Klientu apkalpošanas jēdziens pēdējā desmitgadē ir paplašinājies. Iepriekš klientu apkalpošana bija saistīta tikai ar cilvēku mijiedarbību. Tomēr, pieaugot e-komercijai, uzņēmumiem bija jāpielāgo savas klientu apkalpošanas stratēģijas. Izmantojot daudzi ienākošie tiketi no sociālajiem medijiem un tiešraides tērzēšanas, automatizācija un tērzēšanas roboti sāka strādāt.
Lai gan automatizācija un tērzēšanas roboti ir ļoti rentabli un ietaupa daudz laika, atbildot uz klientu jautājumiem , ir svarīgi saglabāt cilvēku saikni, ko klienti alkst, bet tērzēšanas roboti nevar nodrošināt. Kā? Skatiet mūsu padomus, kas neļauj darboties, lai uzlabotu jūsu klientu apkalpošanu.
Klientu apkalpošana ir atbalsts un pakalpojums, ko sniedzat saviem klientiem pirms pirkuma, tā laikā un pēc tā. Kā klientu atbalsta aģentam ir ārkārtīgi svarīgi būt zinošiem, gataviem un saprotošiem visā atbalsta procesā. Jūsu klientiem ir jājūtas novērtētiem ik uz soļa.
Kad runa ir par klientu apkalpošanas uzlabošanu, ir svarīgi apsēsties un uzdot grūtos jautājumus. Vai jūsu klienti ir apmierināti ar jūsu produktu un jūsu sniegto pakalpojumu līmeni? Bieži vien uzņēmumi domā, ka viņi sniedz lieliskus pakalpojumus, taču viņu klienti tam nepiekrīt. Tātad, kā jūs varat uzzināt, vai jūsu klienti ir apmierināti ar jūsu biznesu? Aplūkojot rādītājus, kas ir vissvarīgākie: CSAT, NPS, CES un FRT.
Jums jācenšas iegūt CSAT punktu skaitu 80% vai vairāk , tomēr apmierinātības rādītāji dažādās nozarēs var atšķirties. Lai gan CSAT ir labs rādītājs, kas parāda jūsu uzņēmuma panākumus, jums vajadzētu izmērīt arī NPS, CES un FRT, lai iegūtu pilnīgu pārskatu par jūsu pakalpojumu. Sekojot līdzi rādītājiem, jūs varēsit noteikt uzlabošanas jomas un uzlabot klientu apmierinātību.
Klientu apmierinātības rādītāji norāda, cik apmierināti klienti ir ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Tīkla veicinātāju rādītāji parāda, cik liela ir iespējamība, ka klienti ieteiks jūsu uzņēmumu citiem.
Klientu piepūles rādītājs aprēķina, cik viegli vai grūti ir mijiedarboties ar jūsu uzņēmumu.
71% patērētāju apgalvo, ka jūtas neapmierināti, ja iepirkšanās pieredze ir bezpersoniska.
90% klientu sagaida nemainīgu mijiedarbību visā saziņā kanālus.
64% klientu cer saņemt reāllaika pakalpojumus palīdzību neatkarīgi no klientu apkalpošanas kanāla, kuru viņi izmanto.
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro helpdesk risinājumu.
Helpdesk sistēma ļauj saglabāt un piekļūt svarīgai informācijai par saviem klientiem, ar kuras palīdzību jūs varat izveidot personalizētas atbildes uz klientu jautājumiem.
Piedāvājiet klientu atbalstu visu diennakti, izmantojot pašapkalpošanās zināšanu bāzes. Aizpildiet tos ar rakstiem un bieži uzdotajiem jautājumiem vai izveidojiet kopienas forumu, kurā klienti var viens otram palīdzēt.
Lieliska metode nepārtrauktai klientu apkalpošanas uzlabošanai ir klientu atsauksmju apkopošana un aģenta darbības analīze.
Helpdesk programmatūra var palīdzēt Jums nodrošināt ātru un ērtu atbalstu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu, zvanu centru un zināšanu bāzes funkcijas, kā arī sociālo mediju integrāciju un automatizācijas funkcijas.
Savienojiet visus savus saziņas kanālus (tālruni, e-pastu, sociālos medijus, tiešraides tērzēšanu, klientu portālu ) ar LiveAgent. Ikreiz, kad saņemat jaunu vaicājumu, tas tiks automātiski ievietots mūsu sistēmā un saglabāts kā tikets.
No turienes jūs varat pārvaldīt, uzraudzīt un atbildēt uz visiem tiketiem. Universālā iesūtne ir piepildīta ar daudzām funkcijām, kas atvieglo tiketu pārvaldību, piemēram, automatizācijas funkcijas, birkas, nodaļas un daudz ko citu.
Izveidojiet satriecošas zināšanu bāzes, izmantojot mūsu redaktoru “Tas, ko jūs redzat, ir tas, ko jūs iegūstat”. Mūsu programmatūra ļauj jums izveidot vairākas zināšanu bāzes, gan iekšējas, gan ārējas. Aizpildiet tos ar rakstiem, videoklipiem, atsauksmju un ieteikumu lodziņiem, forumiem vai bieži uzdotajiem jautājumiem.
Mūsu iebūvētā CRM nodrošina jūsu klienta datu pieejamību pa rokai. Katru reizi, kad atbildat uz tiketu, varat skatīt klienta iepriekšējo mijiedarbību, pirkumus un datus. Vienkārši rediģējiet informāciju, tērzējot vai zvanot klientiem, izmantojot mūsu vietējo tiešsaistes tērzēšanu un iebūvēto zvanu centru.
LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Ātrums ir svarīgs rādītājs, lai pārvērstu vietnes apmeklētājus par klientiem un apmierinātu esošos klientus. Mūsu tiešraides tērzēšana pašlaik ir vājākā un ātrākā tirgus . Izmantojiet to, lai aktīvi sazinātos ar klientiem, kamēr viņi pārlūko jūsu vietni.
Izmantojiet mūsu drošās datu analīzes un ziņošanas funkcijas. Skatiet lietošanas statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un mācieties no klientu apmierinātības vērtējumiem. Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet, kādu pakalpojumu viņi saņem.
LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.
Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.
Ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un nebeidzamiem pielāgojamiem rīkiem, kas viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.
Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli uzstādāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.
LiveAgent ir uzlabota Helpdesk sistēma , kas vienlaikus var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un reklāmguvumu līmeni. Mūsu programmatūra ir par konkurētspējīgām cenām un nozagta, ņemot vērā tās piedāvāto lielo funkcionalitāti. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien, nav nepieciešama kredītkarte.
Populārākais
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Apmeklējiet mūsu Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas sniegumu, identificējot vājās vietas un sekmējot komandas attīstību. Iegūstiet vērtīgus padomus, kā efektīvi izmantot LiveAgent, analizēt klientu atsauksmes un veikt veiktspējas novērtējumus. Iespēja uzlabot klientu pieredzi sākas šeit!
Klientu apmierinātības vērtējums
Klientu apmierinātība ir rīks, ko izmanto, lai novērtētu, vai klients ir apmierināts ar tikko nopirkto produktu. Uzziniet vairāk par šo.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team