VIP Atbalsts

Pakalpojumu pieejamība un darbības joma

Šī ir papildu funkcija, kas ir pieejama gadījumā, ja lielākam klientam ir nepieciešama speciāli šim nolūkam piesaistīta persona, un tā ir pieejama tikai augstākajam tarifu plānam (Viss iekļauts) ar papildu maksu 1000€/mēnesī.

Specializēta atbalsta joma  

Specializēts unikāls kontaktpunkts

Jums būs īpašs atbalsta aģents, kuru zināsiet pēc vārda, kurš būs paredzēts sadarbībai ar Jums un Jūsu uzņēmumu, un ar kuru varēsiet sazināties jebkurā laikā.

Jums būs pieejama arī unikāla tērzēšanas poga, kas ļaus Jums sazināties tieši ar savu īpašo aģentu. Jums būs arī piekļuve aģenta kalendāram, un Jūs varēsiet ieplānot tālruņa sarunu ar viņu.

Prioritāra piekļuve augstākā līmeņa darbiniekiem

Ja jums būs nepieciešams padziļināts atbalsts, mēs nekavējoties nosūtīsim Jūs pie otrā līmeņa tehniskā aģenta, kuram ir pieredze sarežģītu tehnisku jautājumu risināšanā.

Pārskata zvani

Varat pieteikt zvanu savam īpašajam atbalsta aģentam, lai saņemtu palīdzību, apgūtu funkcijas vai apspriestu sistēmas ieviešanas izmaiņas.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Specializētā atbalsta aģenta pieejamība

Papildus 24/7 tērzēšanas atbalstam mūsu vietnē un standarta e-pasta atbalstam Jūs iegūsiet:

  • Specializēts tērzēšanas atbalsts no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9:00 līdz 17:00 (CET laiks)
    • Zvani, kas saņemti ārpus darba laika, tiks pārsūtīti uz balss pastu, un mēs darīsim visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk atzvanītu/palīdzētu.
  • Specializēts e-pasta atbalsts no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9:00 līdz 17:00 (CET laiks)
    • Mēs apkoposim e-pasta vēstules, kas saņemtas ārpus darba laika, taču nevaram garantēt, ka līdz nākamajai darba dienai tiks veikti attiecīgi pasākumi.
  • Specializēts zvanu atbalsts: Jūs varat rezervēt zvanu savam atbalsta aģentam, pamatojoties uz viņa pieejamību kalendārā.

VIP SLA atbildes laiks

Smaguma pakāpeDefinīcijaMērķtiecīgs sākotnējais reaģēšanas laiksMērķtiecīgas turpmākās darbības atbildes laiks
Smaguma pakāpe 1 – KritiskaPakalpojums nedarbojas vai nav pieejams. Šī situācija aptur klienta biznesa operācijas, un nav iespējams veikt procedūras, lai to novērstu.Viena stunda vai mazākČetras stundas vai mazāk. Atbalsta dienesta darbinieki sadarbosies ar mūsu administratoriem, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu pakalpojumu.
Smaguma pakāpe 2 – AugstaIevērojama veiktspējas pasliktināšanās. Mākoņpakalpojumi darbojas, bet to veiktspēja ir ļoti pasliktinājusies, un tas būtiski ietekmē to izmantošanu.Viena stunda vai mazākČetras stundas vai mazāk. Atbalsta dienesta darbinieki sadarbosies ar mūsu administratoriem, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu pakalpojumu.
Smaguma pakāpe 3 – StandartaDaļējs mākoņpakalpojumu zaudējums, kas ietekmē klientu uzņēmējdarbību. Piemēram, netiek saņemti jauni e-pasti vai nedarbojas kāda konkrēta integrācija.Divas vai mazāk darba stundas. Jūsu īpašais aģents sazināsies ar jums 1-2 stundu laikā, parasti uzreiz.Divas vai mazāk darba dienas. Jūsu īpašais aģents nodrošinās visu saziņu un informēs Jūs par notiekošo.
Smaguma pakāpe 4 – Kļūdu labošanaPieprasījums par kļūdu (nekritisku problēmu). Piemēram, lietojot LiveAgent, konstatējat konkrētu darbības traucējumu (piemēram, nedarbojas konkrēts noteikuma nosacījums vai tamlīdzīgi).Viena darba diena vai mazāk Jūsu īpašais aģents sazināsies ar jums 24 stundu laikā, parasti nekavējoties.Jūsu īpašais aģents nodrošinās visu saziņu un informēs Jūs par notiekošo.
Smaguma pakāpe 5 – PieprasījumsPieprasiet konsultāciju par iestatīšanu, jaunas funkcijas ieteikumu vai jebkuru citu jautājumu mūsu atbalsta dienestam. Piemēram, automatizācijas noteikumu iestatīšana, konsultācija par lietošanas gadījumu, jautājums par kādu funkciju vai tamlīdzīgi.Viena darba diena vai mazāk. Jūsu īpašais aģents sazināsies ar jums 24 stundu laikā, parasti nekavējoties.Jūsu īpašais aģents nodrošinās visu saziņu un informēs Jūs par notiekošo.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Capterra GetApp G2 Crowd

Tiešsaistes atbalsts ir tīmeklī bāzēts klientu atbalsta veids, un tā ir arī klientu attiecību pārvaldības daļa.

Tiešsaistes atbalsts

Izmantojiet LiveAgent, lai nodrošinātu efektīvu tiešsaistes klientu atbalstu ar 24/7 pieejamību un dažādām saziņas iespējām, piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem un čatu. Paaugstiniet klientu apmierinātību un uzturiet klientu attiecības viegli un efektīvi. Izmēģiniet bezmaksas kontu un iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem vienuviet!

Programmatūras atbalsts ir pēcpārdošanas palīdzība, ko sniedz programmatūras radītājs vai pārstāvis. Tā ir darba vieta vai pakalpojums, kas palīdz iestādes lietotājiem (klientiem, darbiniekiem).

Programmatūras atbalsts

Uzziniet, kā programmatūras atbalsts var uzlabot klientu apmierinātību, risinot problēmas un nodrošinot atjauninājumus. Atklājiet LiveAgent risinājumus, kas palīdz efektīvi pārvaldīt klientu atbalstu. Izmēģiniet bezmaksas!

Balss komunikācija LiveAgent var tikt izmantota kā: tālrunis uz tālrunis, tālrunis uz dators, dators uz datoru. Klients var piezvanīt no sava tālruņa.

Balss

Atklājiet LiveAgent balss komunikācijas iespējas, kas ļauj efektīvi risināt klientu netehniskus jautājumus, izmantojot tālruni, datoru vai viedierīci. Izmēģiniet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu bez saistībām!

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

Atklājiet, kā tiešsaistes čata atbalsts var revolucionizēt jūsu klientu apkalpošanu ar LiveAgent! Nodrošiniet ātru un efektīvu saziņu un novērsiet problēmu eskalāciju, izmantojot plašu funkciju klāstu. Izmēģiniet bezmaksas un uzziniet labākos paņēmienus, lai maksimāli palielinātu čata efektivitāti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x