Bez piepūles iesaistieties ar klientiem visos kanālos. LiveAgent, daudzkanālu mākonī balstīta zvanu centra programmatūra ir viss, kas nepieciešams, lai klientiem nodrošinātu uzticamu un personalizētu pakalpojumu.
Mūsu VoIP (Balss, izmantojot Interneta Protokolu) zvanu centra tālruņu sistēma ir aprīkota ar uzlabotām funkcijām, piemēram, IVR, atzvana pieprasījumiem, Automātisko Zvanu Sadali, viedo zvanu pārvirzīšanu, zvanu pārsūtīšanu, neierobežotu zvanu ierakstīšanu un HD videozvaniem, un tā ir tikai viena daļa.
00:00 / 02:02
Zvanu centra programmatūras risinājumi ir sistēmas, kas ļauj zvanu centra aģentiem apstrādāt ienākošos un izejošos zvanus. Šie risinājumi ir ideāli piemēroti klientu attiecību personiskai pārvaldībai un ātrāka klientu atbalsta nodrošināšanai.
00:00 / 04:39
Iepazīstieties ar mūsu galvenajām funkcijām, izmantojot bezmaksas LiveAgent izmēģinājumu, un uzziniet, kā ar mūsu risinājuma palīdzību sniegt profesionālus pakalpojumus. Ieraugiet, cik vienkārši ir iestatīt zvanu centru, pievienot VoIP numurus vai konfigurēt IVR ar mūsu jaudīgo rīku
Aplūkojiet, kā LiveAgent var uzlabot saziņu ar klientu kontaktpersonām un radīt lielisku aģenta pieredzi. Mūsu elastīgais risinājums darbojas gludi, tā, lai jūs varētu koncentrēties uz to, lai jūsu klienti būtu apmierināti.
Ko iegūst jūsu Kontaktu centra aģenti:
Mūsu kontaktcentra rīks var palīdzēt jums izveidot visaptverošu klientu piesaistes platformu un uzlabot klientu lojalitāti. Rādiet saviem klientiem apbrīnojamu atbalstu, izmantojot mūsu palīdzības dienesta risinājumu, un ātri risiniet laikietilpīgas problēmas.
Pārspējiet klienta gaidas
Pateicoties mūsu universālajam risinājumam, vienkārši pārvaldiet klientu atbalsta centru darbības. Iegūstiet visaugstāko zvanu centra produktivitāti un uzlabojiet klientu mijiedarbību ar LiveAgent palīdzību.
Jaudīgas funkcijas, kas palīdz uzlabot saziņu, izmantojot tālruni, un sniedz īpašu klientu pieredzi.
Iekšējie zvani ir funkcija, kas nepieciešamības gadījumā ļauj sazināties ar kolēģiem viņu maiņas laikā, kā arī ļauj jums pārsūtīt zvanus.
Uzziniet vairāk par iekšējiem zvaniem
Mūsu daudzkanālu zvanu centra programmatūra var apstrādāt vairākus kanālus – mūsu zvanu centra, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, tiešsaistes čata, klientu portāla, e-pasta un daudz kā cita.
Mūsu tīmeklī balstītais zvanu centrs spēj zvanīt jebkuram tīmekļa numuram. Noklikšķiniet uz numura, uz kuru vēlaties zvanīt, un LiveAgent paveiks visu pārējo. Tas spēj izmantot arī e-pasta protokolus.
Uzziniet vairāk par zvanīšanas pogām
Mūsu zvanu centrā ir apmeklējošā un konsultējošā pārsūtīšana. Apmeklējošā pārsūtīšana palielina klientu apmierinātību un nodrošina, ka zvanītājs piesaistās aģentam, pirms zvans tiek pārtraukts.
Uzziniet vairāk par zvanu pārsūtīšanu
LiveAgent zvanu centru iespējams integrēt ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu sniedzēju, kas izmanto SIP Trunk. Nevarat ieraudzīt sarakstā vēlamo VoIP partneri? Sazinieties ar mums, un mēs ar prieku to pievienosim.
Palieliniet klientu apmierinātību, ļaujot klientiem pieprasīt atzvanu, ja viņiem nav laika gaidīt, vai, ja jūsu aģenti ir pārāk aizņemti, lai atbildētu.
Uzziniet vairāk par automātisko atzvanu
Atbalstiet klientus, izmantojot mūsu manuālo izejošo zvanu centru. Uzlabojiet klientu attiecības un optimizējiet izejošo mijiedarbību ar klientiem.
Aģentiem ir iespēja pārsūtīt ienākošos zvanus uz personīgo ierīci, piemēram, mobilo tālruni. Izmantojiet to, pārsūtot zvanu uz GSM tālruņa numuru vai mūsu LivePhone programmu.
Uzziniet vairāk par zvanu pārvirzīšanu
Savienojiet neierobežotu skaitu zvanīšanas ierīču un tālruņu numuru, izmantojot zvanu centra risinājumu. LiveAgent ir saderīgs gan ar aparatūru, gan ar virtuālajām zvanīšanas ierīcēm, piemēram, programmiskajiem tālruņiem.
Uzziniet vairāk par atbalstītajām zvanīšanas ierīcēm
LiveAgent apvienotais zvanu centra risinājums piedāvā ar kontekstu piesātinātu darbvirsmu. Uzlabojiet sava zvanu centra veiktspēju, nodrošinot netraucētu pāreju starp zvanu apstrādi un piekļuvi klienta datiem.
Uzziniet vairāk par vienoto iesūtni
Jūsu kontaktcentra vide var nodrošināt, ka jūsu aģenti vienmēr sniedz personalizētu apkalpošanu, izmantojot vienu no mūsu trim CRM integrācijām. Varat izmantot arī mūsu iebūvētos CRM rīkus.
Integrējiet datorus, klēpjdatorus un tālruņa aparātus ar LiveAgent. Viegli atbildiet uz zvaniem un veiciet tos, vienlaikus nodrošinot klientiem lielisku klientu atbalstu.
LivePhone lietotnē iespējojiet paziņojumus, un tā jūs brīdinās, katru reizi, kad zvanīs čats, zvans vai ienākošais pieteikums.
Pārskatiet saziņas datus par veiktajiem, saņemtajiem, atbildētajiem vai neatbildētajiem zvaniem. Iegūstiet kontekstu par klientu vēsturi, pateicoties zvanu žurnāliem un vēstures funkcijām.
LiveAgent zvanu centra programmatūra atbalsta IVR algoritmus. Ierakstiet savus paziņojumus vai augšupielādējiet iepriekš ierakstītos failus savā LiveAgent balss atbildes sistēmā, lai nodrošinātu viedo pārvirzīšanu.
