Areto System
Uzņēmums Areto Systems sniedz tiešsaistes kredītkaršu apstrādes pakalpojumus tiešsaistes uzņēmumiem vairāk nekā 140 dažādās valstīs. Ar spēcīgu tiešsaistes maksājumu vārteju Areto Systems var nodrošināt tiešsaistes maksājumu pakalpojumus gan zema riska tirgotāju kontiem, gan augsta riska tirgotāju kontiem.
“Bijām nonākuši situācijā, kas vienlaikus bija gan patīkama, gan izaicinoša. Mūsu uzņēmums strauji attīstījās, un mums vajadzēja pieņemt darbā vairāk darbinieku, jo arvien pieauga pieprasījumu un pārdošanas apjomi. Mēs mēģinājām ar to tikt galā, izmantojot e-pastu, taču, atklāti sakot, tas bija neiespējami. LiveAgent mums bija kā glābējs”, smaidot stāsta Džastins Farudžija (Justin Farrugia).
Finanšu pasaulē atrast pareizos rīkus un nodrošināt izcilu klientu pieredzi ir īpaši grūti. Tomēr tādiem uzņēmumiem kā Areto Systems patīk lieli izaicinājumi. Pagājušajā gadā viņi izvēlējās izmantot LiveAgent kā savu galveno atbalsta rīku domājot tikai par vienu mērķi – nokļūt pēc iespējas tuvāk ideālai pakalpojumu sniegšanai. Spoileris: viņiem tas ir izdevies.
Nodarbinot tikai trīs darbiniekus-aģentus, Areto Systems spēj apmierināt visas savas atbalsta vajadzības. Vēlamies vēlreiz uzsvērt, ka uzņēmums darbojas ļoti jutīgā finanšu uzņēmējdarbības jomā. Areto atbalsta speciālisti mēnesī spēj atrisināt vairāk nekā 300 sarežģītus palīdzības pieteikumus, apkalpojot klientus no vairāk nekā 140 valstīm. Kad ir iesaistītas finanses, uzticībai, lojalitātei un apmierinātībai ir trīs reizes lielāka nozīme. Areto Systems izceļas šajās neapšaubāmi vissvarīgākajās jomās, klientu apmierinātības līmenim pārsniedzot 99%.
“LiveAgent dod mums lielāku kontroli un vispārējas organizētības pieaugumu. Efektīva palīdzības pieteikumu novirzīšana un līdz ar to arī efektīvāka resursu pārvaldība ir svarīgi faktori. Pārskatu sniegšanas iespējas, nodaļu sadalījumu funkcija un ērta automatizācija mums ir kā Dieva dāvanas.”
Areto strādājošie darbinieki novērtē to, ka pēc katras veiksmīgas dienas ir labi padarīta darba sajūta.
“”Mēs atbildam uz visiem pieprasījumiem dažu stundu laikā, un dienas beigās neviens palīdzības pieteikums nepaliek neatbildēts”, piebilda Džastins Farudžija.”
Lai apkopotu iegūto informāciju, pajautājām Areto par viņu mērķiem klientu atbalsta jomā.
“Ja runājam par atsaucību, mēs vēlamies būt pēc iespējas efektīvāki, jo mēs apzināmies, ka atsaucība un efektivitāte sniedz klientam nomierinošu sajūtu.. LiveAgent palīdz mums sasniegt vēlamo efektivitātes līmeni, lai ar nelielas komandas palīdzību sniegtu ātru servisu daudziem klientiem.”
Novēlam Jums veiksmi arī turpmāk! Aiziet, Areto!