Izpētiet ceļvedi par 20 labākajām zināšanu bāzes programmatūras iespējām 2024. gadā, optimizējot informācijas pārvaldību un efektivitāti. Ietver cenu salīdzinājumu un populārākos risinājumus, piemēram, LiveAgent, HelpCrunch, Notion.
Mūsdienu patērētāji sagaida, ka varēs lasīt atbilstošus rakstus, kas var palīdzēt tiem veikt vienkāršākos uzdevumus. Vairāk nekā 59% klientu mēģinās paši atrisināt problēmu, pirms jautās apkalpošanas pārstāvim.
Tālab šajā ceļvedī tiks parādīti labākie risinājumi uz klientu orientētai zināšanu bāzei visiem lietotājiem.
Zināšanu bāzes risinājumi palīdz biznesa uzņēmumiem veidot, pārvaldīt un izplatīt iekšējo un ārējo saturu lietotājam draudzīgā, meklējamā un ērtā formātā.
Uzņēmumi izmanto zināšanu pārvaldības risinājumus kā pašapkalpošanās portālus, lai palīdzētu klientiem un darbiniekiem piekļūt vērtīgām uzņēmuma zināšanām.
Zināšanu bāze ir vienots, ar uzņēmumu saistītu zināšanu bāzes rakstu katalogs, informācijas par noteikumiem, procesiem un sistēmām izplatīšanai.
Šeit ir mūsu piecu labāko zināšanu bāzes programmatūru rīku salīdzinošā tabula. Apskatiet to Capterra vērtējumu, integrāciju skaitu, cenu diapazonu un citu būtisku informāciju, lai pieņemtu pārdomātu lēmumu un izvēlētos labāko risinājumu.
Software | LiveAgent | HelpCrunch | Notion | Document360 | HelpJuice |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating | |||||
Number of integrations |
350+
|
1000+
|
71
|
20+
|
1000+
|
Free trial |
LiveAgent offers free trial for 1 month. |
HelpCrunch offers free trial for 14 days. |
Notion offers free trial for 7 days. |
Document360 offer free trial for 14 days. |
HelpJuice offers free trial for 14 days.
|
Free version |
LiveAgent offers free version. |
HelpCrunch doesn’t offer free version. |
Notion offers free version. |
Document360 offers free version. |
HelpJuice doesn’t offer free version. |
Price range |
$9-$49
|
$15-$620
|
From $8
|
$199-$599
|
$120-$499
|
Šeit ir mūsu visaptverošais saraksts ar 20 labākajiem zināšanu bāzes programmatūras pakalpojuma sniedzējiem 2024. gadā.
LiveAgent ir viens no vadošajiem vārdiem klientu atbalsta programmatūras nozarē. Uzņēmums nodrošina uz lietotāju orientētu zināšanu bāzes programmatūras risinājumu ar intuitīvu lietotāja saskarni, daudzpusīgām funkcijām un iespaidīgu pielāgošanas un integrācijas iespēju klāstu.
Lietotāji var pielāgot savas zināšanu bāzes atbilstoši savām konkrētajām vajadzībām bez pārmērīgas apmācības un papildu resursiem. LiveAgent var palīdzēt jums pārvaldīt jūsu institucionālās zināšanas un padarīt jūsu zināšanu bāzi pieejamu neierobežotam lietotāju skaitam.
Pateicoties tā intuitīvajai saskarnei, lietošanas vienkāršībai, 24/7 atbalstam un dažādām trešo pušu integrācijām, LiveAgent var apmierināt visu izmēru un virzienu uzņēmumus. Pakalpojuma sniedzējs piedāvā elastīgu, mērogojamu un uzticamu zināšanu bāzes risinājumu ar dažādām personalizācijas un pielāgošanas iespējām. Tāpēc LiveAgent ir ideāls risinājums visu lielumu uzņēmumiem dažādās nozarēs.
Neliels LiveAgent trūkums ir uzņēmuma tehniskās un atbalsta komandu atrašanās vieta. Tā kā tās atrodas ES, klientiem ārpus Eiropas var nākties nedaudz pagaidīt, lai saņemtu atpakaļsaiti, taču jāņem vērā, ka atbildi viņi saņems savlaicīgi.
LiveAgent ir piemērots risinājums jebkura lieluma uzņēmumiem, sākot no jaunizveidotiem un maziem uzņēmumiem līdz pat lieliem uzņēmumiem un korporācijām. LiveAgent var palīdzēt komandām no pārdošanas, IT, cilvēkresursu, kontaktu centra, autobūves vai jebkuras citas nozares.
LiveAgent cenu paketes ietver:
LiveAgent ir mūsu saraksta augšgalā, jo uzņēmums piedāvā visaptverošu zināšanu bāzes risinājumu, kas optimizē jūsu zināšanu bāzes veidošanas, konfigurēšanas un personalizēšanas procesu. Tas ļauj lietotājiem veidot un izvietot vairākas zināšanu bāzes bez grūtībām.
Vēl svarīgāk ir tas, ka to cenu struktūra ir balstīta uz abonementu, kas nozīmē, ka uzņēmums nodrošina elastīgus, mērogojamus un pielāgojamus risinājumus visu lielumu uzņēmumiem.
“Man ļoti patīk LiveAgent piedāvātās automatizācijas funkcijas. Iespēja iestatīt noteiktus “nosacījumus” un tos piemērot tos visā sistēmā palīdzēja samazināt risināmo pieteikumu skaitu, un iepriekšsagatavoto ziņu un iepriekšsagatavoto atbilžu pievienošana man palīdzēja risināt daudzas atkārtotās klientu problēmas.
Tas ir arī intuitīvs un ļoti lietotājam draudzīgs – man ļoti patīk lietot LiveAgent. LiveAgent palīdz man atrisināt atkārtotas problēmas, kas rodas apmeklētājiem, lai es varētu koncentrēties uz aktuālākajām problēmām.” – Nikola K., Mazā Uzņēmuma Īpašniece
Avots: g2.com
HelpCrunch ir lielisks zināšanu bāzes risinājums lietotājiem, kuri vēlas veidot centralizētus pašapkalpošanās portālus. Uzņēmums piedāvā risinājumus institucionālo zināšanu centralizācijai un visu attiecīgo dokumentu, failu un rakstu apvienošanai zem viena jumta.
HelpCrunch apkalpo uzņēmumus no dažādām nozarēm, piemēram, fitnesa, pārtikas un dzērienu, kā arī datu zinātnes. Uzņēmuma zināšanu bāzes programmatūra ir viegli pielāgojama, lai tā atbilstu jūsu konkrētajām vajadzībām, koncentrējoties uz klientu apkalpošanas un atbalsta pieredzes uzlabošanu.
Turklāt HelpCrunch piedāvā visu nepieciešamo, kas jums vajadzīgs, lai uzlabotu iekšējās zināšanu bāzes pārvaldības procesus.
Lai gan HelpCrunch ir izcils gandrīz visās jomās, viņiem pietrūkst dažu integrācijas iespēju un apmācības resursu.
Uzņēmumi, kas iekļaujas kategorijā “no maza līdz lielam”. Daži no populārākajiem HelpCrunch lietotājiem ir tādi uzņēmumi kā Statcounter, Hurma un Fitlap.
HelpCrunch ir ideāla zināšanu bāzes programmatūra visu lielumu uzņēmumiem neatkarīgi no nozares, kurā tie darbojas. Tas padara dalīšanos ar zināšanām pēc iespējas vienkāršāku un jūs bez liekām pūlēm varat iegūt savu zināšanu bāzi tiešsaistē.
Turklāt HelpCrunch piedāvā būtiskas programmatūras funkcijas par konkurētspējīgām cenām un daudzvalodu atbalstu, lai padarītu piedāvājumu vēl kārdinošāku.
Notion zināšanu pārvaldības sistēma ir lieliski piemērota uzņēmumiem ar jau izveidotiem zināšanu bāzes portāliem. Notion nodrošina visaptverošas zināšanu bāzes sistēmas, kas ir saderīgas ar plašu procesuālo uzdevumu klāstu, projektu vadības risinājumiem un zināšanu pārvaldības rīkiem.
Tādēļ Notion ļauj bez problēmām centralizēt esošās uzņēmuma zināšanas vienotā platformā.
