Nodrošiniet lielisku klientu pieredzi ar tiešsaistes čata platformu no LiveAgent. Iegūstiet piekļuvi ātram tiešsaistes čata logrīkam un paplašinātām funkcijām, kas jebkuru klientu mijiedarbību padara nemanāmi vieglu. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un atrisiniet klientu pieprasījumus, izmantojot reāllaika atbalstu. Uzlabojiet klientu piesaisti, izmantojot vienotu čata lietotni. Ietaupiet laiku un koncentrējieties uz to, kas ir svarīgāks, izmantojot LiveAgent klientu apkalpošanas platformu.
Čata programmatūra
Čata iespējas
Liveagent piedāvā mūsdienīgu čata rīku. Tajā ir papildfunkcijas, kas palīdz klientu atbalsta komandām nodrošināt lielisku čatošanu. Galvenās funkcijas ir viedā čatu pārvirzīšana, proaktīvi čata uzaicinājumi, apmeklētāju izsekošana un citas. LiveAgent daudzvalodu čata logrīks ir viens no ātrākajiem tirgū.
Čata atbalsta programmatūras ieguvumi
Iegūstiet pārsteidzošu lietotāja pieredzi ikvienam čata aģentam un sniedziet lielisku pieredzi klientu sarunās. Mūsu uzlabotās funkcijas var palīdzēt klientu atbalsta aģentiem katru dienu risināt simtiem sarunu. Apskatiet, ko jūsu palīdzības dienesta aģenti iegūst izmantojot vien vienu platformu.
Uzlabojiet aģenta produktivitāti ar:
Uzlabojiet savu mājaslapu un uzsāciet sarunas ar apmeklētājiem, pateicoties modernai ziņapmaiņas programmatūrai. Palieliniet klientu lojalitāti, ātri reaģējot uz čata pieprasījumiem, pateicoties jaudīgajam rīkam. Apskatiet, ko jūsu klienti un klientu apkalpošanas komandas iegūst, izmantojot LiveAgent.
Uzlabojiet klienta ceļu, izmantojot:
LiveAgent ir kas vairāk nekā vienkāršs tiešsaistes čata pakalpojuma sniedzējs. Izpētiet mūsu klientu apkalpošanas platformu, kas spēj apstrādāt ikvienu svarīgu sakaru kanālu. Uzziniet vairāk par būtiskajām funkcijām un apskatiet, kā tās darbojas.
Automātiskās ziņas
Piesaistiet klientu uzmanību ar proaktīvām ziņām, kas aicina mājaslapas apmeklētājus pačatot ar klientu apkalpošanas aģentu. Pielāgojiet ziņas un izveidojiet tādu personalizētu pieredzi, kas ir ideāli piemērota jūsu mājaslapas vajadzībām. Proaktīvi čata uzaicinājumi ir jaudīga funkcija, kas mājaslapas apmeklētājus var pārvērst maksājošos klientos.
Apmeklētāju izsekošana
Sekojiet mājaslapas apmeklētājiem, lai redzētu, kur viņi pavada šo laiku. Čata pārskats var parādīt vairākus mājaslapas apmeklētājus, aktīvos aģentus un katru notiekošo čatu. Izmantojiet mājaslapas pārraudzību, lai noteiktu iecienītākos URL. Nosūtiet čata ziņu potenciālajiem klientiem, ja vēlaties viņiem palīdzēt apmeklējuma laikā.
Uzziniet vairāk par vietnes apmeklētāju izsekošanu
Ieskats ziņās
Gatavojiet savas atbildes, pirms klients jums nosūta ziņu. Reāllaika rakstīšanas skats var parādīt, ko jūsu klienti raksta, pirms viņi nospiež nosūtīšanas pogu. Izmantojiet šo jaudīgo līdzekli, lai ātrāk sagatavotu atbildes vai veiktu ātru izpēti par tēmu vai klientu. Nodrošiniet klienta atbalstu ar nesalīdzināmi ātrāk.
Valodas iespējas
Liveagent var runāt jūsu valodā un jūsu klientu valodā. Izvēlieties no vairāk nekā 40 valodām, lai sniegtu atbalstu dažādās valstīs. Pielāgojiet čata logus un norādiet to primāro valodu. Ja sniedzat atbalstu vairākos reģionos, varat iestatīt katrā čata logrīkā dažādas valodas.
