Kwik Charger
Kwik Charger dzima Ņujorkā, kad jaunākie tehnoloģiskie atklājumi mobilo telefonu industrijā ļāva uzlādēt jaunākus iPhone telefonus straujākos ātrumos.
Pēc vairākiem tūkstošim stundu pētīšanas, projektēšanas un sertificēšanas mēs spējām laist Kwik Charger pasaulē un padarīt to pieejamu jebkuram, kurš bija ieinteresēts ātrākā uzlādē. 2014. gadā mūsu produkts beidzot bija izturējis lielo daudzumu testu, lai tiktu starptautiski sertificēts jebkurā līmenī.
“Ir ļoti patīkami dzirdēt, ka klientu atbalsta darbiniekiem patīk strādāt ar LiveAgent un ka lielā mērā nav nekādu sūdzību, kad runa ir par lietojamību un vispārīgu pieredzi ar mūsu programmatūru.”
Šis produkts ir paredzēts visiem, kuri nepacietībā gaida katru baterijas procentu, kad telefons izlādējies stāv pieslēgts lādētājama. Mēs ceram, ka šis produkts nesīs tādas pašas izmaiņas jūsu dzīvē, kādas tas ir nesis mūsējās. Lūdzu nebaidieties ar mums sazināties, ja jums ir kādi komentāri, jautājumi vai veiksmes stāsti, lietojot mūsu preci.
Jaunais start-up ātri atskārda, ka ar Gmail vien nepietiks un ka viņiem vajadzīgs ieiet jaunā līmenī klienta servisā. Laimīgā kārtā, LiveAgent varēja sniegt visu vajadzīgo, lai Kwikcharger spētu sasniegt izcilību. 2016. gada martā, viņi pieņēma lēmumu – ejam uz priekšu pilnā sparā un implementējam augstākās klases help desk sistēmu.
Lietojot LiveAgent mēs pacēlām mūsu klientu servisu jaunā līmēnī
Sniegt ātru, pieejamu un patīkamu atbalstu klientiem ir absolūti vitāli. Šis ir vēl aktuālāk, ja tavs pamatbizness ir veidots Apple produktu ekosistēmai,, kompānija, kura piedāvā iespējams pasaulē labāko lietošanas pieredzi. Lietotāji vienkārši sagaida tāda paša līmeņa kvalitāti no pārgalvīgiem aksesuāru veidotājiem kā Kwikcharger.
Kwikcharger šobrīd strādā 38 klientu servisa aģenti, kur apkalpo vairāk kā 46 tūkstošus klientu 127 valstīs (!). ēl iespaidīgāks ir iesniegto jautājumu skaits. uz kuriem Kwikcharger atbild katru mēnesi – gandrīz 15 tūkstoši… kas ir vairāk kā iespaidīgi. E-pasts vēljoprojām ir viņu galvenais klientu atbalsta kanāls, tomēr viņi aktīvi liek strādāt mūsu zvanu centram, veicot vairāk kā 1300 zvanus katru mēnesi.
Tiešsaites čats ir vēlviens strauji augošs jautājumu avots ar vairāk kā 600 sarakstēm katru mēnesi.
Pasaules līmeņa e-komercijas biznesa uzturēšana ir traki izaicinoša. Bet tāpat, vadoties pēc LiveAgent iebūvētās vērtēšanas sistēmas, Kwikcharger sasniedza precīzi 73.22% klientu apmierinātību. Kā arī, neaizmirsīsim par to, ka Kwikcharger atbalsta komanda strādā bez apstājas; 24 stundas dienaktī, 7 dienas nedēļā.
Mēs pavaicājām Kwikcharger, kas ir mainījies pēc tam, kad viņi sākuši lietot LiveAgent. “Tas mums palīdzēja uzlabot klietu apkalpošanu un darba plūsmu. Mēs varam būt vairāk organizēti vēljoprojām pārredzot katra aģenta darbību. Pietam, tagad visi pieprasījumi ir vienuviet. Un neaizmirsīsim arī par advancētajiem pārskatiem.” saka Mins Čo. “Ja runājam par funkcijām, tad mums ļoti patīk tagi, iespēja skaidri sadalīt atbildības un tad veikt kompleksas atskaites.” Mins Čo piebilds.
Tas šobrīd ir jauki, taču kā ar nākotnes izaicinājumiem?Kwikcharger nekad neiet īsākos ceļus un jau stāda izaicinošus tomēr skaidrus mērķus kompānijas augšanai. Kas viņus sagaida tālāk?
“Mūsu mērķis ir impementēt ātrāku un labāku klientu atbalstu, kas ir spējīgs tikt galā ar jautājumiem dažu stundu laikā un ka visa veida atbalsts, ne tikai e-pastā, bet arī zvanos un sarakstēs, ir pieejams 24/7.”
Mēs jums vēlam veiksmi! Jums ir viss vajadzīgais, lai sasniegto to, ko vēlaties.