Pakalpojumu pieejamība un darbības joma
Šī ir papildu funkcija, kas ir pieejama gadījumā, ja lielākam klientam ir nepieciešama speciāli šim nolūkam piesaistīta persona, un tā ir pieejama tikai augstākajam tarifu plānam (Viss iekļauts) ar papildu maksu 1000€/mēnesī.
Specializēta atbalsta joma
Specializēts unikāls kontaktpunkts
Jums būs īpašs atbalsta aģents, kuru zināsiet pēc vārda, kurš būs paredzēts sadarbībai ar Jums un Jūsu uzņēmumu, un ar kuru varēsiet sazināties jebkurā laikā.
Jums būs pieejama arī unikāla tērzēšanas poga, kas ļaus Jums sazināties tieši ar savu īpašo aģentu. Jums būs arī piekļuve aģenta kalendāram, un Jūs varēsiet ieplānot tālruņa sarunu ar viņu.
Prioritāra piekļuve augstākā līmeņa darbiniekiem
Ja jums būs nepieciešams padziļināts atbalsts, mēs nekavējoties nosūtīsim Jūs pie otrā līmeņa tehniskā aģenta, kuram ir pieredze sarežģītu tehnisku jautājumu risināšanā.
Pārskata zvani
Varat pieteikt zvanu savam īpašajam atbalsta aģentam, lai saņemtu palīdzību, apgūtu funkcijas vai apspriestu sistēmas ieviešanas izmaiņas.
Specializētā atbalsta aģenta pieejamība
Papildus 24/7 tērzēšanas atbalstam mūsu vietnē un standarta e-pasta atbalstam Jūs iegūsiet:
- Specializēts tērzēšanas atbalsts no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9:00 līdz 17:00 (CET laiks)
- Zvani, kas saņemti ārpus darba laika, tiks pārsūtīti uz balss pastu, un mēs darīsim visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk atzvanītu/palīdzētu.
- Specializēts e-pasta atbalsts no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9:00 līdz 17:00 (CET laiks)
- Mēs apkoposim e-pasta vēstules, kas saņemtas ārpus darba laika, taču nevaram garantēt, ka līdz nākamajai darba dienai tiks veikti attiecīgi pasākumi.
- Specializēts zvanu atbalsts: Jūs varat rezervēt zvanu savam atbalsta aģentam, pamatojoties uz viņa pieejamību kalendārā.
VIP SLA atbildes laiks
Smaguma pakāpe | Definīcija | Mērķtiecīgs sākotnējais reaģēšanas laiks | Mērķtiecīgas turpmākās darbības atbildes laiks |
Smaguma pakāpe 1 – Kritiska | Pakalpojums nedarbojas vai nav pieejams. Šī situācija aptur klienta biznesa operācijas, un nav iespējams veikt procedūras, lai to novērstu. | Viena stunda vai mazāk | Četras stundas vai mazāk. Atbalsta dienesta darbinieki sadarbosies ar mūsu administratoriem, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu pakalpojumu. |
Smaguma pakāpe 2 – Augsta | Ievērojama veiktspējas pasliktināšanās. Mākoņpakalpojumi darbojas, bet to veiktspēja ir ļoti pasliktinājusies, un tas būtiski ietekmē to izmantošanu. | Viena stunda vai mazāk | Četras stundas vai mazāk. Atbalsta dienesta darbinieki sadarbosies ar mūsu administratoriem, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu pakalpojumu. |
Smaguma pakāpe 3 – Standarta | Daļējs mākoņpakalpojumu zaudējums, kas ietekmē klientu uzņēmējdarbību. Piemēram, netiek saņemti jauni e-pasti vai nedarbojas kāda konkrēta integrācija. | Divas vai mazāk darba stundas. Jūsu īpašais aģents sazināsies ar jums 1-2 stundu laikā, parasti uzreiz. | Divas vai mazāk darba dienas. Jūsu īpašais aģents nodrošinās visu saziņu un informēs Jūs par notiekošo. |
Smaguma pakāpe 4 – Kļūdu labošana | Pieprasījums par kļūdu (nekritisku problēmu). Piemēram, lietojot LiveAgent, konstatējat konkrētu darbības traucējumu (piemēram, nedarbojas konkrēts noteikuma nosacījums vai tamlīdzīgi). | Viena darba diena vai mazāk Jūsu īpašais aģents sazināsies ar jums 24 stundu laikā, parasti nekavējoties. | Jūsu īpašais aģents nodrošinās visu saziņu un informēs Jūs par notiekošo. |
Smaguma pakāpe 5 – Pieprasījums | Pieprasiet konsultāciju par iestatīšanu, jaunas funkcijas ieteikumu vai jebkuru citu jautājumu mūsu atbalsta dienestam. Piemēram, automatizācijas noteikumu iestatīšana, konsultācija par lietošanas gadījumu, jautājums par kādu funkciju vai tamlīdzīgi. | Viena darba diena vai mazāk. Jūsu īpašais aģents sazināsies ar jums 24 stundu laikā, parasti nekavējoties. | Jūsu īpašais aģents nodrošinās visu saziņu un informēs Jūs par notiekošo. |
Izmantojiet LiveAgent, lai nodrošinātu efektīvu tiešsaistes klientu atbalstu ar 24/7 pieejamību un dažādām saziņas iespējām, piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem un čatu. Paaugstiniet klientu apmierinātību un uzturiet klientu attiecības viegli un efektīvi. Izmēģiniet bezmaksas kontu un iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem vienuviet!