Uzziniet vairāk par daudzvalodu čata logrīku
00:00/05:51
Elastīgs čats
Mājaslapas tiešsaistes čata programmatūrā ir iekļauts tiešsaistes čata logrīks, ko varat pielāgot un ievietot savā mājaslapā, izmantojot dažas ģenerēta koda rindiņas. Čata logrīka pielāgošanas iestatījumi ļauj mainīt tā izskatu, pielāgot to zīmolam un izveidot pirmsčata formu kontaktinformācijas apkopošanai. Uzlabojiet savu vietni ar tiešsaistes čata pakalpojumam WordPress. Klienti var noklikšķināt uz logrīka, pārlūkojot mājaslapu, un sazināties ar klientu atbalsta aģentu. Čata aģents var atbildēt arī no mobilās lietotnes, kas pieejama operētājsistēmām Android un iOS.
Čata sarunas var palīdzēt jūsu kontaktu centram uzlabot jūsu pārdošanas procesu un pastiprināt tiešsaistes biznesu
Ietaupiet
LiveAgent ātrākais čata logrīks var palīdzēt droši un ātri risināt problēmas. Ietaupiet aģenta atbalsta izmaksas ikmēnesi un apstrādājiet lielāku čata apjomu īsākā laika periodā.
17 – 30%
Izmaksu samazinājums
Tiešsaistes čats kā saziņas platforma ir lētāks nekā zvani un ātrāks nekā e-pasti. Izmantojiet LiveAgent, lai samazinātu izmaksas.
Nopelniet vairāk
Palīdziet klientiem pieņemt lēmumu par pirkumu un iesakiet labākus produktus. Pārvērtiet vairāk mājaslapas apmeklētāju par maksājošiem klientiem. Palieliniet reklāmguvumus, izmantojot vienkāršu čata logu savā mājaslapā.
20%
Reklāmguvumu līmeņa pieaugums
Paaugstiniet reklāmguvumu līmeni un iegūstiet vairāk, izmantojot labu čata stratēģiju. Mūsu čata lietotne var palīdzēt pārvērst apmeklētājus par klientiem un palielināt jūsu ieguldījumu atdevi.
Apmieriniet klientus
Uzlabojiet klientu lojalitāti un izmantojiet ātrāko čata logrīku, lai palīdzētu klientiem. Samaziniet pamesto grozu skaitu izmantojot noderīgas funkcijas un vienmēr esiet pieejami mājaslapas apmeklētājiem.
73%
Augstāki apmierinātības rādītāji
Nodrošiniet klientiem personalizētas sarunas. Mūsu pilnvērtīgā tiešsaistes čata programmatūra var jums palīdzēt paaugstināt klientu apmierinātību un veidot lielisku aģenta pieredzi.
Izvēlieties lielisku klientu panākumu programmatūru ar čata iespējām par īsto cenu. Ietaupiet naudu, izmantojot mūsu cenu kalkulatoru, un iegūstiet vislabāko
čata funkcionalitāti.
Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu mēģinājumu
Atsauksmes
Labākā cena
Liveagent piedāvā visaugstāko vērtību par jūsu naudu tiešsaistes čata atbalsta programmatūru pasaulē.
Populārākais
Tagad, kad jums ir īsa informācija par to, kāpēc jūsu uzņēmumam var noderēt tiešsaistes čata programmatūra, skatīsim to dziļāk, lai uzzinātu, kā izmantot šī neticamā rīka potenciālu.
Tā ir čata programmatūra, kas ļauj sazināties ar klientiem reāllaikā no jebkuras vietas. Tiešsaistes čata programmatūra ne tikai ļauj klientiem ātri un bez piepūles sazināties ar jums, bet arī sniedz jums konkurences priekšrocības un ļauj jums atstāt ilglaicīgu iespaidu uz saviem klientiem.
Līdz šim vispopulārākā un plašāk izmantotā teksta čata programmatūra. Šāda veida tiešsaistes čats sniedz pierastu čatošanas pieredzi, kas atgādina ziņapmaiņas programmas, piemēram, Facebook Messenger.
Citi tiešsaistes čata programmatūras veidi ir video un balss risinājumi. Tie parasti nav klientu vēlamākais veids, kā sazināties ar jūsu uzņēmumu, bet tie var būt noderīgi, risinot sarežģītākus jautājumus, kam nepieciešami padziļināti paskaidrojumi vai video demonstrācijas.
Ir svarīgi atzīmēt, ka daudzas tiešsaistes čata programmas ļauj lietotājiem veikt arī balss vai video čatu.