Pateicoties elastīgajām cenu paketēm, neticamajai mērogojamībai un iespaidīgajam rīku un funkciju klāstam, Notion var it viegli apkalpot jebkura lieluma uzņēmumus. Notion dod jums iespēju automātiski noteikt prioritātes un kārtot zināšanu bāzes saturu, pamatojoties uz klienta vērtību, steidzamību un pielietošanas gadījumiem.
Turklāt Notion piedāvā vairāk nekā 100 pielāgojamu sagatavju, ko jūsu komanda var izmantot, lai izveidotu un kategorizētu klientu atbalsta saturu atbilstoši jūsu konkrētajām vajadzībām.
Notion zināšanu bāzes programmatūrai ir visai stāva apmācības līkne. Uzņēmums varētu izmantot vairāk apmācību un lietotāja ceļvežu, lai palīdzētu klientiem uzzināt, kā izmantot šo zināšanu bāzes platformu.
Tā kā Notion zināšanu pārvaldības sistēmu iespējams viegli pielāgot jūsu darbam, to var izmantot jebkurš uzņēmums neatkarīgi no lieluma vai nozares. Daži no klientiem ir Headspace, Pixar un MatchGroup.
Notion mūsu sarakstā tik augstu ir ticis ne bez iemesla. Uzņēmums nodrošina visaptverošu zināšanu bāzes pārvaldības sistēmu, kas lietotājiem palīdz apvienot visas uzņēmuma zināšanas zem viena jumta.
Tāpēc Notion ir lieliska izvēle gan maziem uzņēmumiem, gan lielām korporācijām. Turklāt mums patīk tas, ka uzņēmums nodrošina uzticamu daudzvalodu atbalstu vairākās tiešsaistes kopienās.
Document360 sniedz lietotājiem iespēju veidot iekšējās un ārējās bāzes un pašapkalpošanās portālus gan darbiniekiem, gan mērķauditorijai.
Papildus zināšanu bāzes pamatinformācijai uzņēmums piedāvā dažas papildu funkcijas, tostarp failu pārvaldnieku, labākās pielāgošanas iespējas, versiju kontroli un reāllaika meklēšanas lodziņu.
Tā kā viņu zināšanu bāzes programmatūrai ir intuitīva saskarne un lietotājam draudzīga navigācija, jūs gaida viegla apmācības līkne un nevainojama lietotāja pieredze.
Document360 zināšanu bāzes sistēma palīdz jums pilnveidot jūsu zināšanu bāzi un satura pārvaldību. Pateicoties programmatūras intuitīvajām funkcijām, jūs varat palielināt savu darbinieku produktivitāti, izmantojot tehniskos dokumentus, apmācības un praktiskos ceļvežus.
Katram lietotājam vispirms ir jāpiesakās, lai apskatītu dokumentus un piekļūtu informācijai. Papildus jūsu zināšanu izplatīšanas darbam, Document360 nodrošina arī jūsu datu drošību.
Programmatūra Document360 ir patiešām lieliska, un vienīgie trūkumi ir dārgas cenu paketes un sarežģīta iestatīšana. Bez šiem aspektiem mums citu sūdzību nav.
Tā kā Document360 nodrošina elastīgu un mērogojamu zināšanu bāzes programmatūras risinājumu, tas lieti noder maziem uzņēmumiem, vidēja lieluma un lieliem uzņēmumiem. Tas var būt izdevīgs SaaS uzņēmumiem, kuru mērķis ir orientācija uz klientu augstākajā līmenī.
Mēs izvēlējāmies Document360 savam sarakstam, jo tam ir fantastiskas zināšanu bāzes funkcijas, lietotājam draudzīga un intuitīva saskarne un atsaucīgs atbalsts. Lai gan tas ir nedaudz dārgāks nekā citi risinājumi, Document360 piedāvā pilnībā mērogojamus zināšanu bāzes risinājumus visu lielumu uzņēmumiem. Ja jūsu uzņēmums joprojām aug, Document360 ir ideāls risinājums jums.
HelpJuice ir augstākās klases zināšanu bāzes programmatūras nodrošinātājs augošiem uzņēmumiem. HelpJuice piedāvā mērogojamus zināšanu bāzes risinājumus, kas nevainojami mērogo jūsu darbu, neprasot papildu ieguldījumus infrastruktūrā. Lai gan HelpJuice piedāvā daudzas svarīgas zināšanu bāzes funkcijas, tā intuitīvā meklētājprogramma ir viens no tā jaudīgākajiem aspektiem.
Lietotāji var paļauties uz šo meklētājprogrammu, lai ātri iegūtu jebkuru informāciju. Turklāt HelpJuice ietver iebūvētu WYSIWYG redaktoru, visaptverošu rakstu datu bāzi, satura pārvaldnieku, publicēšanas saskarni un daudz ko citu.
HelpJuice zināšanu bāzes programmatūrai ir lietotājam draudzīga saskarne ar iebūvētām reāllaika iespējām un attālinātām funkcijām. Neatkarīgi no tā, vai pārvaldāt iekšējas vai attālinātas komandas, varat paļauties uz HelpJuice, kas uzticami un konsekventi dalīsies ar informāciju pēc pieprasījuma.
HelpJuice arī optimizē sadarbību un saziņu, lai nodrošinātu nevainojamu komandas darbu, vēstures izsekošanu, pieprasījumu pārskatīšanu, komentēšanu, uzdevumu piešķiršanu un daudz ko citu.
Programmatūras HelpJuice pārskatīšanas laikā mēs pamanījām dažas problēmas ar attēlu glabāšanu un dalīšanos ar zināšanām. Tā kā programmatūrai nav attēlu mapju sistēmas, vizuālais saturs viegli pazūd neskaitāmos sarunu pavedienos. Mēs pamanījām arī pastāvīgus uznirstošos logus, kas uznirst katrā pieteikšanās sesijā informācijas panelī.
HelpJuice ir ideāls risinājums ikvienam uzņēmumam, kas vēlas pilnveidot zināšanu apmaiņas un pārvaldības pieredzi. Turklāt uzņēmums piedāvā mērogojamas cenu paketes, lai nodrošinātu vienmērīgu mērogošanu, pieaugot jūsu zināšanu bāzei. Šīs īpašības padara HelpJuice ideālu maziem uzņēmumiem, vidēja lieluma un lieliem uzņēmumiem.
Mums patīk, ka HelpJuice programmatūra ļauj jums uzreiz pievienot saturu jūsu zināšanu bāzei. Uzņēmums piedāvā risinājumus konsekventai satura uzlabošanai, uzlabotai analīzei un precīzai atskaišu veidošanai.
Tomēr īstais ieguvums ir pielāgošanas iespēju klāsts. HelpJuice piedāvā tik daudz pielāgošanas iespēju, lai dotu lietotājiem iespēju veidot pielāgotu zīmola pieredzi atbilstoši savām vēlmēm.
Stack Overflow ir bijis viens no vadošajiem vārdiem tehnoloģiju nozarē. Šī uzņēmuma spēks ir lieliska iespēja zīmoliem, kuri vēlas veidot privātas zināšanu bāzes.
Stack Overflow for Teams piedāvā piekļuvi plašai izstrādātāju kopienai, ekskluzīvu un intuitīvu jautājumu un atbilžu saskarni ar atbilžu reitinga mehānismu un visu pārējo, kas lietotājiem nepieciešams vienā zināšanu bāzes risinājumā.
Jūsu komanda saņem visu nepieciešamo centralizētā vietā, sākot no BUJ kodēšanas un tehniskās dokumentācijas līdz personāla informācijai.
Stack Overflow for Teams var jūsu uzņēmumā uzlabot komandas sadarbību, nevainojami integrējoties ar vadošajiem komunikācijas risinājumiem.
Zīmols piedāvā zināšanu bāzes programmatūru ar satura pārvaldības un gamifikācijas iespējām, lai padarītu savu rīku pieejamu visu izmēru un virzienu uzņēmumiem.
Uzņēmums koncentrējas uz iekšējo sadarbību un komunikāciju un ir ideāli piemērots IT komandām un programmatūras izstrādātājiem no dažādām nozarēm.
