Sveiki, es esmu Jānis, kā varu jums palīdzēt?
Es vēlētos pārbaudīt sava pasūtījuma statusu.
Nekādu problēmu, nosauciet, lūdzu, sava pasūtījuma ID.
Mana pasūtījuma ID ir GQ34566
Mūsdienās klienti vēlas tūlītējas atbildes nezvanot klientu servisam, negaidot garas stundas e-pasta atbildes un nerokoties caur pašapkalpošanās resursiem. Tādēļ tiešsaistes čats vairs nav tikai ‘interesants’ apkalpošanas kanāls, kurš ir labi, ja tas ir, tagad tas ir nepieciešamība.
Ar LiveAgent tiešsaistes čatā priekš WordPress Jūs varat sniegt tūlītēju klientu atbalstu, uzlabot iesaisti ar proaktīvajiem uzaicinājumiem un palielināt klientu apmierinātību.
60% 18-38-gadīgi klienti regulāri izmanto klientu apkalpošanas tiešsaistes čatu. 53% dod priekšroku tiešsaistes čata izmantošanai pirms zvanīt uzņēmuma atbalstam.
85% no B2B un 74% no B2C uzņēmumiem izmanto tiešsaistes čatu pārdošanai, 54% uzņēmumu B2B un 31% B2C sektorā izmanto tiešsaistes čatu mārketingam.
Patērētāji pērk vairāk no zīmoliem, kas piedāvā tiešsaistes čatu. 52% klientu ticamāk iegādāsies no uzņēmuma, kas piedāvā tiešsaistes čata atbalstu.
Meklējat labāko tiešsaistes čatu savai WordPress mājaslapai? Starp simtiem pieejamiem čata spraudņiem, mēs domājam, ka LiveAgent tiešsaistes čats priekš WordPress varētu būt labākais risinājums Jūsu uzņēmumam, atbalsta komandai un Jūsu klientiem. Lūk kāpēc:
Mūsdienu patērētāji ir nepacietīgi un ienīst gaidīšanu. Tāpēc mēs esam izveidojuši ātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū, kas tiek parādīts Jūsu mājaslapā tikai 2,5 sekundēs. Iespaidojiet savus klientus ar reāllaika atbalstu un parādiet viņiem, ka jūs augstu novērtējat viņu laiku.
Uzlabojiet iesaistes rādītājus uzaicinot savus klientus un potenciālos klientus īsā čatā ar Jums uzreiz pēc ienākšanas mājaslapā. Ieslēdzot proaktīvo čatu cenu vai pasūtījuma veikšanas lapās ir pārbaudīts un ļoti efektīvs ceļš, lai palielinātu pārdošanu un pārveidotu vairāk apmeklētāju maksājošos klientos.
Ieguvums no uzlabotās čata pārvirzīšanas un sadales iespēju elastīguma. Iestatiet aģentu prioritātes un nosakiet maksimālo čata slodzi saviem aģentiem. Kas ir labākais? LiveAgent piešķir čatu aģentiem, kam ir bijusi iepriekšējā saskarsme ar klientu, lai nodrošinātu ātru, precīzu un zinošu atbalstu.
LiveAgent čata rīks veicina efektīvu komandas sadarbību. Neesat pārliecināts, kā palīdzēt klientam ar kuru čatojat? Pārsūtiet čatu aģentam, kas ir zinošāks vai nekavējoties sazinieties ar saviem kolēģiem caur iekšējo čatu, lai saņemtu palīdzību. Vairs netērējiet laiku, lai pieteiktos citās lietotnēs.
Uzlabojiet savu atbalstu ar reāllaika mājaslapas uzraudzību: redziet visus savus tiešsaistes apmeklētājus, to, kā tie pārvietojas mājaslapā, un cik ilgu laiku viņi pavada katrā lapā. Šīs informācijas esamība – no kurienes ieradušies klienti, valsts vai laika josla – var padarīt Jūsu proaktīvos čata uzaicinājumus inidividuālākus.
Ar reāllaika teksta ievades skatu, Jūs varat pārsteigt savus klientus ar zibenīgi ātru atbalstu un viņiem šķitīs, ka Jūs lasiet viņu domas. Redziet, ko klients raksta čatā pirms viņš nosūta ziņu, apdomājiet klienta vajadzību un sagatavojiet atbildi vēl pirms jautājuma saņemšanas.
LiveAgent ir izveidots, lai ietaupītu Jūsu vērtīgo laiku. Vienkārša (copy/paste) integrācija savieno Jūs ar saviem klientiem dažu sekunžu laikā. LiveAgent novirza ienākošos čatus īstajiem jūsu komandas locekļiem un dinamiski pielāgo čata pieejamību, kad Jūsu aģenti piesakās un atsakās savu maiņu laikā.
LiveAgent nav tikai tiešsaistes čata logrīks, tas ir viss-vienā daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras risinājums, kurā ir vairāk nekā 180 funcijas, vairāk nekā 40 integrāciju, un gandrīz neierobežotas pielāgošanas iespējas.
Jums ir nepieciešama jaudīga pieteikumu apstrādes sistēma ar automatizāciju, virtuālo zvanu centru, sociālo mediju atbalsta rīku vai klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru? LiveAgent tas viss ir.
Meklējat bezmaksas tiešsaistes čata rīku savai WordPress mājaslapai? Sāciet savu pilnībā funkcionējošo 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un ieskatieties, kā tas viss darbojas un ko varat iegūt savam uzņēmumam.
Nav nepieciešama apnicīgā lejupielāde, programmatūra ir pilnībā balstīta mākonī. Jūs varat pieprasīt arī personisku demonstrāciju ar kādu no mūsu komandas, lai gūtu labāku priekšstatu, kāpēc LiveAgent ir visskatītākā un populārākā tiešsaistes čata programmatūra MUV uzņēmumiem 2020. gadā.
Tiešsaistes čats jaunuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem
Uzziniet, kā tiešsaistes čats var uzlabot jūsu jaunuzņēmuma vai mazā uzņēmuma klientu apkalpošanu, samazinot piesaistes izdevumus un palielinot klientu apmierinātību. Atklājiet, kā integrēt šo efektīvo saziņas rīku savā mājaslapā un kādas priekšrocības tas sniedz salīdzinājumā ar tālruni vai e-pastu. Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu vairāk!
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team