Kādas ir šādas čata risinājuma galvenās iezīmes un funkcijas? Aplūkosim dažas funkcijas, kuras jums varētu noderēt vislabāk.
Tiešsaistes čata lietotnes izmantošana var ievērojami uzlabot jūsu uzņēmuma veiktspēju, vienlaikus nodrošinot, ka klienti ir apmierināti un iesaistīti.
Kāpēc mēs neapskatām visnozīmīgākos ieguvumus, ko jūsu uzņēmumam var sniegt tiešsaistes čata pakalpojums?
1. Klientu pieredze — jūsu mājaslapas apmeklētājiem var būt ļoti personalizēta pieredze ziņapmaiņas ar atbalsta aģentu laikā. Uzņēmumi šķiet autentiskāki un pieejamāki, kad tie runā ar klientiem reāllaikā, izmantojot tiešsaistes čata sistēmu.
2. 24/7 klientu atbalsts — vietnes apmeklētāji var nosūtīt čata ziņu pat tad, ja neviens aģents nav tiešsaistē. Varat konfigurēt savu tiešsaistes čatu, lai novirzītu apmeklētāju uz zināšanu bāzi vai pašapkalpošanos.
3. Palielināti tīmekļa reklāmguvumi — jūsu pārdošanas komanda var piedāvāt produktus un pakalpojumus potenciālajiem klientiem, vienlaikus uzturot vienkāršu, bet profesionālu sarunu reāllaikā.
4. Pieejamība un pievilcība — klientiem nav jātērē laiks, meklējot jūsu kontaktinformāciju. Viņi var vienkārši ierakstīt savus jautājumus tiešsaistes čatā un nekavējoties saņemt palīdzību. Turklāt varat izmantot daudzvalodu čata logrīku, kas klientiem ļauj sazināties viņu dzimtajā valodā.
5. Attiecību veidošana — aģenti var dzirdēt klientu balss toni, lai varētu pielāgoties situācijai. Viņi var parādīt vairāk savu personību un veidot paļāvīgas un noderīgas attiecības.
6. Palielināta produktivitāte — kamēr viens aģents vienlaikus var veikt tikai vienu tālruņa zvanu, viņš var viegli čatot ar vairākiem mājaslapas apmeklētājiem. Apvienojumā ar paplašinātām funkcijām, piemēram, iepriekšsagatavotām ziņām vai čata automatizāciju, varat vēl vairāk optimizēt kontaktu centra darbplūsmu.
7. Paaugstināta pirmā kontakta risinājuma iespēja — klientu apkalpošanas pārstāvis var ātri atbildēt uz jautājumiem gan no jaunajiem, gan no pastāvīgajiem klientiem. Nav nepieciešams izmantot garus e-pasta pavedienus, lai klienti varētu nekavējoties saņemt atbildes uz saviem vaicājumiem.
8. Datu vākšana — liela datu apjoma izmantošana ļauj pieņemt zināšanās balstītus lēmumus par saviem produktiem un pakalpojumiem, kā arī pārdošanas un mārketinga stratēģijām.
9. Zemas izmaksas — uzticama tiešsaistes čata pakalpojuma ieviešana ir daudz labvēlīgāka budžetam nekā zvanu centra uzstādīšana.
10. Tas ir jūsu klienta iecienītākais risinājums — vairāk nekā 81% klientu ir apmierināti ar tiešsaistes čata risinājumu.
Ir grūti noteikt vidējo tiešsaistes čata programmatūras cenu kopumā. Tas lielā mērā ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, piemēram, no tā, vai tas ir abonēšanas pakalpojums, konkrētā risinājuma cenu noteikšanas modelis, cik daudz funkciju tas ietver utt.
Tomēr varam secināt, ka kopumā tas var izmaksāt no $16 – $150 mēnesī aģentam.
Piedāvājam dažus cenu modeļu piemērus, kurus var izmantot mājaslapu čata programmatūrai.
Vispirms pierakstiet, kam vēlaties izmantot tiešsaistes čata programmatūru. Vai tas būs galvenais veids, kā sazināties ar klientiem? Vai tas būs biznesa darījumu noslēgšanas virzītājspēks? Pārliecinieties, vai ir pilnīgi skaidrs, kas būs galvenais pielietojums jūsu tiešsaistes čata programmatūras risinājumam. Pēc tam jums jāizlemj, kura iespēja vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma lielumam un vai to var integrēt citās biznesa lietojumprogrammās. Neaizmirstiet arī pārbaudīt ierobežojumus un funkcijas, ko neatbalstīs tiešsaistes čata programmatūra. Labākajai programmatūrai zvanu centram ir jānodrošina visas funkcijas un integrācijas, kas jums nepieciešamas, lai ar to strādātu efektīvi.