Uzziniet vairāk par interaktīvo balss atbildi
Mūsu zvanu centra lietotne sadala zvanus atbilstoši aģentu prioritātei vai saskaņā ar nejaušu piešķiršanu. Izvēlieties, kurš iestatījums jums der, vai arī pielāgotos iestatījumus, piemēram, atpūtas laiku.
Uzziniet vairāk par automātikso zvanu sadali
Iegūstiet kontekstu klienta vēsturei, izmantojot neierobežotu zvanu ierakstu, kas saglabā ikkatru zvanu. Atskaņojiet tos jebkurā laikā, lai uzzinātu, kā nodrošināt izcilu klientu pieredzi.
Mūsu biznesa zvanu centra programmatūra ir saderīga ar daudzām mākoņdatošanas VoIP tālruņu sistēmām. Savienojiet tās ar LiveAgent zvanu centru un izmantojiet zvanīšanai tādas ierīces, kādas vien vēlaties.
Mūsu visaptverošais zvanu centra risinājums var pārvaldīt vairākas ierīces, kas paredzētas zvanīšanai. Sistēma brīdina jūs katru reizi, kad kāds mēģina jums piezvanīt uz jebkuru numuru.
Nodrošiniet 24/7 atbalstu un uzlabojiet klientu apmierinātību pat tad, ja jūsu aģenti ir bezsaistē. Bezsaistes atbalstam izmantojiet mūsu zināšanu bāzi.
Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi
Izmantojiet mūsu vēsturiskās atskaites, lai uzlabotu savu klientu apkalpošanu. Lietojiet grafikus vai diagrammas un segmentējiet datus, kā vēlaties. Sekojiet līdzi zvaniem, dīkstāves laikam un daudz kam citam.
Mūsu tīmeklī balstītā zvanu centra programmatūra ļauj kontaktu centra aģentiem sazināties ar klientiem caur videočatu. Videozvani atbalsta video, balsi un čatu bez ieraksta iespējas.
Ātri risinājumi
LiveAgent zvanu centrs ir viegli iestatāms un ērti lietojams. Pateicoties pilnīgai integrācijai ar mūsu pieteikumu apstrādes sistēmu, varat ātrāk veikt zvanus un atbildēt uz tiem. Īss vidējais sasniedzamības laiks var palīdzēt daudz ātrāk atrisināt problēmas.
20s
Vidējais sasniedzamības laiks
Integrējiet daudzkanālu pieteikumu apstrādes programmatūru jūsu ikdienā lietotajās lietotnēs. Izmantojot spraudņus, ir pieejamas vairāk nekā 150 integrācijas.
Labāka sasniedzamība
Zvani joprojām ir viens no populārākajiem palīdzības dienestu sasniegšanas veidiem, kas padara zvanus par vienu no ātrākajiem veidiem, kā apmierināt savus klientus. Saņemiet vienu no populārākajiem klientu saziņas kanāliem un sasniedziet vairāk klientu.
50 %
no visiem klientiem zvana
Puse no jūsu klientu bāzes, iespējams, gaida iespēju jums piezvanīt, nevis sūtīt e-pastus. Pat dažas tālruņa līnijas var uzlabot klientu apmierinātību.
Kvalitatīva apkalpošana
Atrisiniet jautājumus personiskā līmenī ar reālu sarunu un izpratni. Zvani var palīdzēt tikt galā ar klientiem citā līmenī, vienlaikus ļaujot izvairīties no ilgstošām sarunām pa e-pastu. Varat izmantot arī videozvanus.
70 %
Vidējais atrisināšanas līmenis
Pētījumi liecina, ka zvani ir viens no uzticamākajiem kanāliem problēmu risināšanai. Jauniniet savu rīku kopu, lai risinātu laikjutīgas problēmas vai zvaniet svarīgajiem klientiem.
Izvēlieties mākonī balstīta zvanu centra programmatūru, kas nodrošina vislielāko vērtību. Salīdziniet funkcijas un cenas lietotājam mēnesī ar cenas kalkulatoru.
Izmēģiniet visu, ko piedāvājam, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu
Integrējiet, Automatizējiet, Inovējiet
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir atbilstoša GDPR, HTTPS ir šifrēts un sekmīgi izturējis Google OAuth API pārbaudes auditu.
Mūsu mākonī balstītā VoIP zvanu centra programmatūra darbojas ar drošu savienojumu, izmantojot HTTPS protokolu. Visa saziņa starp pārlūkprogrammu un mākoņa kontaktu centru ir šifrēta, ieskaitot jūsu tiešsaistes čatus, zvanu centra zvanus un e-pasta saziņu.
Liveagent serveri tiek hostēti III+ vai IV vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 atbilstošās iekārtās. Mūsu datu centra iekārtas atrodas apsargātā vietā ar vairāklīmeņu drošības zonām, 24/7 personalizētu uzraudzību, CCTV videonovērošanu, vairākfaktoru identifikāciju un daudz ko citu.
Mūsu tīklu aizsargā dublēti ugunsmūri, vislabākās klases maršrutētāja tehnoloģija, drošs HTTPS transports publiskajos tīklos un tīkla Iebrukumu Detekcijas un/vai Novēršanas tehnoloģijas (IDS/IPS), kas pārrauga un/vai bloķē ļaunprātīgu plūsmas un tīkla uzbrukumu.
Mūsu gatavās integrācijas var palīdzēt jums socializēties un nodrošināt personalizētu klientu pieredzi svarīgajos sociālajos kanālos. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma atbalsta vienkāršu integrāciju ar jūsu Facebook, Instagram un Twitter kontiem. Ar mūsu Viber integrāciju varat veikt pat teksta saziņu.
Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar mūsu tiešsaistes čatu. Tas ir viens no ātrākajiem reāllaikā pieejamajiem čata logrīkiem, un to var ērti integrēt jūsu mājaslapās. Veidojiet jēgpilnas attiecības ar klientiem un pārvērtiet tīmekļa apmeklētājus par klientiem. Mūsu čats var palīdzēt jums samazināt apstrādes laiku un kļūt par vērtīgu rīku jebkura aģenta darbvietā.
Bagātiniet kontaktu centru ar visaptverošu zināšanu bāzi. Viegli izveidojiet noderīgus rakstus, informācijas sadaļas un pašapmācības ceļvežus klientiem, kuri vēlas meklēt risinājumus paši. Sniedziet atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, izmantojot BUJ, vai izveidojiet forumus, kuros cilvēki var sazināties ar aģentiem vai citiem klientiem, lai saņemtu atbalstu.
Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi
Ērta klientu apkalpošana, pateicoties mūsdienīgai pieteikumu apstrādes sistēmai. Visi digitālie kanāli ir savienoti, tāpēc visas klientu sarunas var redzēt vienuviet. Izmantojiet birkas, lai organizētu pieteikumus, atstātu piezīmes sev vai citiem aģentiem un izveidotu nodaļas, kas atbild par noteiktiem pieprasījumiem.
Atsauksmes
Klientu apkalpošanas jomā uzticama zvanu centra risinājumu programmatūra var būt panākumu atslēga. Šajā rakstā apskatīsim dažādu zvanu centru platformu un sistēmu daļas un fragmentus, lai jūs varētu izlemt, kura no tām jums ir vispiemērotākā.
Zvanu centra programmatūra pirmām kārtām ir zvanu pārvaldības rīks, kas automatizē ienākošo un izejošo zvanu plūsmu.
Jūsu sniegtā zvanu centra atbalsta kvalitāte ir cieši saistīta ar jūsu izmantotās zvanu centra sistēmas kvalitāti.
Šāda veida programmatūra parasti veic šādas darbības:
Protams, tās nav visas zvanu centra darbības, ko atbalsta šāda veida programmatūra. Lielākajai daļai automatizētās zvanu centra programmatūras ir papildu iespējas, piemēram, zvanu ierakstīšana, analīzes nodrošināšana, numuru sastādītājs u.c.
Zvanu centra programmatūra ļauj klientiem sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu, kā arī ar jūsu pārdošanas komandas locekļiem reālajā laikā. Lai gan daži var iebilst, ka mūsdienu laikmetā ir citi veidi, kā sazināties ar uzņēmumu, patiesībā daudz klientu dažādās vecuma grupās joprojām izmanto tālruņus, lai risinātu savus jautājumus.
Visi uz klientiem koncentrēti uzņēmumi apzinās, ka labākas klientu pieredzes nodrošināšana ir tas, kas veicina reklāmguvumus, palīdz slēgt jaunus darījumus un samazina klientu neapmierinātību. Uzticama zvanu centra programmatūra šajā ziņā palīdz nenovērtējami. Tā ļauj klientu apkalpošanas aģentiem ātri un efektīvi atrisināt klientu problēmas, vienlaikus nodrošinot augstu personalizēta servisa līmeni.
Ja jūsu zvanu centra risinājumu integrēsiet ar citām biznesa lietotnēm, zvanu centra darbības tiks optimizētas vēl labāk. Savukārt jūs uzlabosit savus veiktspējas rādītājus, palielināsiet reklāmguvumus, uzlabosit klientu noturēšanu un nodrošināsiet labāku servisu.
Jebkurš zvanu centrs izmanto noteikta veida zvanu centra sistēmu neatkarīgi no tā, vai tā ir paredzēta tikai datortelefonijas integrācijai(CTI), lai veiktu un saņemtu zvanus, vai mūsdienīgākai automatizācijas pieredzei.
Kontaktu centra programmatūras tirgum turpinot augt un attīstīties, dažādiem kontaktu centriem ir atšķirīgas vajadzības un prasības pret zvanu centra lietojumprogrammām. Tāpēc ir ļoti svarīgi veikt izpēti un novērtēt, kurš zvanu centra programmatūras risinājums jūsu uzņēmumam sniegs vislielāko labumu.
Tā kā zvanu centri var būt tik dažādi, ir dažādi zvanu centra programmatūras veidi, kas atbilst dažādām vajadzībām.
Zvanu centra risinājumi, skatoties pēc tā, kā tiek saglabātas tehnoloģijas, iedalās šādi:
Un šie, savukārt, ir zvanu centra risinājumu veidi, kas balstīti uz to darbību:
Aplūkosim dažas priekšrocības, ko zvanu centra sistēma var sniegt jūsu uzņēmumam.
Patiesībā paņemt tālruni un parunāt ar ekspertu ir daudz ātrāk un vieglāk nekā garu e-pastu rakstīšana, mēģinot rast risinājumu. Klienti novērtē, ka viņu pieprasījumi tiek ātri atrisināti un nav jātērē laiks, dažkārt pat dienas, lai saņemtu atbildi no klientu apkalpošanas komandas. Apberiet klientus ar personalizētu rūpību un draudzīgumu no darbinieku puses, un jūs ieraudzīsiet savus apmierinātos klientus, kuri labprāt atkal ar jums sadarbosies.
Ir labi zināms, ka iesaistīti klienti iepērkas biežāk un labprāt tērē vairāk katrā darījumā? Uzticama zvanu centra programmatūra palīdz nodrošināt jūsu klientu apmierinātību un to iesaistīšanu jūsu uzņēmumā.
Izmantojot zvanu centra aģentu programmatūru, jūs maksājat zemāku cenu par efektīvu funkciju kopumu. Jūs varat ērti vadīt 24/7 kontaktu centru, ko pilnībā apkalpo attālinātu klientu apkalpošanas pārstāvju komanda.
Cieši sadarbojoties ar citām biznesa lietotnēm, zvanu centra programmatūra ļauj vienmēr sekot līdzi klientu mijiedarbībai, to problēmu risinājumiem un daudz kam citam. Tas palīdz jūsu komandai būt organizētai un koncentrēties pat intensīvi noslogotajās dienās.
Nepieciešams saglabāt profesionālu, bet joprojām draudzīgu tēlu. Tas ļauj veidot attiecības ar klientiem un pat veicina mutvārdu mārketingu.
Dažādas zvanu centra programmas var pievienot e-pastam, tiešsaistes čatam, SMS, sociālajiem medijiem un vēl daudz kam citam, kas palīdz nodrošināt vispusīgu klientu pieredzi.
Jūs varat nodrošināt ne tikai 24/7 pakalpojumu, bet arī papildu funkcijas, piemēram, interaktīvo balss atbildi (IVR), automātisko zvanu sadali (ACD), automātisko atzvanu, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu un prognozējošo numuru sastādītāju, kas uzlabo jūsu kontaktu centra aģentu produktivitāti.
Klientu datu drošība ir viens no svarīgākajiem veiksmīgas uzņēmējdarbības aspektiem. Lielākā daļa zvanu centra programmatūras nodrošina integrētus drošības līdzekļus un veic tādas darbības kā acumirklīgu dublēšanu mākonī.
Zvanu centra metrika, piemēram, vidējais apstrādes laiks (AHT), pirmā kontakta atrisināšanas ātrums, zvanu pamešanas līmenis, vidējais gaidīšanas laiks un daudzi citi dati ir tieši saistīti ar jūsu izmantoto zvanu centra tālruņa programmatūru. Piemēram, pateicoties zvanu centra sistēmai, kas ir savienota ar klientu attiecību pārvaldību (CRM) sistēmu, zvanu centros pirmā kontakta atrisināšanas līmenis ir 70-75%.