Programmatūrai Stack Overflow for Teams ir pievienoti birku filtri, lai optimizētu meklēšanu un atvieglotu informācijas iegūšanu bez piepūles. Tomēr rīks nedarbojas īpaši labi, ja palaižat meklēšanas pieprasījumu ar vairākām birkām.
Visas IT komandas un programmatūras izstrādes uzņēmumi var gūt labumu no Stack Overflow for Teams zināšanu bāzes programmatūras izmantošanas. Tā kā rīks var veicināt iekšējo sadarbību un saziņu, tas var palīdzēt dažāda lieluma uzņēmumiem no dažādām nozarēm. Daži no ievērojamākajiem klientiem ir BarkBox, Intercom un Philips.
Mēs uzskatām, ka Stack Overflow for Teams veic lielisku darbu, piedaloties zināšanu izplatīšanā visās uzņēmuma vertikālēs. Šis rīks var modernizēt piekļuvi zināšanām jūsu uzņēmumā un informēt visas jūsu komandas par jaunākajiem notikumiem un jaunāko informāciju.
Zendesk zināšanu bāzes programmatūra ir visaptverošs risinājums komandām, kuras meklē lietotājam draudzīgus un viegli pielāgojamus dinamiskus rīkus.
Zendesk programmatūra atbalsta vairākus pielietošanas veidus un sniedz jūsu komandai iespēju izveidot uz klientu orientētas BUJ lapas, aģentu atbalsta zināšanu platformas, IT datu bāzes un iekšējās zināšanu krātuves.
Turklāt Zendesk var atjaunināt jūsu saturu un sniegt jums MI spēku, lai palīdzētu jums būt soli priekšā klientu vajadzībām un cerībām.
Zendesk ir viens no vadošajiem palīdzības dienesta programmatūras risinājumiem tirgū. Uzņēmums apgādā dažādu nozaru zīmolus ar palīdzības dienesta un kontaktu centru risinājumiem, lai palīdzētu uzņēmumiem kārtot instucionālos datus.
Izmantojot Zendesk, lietotāji iegūst visus nepieciešamos rīkus, lai kārtotu un pārvaldītu vairākas zināšanu bāzes. Pateicoties MI čatbotiem un ChatGPT integrācijai, klientu atbalsta uzņēmumi un kontaktu centri var pacelt savu darbu nākamajā līmenī.
Neskaitot to, ka tā pakalpojumi ir diezgan dārgi, Zendesk ir pārsteidzoši neefektīvs klientu atbalsta nodrošināšanā, kas ir diezgan dīvaini palīdzības dienesta programmatūras piedāvātājam.
Zendesk palīdzības dienesta risinājums var būt piemērots maziem uzņēmumiem, vidējiem uzņēmumiem un korporācijām. Lai gan cenu paketes var būt nedaudz dārgas, tā daudzlīmeņu cenu struktūra var viegli pielāgoties visu izmēru budžetiem.
Tāpēc Zendesk piesaista dažādu nozaru uzņēmumus, tostarp Mailchimp, Uber un Siemens.
Zendesk ir viens no labākajiem zināšanu bāzes risinājumiem mūsu sarakstā. Šis rīks ātri izplata informāciju pēc pieprasījuma un nodrošina, ka jūsu zināšanu bāze ir pieejama visām jūsu uzņēmuma nodaļām.
Zendesk ir īpaši noderīgs klientu atbalsta aģentiem un klientiem, jo tas nodrošina viņiem lietotājam draudzīgus, vienmēr pieejamus pašapkalpošanās portālus, lai palīdzētu atrast datus, kad vien tas ir nepieciešams.
HelpScout ir dominējošs spēks palīdzības dienesta programmatūras nozarē. Uzņēmums piedāvā intuitīvus, modernus un uzticamus zināšanu bāzes programmatūras risinājumus, lai dotu klientiem iespēju uzlabot savu klientu pašapkalpošanos.
Visiem uzņēmumiem, kuru mērķis ir nodrošināt mērķauditorijām labāku atbalstu, būtu jāapsver Help Scout palīdzības dienesta risinājumi. Turklāt Help Scout nodrošina zināšanu bāzes risinājumus kā iekšējiem, tā ārējiem lietotājiem.
Help Scout galvenokārt ir paredzēts klientu atbalsta aģentūrām un kontaktu centru uzņēmumiem. Tomēr dažādu nozaru un dažāda lieluma uzņēmumi var paplašināt savus pakalpojumus.
Papildus ļoti pielāgojamām iekšējām un ārējām zināšanu pārvaldības sistēmām, Help Scout var pastiprināt jūsu SEO centienus, kas ir papildu ieguvums zināšanu bāzes rīkam.
Lai gan Help Scout piedāvā dažādas pielāgošanas iespējas, lielākā daļa risinājumu koncentrējas uz SEO. Tāpēc mēs uzskatām, ka Help Scout varētu izmantot vairāk pielāgošanas iespēju uzņēmumiem, kuriem nepieciešams vairāk nekā tikai augsts meklētājprogrammu reitings.
Help Scout var palīdzēt visu struktūru un uzņēmējdarbības modeļu uzņēmumiem dažādās nozarēs. Viņu zināšanu bāzes risinājumiem uzticas tūkstošiem cienījamu uzņēmumu, piemēram, Spikeball, Compass un Honey.
Help Scout vienkāršo iekšējās un ārējās zināšanu bāzes izveidi. Varat izmantot viņu programmatūru, lai dažu minūšu laikā uzstādītu zināšanu pārvaldības sistēmu.
Tāpēc mēs uzskatām, ka Help Scout ir pelnījis vietu 10 labāko zināšanu bāzes programmatūras pakalpojumu sniedzēju sarakstā.
Freshdesk ir mākonī balstīts palīdzības dienesta un zināšanu programmatūras nodrošinātājs, kas sniedz lietotājiem iespēju bez liekas piepūles izveidot vairākas zināšanu bāzes. Freshdesk intuitīvās zināšanu bāzes pārvaldības un satura izveides funkcijas optimizē aģentu atbilžu apkopošanu vienā loģiskā centrā un pārvērš tās par klientiem draudzīgiem rakstiem.
Freshdesk ir zināšanu bāzes jaudas centrs, kas palīdz pilnveidot zināšanu bāzes pārvaldību, satura ieguvi un rakstu publicēšanu. Šis rīks padara jūsu zināšanu bāzes rakstus par SEO draudzīgiem, lai nodrošinātu tiem maksimālu redzamību, un ļauj dalīties ar uzņēmuma zināšanām ar visu auditoriju kopumā.
Lai gan Freshdesk nodrošina augstākā līmeņa zināšanu bāzes programmatūras funkcijas, meklēšanas un satura pārvaldības funkcionalitāte būtu būtiski jāuzlabo. Tāpat uzņēmumam būtu jāiegulda vairāk pūļu kontaktu un atbalsta sistēmā.
Freshdesk ir atbilstošs risinājums vairāk nekā 50’000 klientu no dažādām nozarēm visā pasaulē. Daži no viņu ievērojamākajiem klientiem ir Webbeds, Oceanic Catering, Styli, Crocus, Jupiter Money, Flash un JCAA.
Lai gan ir vieta uzlabojumiem, mēs uzskatām, ka Freshdesk darbojas labi, nodrošinot zināšanu bāzes atbalstu maziem, vidējiem un lieliem uzņēmumiem.
Lietotāji iegūst daudzkanālu atbalstu un visaptverošas apmācības iespējas, lai sāktu darbu ar Freshdesk zināšanu bāzes programmatūru. Kopumā Freshdesk piedāvā lielisku programmatūras risinājumu visu lielumu uzņēmumiem no dažādām nozarēm.
Ja jums ir nepieciešama lietotājam draudzīga zināšanu bāzes programmatūra gan iekšējai, gan ārējai lietošanai, Confluence vajadzētu būt jūsu redzeslokā.
Uzņēmums rūpējas par visu lielumu uzņēmumiem, kas meklē viegli pārvaldāmas, pieejamas un uzticamas satura un zināšanu bāzes pārvaldības sistēmas.
Confluence zināšanu bāzes programmatūras risinājums palīdz izsekot visām dokumentu izmaiņām un optimizē satura auditēšanu, lai veicinātu komandas sadarbību starp visām nodaļām.