Piedāvājam dažas stratēģijas, kas palīdzēs jums izlemt, kura tiešsaistes čata iespēja vislabāk atbilst jūsu vajadzībām.
Prātā nāk viens bieži sastopams jautājums. Vai jūs spēsiet saņemt palīdzību, kad tas būs nepieciešams? Uzticama atbalsta kanāla izmantošana ir ļoti svarīga, lai jūsu tiešsaistes čatam būtu pozitīva pieredze. Ar tehnoloģijām viss var noiet greizi ļoti ātri, un ir svarīgi, lai jums būtu ātra atbilde un palīdzīga roka jebkurā laikā, kad tas ir nepieciešams.
Pieaugot jūsu uzņēmumam, čata apjoms neizbēgami pieaugs. Jāizmanto tiešsaistes čata programmatūras risinājums, ko var paplašināt vai sašaurināt atkarībā no jūsu kontaktu centra vajadzībām.
Dažas bezmaksas klientu pārvaldības programmatūras nepiedāvā veikt plašu pielāgošanu un dažas nepiedāvā izmantot papildu funkcijas, piemēram, neierobežotu čata vēsturi, čata birkas vai failu koplietošanu. Jūsu ziņā ir izlemt, vai vēlaties samierināties ar šīm dažām neērtībām.
Cik lielu daļu no sadarbības pieredzes var iegūt jūsu komanda? Vai viņi var pārsūtīt tiešsaistes čatus, koplietot failus, pievienot saviem kolēģiem redzamas birkas un netraucēti sazināties viens ar otru? Tie ir svarīgi jautājumi, kas jums jāuzdod pašiem, izvēloties jums un jūsu komandai tiešsaistes čata programmatūru.
Nekad nav pārāk daudz uzsvērt, cik svarīgi ir tas, lai risinājumam, kuru jūs izvēlaties, ir nepieciešamais integrāciju apjoms. Tas ne tikai palielina pirkuma vērtību, bet arī nodrošina, ka jūsu klientiem ir vienota pieredze vairākās platformās.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem e-komercijā, SaaS nozarē un citās, kas nopietni uztver uz klientiem vērstu attieksmi.
Liveagent ir tīmekļa risinājums, kas nodrošina ātru un uzticamu tiešsaistes čata logrīku ar vairākām paplašinātām funkcijām. Turklāt to var pielāgot, lai tas pilnībā atbilstu jūsu zīmolam. Šis risinājums ļauj viegli pārvērst mājaslapas apmeklētājus par maksājošiem klientiem un nodrošināt tiem lielisku klientu apkalpošanu.
Daži no pazīstamākajiem šīs programmatūras klientiem ir tādi industrijas giganti kā Forbes, Airbus, Nascar, eSky un Slido.
Liveagent ir viens no nedaudzajiem programmatūras risinājumiem, kas piedāvā bezmaksas versiju. Lai gan, ja vēlaties izmantot visu tā potenciālu un izmantot tā papildfunkcijas, tostarp tiešsaistes čatu, varat izvēlēties šādus cenu līmeņus: $15, $29 un $49 mēnesī aģentam.
Tai pašā laikā jūs varat izmēģināt 30 dienu ilgu bezmaksas izmēģinājuma versiju, pirms izvēlaties kādu no paketēm, lai jūs varētu sajust, ko jūs iegūsiet.
Detalizēts LiveAgent salīdzinājums ar citu tiešsaistes čata programmatūru
Labākā tiešsaistes čata programmatūra augošiem, uz klientiem orientētiem uzņēmumiem, kas vēlas veidot ciešas attiecības ar saviem klientiem.
Front ir brīnišķīga iespēja uzņēmumiem, kas vēlas optimizēt savu biznesa saziņu. Front piedāvā tiešsaistes mājaslapas čatu, ko varat pārvaldīt tieši no iesūtnes. Turklāt jūsu komanda var būt lietas kursā par saviem ikdienas uzdevumiem, izmantojot Front komandas čata funkciju, lai nodrošinātu nevainojamu sadarbību.