Jo vairāk ieskatu varat gūt, jo labāk. Nodrošinot uzlabotu analīzi un atskaites, varat pētīt zvanu centra veiktspēju, aģenta lietojumu, vidējo atbildes ātrumu un citus. Tas ne tikai palīdz optimizēt zvanu centra darbības, bet arī identificē visus jūsu aģentu aktivitātes.
Lai varētu identificēt pašu labāko zvanu centra programmatūru, ieteicams uzrakstīt kontaktu centra risinājuma vajadzību un prasību sarakstu.
Vai vēlaties pievienot tālruņa atbalstu kontaktēšanās iespējām? Vai tālruņa saziņa ir galvenais veids, kā sazināties ar uzņēmumu? Vai plānojat paplašināt zvanu centru nākotnē?
Uzdodiet sev tik daudz jautājumu, cik vien varat. Tas palīdzēs pieņemt pārdomātākus lēmumus un izvēlēties zvanu centra programmatūru, kas patiesi ietvers visas jūsu uzņēmuma vajadzības.
Tālāk aprakstītas dažas stratēģijas, ko varat izmantot, izvēloties zvanu centra pārvaldības programmatūru.
Neviens nevēlas,lai rastos roblēmas, bet labāk ir nodrošināties, nekā nožēlot. Izvēloties zvanu centra programmatūru, izmantojiet tādu programmatūru, kurai ir uzticams klientu atbalsts un kas var ātri atrisināt jebkādas potenciālās problēmas. Ņemiet vērā: ja jums jāgaida pakalpojumu sniedzēja atbalstu, klientiem var būt jāgaida uz jums.
Aplūkojiet, cik pamatīgi ir drošības līdzekļi. Jūs nevēlaties nepietiekoši novērtēt, cik svarīgi ir saglabāt visu klientu privāto informāciju un datus drošus un drošībā.
Ir tikai dabiski, ka tad, kad jūsu bizness aug, pieaug arī klientu mijiedarbības apjoms. Izvēlieties zvanu centra sistēmu, kuru varat paplašināt vai sašaurināt atkarībā no savām vajadzībām tā, lai varētu attīstīt savu biznesu, neuztraucoties par nepietiekamām zvanu centra iespējām.
Neviena programmatūra nav nevainojama. Pastāv daži ierobežojumi, ar kuriem jums būs jāsaskaras neatkarīgi no tā, cik jaudīga vai dārga ir jūsu izvēlētā programmatūra. Iespējams, tai pietrūkst pielāgojamas populāras funkcijas, ko vēlaties izpētīt. Vai varbūt jums ir problēma, ka tai nav reālā laika uzraudzības pār tālruņa zvaniem. Izlemiet, kuri programmatūras ierobežojumi ir izšķirošie un ar kuriem varat iemācīties sadzīvot.
Kontaktu centra vidē jūsu komandai jāspēj netraucēti strādāt kopā. Izvēloties zvanu programmatūru, aplūkojiet līdzekļus, kas atvieglo sadarbību. Cik viegli ir pārsūtīt zvanu no viena aģenta citam? Vai viņi var dalīties ariekšējām piezīmēm un veikt iekšējos zvanus vai nosūtīt iekšējās ziņas? Šādi līdzekļi parasti paslīd garām, bet tie ietekmē kontaktu centru produktivitāti vairāk, nekā cilvēkiem šķiet.
Zvanu centros veiktās ikdienas darbības lielā mērā ir atkarīgas no tā, cik drošs ir izmantotais tīkls. Neaizmirstiet pārbaudīt tā kontaktu centra programmatūras tīkla uzticamību, kuru vēlaties iegādāties.
Ir būtiski spēt klientiem nodrošināt vienotu pieredzi. Plašas integrāciju iespējas piedāvāšana ļauj programmatūrai veidot savienojumu ar dažādām vietnēm, lai klientiem radītu vienmērīgu un konsekventu pieredzi.
Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem tādās jomās kā e-komercija, apdrošināšana, SaaS utt., visiem, kas domā par tālāku paplašināšanos.
Liveagent ir palīdzības dienesta risinājums, ko izmanto vairāk nekā 40 000 klientu visā pasaulē, kas nodrošina uzticamu zvanu centra programmatūru un daudzus citus papildu līdzekļus. Ar vairākām automatizācijas iespējām un lielu daudzumu pieejamajām integrācijām jums nekad nebūs grūtību nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu.
Daži no pazīstamākajiem šīs programmatūras klientiem ir tādi nozares giganti kā Forbes, Huawei, Nascar, BMW un Yamaha.
Liveagent piedāvā versiju pilnīgi bez maksas. Lai gan, ja vēlaties izmantot papildlīdzekļus, varat izvēlēties kādu no trim cenu paketēm – par $9, $29 vai $49 mēnesī. Pēdējā iespēja ietver lieliskas zvanu centra iespējas.
Pirms izvēlaties kādu no maksas paketēm, varat pieteikties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai varētu izpētīt, ko saņemsiet.
Labākā zvanu centra programmatūra jebkura lieluma uzņēmumiem.
Ringcentral kontaktu centrs ir mākoņdatošanas risinājums, kas piedāvā spēcīgu līdzekļu kopumu, kas ir iekļauts vienā ērtā lietotnē. Ar plaši pazīstamiem klientiem visās nozarēs varat būt droši, ka saņemsiet vislabākās kvalitātes apkalpošanu.
Starp RingCentral klientiem sastapsiet Bennett International, Lush Cosmetics un Chatterkick.
Par RingCentral pakalpojumiem varat norēķināties vai nu katru mēnesi, vai arī reizi gadā. Sākot ar $14.99 mēnesī, jūs varat iegūt pamatfunkcionalitāti, tai skaitā neierobežotu zvanu skaitu ASV un Kanādā. Lai iegūtu papildu funkcijas, varat izvēlēties paketes par $20.99, $26.24 un $37.49 mēnesī.
Varat izmēģināt RingCentral kontaktu centru bez maksas, ja reģistrējaties tā 15 dienu bezmaksas izmēģinājumam. Šo periodu varat pagarināt, izmantojot 30 dienu bezriska naudas atgriešanas garantiju.
Labākā zvanu centra programmatūra visiem uzņēmumiem, kas meklē ērti lietojamu mākoņzvanu centra risinājumu.
Jūs varat būt viens no vairāk nekā 70 000 klientiem visā pasaulē, kas uztic Genesys savas kontaktu centra darbības.
Genesys uzticas daudzi uzņēmumi, tostarp Xerox, Uplift un Heineken Mexico.
