Finančná Správa
2013. gada augustā, Slovākijas Republikas Finanšu Direktorāts sāka lietot LiveAgent, lai sniegtu tiešaistes un bezsaistes palīdzību vairāk kā 2 miljoniem nodokļu maksātāju. Šobrīd direktorāts nodarbina 60 pilna laika atbalsta speciālistus, kas apstrādā vairākus tūkstošus pieprasījumu katru mēnesi.
Šāda izmēra valstiska organizācija ir izcils piemēŗs tam, ka LiveAgent ir piemērots dažādu izmēru uzņēmumiem – komerciāliem, bezpeļņas un valstiskiem. Izmēram nav nozīmes – vai esat viens, vai internacionāla korporācija – LiveAgent pielāgosies jūsu vajadzībām.
LiveAgent + Facebook
Lai arī e-pastu tiketings un tiešsaistes čats ir SRFD visbiežāk izmantotās funkcijas, viņi ir savienojušies arī savu Facebook lapu, lai būtu spējīgi atbildēt Facebook publikācijām, komentāriem un ziņām iekš LiveAgent. Tas sniedz visu vajadzīgo, lai darbinieki varētu strādāt bez traucēkļiem.
“Pāriešana uz LiveAgent ir bijis liels solis augšup.”
Komunikācija ir kļuvusi daudz personīgāka
“Pāriešana uz LiveAgent ir nesusi vienkāršāku, ātrāku un caurredzamāku komunikāciju. Viena no atslēgas funkcijām ir bijusi atskaišu un analīžu veidošana, kas palīdzējusi mums sekot līdzi mūsu mērķiem un sasniegumiem. Komunikācija ar mūsu klientiem ir kļuvusi personīgāka LiveAgent dēļ. Klienti var turpināt sarunu pēc mūsu atbildes, nesākot jaunu pieprasījumu, kas padara saziņu daudz ērtāku – viņiem nav jāskaidro sava situācija no jauna katru reizi, kad vēlas saņemt palīzību.”
Ko saka klienti
Klienti ir ātri pielāgojušies jaunajai funkcionalitātei un spējai risināt viņu problēmas, kā arī saņemt atbildes uzreiz. Klientu pieprasījumi ir pieauguši skaitā labākas pieejamības dēļ. Ar LiveAgent atbalsta portālu klienti var komunicēt ar mums, tāpat kā ar jebkuru draugu.
“Mēs esam spējuši dubultot mūsu klientu pieprasījumus, tajā pašā laikā samazinot patērēto laiku to risināšanā.”