Daži no labāk zināmajiem klientiem, kas izmanto Front programmatūru, ir Fundraise Up, Hootsuite un Bubble.
Front saviem klientiem piedāvā trīs cenu iespējas. Tās ir $19, $49 un $99. Tās jāmaksā reizi mēnesī, balstoties uz to lietotāju skaitu, kas ar tām strādā. Viņi piedāvā arī bezmaksas 7 dienu izmēģinājuma versiju, tāpēc var nedaudz uzzināt par šo jaudīgo programmatūru, pirms nolemjat abonēt kādu no maksas paketēm.
Apskatiet Front alternatīvas.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra vietējiem uzņēmumiem, kuriem ir gan tiešsaistes klātbūtne, gan fiziskie veikali.
Podium piedāvā jaudīgu Podium Webchat risinājumu, kas var palīdzēt radīt līdz pat 11x vairāk ienākošo potenciālo klientu. Varat savākt informāciju par interesentu, pirms tas sāk čatot, lai jūsu komanda varētu nodrošināt labāko iespējamo klientu pieredzi.
Daži Podium klienti ir Lunchbox., America’s Car-Mart un Bruce Titus Auto Group.
Podium piedāvā izvēlei trīs cenu iespējas. Pirmā sākas no $289, otrā maksā $449 un pēdējā ir $649. Varat arī izmēģināt Podium, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem ar izaugsmes vīziju.
Zendesk piedāvā tiešsaistes čata iespēju, lai ne tikai iepriecinātu klientus, bet arī optimizētu jūsu aģentu darba plūsmas un uzlabotu viņu iesaisti. Zendesk piedāvā tiešsaistes čata rīku, kas var pacelt jūsu klientu apmierinātības līmeni nākamajā līmenī.
Klientu vidū, kas izmanto Zendesk palīdzības dienesta programmatūras risinājumus, var atrast tādus uzņēmumus kā BaubleBar, 99designs un Modsy.
Varat sākt ar paketi Support, kuras izmaksas mēnesī $19 uz operatoru. Ja vēlaties piekļūt citām funkcijām, tostarp tiešsaistes čata programmatūrai, varat abonēt paketi Suite, kas sākas no $49. Ja vēlaties Zendesk izmēģināt pats, varat pieteikties uz viņu 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Apskatiet Zendesk alternatīvas.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra lielākiem, uz klientiem orientētiem uzņēmumiem ar lielu klientu mijiedarbības intensitāti.
Jūsu klientiem nav nekas vieglāks, kā sazināties ar jums, izmantojot Zoho Desk iekļaujamos čata logrīkus.
Daži no apmierinātajiem klientiem, kas izmanto Zoho Desk, ir Daimler, Lycamobile un McAfee.
Zoho Desk savās cenu politikā ietver bezmaksas iespēju. plašākām funkcijām varat izvēlēties starp trīs līmeņiem, kas ir $14, $23 vai $40 aģentam mēnesī. Funkcija Tiešsaistes čats ir pieejama $40 cenas līmenī.
Varat arī abonēt bezmaksas 15 dienu izmēģinājumu un pārbaudīt to pats.
Izpētiet Zoho Desk alternatīvas.
Vispiemērotākā tiešsaistes čata programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kas cenšas saviem klientiem sniegt lielisku pieredzi.
Freshdesk Messaging (agrāk pazīstama kā Freshchat) atvieglo klientu saziņu ar automatizācijas un mākslīgā intelekta palīdzību. Freshdesk programmatūra ir apbrīnojams biznesa rīks, kam uzticas vairāk nekā 50’000 klientu.
Starp uzņēmumiem, kas izmanto Freshdesk programmatūru, var atrast Blue Nile, Travix un Klarna.
Freshdesk pamatfunkcijām var piekļūt, izmantojot bezmaksas pamatplānu. Taču, lai iegūtu pilnu šīs jaudīgās programmatūras pieredzi, var pieteikties paketēm par $15, $39 vai $49 mēnesī aģentam. Pirms nolemjat izmantot kādu no maksas iespējām, varat izmēģināt Freshdesk 21 dienas izmēģinājuma laikā.
Pārskatiet Freshdesk alternatīvas.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra mazajiem uzņēmumiem, kas vēlas uzturēt visu saziņu vienuviet.
Tidio piedāvā tiešsaistes čatu un čatbotus, izmantojot vienu ērtu rīku. Varat izveidot savienojumu ar dažādām mājaslapām, izmantojot īpašus spraudņus bez vajadzības kodēt.