Jūs varat sākt lietot Genesys par cenu $75 aģentam mēnesī, un pēc tam veikt uzlabošanu uz paketēm par $110 un $150. Par visām šīm paketēm jāmaksā ir reizi gadā.
Varat izmēģināt Genesys bez maksas, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Izpētiet Genesys alternatīvas
Labākā zvanu centra programmatūra vidējiem uzņēmumiem, kuru mērķis ir izaugsme.
Cloudtalk piedāvā vairāk nekā 70 paplašinātas zvanīšanas funkcijas. Šī zvanu centra programmatūra parasti tiek izmantota pārdošanas un izejošo zvanu veikšanai, tā izmantojot daudzas paplašinātās funkcijas, piemēram, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, automatizāciju un neierobežotas zvanu rindas.
Cloudtalk ir plaša klientu bāze, tostarp DHL, Yves Rocher un Rosenberg.
Cloudtalk piedāvā trīs cenu paketes – $25, $30 un $50. Varat arī sazināties ar viņu komandu un pieprasīt pielāgotu cenu paketi, lai ta atbilstu jūsu vajadzībām.
Varat pieteikties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai iepazītos tā iespējām.
Labākā zvanu centra programmatūra augošiem uzņēmumiem visās nozarēs.
Hubspot piedāvā savus plašos pakalpojumus vairāk nekā 100 000 uzņēmumu vairāk nekā 120 valstīs, tāpēc varat būt drošs, ka šis plaši pazīstamais programmatūras nodrošinātājs labi parūpēsies arī par jūsu uzņēmumu.
Hubspot visas pasaules klientu bāze ietver tādas kompānijas kā DocPlanner, SoundCloud un GoFundMe.
Dažas no HubSpot standarta funkcijām ir pieejamas bez maksas. Taču jūs varat abonēt HubSpot Service Hub maksas programmatūru par €41, €414, vai €1104 mēnesī. Tomēr šīs cenas ir elastīgas, jo ir jāmaksā par uzstādīšanu un pievienošanu.
Ja vēlaties to izmēģināt, varat pieteikties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Izskatiet HubSpot alternatīvas.
Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem, kas gatavi pāriet no lokālajiem risinājumiem uz mākoni.
Five9 Inteliģentais Mākoņsakaru Kontaktu Centrs izmanto praktiskā mākslīgā intelekta (AI) iespējas, lai palielinātu klientu apmierinātības līmeni vairāk nekā 2000 klientu.
Starp Five9 klientiem var atrast tādus uzņēmumus kā, piemēram, Zevas, Ročesteras Tehnoloģiju institūtu un Bakkt.
Five9 piedāvā četras cenu paketes – $149, $169, $199 un $229 apjomā, kas jāapmaksā ik mēnesi.
Labākā zvanu centra programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas ir apņēmušies nodrošināt labāko klientu apkalpošanu.
Zendesk piedāvā zvanu centra programmatūru, kas ir pilnībā integrēta ar viņu palīdzības dienesta platformu. Ar tā lielo klientu bāzi jūs varat būt drošs, ka Zendesk parūpēsies arī par jūsu zvanu centra vajadzībām.
Modsy, BoxyCharm un Vimeo ir tikai daži no klientiem, kas izmanto Zendesk programmatūru.
Zendesk piedāvā trīs cenu paketes, kas sastāv no $19, $49 un $99 mēnesī katram lietotājam, par kurām jānorēķinās reizi gadā.
Ja vēlaties to notestēt, varat reģistrēties viņu 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Izskatiet Zendesk alternatīvas.
Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem, kas izmanto vismaz 5 aģentus un vēlas uzlabot attiecības ar klientiem.
Talkdesk mākoņskaitļošanas zvanu centra programmatūra piedāvā vairāk nekā 25 integrācijas ar dažādiem biznesa rīkiem, kas palīdz palielināt jūsu pārdošanas apjomus un nodrošina lielisku klientu atbalstu.
Dažādu nozaru klienti, piemēram, ClickPay, Canon un Accenture paļaujas uz Talkdesk programmatūru.
Papildus savam pielāgotajam cenu noteikšanas plānam Talkdesk ir trīs opcijas, no kurām izvēlēties $75, $95 un $125 katram lietotājam mēnesī.
Ja pirms programmatūras iegādes vēlaties to apskatīt, varat reģistrēties bezmaksas izmēģinājumam.
Labākā zvanu centra programmatūra lieliem uzņēmumiem, kas priekšplānā izvirza klientu pieredzi un komandu sadarbību.
Vonage piedāvā vairāk nekā 40 biznesa funkcijas, kas jūsu zvanus un video konferences padarīs viegli pārvaldāmas.
Daudzi uzņēmumi, piemēram, Key Travel, Cambly un Apptivo, izmanto Vonage produktus un pakalpojumus.
Vonage piedāvā šādas cenu paketes saviem klientiem – $19.99, $29.99 un $39.99 par vietu mēnesī, jārēķinās arī ar nodokļiem un nodevām.
To var izmēģināt arī bez maksas, reģistrējoties Vonage 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai.
Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem visām nozarēm ar mērķi nodrošināt apbrīnojamu klientu pieredzi.
Freshdesk ir plaši pazīstama platforma klientu atbalsta jomā ar vairāk nekā 50 000 klientiem visā pasaulē.
Daži no Freshdesk klientiem ir Netflix, Evernote un Optimum Financial Solutions.
Lai izmantotu Freshdesk pamatfunkcijas, reģistrējieties bezmaksas paketei. Ja vēlaties izmantot visas programmatūras iespējas, varat izvēlēties starp paketēm par 15 eiro, 39 eiro vai 49 eiro aģentam mēnesī.
Turklāt jūs varat izmēģināt Freshdesk 21 dienu ilgā izmēģinājuma laikā.
Izskatiet Freshdesk alternatīvas.
Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem, kas cenšas padziļināt saikni ar saviem klientiem.
Avaya ir mākoņdatošanas programmatūras risinājums, kas jūsu virtuālās konferences padarīs patiesi patīkamas.
Jums būs pazīstami daži no Avaya klientiem, tostarp Datamark, Fiber Industries un Treated.com.
Ja apsverat iespēju abonēt Avaya pakalpojumus, sazinieties ar Avaya tirdzniecības pārstāvjiem un saņemiet jums izveidotu cenu paketi.
Labākā zvanu centra programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kuru mērķis ir veicināt izaugsmi.
Callhippo palīdz vairāk nekā 5000 uzņēmumiem visā pasaulē nodrošināt labāko klientu apkalpošanu saviem klientiem.
Starp uzņēmumiem, kas izmanto CallHippo, atrodami Brioso Technologies, Aspire un Altvalora.
