Atomer
Atomer nodrošina saviem klientiem iespēju nomāt pilnīgu tīmekļa sistēmu, kurā viņi var viegli izveidot tiešsaistes veikalus vai vietnes. Komanda apzinās faktu, ka augstas klases sistēma nevar iztikt bez augstas kvalitātes tehniskā atbalsta. Pārbaudījuši daudzas palīdzības dienesta programmatūras un biļešu sistēmas, viņi ir nonākuši pie secinājuma, ka LiveAgent ir vienīgais, kas viņiem atbilst un izpilda visas viņu vajadzības.
Martins Drugajs no Atomer saka: LiveAgent palīdz mums katru dienu risināt klientu pieprasījumus. Lēmums izmantot šo palīdzības dienesta programmatūru ir bijusi pareizā izvēle, un 95% klientu apmierinātība to apliecina.
Darbs ar LiveAgent
Martins piebilst: “Mūsu darbinieki ir viegli pieraduši pie LiveAgent. Darbs ar LiveAgent ir vienkāršs un intuitīvs. Mēs palīdzam klientiem katru dienu atrisināt viņu pieprasījumus, un mēs patiesi priecājamies, ka mūsu rīks to izdarīt ir LiveAgent. Tas piedāvā perfektu pārredzamību komunikācijā starp mums un klientu.”
“Tas piedāvā perfektu pārredzamību komunikācijā starp mums un klientu.”
Pateicoties tiešsaistes tērzēšanai, kas ir daļa no LiveAgent, mūsu klienti var reāllaikā sazināties ar tehnisko atbalstu un nekavējoties saņemt atbildes. Pašlaik mums mēnesī ir aptuveni 380 tērzēšanas sarunas, uz kurām atbild LiveAgent.
All4net, kompānija aiz Atomer, vada arī citus projektus. “Pateicoties nodaļām LiveAgent mēs vajadzības gadījumā varam viegli piešķirt biļetes. Šādā veidā ir iespējams viegli aizstāt kolēģi no citas nodaļas”, saka Martins.
Ko jūsu kolēģi domā par LiveAgent?
“Viņi slavē tādu darbību pārredzamību un vienkāršību kā: tiešraides tērzēšana, nodaļas, biļešu un piezīmju aizkavēšana / atkārtota piešķiršana, kuras viņi izmanto diezgan bieži.
“Klientu apmierinātība strauji pieaug.”