Tidio izmanto dažādi uzņēmumi, tostarp Reputation, L’Occitane en Provence un LoginRadius.
Tidio ļauj saviem klientiem bez maksas izmantot pamatfunkcijas, ieskaitot tiešsaistes čatu. Tiem, kas vēlas programmatūras risinājumu izmantot plašāk, tiek tiek piedāvāta cenu pakete par €32,50, €65,83 vai €332,50, kas jāapmaksā reizi gadā. Varat arī izmantot 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai iegūtu priekšstatu par to, ko šī tiešsaistes čata programmatūra var sniegt jūsu uzņēmumam.
Izvērtējiet Tidio alternatīvas.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra augošiem uzņēmumiem, kas cenšas veidot ciešu saikni un nodrošināt lielisku klientu pieredzi.
Hubspot tiešsaistes čats ir čata programmatūras risinājums, kas optimizē tiešsaistes čata mijiedarbību, izmantojot sarunu iesūtni, kur varat plānot turpmākās sarunas, ieplānot sapulces, zvanus utt.
Starp klientiem, kas izmanto HubSpot Service Hub produktus, var atrast tādus uzņēmumus kā GoFundMe, Frontify un SoundCloud.
Lai izbaudītu nelielu daļu no HubSpot tiešsaistes čata programmatūras risinājuma, varat reģistrēties bez maksas. Tomēr jūs varat arī abonēt HubSpot Service Hub maksas programmatūru par $45, $450 vai $1200 mēnesī. Ja vēlaties to izmēģināt bez tūlītējas pieteikšanās maksas paketei, varat izmantot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Izpētiet HubSpot alternatīvas.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra uzņēmumiem, kas vēlas saviem klientiem nodrošināt pieejamus saziņas rīkus.
Tulkots vairāk nekā 45 valodās, tawk.to ir lieliska izvēle visiem, kas vēlas iepriecināt klientus visā pasaulē. Izmantojot šo tiešsaistes čata programmatūras risinājumu, klienti varēs sazināties ar jums gan no galddatoriem, gan mobilajām ierīcēm.
Starp tawk.to klientiem varat atrast tādus uzņēmumus, kā Adidas, Domino un Chevrolet.
tawk.to ir pilnīgi bez maksas. Bez aģentu skaita ierobežojuma vai čata apjoma varat izmantot šo tiešsaistes čata programmatūru pilnīgi bez maksas. Ja jums nepieciešama profesionāla palīdzība, varat iegūt savā valodā runājošu konsultantu, kas sniegs padomu par it visu, kas jums nepieciešams tikai par $1 stundā.
Apskatiet Tawk alternatīvas.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra sākumuzņēmumiem un vidēji lieliem uzņēmumiem visās nozarēs.
LiveChat programmatūras risinājumu ir viegli savienot ar citām lietojumprogrammām, pateicoties vairāk nekā 200 integrācijām. Nodrošiniet ātru un vienkāršu tiešsaistes čata atbalstu, izmantojot šo vienas lietotnes daudzkanālu atbalstu.
Starp uzņēmumiem, kas paļaujas uz LiveChat programmatūru, var minēt Atlassian, 1Password un Adobe.
LiveChat piedāvā cenu paketes, kas sākas ar $16 par vietu/mēnesī, maksājot par gadu vai $19 mēnesī, maksājot ik mēnesi. Nākamā iespēja ir $33 par vietu/mēnesī, maksājot par gadu, vai $39 maksājot ik mēnesi. Pēdējais variants ir $50 katrai vietai/mēnesī, maksājot par gadu, vai $59 mēnesī, maksājot ik mēnesi. LiveChat piedāvā arī Enterprise paketi, par kuru varat uzzināt demonstrācijas zvana laikā. Pastāv arī iespēja 14 dienu izmēģinājuma periodā izmēģināt LiveChat programmatūru bez maksas.
Pārskatiet LiveChat alternatīvas.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra jebkuram uzņēmumam, kas vēlas palielināt pārdošanas apjomu un nodrošināt apbrīnojamu klientu apkalpošanu.
Acquire tiešsaistes čata programmatūra atvieglo tīmekļa spraudņu ieviešanu, datu apkopošanu un ienākošo čatu pārsūtīšanu starp aģentiem, vienlaikus nodrošinot ērtu risinājumu jūsu klientu atbalstam.