Callhippo piedāvā četras cenu paketes, izvēlieties starp 15 eiro, 22 eiro, 36 eiro un 45 eiro lietotājam mēnesī. Varat arī iegādāties papildprogrammas.
Labākā zvanu centra programmatūra plašam uzņēmumu lokam, kuri vēlas samazināt savas telefonijas izmaksas, vienlaikus saglabājot augstu klientu apmierinātības līmeni.
3CX uzticas vairāk nekā 600 000 uzņēmumu visās nozarēs, tāpēc varat būt drošs, ka jūs būsiet labās rokās.
3CX ir daudz dažādu klientu, piemēram, Toyota, Wilson un American Express.
Dažas no 3CX programmatūras funkcijām varat izmantot bez maksas. Tomēr, ja vēlaties izmantot viņu paplašinātās funkcijas, varat pieteikties uz kādu no šīm hostinga paketēm: 150 eiro, 235 eiro vai 270 eiro. Ja vēlaties izmantot pašpārvaldāmu risinājumu, varat maksāt 135 vai 170 eiro.
Pirmais 3CX programmatūras izmantošanas gads tiek uzskatīts par bezmaksas izmēģinājuma periodu.
Izvērtējiet 3CX alternatīvas.
Labākā zvanu centra programmatūra jebkura lieluma uzņēmumiem, kas nebaidās no jaunievedumiem.
Dialpad piedāvā uzticamu programmatūras risinājumu, kas piedāvā automatizētu, tai pat laikā ļoti personalizētu pieredzi.
Dialpad ir liela klientu bāze, tostarp tādi uzņēmumi kā Fenway Health, Uber un Clear Capital.
Varat izmantot Dialpad programmatūru par 20 vai 25 eiro lietotājam mēnesī, kā arī varat pieprasīt pielāgotu cenu paketi, lai tā atbilstu jūsu vajadzībām.
Varat izmēģināt šo programmatūras risinājumu bez maksas, ja reģistrējaties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Labākā zvanu centra programmatūra maziem uzņēmumiem ar attālināta darba komandām, kas vēlas efektīvu sadarbību.
Bitrix24 ir ideāls risinājums uzņēmumiem, kas vēlas palielināt savu pārdošanas apjomu neatkarīgi no tā, vai viņi atrodas birojā vai pasaules otrā galā. Bitrix24 piedāvā gan mākoņveida, gan lokālus risinājumus, lai precīzi pielāgotos jūsu uzņēmumam.
Uzņēmumu vidū, kas izmanto Bitrix24 programmatūru, ir PC Pulse, Cargo un Compara.
Dažas pamatfunkcijas varat izbaudīt pilnīgi bez maksas, izmantojot Bitrix24 bezmaksas paketi. Tomēr, ja vēlaties izmantot plašākas funkcijas, tostarp zvanu centra programmatūru, varat abonēt paketi par $39, $79 vai $159 mēnesī. Ja dodat priekšroku lokālajai sistēmai, varat iegādāties vienreizēju licenci, kas uzņēmumiem izmaksā $2990 vai $24990.
Pirms pieteikties kādai no šīm maksas paketēm, varat izmēģināt Bitrix24, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
izvērtējiet Bitrix24 alternatīvas.
Labākā zvanu centra programmatūra visiem uzņēmumiem, kas veic pārdošanu un atbalstu, izmantojot tālruni.
Vairāk nekā 9000 klientu uztic Aircall mākoņskaitļošanas zvanu centra programmatūrai savas kontaktu centra darbības.
Starp uzņēmumiem, kas izmanto Aircall programmatūru, varat atrast Avocado, Jobilla un Birdies.
Aircall pamatpakete sākas no 30 eiro mēnesī, maksājums reizi gadā. Ja vēlaties iegūt piekļuvi papildu funkcijām, būs jāmaksā 50 eiro par mēnesi vienā gada maksājumā. Turklāt varat sazināties ar Aircall un iegūt pielāgotas cenas paketi, kas pilnībā atbilst jūsu vajadzībām.
Pirms nolemjat abonēt maksas paketi, varat izmēģināt Aircall bez maksas, izmantojot viņu 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Izskatiet Aircall alternatīvas.
Labākā zvanu centra programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kuriem nepieciešams uzticams zvanu centra programmatūras risinājums.
Twilio ir klientu piesaistes platforma, kas ļauj jums sniegt patiesi personalizētu atbalstu saviem klientiem.
Daži no pazīstamākajiem uzņēmumiem, kas izmanto Twilio, ir DoorDash, Allergan un Lyft.
Twilio maksa par zvanu uzsākšanu sākas no 2 centiem minūtē. Lai saņemtu zvanus, cena sākas no $1 mēnesī par katru tālruņa numuru un 1 cents minūtē.
Jūs varat izmēģināt Twilio bez maksas, pierakstoties uz viņu 45 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Labākā zvanu centra programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kas cenšas saviem klientiem sniegt apbrīnojamu pieredzi.
Dixa ļauj saviem klientiem sniegt patiesu daudzkanālu pieredzi gan mazos, gan lielos kontaktcentros.
Daži no Dixa apmierinātajiem klientiem ir Organic Basics, Rapha un Too Good To Go.
Varat sazināties ar Dixa pārdošanas komandu, lai ieplānotu demonstrācijas zvanu un saņemtu pielāgotas cenas paketi.
Tomēr, ja vēlaties vienkārši to izmēģināt, varat pieteikties bezmaksas izmēģinājumam.
Izskatiet Dixa alternatīvas.
Labākā zvanu centra programmatūra lielākiem uzņēmumiem, kas meklē uzticamu uzņēmuma programmatūras risinājumu.
Nextiva piedāvā uzticamu un drošu zvanu centra programmatūras sistēmu, uz kuru visā pasaulē paļaujas vairāk nekā 80 000 uzņēmumu.
Jūs droši vien pazīstat dažus Nextiva klientus, piemēram, Taco Bell, Pac-12 un Buffalo Bills.
Varat abonēt vienu no trim cenu paketēm. Nextiva piedāvājums ir $18.95, $22.95 vai $32.95 lietotājam mēnesī. Par visām šīm iespējām varat norēķināties reizi mēnesī vai reizi gadā.
Varat izmēģināt dažas Nextiva funkcijas, pierakstoties uz 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Labākā zvanu centra programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot attiecības ar saviem klientiem.
Nice CXone sniedz saviem klientiem iespēju izmantot mākslīgā intelekta un automatizācijas iespējas, lai sasniegtu labāko iespējamo klientu pieredzi.
Nice CXone uzticas daudzi klientiem, piemēram, Columbia Sportswear, Radisson Hotels un Teleflora.