Papildus satura un zināšanu pārvaldībai un dokumentu veidošanas sadarbībai vienotā platformā, Confluence piedāvā rīku komplektu un integrāciju ar citiem Atlassian pakalpojumiem. Turklāt Confluence piedāvā vairāk nekā 3000 integrāciju.
Nav praktiski nekā, ko nevarētu darīt ar viņu programmatūras risinājumiem.
Lai gan Confluence var šķist visvarens biznesa risinājums, tam ir daži trūkumi. Pirmkārt, viņu atļauju pārvaldības sistēmai ir nepieciešams nopietns uzlabojums.
Otrkārt, tā mobilo ierīču funkcionalitāte piedāvā ierobežotas iespējas, kas var radīt problēmas operatoriem, kas balstās uz mobilajām ierīcēm.
Ar tādiem klientiem kā Slack, Jira un Trello mēs varam droši ieteikt Confluence ikvienam digitālajam uzņēmumam neatkarīgi no tā lieluma vai nozares.
Papildus visām šeit minētajām Confluence izmantošanas priekšrocībām un ieguvumiem, mēs izvēlamies šo programmatūras pakalpojuma sniedzēju, pamatojoties uz neticami izdevīgajām cenu paketēm. Ikviena cenu pakete piedāvā iespaidīgas iespējas, tostarp 24/7 premium atbalstu, uzlabotu analīzi un darbības laika garantiju.
Zoho Desk ieguva savu atpazīstamību, piedāvājot progresīvu palīdzības dienesta un pieteikumu apstrādes sistēmas risinājumus. Uzņēmums piedāvā arī zināšanu bāzes rīkus, lai palīdzētu uzņēmumiem samazināt gaidīšanas laiku, tikt galā ar lieliem pieteikumu apjomiem un sniegt vairāk uz klientu orientētu atbalstu.
Papildus satura izveides un pārvaldības optimizācijai, Zoho Desk nodrošina pielāgojamas zināšanu bāzes platformas pašapkalpošanās iespēju, BUJ, praktisku rakstu, pamācību, problēmu novēršanas ceļvežu un citu atbalsta kategoriju ieviešanai bez grūtībām.
Zoho Desk ir pieejams zināšanu bāzes programmatūras risinājums visu nozaru uzņēmumiem. Lietotāji iegūst intuitīvu informācijas paneli ar daudzām pielāgošanas iespējām par konkurētspējīgākajām cenām tirgū.
Papildus pašapkalpošanās veicināšanai Zoho Desk ļauj klientiem uzlabot klientu apkalpošanas un atbalsta darbības atbilstoši viņu konkrētajām vajadzībām.
Lai gan programmatūrai Zoho Desk ir lietotājam draudzīga saskarne, tās izskats ir nedaudz novecojis, salīdzinot ar tādiem labākajiem konkurentiem kā LiveAgent un Confluence. Navigācija varētu būt labāka, un viņu meklēšanas funkcijai ir nepieciešama uzlabošana.
Zoho Desk ir mājvieta vairāk nekā 100’000 klientu no dažādām nozarēm visā pasaulē. Daži no uzņēmuma lojālākajiem klientiem ir Daimler, Intel un Sears. Mēs iesakām Zoho Desk visu izmēru uzņēmumiem, īpaši uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu atbalstu.
Mēs izvēlējāmies Zoho Desk, jo uzskatām, ka uzņēmums veic lielisku darbu, nodrošinot visaptverošu zināšanu bāzes programmatūru par konkurētspējīgām cenām. Klienti var paļauties uz Zoho Desk, lai izveidotu iekšējās un ārējās zināšanu bāzes un pašapkalpošanās portālus un uzlabotu klientu apmierinātību un komandas sadarbību.
HappyFox ir uzticams mākoņdatošanas CRM programmatūras nodrošinātājs, kas piedāvā zināšanu pārvaldības rīkus uzņēmumiem dažādās nozarēs un uzņēmējdarbības nišās.
Uzņēmums galvenokārt rūpējas par klientiem, kas meklē labākos, efektīvākos zīmolu pašapkalpošanās portālus iekšējai un ārējai lietošanai.
Papildus zināšanu bāzes vajadzībām HappyFox optimizē klientu atsauksmju apkopošanu, lai gūtu praktisku ieskatu no mijiedarbībām ar klientiem .
Pēc HappyFox programmatūras testēšanas varam teikt, ka viegla pielāgošana, atsauksmju apkopošana, progresīvas aptaujas un SEO optimizācija ir uzņēmuma jaudīgākie panākumi.
Šis rīks palīdz izveidot visaptverošus iekšējos un ārējos pašapkalpošanās portālus, kas ir ļoti saderīgi ar mobilajām ierīcēm. Jūsu komandām un klientiem nebūs problēmu meklēt un atrast vajadzīgo informāciju.
HappyFox ir izcils gandrīz visā, izņemot e-pasta paziņojumus. Mēs arī noskaidrojām, ka tā saskarne un cenu struktūra ir diezgan mulsinoša.
Tā kā HappyFox piedāvā elastīgas cenu paketes, klienti var elastīgi mērogot savu zināšanu bāzi atbilstoši savām vajadzībām. Pateicoties tam, HappyFox var apmierināt visu lielumu uzņēmumu vajadzības. Daži no viņu ievērojamākajiem klientiem ir Jabra, Sennheiser un Whirpool.
HappyFox ir pelnījis vietu mūsu labāko zināšanu bāzes programmatūras pakalpojumu sniedzēju sarakstā, nodrošinot savai mērķauditorijai izcilu produkta kvalitāti. Uzņēmums apmierina neskaitāmu uzņēmumu daudzās nozarēs zināšanu bāzes vajadzības .
Viņu programmatūra palīdz lietotājiem atrast informāciju ar dažiem klikšķiem, un auto-ieteikuma un meklētājprogrammas funkcijas palīdz klientiem ikvienā pašapkalpošanās procesa posmā.
Guru nodrošina visaptverošus zināšanu bāzes programmatūras risinājumus klientu datu apkopošanai, atjaunināšanai, kopīgošanai un piekļuvei tiem.
Neatkarīgi no tā, vai jums ir nepieciešams pašapkalpošanās portāls klientiem vai centralizēts palīdzības dienests personāla informācijai, Guru var parūpēties par jūsu vajadzībām.
Guru apvieno visas jūsu zināšanas vienā centrā, lai savienotu jūsu komandas un centralizētu attiecīgos datus, nepārtraucot jūsu pašreizējās darbplūsmas.
Guru izmanto MI, lai regulāri pārbaudītu un atjauninātu informāciju jūsu zināšanu bāzē. Programmatūra pastāvīgi uzlabo informācijas ieteikumus, lai labāk atbilstu darbinieku un klientu meklēšanas modeļiem. Tas arī noņem liekos rakstus, lai jūsu zināšanu bāze būtu precīza un atjaunināta.
Galvenie Guru programmatūras trūkumi
Lai gan Guru ar MI darbinātā zināšanu bāzes programmatūra darbojas burvīgi, tā varētu uzlabot savus satura kārtošanas centienus. Mēs pamanījām arī nelielas problēmas, strādājot ar tabulām.
Guru MI zināšanu bāzes programmatūrai ir dažādas funkcijas, daudzas integrācijas, lietotājam draudzīga saskarne un rentablas cenas. Šīs īpašības padara to lieliski piemērotu maziem, vidējiem un lieliem uzņēmumiem. Daži no klientiem ir, piemēram, Boldr, Intercom un Shopify.
Guru ir viens no labākajiem zināšanu bāzes rīkiem attālinātām komandām. Tas atvieglo uzņēmuma zināšanu apkopošanu, glabāšanu un piekļuvi tām. Guru uzturēs jūsu komandu informētu jebkurā laikā un vietā.
Bloomfire nodrošina centralizētus zināšanu bāzes risinājumus, lai palīdzētu komandām apkopot un sakārtot institucionālās zināšanas vienuviet. Viņu programmatūra ļauj uzņēmumiem ātri un viegli atrast atbilstošu informāciju.
Tā kā viņu rīks piedāvā augstākās klases multivides saderību, “pūļa” radītus BUJ un MI atbalstītu meklēšanu, Bloomfire ir ideāli piemērots atbalsta komandām, kas vēlas apvienot un unificēt informāciju starp visām nodaļām.