Šo tiešsaistes čata programmatūras risinājumu izmanto tādas kompānijas kā Audi, Paysafe un Samsung
Cenas šajā gadījumā ir individuālas. Varat pieprasīt pielāgotu cenu piedāvājumu, kas pielāgots jūsu vajadzībām. Acquire nepiedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Vispiemērotākā tiešsaistes čata programmatūra lielāka mēroga uzņēmumiem, kas patur klientus savas darbības priekšplānā.
Šis stabilais tiešsaistes čata risinājums nodrošina daudz personalizācijas iespēju, čatbotus, ziņas lietotnē un daudz ko citu.
Intercom ir daudz labu klientu, piemēram, New Relic, Airtable un Sotheby.
Sākot no $38/mēnesī, varat izmantot Intercom pamatfunkcijas. Ja nepieciešamas plašākas iespējas, pastāv pakete par $75/mēnesī. Turklāt Intercom iekasē maksu par ieteicamajām papildprogrammām: pielāgoti boti no $99/mēn, atbildes bots no $99/mēn, produktu apskati no $119/mēn un palīdzības centra raksti no $49/mēn.
Salīdziniet Intercom alternatīvas.
Vispiemērotākā tiešsaistes čata programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu pieredzi visiem saviem klientiem.
Šis visaptverošais klientu pieredzes programmatūras risinājums nodrošina vairāk nekā 80’000 klientu visā pasaulē. Turklāt, Birdeye čatbots ietaupīs jūsu aģentu laiku, sniedzot atbildes uz klientu jautājumiem.
Daudzi uzņēmumi paļaujas uz Birdeye programmatūras risinājumiem, tostarp DriveTime, Eldorado Resorts un Alliance.
Jums ir jāpieprasa cenu pakete, kas būs pielāgota jūsu uzņēmumam. Tomēr Birdseye var izmēģināt bez maksas, piesakoties uz 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Izvērtējiet Birdeye alternatīvas.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem, lai uzlabotu attiecības ar klientiem.
ActiveCampaign var ieviest automatizāciju jebkuram uzņēmumam, kas nebaidās izmantot savu potenciālu. ActiveCampaign sarunas var būt jūsu uzņēmuma nākamais solis nākotnē.
Starp uzņēmumiem, kas izmanto ActiveCampaign programmatūras risinājumus, ir Artivive, McCrindle un Bumper Leads.
Varat izvēlēties maksāt $9, $49 vai $149 mēnesī maksājot par gadu vai arī pieprasīt pielāgotu cenu paketi. Activecampaign piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai jūs varētu iepazīties ar tā funkcijām.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra sākumuzņēmumiem un uzņēmumiem, kas vēlas veidot noturīgas attiecības ar klientiem.
Ar Drift viss griežas ap sarunas uzsākšanu. Izmantojot vairākus programmatūras risinājumus, tostarp tiešsaistes čata programmatūru, vairāk nekā 50’000 uzņēmumu izmanto Drift, lai sniegtu lielisku klientu pieredzi.
Daži no klientiem, kas izmanto Drift, ir tādi uzņēmumi, kā piemēram, Tenable, Smartling un Zenefits.
Lai saņemtu informāciju par Drift programmatūras izmaksām, ir jāpieprasa cena paketei. Tomēr Drift piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu, tāpēc to var izmēģināt pirms iegādes.
Izpētiet Drift alternatīvas.
Kā redzat, ir daudz iespēju, no kurām izvēlēties, meklējot jūsu kontaktu centra tiešsaistes čata programmatūru.
Apkoposim 5 labākās izvēles, kas varētu aptvert lielāko daļu jūsu vajadzību.
1. LiveAgent – labākā vērtība par naudu, šaubu nav. Lepojoties ar 4,7 reitingu vietnē Capterra, jūs varat būt pārliecināts, ka būsit labās rokās. Piedāvājot visātrāko pielāgojamo tiešsaistes čata logrīku ar automatizācijas opcijām, jūs tiešām ar šo nevarat nošaut greizi. Ja jūsu čats tiks pārvērsts par pieteikumiem, jūsu aģentiem būs vieglāk turpināt darbu neatkarīgi no darba noslodzes. Turklāt LiveAgent augs kopā ar jūsu biznesu, pateicoties vieglajai mērogojamībai.