Jūs varat izmantot Nice CXone līdzekļus, sākot no $100 mēnesī par katru līdzekli.
Ja vēlaties to izmēģināt pirms pirkuma veikšanas, varat reģistrēties 60 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Labākā zvanu centra programmatūra vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kas vēlas sniegt vislabāko atbalstu saviem klientiem.
Ja nodarbinat vismaz 50 kontaktu centra aģentus, UJET ir jums lieliski piemērota zvanu centra programmatūra.
Starp uzņēmumiem, kas izmanto UJET programmatūru, varat redzēt Wag!, Instacart un Zettle.
UJET programmatūra ir pieejama par $65, $69, $99 vai $120 mēnesī.
Ja vēlaties izmēģināt UJET bez maksas par abonementu, varat reģistrēties bezmaksas izmēģinājumam.
Labākā zvanu centra programmatūra mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem it visās nozarēs.
Ringover ir vienkāršs veids, kā ieviest un izmantot programmatūru ar vairāk nekā 40 biznesa rīkiem, kas ļauj apkopot visu klienta informāciju.
Ringover ir vairāk nekā 10 000 klientu, tostarp Sherpany, Klaxoon un Clausematch.
Jūs varat abonēt Ringover par 19 eiro vai 39 eiro par lietotāju mēnesī. Ja vēlaties iegūt pielāgotu cenu paketi, varat sazināties ar Ringover pārdošanas komandu.
Turklāt varat izmēģināt šo programmatūras risinājumu bez maksas, ja reģistrējaties 7 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Labākā zvanu centra programmatūra katram uzņēmumam, kas neatbalsta piegādātāju monopolu.
Vicidial ir atvērtā pirmkoda kontaktu centra programmatūra, kuru izmanto vairāk nekā 140 000 klientu visā pasaulē.
Vicidial izmanto tādi klienti kā Directo, Homebase un PROS.
VICIdial zvanu centra programmatūru varat izmantot pilnīgi bez maksas.
Labākā zvanu centra programmatūra jebkura lieluma e-komercijas un tiešsaistes mazumtirdzniecības uzņēmumiem.
Channels ir uz mākoņdatošanu balstīta biznesa telefonijas sistēma, kas ļauj ērti sazināties ar klientiem.
Channels uzticas daudzi klienti, tostarp Kodakit, InstaForex un DocPlanner.
Channels ļauj bez maksas izmantot to būtiskākos līdzekļus, tai skaitā zvanu centra programmatūru. Ja vēlaties izmantot vēl citus, uzlabotus līdzekļus, varat abonēt to par $24 vai $62 mēnesi.
Pirms pieņemt lēmumu par maksas paketes iegādi, varat pieteikties bezmaksas izmēģinājumam.
Izvērtējiet Channels alternatīvas.
Labākā zvanu centra programmatūra lielāka mēroga uzņēmumiem, kas atrodas visā pasaulē it visās nozarēs.
Avoxi ir vairāk nekā 20 gadu pieredze starptautisko sakaru jomā. Tas darbojas vairāk nekā 170 valstīs, tā ka varat būt drošs, ka klienti ar jums varēs sazināties katrā laikā.
Jūs varat atpazīt dažus Avoxi klientus, piemēram, Moncler, Marriott International un Black & Decker.
Dažus Avoxi līdzekļus varat sākt izmantot bez maksas. Tomēr, ja vēlaties izmantot plašāku līdzekļu klāstu, varat izvēlēties kādu no šīm iespējām: $19.99 vai $39.99 par katru lietotāju.
Turklāt 7 dienu izmēģinājuma periodā varat iepazīties ar Avoxi līdzekļiem.
Izvēlei ir daudz zvanu centra programmatūru. Uzmetīsim īsu skatu 5 labākajām.
Zvanu Centra programmatūra | LiveAgent
Izmēģiniet labāko zvanu centra programmatūru bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Genesys | Talk desk | Five9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra vērtējums
Kopējais Capterra pārbaudītu klientu vērtējums .
|
4,7
(apm. 1000 atsauksmju)
|
4,4
(apm. vairāk nekā 100 atsauksmju)
|
4,5
(apm. 600 atsauksmju)
|
4,2
(apm. 400 atsauksmju)
|
4,5
(apm. vairāk nekā 100 atsauksmju)
|
Tīmeklī balstīts |
|
|
|
|
|
Bezmaksas versija |
LiveAgent piedāvā bezmaksas versiju.
|
Genesys nepiedāvā bezmaksas versiju.
|
Talk desk nepiedāvā bezmaksas versiju.
|
Five9 nepiedāvā bezmaksas versiju.
|
UJET nepiedāvā bezmaksas versiju.
|
Bezmaksas izmēģinājums |
LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Genesys piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Talk desk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Five9 nepiedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
UJET piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Sākumcena |
$49/aģentam/mēnesī
LiveAgent zvanu centra programmatūras cena sākas no $49/aģentam/mēnesī.
|
$75/aģentam/mēnesī
Genesys zvanu centra programmatūras cena sākas no $75/aģentam/mēnesī.
|
€75/aģentam/mēnesī
Talk desk zvanu centra programmatūras cena sākas no $75/aģentam/mēnesī.
|
$149/aģentam/mēnesī
Five9 zvanu centra programmatūras cena sākas no $149/aģentam/mēnesī.
|
$65/aģentam/mēnesī
UJET zvanu centra programmatūras cena sākas no $65/aģentam/mēnesī.
|
Demonstrācijas zvans ir jūsu laiks un īstā vieta jautājumu uzdošanai un informācijas saņemšanai no piegādātāja. Lai gan dažreiz tas var būt mazliet saspringti, un jūs varat aizmirst jautājumus, kurus plānojāt uzdot.
Neuztraucieties, mēs esam jums blakus.
Konkrēti soļi un darbības ir atkarīgas no zvanu centru automatizācijas programmatūras risinājuma nodrošinātāja, to atļautā pielāgošanas līmeņa, uzstādāmo integrāciju skaita un daudz kā cita.
Tas var aizņemt kādu pusstundu cilvēkam bez IT pieredzes, vai arī, lai visu pareizi nokonfigurētu, var paiet vesela pēcpusdiena.
Svarīgākais, un, godīgi sakot, vienīgais, kas jums patiešām ir nepieciešams, lai iestatītu LiveAgent zvanu centra programmatūru, ir VoIP numurs, kas atbalsta SIP. Lai gan dažiem tas var šķist vieglāks par vieglu, ja tomēr jums nepieciešama konsultācija vai palīdzība, mūsu apbrīnojamā komanda palīdzēs jums visu uzstādīt.