Bloomfire piedāvā jums visas zināšanu bāzes funkcijas, kas nepieciešamas, lai sakārtotu savu informāciju un padarītu to viegli pieejamu un kopīgojamu populārajos saziņas kanālos.
Šis rīks darbojas kā sociālie mediji, ļaujot klientiem mijiedarboties ar jūsu saturu un mijiedarboties ar jūsu zīmolu, sekojot, komentējot, daloties un atzīmējot ar “Patīk”.
Lai gan Bloomfire izceļas ar dalīšanās ar zināšanām optimizēšanu, rīkam ir problēmas ar pielāgojamību, meklēšanas rezultātiem, video rediģēšanas saskarni, paroles atiestatīšanu un lietotāju pārvaldību. Mums arī nepatika, ka viņu mājaslapā nevarējām atrast nekādu informāciju par cenām.
Bloomfire ir lieliski piemērots attālinātām komandām, zināšanu pārvaldniekiem un satura veidotājiem. Uzņēmums piedāvā cenu paketes, kas var apmierināt mazu un lielu uzņēmumu vajadzības.
Bloomfire ir lielisks zināšanu bāzes programmatūras risinājums zīmoliem, kuriem patīk uzturēt kontaktus ar mērķauditoriju. Šis rīks nodrošina modernu pieeju informācijas apkopošanai un izplatīšanai, lai dotu lietotājiem iespēju netraucēti piekļūt atbilstošam zināšanu saturam, kad vien tas nepieciešams.
HubSpot Service Hub ļauj komandām izveidot iekšējos zināšanu centrus un uz klientu orientētus pašapkalpošanās portālus, lai dotu lietotājiem iespēju pēc pieprasījuma atrast nepieciešamo informāciju. Šis rīks ietaupa laiku, pūles un resursus, nodrošinot pašapkalpošanos, lai jūsu komanda varētu koncentrēties uz sarežģītākiem klientu jautājumiem.
HubSpot Service Hub optimizē satura publicēšanu un viegli integrējas ar jūsu pašreizējo tehnoloģiju kopumu. Platformu ir vienkārši iestatīt, un to varat ātri mērogot, augot jūsu zināšanu bāzei.
Neatkarīgi no tā, vai pārvaldāt iekšējo zināšanu pārvaldības sistēmu vai ārējo klientu atbalstu, HubSport atbilst dažāda lieluma uzņēmumu vajadzībām.
Neskaitot cenu paketes, mums šķiet, ka HubSpot zināšanu bāzes sagataves ir grūti modificēt un ar tām strādāt.
HubSpot Service Hub ir daudzveidīga un daudzpusīga cenu struktūra, kas atbilst dažāda lieluma uzņēmumu konkrētajām vajadzībām. Uzņēmums ir mājvieta vairāk nekā 160’000 klientiem visā pasaulē, pulcējot tādus zīmolus kā Tumblr, Doordash, Reddit un WWF.
Mēs uzskatām, ka HubSpot ir pelnījis vietu mūsu sarakstā daudzo piedāvāto funkciju un mērogojamo cenu pakešu dēļ. Turklāt mums ļoti patika zīmola pielāgošanas tēmas, kas ļauj personalizēt savu zināšanu bāzes pieredzi un saskaņot to ar jūsu zīmola toni, un vēl arī augsta ierīču saderība un atsaucība.
Slite nodrošina visaptverošu, centralizētu zināšanu bāzes rīku, lai jūsu uzņēmuma zināšanas būtu atjauninātas un viegli pieejamas visām nodaļām.
Jūsu komandas saņem 24/7 piekļuvi atbilstošai informācijai un zināšanu pārvaldības iespējām, kas optimizē iekšējo zināšanu pārvaldību un satura organizēšanu.
Slite piedāvā daudzas zināšanu bāzes priekšrocības, piemēram, daudzpusīgu formatējumu, elastīgas sagataves, intuitīvu satura redaktoru un MI atbalstu atbildot uz klientu jautājumiem.
Šis rīks nevainojami integrējas ar tādiem risinājumiem kā Slack, GitHub, Google disks, Trello un Asana un piedāvā pieejamas cenu paketes, kas piemērotas visu lielumu uzņēmumiem.
Slite nav labākais risinājums ārējo zināšanu bāzu izveidei, jo tas apmierina tikai iekšējās datu pārvaldības vajadzības. Tāpēc Slite programmatūra nav vispiemērotākā klientu apkalpošanai un atbalstam.
Pieejamas paketes, ērta lietošana un ļoti laba mērogojamība padara Slite ideālu visiem uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot iekšējo zināšanu pārvaldību. Daži no Slite ievērojamākajiem klientiem ir Vanmoof, Agorapulse un Spotify.
Slite zināšanu bāzes programmatūra lieliski spēj apmierināt visu izmēru uzņēmumu vajadzības, sākot no mazām komandām ar tikai dažiem locekļiem līdz lieliem uzņēmumiem. Ja jums ir nepieciešams intuitīvs, lietotājam draudzīgs zināšanu bāzes rīks iekšējo datu bāzu pārvaldībai, Slite ir jūsu labākais risinājums.
Slab palīdz digitālajiem uzņēmumiem konsolidēt uzņēmuma zināšanas vienā platformā, atrodot un apkopojot informāciju no visiem pieejamajiem sakaru kanāliem un sistēmām.
Apbruņots ar jaudīgu trešo pušu integrāciju, optimizētu meklēšanu un lietotājam draudzīgu rediģēšanas saskarni, Slab ir zināšanu bāzes monstrs, kas paceļ iekšējo zināšanu pārvaldību nākamajā līmenī.
Slab optimizē zināšanu bāzes izveidi, pārvaldību, organizēšanu un izplatīšanu. Tas palīdz gan IT speciālistiem, gan lietotājiem ar netehniskām zināšanām pārvaldīt iekšējo un ārējo saturu atbilstoši savām vajadzībām.
Turklāt Slab intuitīvā saskarne padara jūsu zināšanu bāzi vienmēr pieejamu un tajā ir viegli orientēties.
Lai gan Slab piedāvā daudzas satura pārvaldības un kārtošanas funkcijas, tā rediģēšanas rīks varētu pievienot dažas papildu funkcijas.
Lai gan Slab ir paredzēts dažāda lieluma uzņēmumiem, tas vislabāk ir piemērots pārdošanas komandām, darba komandām un inženierzinātņu nozarē. Ikviens, kurš vēlas vienkāršot zināšanu pārvaldību un satura izveidi, var paļauties uz Slab, lai dalītos ar profesionālajiem rakstiem. Daži klienti ir tādi uzņēmumi kā Benchling, Asana un Glossier.
Mēs uzskatām, ka Slab ir ideāli piemērots jums, ja jūsu komandai ir grūtības apkopot visas atbilstošās uzņēmuma zināšanas, kas izkaisītas pa nodaļām, kanāliem un sistēmām. Slab sniedz jums centralizētu risinājumu, lai konsolidētu jūsu uzņēmuma zināšanas centralizētā datu centrā.
ProProfs zināšanu bāzes rīks dod uzņēmumiem iespēju optimizēt sadarbību un samazināt klientu gaidīšanas laiku un pieteikumu apjomu, padarot iekšējās un ārējās zināšanas publiski pieejamas.
Neatkarīgi, vai veidojat lietotāja rokasgrāmatas, darbinieku pamācības, palīdzības centrus vai pašapkalpošanās portālus, ProProfs profesionāli apstrādā iekšējās un ārējās zināšanu pārvaldības vajadzības.
ProProfs koncentrējas uz komandu sadarbību un integrāciju, lai palīdzētu uzņēmumiem risināt dažādās zināšanu pārvaldības vajadzības. Klienti var paļauties uz ProProfs, lai izveidotu iekšējās un ārējās zināšanu bāzes, failu sistēmas, palīdzības centrus un daudz ko citu.
Tā kā ProProfs nevainojami integrējas ar palīdzības dienestu un čata risinājumiem, varat to izmantot, lai apmierinātu klientu un darbinieku vajadzības populāros saziņas kanālos.
