • Kā darbojas LiveAgent. Mēs sniegsim jums produkta apskatu, lai jūs varētu gūt priekšstatu par to, kā tas ir – strādāt ar mūsu programmatūru.
  • Atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem par cenām, apkalpošanu, integrācijām un funkcijām.

“Pieejiet katram klientam ar domu palīdzēt viņam atrisināt problēmu vai sasniegt mērķi, nevis pārdot produktu vai pakalpojumu.” – Braiens Treisijs (Brian Tracy)

Andrejs Saksons (Andrej Saxon)
Pārdošanas menedžeris

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x