Taču, ja vēlaties iedziļināties zvanu centra uzstādīšanas procesā, piemēram, pašā zvanu centra programmatūrā, varat izmantot mūsu zvanu centra uzstādīšanas kontrolsarakstu, lai palīdzētu jums pieturēties pie zināmas secības un pārliecināties, ka neaizmirstat neko svarīgu.
Lai gan ir grūti noteikt labāko zvanu centra programmatūru jebkuram uzņēmumam, visuzticamākā ir LiveAgent zvanu centra programmatūra. Izmantojot tās spēcīgo funkciju kopumu, varat būt drošs, ka nepalaidīsiet garām neko, kas jūsu uzņēmumam varētu būt nepieciešams tagad vai nākotnē.
Liveagent zvanu centra programmatūrai nav daudz ko pielikt. Pie ikkatras klientu mijiedarbības, vai tā būtu saruna, tiešsaistes čata ziņa vai pieminēšana sociālajā medijā, tā tiek pārvērsta par pieteikumu un jums nav jāuztraucas, ka kaut ko palaidīsiet garām. Šādā veidā jūsu klienti tiks uzklausīti un novērtēti ikreiz, kad viņi ar jums sazināsies.
Ja meklējat zvanu centra programmatūru, kas ir pilna ar apbrīnojamām funkcijām, kuras klientu atbalstu paceļ nākamajā līmenē, nemeklējat tālāk. Liveagent zvanu centra programmatūra ir jums piemērots risinājums.
Izmaksu ietaupīšanas kategorijā LiveAgent ir pārliecinošs uzvarētājs. Šī zvanu centra programmatūra ļauj ne tikai veikt ienākošos un izejošos zvanus, izmantot automatizāciju, likt lietā plašās atskaišu iespējas un palielināt reklāmguvumus, bet arī ir pieejama visiem uzņēmumiem, kuri vēlas iepriecināt savus klientus, vienlaikus saglabājot zemas izmaksas.
Tādās atsauksmju vietnēs kā Capterra, G2 un TrustRadius LiveAgent sniedz augstus vērtējumus un izcilas atsauksmes. Tāpēc, ja ieklausaties LiveAgent klientu balsīs, iespējams, esat uz pareizā ceļa, lai atrastu jums piemērotāko zvanu centra programmatūru.
Liveagent, bez šaubām, ir risinājums, kuru vērts izvēlēties, ja meklējat uzticamu programmatūru, kuru arī ir viegli ieviest. To varat konfigurēt, pielāgot un integrēt bez kavēšanās, pat bez kodēšanas prasmēm.
Zvanu centra programmatūra ir risinājums, kas palīdz uzņēmumiem pārvaldīt ienākošos zvanus no klientiem. Tai var būt daudz funkciju, piemēram, centralizēti tālruņa zvani no fiksētajiem tālruņa numuriem vai mājaslapām, inteliģenta pārvirzīšana, automātiskais zvanīšanas numura satādītājs vai pat zvanu ierakstīšana. Zvanu centra programmatūrai arī jāpalīdz zvanu centra aģentiem piekļūt svarīgai informācijai par klientiem, piemēram, pasūtījumu vēsturei, kontaktinformācijai un iepriekšējiem pieteikumiem.
Zvanu centra programmatūra darbojas, centralizējot un pārvirzot zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai mājaslapām savā programmatūrā. Ja zvana klients, programmatūra skenē savu klientu datubāzi, lai noskaidrotu, vai tās rīcībā ir iepriekšēja informācija par zvanītāju. Pēc tam aģents piekļūst šai informācijai un to pārskata, pirms atbild uz zvanu. Tikmēr zvans atrodas gaidīšanas rindā. Pēc atbildes zvani tiek ierakstīti apmācību un kvalitātes nodrošināšanas nolūkā.
IVR ir interaktīvās balss atbildes tehnoloģija. IVR ļauj datoriem mijiedarboties ar cilvēkiem, izmantojot balss komandas vai toņus no tālruņa tastatūras. IVR zvanu centra vidē izmanto, lai novirzītu zvanus attiecīgajiem aģentiem vai nodaļām. IVR var izmantot arī konta informācijas iegūšanai vai atgriezeniskās saites saņemšanai. Tāpēc tas ir lielisks risinājums uzņēmumiem.
Galvenā zvanu centra funkcija ir ļaut klientiem zvanīt uzņēmumiem ar jebkādiem jautājumiem par produktiem, noteikumiem, preču atgriešanu, funkcionalitāti, problēmu novēršanu vai atsauksmēm.
Zvanu centra programmatūra ļauj jums izmantot zvanu centru vienmēr un visur, kur vien esat nepieciešams klientam. Sākot no aukstajiem zvaniem līdz atbildēm uz sarežģītiem tehniskiem jautājumiem - zvanu centra programmatūra ļauj klientiem sniegt apbrīnojamu personalizētu atbalstu, mācoties no katras mijiedarbības un katra klienta ieskata to, kā nodrošināt vislabāko klientu aprūpi.
Cena ir atkarīga no izvēlētās programmatūras kvalitātes. Liveagent ir visaptverošs palīdzības dienesta risinājums, kas ietver arī zvanu centru. Cena tiek noteikta, pamatojoties uz to, cik aģentu uzņēmumam ir nepieciešami mēnesī. Mūsu All-inclusive pakete ietver pilna apjoma zvanu centru, un tā izmaksā $49 mēnesī par katru aģentu.
Zvanu centra programmatūras priekšrocības ietver uzlabotu aģenta efektivitāti, klientu iesaisti, klientu pieredzi un lielākus pārdošanas apjomus. Varat vispirms izmēģināt bezmaksas zvanu centra programmatūru un tās priekšrocības.
Vienīgais, kas nepieciešams, ir VoIP numurs, kas atbalsta SIP. Tas ir viss, kas nepieciešams, lai izveidotu vienkāršu zvanu centru, tai skaitā zvanu centra programmatūru jūsu uzņēmumam.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Uzziniet atšķirību starp zvanu un kontakta centriem ar LiveAgent. Mūsu programmatūra apvieno klientu datus no dažādiem kanāliem, lai veidotu personalizētu klientu pieredzi un uzlabotu atbalstu. Atklājiet, kā izmantot augšuppārdošanas iespējas un automatizāciju, lai pilnvarotu savus aģentus. Izmēģiniet bezmaksas!
Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra
Izbaudiet LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru ar neierobežotiem zvanu ierakstiem, atzvaniem un IVR bez iestatīšanas maksas un kredītkartes nepieciešamības. Palieliniet klientu apmierinātību un aģentu produktivitāti, integrējot mūsu viegli pārvaldāmo platformu. Sāciet jau šodien ar 1 mēnesi bez maksas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team