Galvenie ProProfs zināšanu bāzes programmatūras trūkumi
Lai gan ProProfs nodrošina visu nepieciešamo, lai izveidotu un dalītos ar uzņēmuma zināšanām gan iekšēji, gan ārēji, pie tā koprediģēšanas funkcionalitātes ir nepieciešams piestrādāt. Tā nav tik intuitīva vai lietotājam draudzīga, kā minēts.
Mēs iesakām ProProfs uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu apkalpošanas un atbalsta pieredzi, tostarp optimizēt iekšējo datu pārvaldību. Daži no uzņēmuma ievērojamākajiem klientiem ir LinkedIn, DHL, Dell, Sony un citi.
ProProfs ir labi pazīstams programmatūras nodrošinātājs. Viņu lietotājam draudzīgie programmatūras risinājumi ir palīdzējuši neskaitāmiem uzņēmumiem sasniegt savus mērķus. Izmantojot ProProfs, varat vienkāršot zināšanu pārvaldību un izplatīšanu, lai uzlabotu komandas sadarbību un nodrošinātu, ka jūsu mērķauditorija saņem vēl nebijušu klientu atbalsta pieredzi.
Obsidian ir lielisks zināšanu bāzes risinājums profesionāliem un individuāliem pakalpojumu sniedzējiem. Tas sniedz iespēju jūsu zināšanu pārvaldībai, satura kārtošanai un piezīmju veikšanai personīgai lietošanai.
Obsidian zināšanu bāzes rīkam ir lietotājam draudzīga saskarne, optimizēta navigācija un funkcijas, kuras varat pielāgot atbilstoši savām zināšanu pārvaldības un datu uzglabāšanas vajadzībām.
Obsidian ir ideāla zināšanu bāze, ja jums nepieciešama tiešsaistes un bezsaistes piekļuve saviem datiem. Neatkarīgi no tā, vai jums ir nepieciešamas piezīmju veikšanas funkcijas, zināšanu pārvaldība vai dokumentu kārtošana, Obsidian var tikt galā ar visu šo un daudz ko citu bez maksas.
Neskatoties uz tik daudzām labām lietām par Obsidian, viņu zināšanu bāzes lietotāja saskarne ir diezgan mulsinoša. Ir grūti tajā orientēties un to lietot. Mums bija arī problēmas ar diagrammas skatu, kas, šķiet, radīja vairāk problēmu, nekā atrisināja.
Obsidian ir piemērots risinājums biznesa profesionāļiem, individuāliem lietotājiem un mazajiem pakalpojumu sniedzējiem. Lai gan uzņēmums piedāvā komerciālu risinājumu, tas nevar apmierināt lielo uzņēmumu vajadzības.
Turklāt Obsidian piedāvā papildu paketes:
Mūsdienās nav daudz programmatūras pakalpojumu sniedzēju, kas vēlas apmierināt atsevišķu lietotāju vajadzības. Tāpēc mums patīk Obsidian. Tā vietā, lai koncentrētos uz lielām korporācijām, Obsidian rūpējas par individuālajiem pakalpojumu sniedzējiem un biznesa profesionāļiem.
Lietotāji saņem visu nepieciešamo zināšanu pārvaldības un dokumentu kārtošanas uzlabošanai. Mums arī patīk, ka individuālie lietotāji var izmantot Obsidian zināšanu bāzes programmatūru, netērējot ne centa.
BookStack ir atvērtā koda, paš-viesojama zināšanu bāzes platforma, kas palīdz lietotājiem apkopot, pārvaldīt, kārtot un glabāt uzņēmuma zināšanas centralizētā vietā.
Jūs saņemat viegli lietojamu un elastīgu programmatūras risinājumu dažāda veida datu konsolidēšanai vienā platformā, lai uzlabotu piekļuvi zināšanām un satura kārtošanu.
Bookstack ir vairāk digitāla platforma dokumentācijas un informācijas glabāšanai, kārtošanai un pārvaldībai, nevis zināšanu bāze. Tomēr tas var darboties kā jebkura tirgū piedāvātā zināšanu bāzes programmatūra.
Tā kā BookStack piedāvā bezmaksas atvērtā koda zināšanu bāzes funkcionalitāti, tam ir plaša tiešsaistes kopiena, kas veicina rīka nepārtraukti attīstošos darbību.
BookStack trūkst atbilstošas darbības mērogojamības un uzlabotu funkciju, lai tas būtu pietiekoši visaptverošs risinājums, kā piemēram, LiveAgent vai Zendesk. Turklāt rīkam ir ierobežotas pielāgošanas iespējas un kļūdainas iepriekš izveidotas sagataves, pie kurām būtu nepieciešams piestrādāt.
Tā kā BookStack nevar mērogot lielu uzņēmumu vajadzībām, tas ir vispiemērotākais jaunuzņēmumiem, maziem uzņēmumiem un vidēja lieluma uzņēmumiem.
Bezmaksas un atvērta koda.
BookStack ir pelnījis vietu mūsu sarakstā, pateicoties tā bezmaksas zināšanu bāzes funkcionalitātei. Uzņēmums nepārtraukti iegulda laiku, pūles un resursus, lai tuvinātu savu atvērtā koda zināšanu pārvaldības platformu globālajai auditorijai.
Mazie uzņēmumi var lieliski tikt galā, izmantojot koplietojamus Google dokumentus, kas satur darbinieku apmācības, klientu BUJ un kopienas forumus, kā arī produktu aspektus. Tomēr, pieaugot jūsu uzņēmuma darbībai, neliela zināšanu bāze var radīt problēmas ar pieejamību, meklēšanu un drošību.
Zināšanu bāzes programmatūras risinājumi atrisina šīs problēmas, sniedzot jums elastību, lai jums būtu iespēja nevainojami mērogot savu tiešsaistes zināšanu bāzi atbilstoši vajadzībām. Paturot to prātā, apspriedīsim dažādus zināšanu bāzes risinājumu veidus.
Iekšējā zināšanu bāze ir zināšanu bāze darbiniekiem un tā pēc nepieciešamības palīdz jūsu komandas locekļiem piekļūt datiem un apkopot dokumentāciju un informāciju, minimāli pārtraucot ikdienas darbplūsmu.
Varat to uztvert kā iekšējo resursu saviem komandas locekļiem, kas satur visus atbilstošos uzņēmuma datus, tostarp noteikumus, dokumentus, procesus un sistēmas. Visiem uzņēmumiem, kas cenšas uzlabot komandas sadarbību, komunikāciju, saliedētību un produktivitāti, jāapsver iespēja izmantot avota zināšanu bāzes programmatūras rīku, lai izveidotu iekšējo zināšanu katalogu.
Iekšējās zināšanu bāzes ir centralizētas datu krātuves ar uzņēmumu saistītam zināšanu bāzes saturam par jūsu pakalpojumiem vai produktiem un lietotāja ceļveži. Jūs varat izmantot iekšējo zināšanu bāzes programmatūras rīku, lai izveidotu privātas zināšanu bāzes savām iekšējām komandām IT, personāla, pārdošanas, mārketinga un zvanu centru nozarēs.
Ārējā zināšanu bāze ir zināšanu bāze klientiem, kas palīdz mērķauditorijai pašai veikt vienkāršus uzdevumus, izmantojot uzticamas, ērtas un lietotājam draudzīgas pašapkalpošanās iespējas, piemēram:
Klientu atbalsta aģentūras un kontaktu centri paļaujas uz ārējām zināšanu bāzēm, lai tiktu galā datu un pieteikumu apjomu sastrēgumlaikā. Viņi var būt ieguvēji no ārējiem zināšanu pārvaldības programmatūras risinājumiem, dodot klientiem iespēju patstāvīgi atrast atbildes uz pamatjautājumiem. Turklāt tas ļauj viņiem uzlabot klientu pieredzi ikvienā mijiedarbībā.
Jūsu zināšanu bāzes satura kvalitātei ir būtiska nozīme klientu un darbinieku iesaistē. Labākais veids, kā nodrošināt, lai gan jūsu patērētāji, gan klientu atbalsta komanda saņem atbilstošus rakstus, ir ieguldīt labākajos zināšanu bāzes rīkos.
