Laipni lūdzam LiveAgent klientu apkalpošanas tīmekļa seminārā! Mūsu speciālisti palīdzēs jums izmantot mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu, kas ietver pieteikumu apstrādes programmatūru, tiešsaistes čatu, iebūvētu zvanu centru un daudz ko citu. Mēs palīdzēsim jums izveidot un konfigurēt jūsu kontu, kā arī atbildēt uz jūsu visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Iepazīstieties ar LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru kopā ar mums un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu tāpat kā daudzi uzņēmumi visā pasaulē.
Šajā tīmekļa seminārā mēs iepazīstināsim ar LiveAgent vadības paneļa darbības principiem, svarīgākajām funkcijām un iestatījumiem, kas Jums būtu jāizpēta vispirms.
LiveAgent galvenā iezīme ir racionalizēta saziņa, kas pārveidota par palīdzības pieteikumiem. Palieliniet produktivitāti, pārejot uz LiveAgent.
Tiešsaistes čata programmatūras vai proaktīvu čata uzaicinājumu izmantošana ir lielisks veids, kā tieši sazināties ar klientiem, potenciālajiem klientiem vai vispārējo auditoriju, lai viņi neapmaldītos Jūsu vietnē.
Daudzu zināšanu bāze ir jaunākais papildinājums klientu portālu sistēmā. Izmantojot vairākas zināšanu bāzes, varat nodalīt zināšanas atbilstoši valodai, produktam vai zīmolam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.