Idosell
  • Izmantošanas scenāriji
  • Idosell

Idosell

“Mūsu uzņēmums aktīvi attīsta tiešsaistes pārdošanas pakalpojumus, kas tiek piedāvāti SaaS (Software as a Service) programmatūrās. AS “IAI S.A.” ir izveidojusi profesionālu sistēmu interneta un vairumtirdzniecības veikalu vadībai. Ārvalstu tirgos IAI S.A. produkts zināms kā IdoSell Shop.”

Idosell sāka izmantot LiveAgent 2016. gada pirmajā pusē. Uzņēmuma atbalsta komandā ir 14 tiešām profesionāli aģenti kas vienmēr ir gatavi un spējīgi nodrošināt patiesi efektīvu atbalstu. Speciālisti nodrošina izcilas kvalitātes pakalpojumu vairāk nekā 4000 klientiem no 10 dažādām valstīmAtbalsta ātrums ir tiešām pārsteidzošs. Idosell atbalsta komanda katru mēnesi atrisina vairāk nekā 1500 atbalsta pieteikumu.

“Mēs esam Polijas e-komercijas tirgus līderi. AS “IAI S.A.” tika dibināta 2000. gadā un kopš 2009. gada 16. decembra ir iekļauta NewConnect biržā.”

Klientu problēmas uzņēmums galvenokārt risināja, izmantojot novecojušo e-pastu. Tomēr arī telefoni vienmēr zvanīja aģenti mēnesī atbildēja uz vairāk nekā 250 zvaniem. sodell lieliski noder arī čata funkcija mēnesī tiek veikti vairāk nekā 180 čati.

Iemesls LiveAgent lietošanai bija ļoti vienkāršs, bet loģisks. Kopīgas Outlook iesūtnes vairs nespēja nodrošināt uzņēmuma vajadzības. Un kā ar pašu galveno – klientu apmierinātību? Idosell noteikti var ar lepnumu atbildēt, ka katru dienu klientiem sniedz labāko pieredzi. Saskaņā ar pašu mērījumiem klientu apmierinātība ir 100%. “Mums ir 24h atbildēšanas standarts, un katrs var sekot līdzi apstrādes laikam, noteikt prioritātes, dzēst neaktuālos jautājumus,“ norāda Pāvels Fornalskis.

Pārsteidzoša veiksme pārsteidzošā apjomā

Kad esi izstrādājis nopietnu produktu, kas plaši tiek izmantots dažādos tirgus segmentos, biznesa modeļos, valstīs un pat ar dažādiem nolūkiem, iespējams, tavu sejā iezogas neliels smaids. Mēs ticam, ka šis smaids ir lieliski “pierādīts koncepts”, kas jāizmanto arī tad, kad jārada šim produktam atbilstošs universāls risinājums. LiveAgent un Idosell stāsts ir kā brīnišķīga pasaka, kas uzsver mūsu uzņēmuma ambīcijas, kas kļuvušas par īstenību.

IAI S.A. 2013. gadā ieviesa pilnībā jaunu pakalpojumu – IdoSell Booking. Pakalpojums ļauj pārdot rezervācijas internetā, izmantojot mobilās ierīces vai sociālos medijus. To var izmantot visu veidu kūrorti. Šobrīd lietotne ir pieejama tikai Polijā un Vācijā, bet drīzumā tā būs pieejama arī Apvienotās Karalistes tirgū.

“Mēs esam SaaS pakalpojumus sniedzēji interneta veikaliem, viesnīcām un slimnīcām. Polijā mēs esam galvenie spēlētāji. Sadarbojamies ar dažādiem izstrādātājiem un potenciālajiem klientiem. Mums jāspēj sniegt sarežģītas atbildes un jāapmainās ar daudz ziņām, līdz iegūstam klientu uzticību un viņi saviem uzņēmumiem pasūta mūsu pakalpojumu.”

Jautājām Idosell pārstāvjiem, kas ir mainījies pēc LiveAgent ieviešanas. “Mēs noteikti varam daudz ātrāk atbildēt uz klientu pieprasījumiem, kā arī mums ir iespēja vienkārši integrēt Facebook ziņas, kas netika pietiekami veiksmīgi apstrādātas līdz LiveAgent ieviešanai. Parasti uz tām atbildējām ar standarta ziņu, lūdzot klientam sazināties ar mums e-pastā vai mūsu iekšējā sistēmā. Tagad Facebook ziņas tiek apstrādātas tāpat kā e-pasti, turklāt mēs varējām savā lapā ievietot čata iespēju, kas līdz ši bija trūkstošais puzles gabaliņš,” atzīst Pāvels Fornalskis.

Klientu atbalsts, protams, ir tikai viena monētas puse, taču pielāgojama klientu atbalsta programmatūra ir lielisks instruments ieņēmumu palielināšanai. “LiveAgent ir būtiski palielinājis mūsu pārdošanas nodaļas reaģēšanas spēju. Mēs varam iegūt vairāk klientu, vienlaikus nezaudējam kopējo bildi, un tas ļauj nodrošināt ātrāku izaugsmi. LiveAgent ir tiešām kā Dieva dāvana, kad veidojam klientu mājaslapas un mums ātri jāatrod informāciju par cenām vai pasūtījumiem.”

Un kuras ir jūsu mīļākās funkcijas?

Mums patīk izmantot “palīdzības pieteikuma pārsūtīšanu” un “iekšējos komentārus”! Šīs arī bija tās funkcijas, kuru dēļ mēs nolēmām pāriet uz LiveAgent. Pirms tam problēmas sagādāja dažādu jomu palīdzības pieteikumu piešķiršana un koordinēšana. Izmantojām dažādas e-pastu mapes Outlook, taču pastāvēja risks, ka vadītāji var viegli kļūdīties un pazaudēt “lielo bildi”. Vēl viena ļoti noderīga funkcija ir “palīdzības pieprasījumu atlikšana”.

E-pastos atliktas lietas vēlāk bieži ir grūti atcerēties. Šim nolūkam sistēmā izmantojām CRM. Lietojot LiveAgent, vadītājs visu redz, un neviens neaizmirst atbildēt klientam. Mums patīk arī Facebook ziņu integrācija un čats” – piebilst Pāvels Fornalskis.

Un atbalsta dienesta darbinieki? Vai viņi ir apmierināti ar LiveAgent?

Viņiem patīk mazās interfeisa detaļas un ātrums, kas atvieglo ikdienas darbu. Daži aģenti atzina, ka pat gaida jaunu palīdzības pieteikumu, jo atbildēšanas process ir tik vienkāršs.

Paweł Fornalski – @ IAI S.A dibinātājs un CEO

Apskatiet pārējās stāstus

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x