Zināšanu bāzes programmatūras platforma darbojas kā vienmēr pieejams patiesības avots. Neatkarīgi no tā, vai mēs runājam par iekšējām vai publiskām zināšanu bāzēm, šie resursi darbojas, izplatot informāciju pēc pieprasījuma tiešsaistē.
Papildus dalīšanai ar zināšanām zināšanu bāzes rīki var palīdzēt datu optimizēšanā, satura pārvaldībā, analīzes rīku lietošanā, apkopošanā, kārtošanā un informācijas koplietošanā gan patērētājiem, gan darbiniekiem. Apskatīsim jaudīgāko zināšanu bāzes programmatūras risinājumu funkcijas, lai labāk izprastu, kā tie darbojas.
Varat salīdzināt zināšanu bāzes “fasādi” ar parastu mājaslapu. Atšķirība ir tāda, ka zināšanu bāzes koncentrējas uz dokumentācijas formatējumu, navigāciju un informācijas kategorijām.
Zināšanu bāzes platformas “fasādes” saskarne parasti ietver šādas uzlabotas funkcijas:
Klientiem paredzētajās zināšanu bāzēs ir iekļautas saskarnes, kas visvairāk līdzinās tipiskām tīmekļa lapām. Tas klientiem rada pazīstamu sajūtu un atvieglo zināšanu trūkuma pārvarēšanu.
Uzņēmumi parasti kategorizē biežāk uzdotos jautājumus, klientu atsauksmes un apstrādā dokumentāciju zināšanu bāzē, kurai mērķauditorija var piekļūt, izmantojot lietotājam draudzīgu saskarni.
Jūsu zināšanu portāla “dienesta” saskarnē būtu jābūt ietvertai satura kārtošanas, dokumentu pārvaldības, versiju kontroles un analīzes informācijas paneļa iespējām.
Tipiski uzņēmuma zināšanu bāzes risinājumi ietver šādas funkcijas:
Kā redzat, zināšanu bāzes programmatūras rīks ir centralizēta platforma vai pašapkalpošanās portāls, ko jūsu darbinieki un klienti var izmantot, lai atrastu sev vajadzīgo pašapkalpošanās saturu.
Neatkarīgi no tā, vai tā ir informācija par pielāgotām cenām, ierobežotu funkciju apmācība vai kaut kas cits, pašapkalpošanās portāli palīdz lietotājiem atrast atbildes uz pielāgotiem jautājumiem bez jūsu klientu apkalpošanas un atbalsta aģentu palīdzības.
Ņemsim LiveAgent atbalsta portālu kā lielisku piemēru, kas palīdzēs novērtēt kolektīvās zināšanu bāzes lietderību. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūras uzņēmums, kas piedāvā mērķauditorijai lietotājam draudzīgu zināšanu pārvaldības platformu.
Uzņēmuma atbalsta portāls ļauj lietotājiem izvēlēties, kā viņi vēlas atrast meklēto informāciju:
Viņu portāls piedāvā zināšanu dokumentus jauniem lietotājiem, video pamācības, tehnisko atbalstu, pielāgošanas iespējas, norēķinu un maksājumu atbalstu, kā arī apbalvojumu un sertifikātu aprakstus. Klienti var paļauties uz dažādām zināšanu kategorijām, lai uzzinātu nepieciešamo vai nekavējoties atrastu atbildes, ja viņi zina jautājumu.
Apvienojot visas jūsu institucionālās zināšanas un zināšanu pārvaldības centienus centralizētā risinājumā, vērtīgi dati kļūst pieejami jebkurā laikā un vietā. Šī uzlabotā pieejamība sniedz jums ievērojamas konkurences priekšrocības. Saskaņā ar Microsoft datiem 66% klientu dod priekšroku pašapkalpošanās pakalpojumiem, nevis klientu atbalstam, un 67% mēģina neatkarīgi atrisināt problēmas pirms sazināšanās ar klientu atbalsta dienestu. Paturot to prātā, iedziļināsimies zināšanu bāzes programmatūras priekšrocībās.
Visefektīvākie zināšanu bāzes programmatūras risinājumi piedāvā uzņēmumiem centralizētas atrašanās vietas, lai to svarīgie dati būtu viegli pieejami. Lielākā daļa uzņēmumu datu glabāšanai izmanto iekšējās datu krātuves.
Tomēr, uzglabājot sensitīvus datus izkaisītus pa nodaļām un uzglabāšanas sistēmām, komandām ir grūti iegūt nepieciešamo informāciju pēc pieprasījuma un nodrošināt augstākās kvalitātes personalizētu klientu pieredzi, ko pieprasa mūsdienu patērētāji. McKinsey & Company pētījumi atklāja, ka darbinieki tērē gandrīz 19% no savas darba nedēļas, meklējot informāciju par uzņēmumu. To atrisināt aizņem daudz laika.
Šo problēmu var atrisināt, centralizējot visas uzņēmuma zināšanas un padarot datus viegli pieejamus.
Zināšanu bāzes programmatūra ne tikai uzlabo produktivitāti, bet arī uzlabo komandas sadarbību, nodrošinot 24/7 piekļuvi atbilstošai un vērtīgai informācijai. Turklāt darbinieki no visām biznesa nišām var automatizēt atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, lai sniegtu patērētājiem vienotas atbildes dažādos kanālos.
Tīmeklī balstīta zināšanu bāzes programmatūra glabā jūsu svarīgos datus tikai viena klikšķa attālumā. Tas ļauj jūsu darbiniekiem precīzi, uzticami un efektīvi palīdzēt potenciālajiem klientiem, netērējot laiku, pūles un resursus. Lielākajai daļai populārāko zināšanu bāzes rīku ir MI darbinātas meklēšanas funkcijas, kas var iegūt jebkuru informāciju dažu sekunžu laikā.
Pateicoties acumirklīgai piekļuvei ar uzņēmumu saistītiem rakstiem, biežāk uzdotajiem jautājumiem un iekšējiem procesiem, jūsu darbinieki var ietaupīt laiku, vienlaikus optimizējot apmācību un darba uzsākšanu. Tā kā šos rīkus varat integrēt ar čatbotiem un palīdzības dienesta programmatūras risinājumiem, varat atbrīvot savus aģentus, automatizēt atkārtotus uzdevumus un padarīt klientu atbalstu produktīvāku un efektīvāku.
Turklāt šiem programmatūras risinājumiem ir iebūvēti drošības līdzekļi, lai novērstu zināšanu zaudēšanu un kiberuzbrukumus. Visu sensitīvo datu glabāšana vienuviet atvieglo jūsu uzņēmuma noslēpumu aizsardzību, nepakļaujot tos nevajadzīgiem riskiem.
Zināšanu bāzes programmatūrai nav nepieciešams gulēt, atpūsties vai brīvais laiks. Tā var darboties 24/7/365, nodrošinot jūsu mērķauditorijai un darbiniekiem nepieciešamo informāciju jebkurā laikā un vietā. Pateicoties tam, jūsu klienti un darbinieki var paļauties uz 24/7 klientu apkalpošanu un atbalstu pēc pieprasījuma pat ārpus darbalaika un brīvdienās.
Ir svarīgi atcerēties, ka jauna klienta iegūšana var maksāt no piecām līdz 25 reizēm dārgāk nekā esošā noturēšana.
Potenciālajam klientam nav ilgi jāgaida risinājums, kas palīdzētu atrisināt problēmu. Tā vietā viņi var apskatīt atbilstošās atbildes, lai mēģinātu atrisināt problēmu paši. Šīs ērtības un augsta atbildes kvalitāte var uzlabot klientu pieredzi un palielināt klientu apmierinātību.
Meklētājprogrammas, piemēram, Bing un Google, izmanto reitingu mehānismus, lai noteiktu, kuri meklēšanas rezultāti konkrētajiem atslēgvārdiem un frāzēm ir rādāmi visaugstākajā vietā meklētājprogrammu rezultātu lapā (SERP). Pārvaldīta zināšanu bāze ar labi sakārtotu rakstu struktūru var uzlabot jūsu SEO un palīdzēt jūsu zīmolam ieņemt augstāku vietu vadošajās meklētājprogrammās.
Jo vairāk jums ir rādījumu, jo vairāk klientu varat piesaistīt savai vietnei, lai gūtu lielākus ieņēmumus. Turklāt šis palielinātais rādījumu skaits ļauj palielināt papildu pārdošanas un piepārdošanas centienus un piesaistīt savam zīmolam jaunus ārējos lietotājus.
Piedāvājot viegli pieejamas uzņēmuma zināšanas, jūsu mērķauditorija var vieglāk atrisināt problēmas. Viņi var arī veidot optimizētu saziņu ar jūsu zīmolu, izmantojot populārus saziņas kanālus, piemēram, tālruni, e-pastu un čatu. Visas šīs priekšrocības nodrošina labāku klientu pieredzi un palielina klientu apmierinātību.
Galvenās zināšanu bāzes programmatūras risinājuma izvēle ir atkarīga no daudziem dažādiem faktoriem. Jums vajadzētu izpētīt tās informācijas būtību, kuru vēlaties darīt pieejamu saviem klientiem un darbiniekiem.
Jums ir nepieciešams pilnīgs rīku komplekts, lai īstajā brīdī apkopotu, sakārtotu, uzturētu un izplatītu mērķauditorijai atbilstošo informāciju. Tā kā šeit nav universāla risinājuma, šeit būs daži apsvērumi, kas palīdzēs jums izvēlēties rīku ar labākajām zināšanu bāzes programmatūras funkcijām.
Apsveriet vajadzības un mērķus, ko vēlaties sasniegt, izmantojot zināšanu pārvaldības programmatūras rīku. Šie ieskati palīdzēs jums izlemt, vai vēlaties atbalstīt savu mērķauditoriju, darbiniekus vai abus.
Tiklīdz esat to noskaidrojis, nosakiet lielākās spraugas zināšanās, kuras vēlaties novērst, ņemot vērā šādas bažas:
Šie apsvērumi palīdzēs novērtēt jūsu pašreizējo produktivitāti un palīdzēs izvēlēties zināšanu bāzes programmatūru, kas var palīdzēt efektīvāk koplietot informāciju jūsu uzņēmumā.
Nākamais solis ir noskaidrot būtiskās funkcijas un funkcionalitāti, kas nepieciešama zināšanu pārvaldības mērķu sasniegšanai. Mēs iesakām izveidot sarakstu ar pamatfunkcijām, ko varēsiet izmantot, pētot atbilstošus risinājumus.
Labākajiem zināšanu bāzes rīkiem ir vairākas tos vienojošans funkcijas, piemēram:
Atcerieties, ka šīs ir gandrīz visas pamatfunkcijas, ko piedāvā visi augstākās klases programmatūras risinājumi. Ja jums ir īpašas vajadzības vai mērķi, ko vēlaties sasniegt, sašauriniet iespējas, apsverot vēl šādus mērķus:
Šie mērķi un būtiskākās funkcijas palīdzēs jums izvēlēties labāko zināšanu bāzes rīku ar visām trešo pušu integrācijām, kas nepieciešamas jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Jums var būt labākā programmatūra pasaulē, taču tas neko nedos, ja iestatīšana, pielāgošana un uzturēšana prasīs mūžību. Vēl svarīgāk ir tas, ka jūsu zināšanu bāzei jāspēj mērogoties kopā ar jums, pieaugot jūsu zināšanu glabāšanas vajadzībām.
Tāpēc izvēlieties programmatūras rīku ar lietotājam draudzīgu saskarni, lai nodrošinātu ātru iestatīšanu un vieglu apkopi. Mākonī balstīti zināšanu bāzes risinājumi parasti ir labāk mērogojami, un tiem ir dažādas pielāgojamas komponentes.
Tā kā jūsu zināšanu bāze ir arī jūsu klientu atbalsta risinājums, jums ir nepieciešams uzticams rīks, kas var nodrošināt sensitīvu biznesa datu un lietotāju informācijas drošību. Mūsdienās uzņēmumiem ir jāievēro atbilstības noteikumi, datu konfidencialitātes noteikumi un nozares ierobežojumi, lai nodrošinātu datu drošību.
Viņiem ir arī jābūt atjauninātiem atbilstības sertifikātiem, lai samazinātu dīkstāves un datu noplūdes. Paturot to prātā, sakārtojiet pakalpojumu sniedzējus pēc uzticamības un pārdevēja atbalsta, lai nodrošinātu maksimālu darbības laiku un uz klientu orientētu atbalstu.
Mēs esam apkopojuši jautājumu sarakstu, kas jāizskata kopā ar potenciālajiem programmatūras piegādātājiem demonstrācijas laikā:
Tiklīdz esat ticis galā ar funkcijām, pielāgošanu, mērogojamību, pārdevēju atbalstu un uzticamību, salīdziniet cenu paketes. Tiecieties pēc risinājuma, kas var nodrošināt ātru IA, lai maksimāli izmantotu jūsu ieguldījumu. Vēl viena lieta, kas jums jāskatās, ir bezmaksas izmēģinājums, jo labi programmatūras risinājumi parasti nodrošina bezmaksas iespējas, ja viņi ir pārliecināti par savu programmatūru.
Mēs iesakām izvēlēties viegli lietojamu programmatūras rīku, kas neprasa pārmērīgu apmācību un nevainojami integrējas ar jūsu pašreizējo tehnoloģiju kopumu.
Vislabākā zināšanu bāzes programmatūra jūsu uzņēmumam ir tā, kas ļauj jūsu komandām palielināt efektivitāti, uzlabot klientu atbalstu un uzlabot lietotāju pieredzi gan jūsu darbiniekiem, gan klientiem.
Izvēlētajam risinājumam vajadzētu dot jums iespēju:
Turklāt vislabākajam zināšanu bāzes programmatūras risinājumam vajadzētu sniegt jums MI jaudu un iespēju mācīties no katras mijiedarbības ar klientu un padarīt jūsu uzņēmuma zināšanas vieglāk meklējamas, orientētas uz klientu un lietotājam draudzīgākas.
Labākie zināšanu bāzes programmatūras pakalpojuma sniedzēji jaunuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem ir LiveAgent, Zendesk un HelpScout.
Labākie zināšanu bāzes programmatūras risinājumi vidēja lieluma uzņēmumiem ir LiveAgent, Document 360 un Confluence.
Labākās zināšanu bāzes platformas lieliem uzņēmumiem ir LiveAgent, HelpJuice un HubSpot.
Jaudīga zināšanu bāzes programmatūra izmaina visu visa izmēra uzņēmumos. Tā ne tikai uzlabo klientu apkalpošanu, bet arī nodrošina jūsu komandai tūlītēju piekļuvi svarīgai informācijai, tādējādi uzlabojot produktivitāti un efektivitāti. LiveAgent izceļas kā viens no labākajiem zināšanu bāzes programmatūras risinājumiem.
LiveAgent, kas pirmkārt ir palīdzības dienesta programmatūra, piedāvā visaptverošu funkciju komplektu, tostarp zināšanu bāzes risinājumu ar intuitīvu lietotāja saskarni, daudzpusīgas pielāgošanas iespējas un iespaidīgu integrāciju klāstu.
Un ziniet, kas ir labākais? Varat izmēģināt LiveAgent izcilo zināšanu bāzes programmatūru 30 dienas bez maksas. Jūs varat izpētīt un noskaidrot šīs augstākā līmeņa programmatūras priekšrocības ar savām acīm, bez jebkādām saistībām.
Ready to save resources?
Increase customer satisfaction and your ROI with our knowledge base. Give it a try in our free trial and help your business thrive.
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – visaugstāk novērtēto programmatūru aģentūrām, kas samazina operatīvos uzdevumus!
Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam
LiveAgent piedāvā mērogojamu un pielāgojamu palīdzības dienesta programmatūru, kas uzlabo klientu apmierinātību un ieņēmumus. Izmantojiet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes un atklājiet, kā tas var atbalstīt jūsu biznesu, aģentūru vai NVO. Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi ar 24/7 atbalstu un bez uzstādīšanas maksas.
īpašs centrs klientu portāla programmatūrai
Atklājiet labāko klientu portāla programmatūru 2024. gadā ar LiveAgent! Nodrošiniet klientiem 24/7 piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzībai bez iestatīšanas maksas. Izmēģiniet mūsu risinājumu bez maksas un palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi, forumus un pašapkalpošanās atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti un pārdošanu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team