2. Zoho Desk — brīnišķīga platforma vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kas saglabā savus klientus priekšplānā. Kā liecina Capterra reitings 4,5, jūs nebūsiet vīlušies, ja nolemsiet izmantot šo iespēju. Programma zoho Desk ļauj pielāgot tiešsaistes čata programmatūru, lai tā pilnībā atbilstu jūsu zīmolam. Ja klientu mijiedarbības apjoms ir lielāks, varat izmantot čatbotu, lai noņemtu slodzi no aģentu pleciem un saīsinātu atbildes laiku.
3. Hubspot Service Hub — šīs programmatūras Capterra vērtējums ir 4,4, kas parāda, cik ļoti viņu klienti novērtē šo pakalpojumu. Tā kā čats ir viegli integrējams ar citiem HubSpot produktiem, HubSpot tiešsaistes čata iestatīšanai nav nepieciešams ilgs laiks. Turklāt jūs varat ar šo rakt dziļi jo dziļi, jo tajā ir daudz atskaišu un tā varat detalizēti pētīt savu analīzi.
4. Intercom – ar šo stabilo spēlētāju klientu apkalpošanas jomā nekad nevar noiet greizi. Viņi lepojas ar Capterra reitingu 4,5, tāpēc ziniet, kāpēc viņiem ir tik lojāla klientu bāze. Izmantojot daudzās automatizācijas iespējas un daudzkanālu platformu, varat būt droši, ka neviens klientu jautājums netiks atstāts bez atbildes.
5. Zendesk – nodrošina daudz funkciju, kas jūsu uzņēmumam šķitīs nenovērtējamas. Ja Capterra vērtējums ir 4,4, varat būt drošs, ka jūsu tiešsaistes čata programmatūra palīdzēs nodrošināt lielisku klientu atbalstu. Jūsu klienti varēs saņemt ne tikai ātras un personalizētas atbildes no aģentiem, bet arī atrisināt savas problēmas, izmantojot pašapkalpošanās iespēju un stabilu zināšanu bāzi.
Tiešsaistes čata programmatūra | LiveAgent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra vērtējums
Capterra pārbaudīto lietotāju kopējie programmatūras vērtējumi.
|
4.7
(apm. 1tk atsauksmju)
|
4.5
(apm. 1.7tk atsauksmju)
|
4.4
(apm. 100 atsauksmes)
|
4.5
(apm. 800 atsauksmes)
|
4.4
(apm. 2.8tk atsauksmju)
|
Tīmeklī balstīts |
|
|
|
|
|
Bezmaksas versija |
LiveAgent piedāvā bezmaksas versiju.
|
Zoho Desk piedāvā bezmaksas versiju.
|
HubSpot Service Hub piedāvā bezmaksas versiju.
|
Intercom nepiedāvā bezmaksas versiju.
|
Zendesk nepiedāvā bezmaksas versiju.
|
Bezmaksas izmēģinājums |
LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Zoho Desk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
HubSpot Service Hub piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Intercom piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Zendesk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Cena sākot no |
$29/aģentam/mēnesī
LiveAgent tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no $29 aģentam/mēnesī.
|
$58.5/aģentam/mēnesī
Zoho Desk tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no $58,50 aģentam/mēnesī.
|
€41/aģentam/mēnesī
HubSpot Service Hub tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no €41 aģentam/mēnesī.
|
$38/aģentam/mēnesī
Intercom tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no $38 aģentam/mēnesī.
|
$69/aģentam/mēnesī
Zendesk tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no $69 aģentam/mēnesī.
|
Ja vēlaties iegādāties tiešsaistes čata programmatūru, šeit ir jautājumu saraksts, ko varat uzdot, lai noskaidrotu, vai tā jums ir piemērota.
Šie vienkāršie jautājumi var palīdzēt noskaidrot, vai šis programmatūras variants ir piemērots jūsu uzņēmumam. Visi demonstrācijas zvani ir priekš tam, lai jūs pārliecinātos, ka tas ir ieguldījums, ko vēlaties veikt. Tā ka, tik jautājiet!
Lai gan dažādiem pakalpojumu sniedzējiem var būt dažādas atbildes, kopumā tas ir diezgan vienkārši. Vispirms ir jāizvēlas tiešsaistes čata programmatūra, kuru vēlaties izmantot, un jāreģistrējas tajā. Pēc tam savai mājaslapai ir jāpievieno tiešsaistes čata poga. Tas var atšķirties atkarībā no pakalpojuma sniedzēja sarežģītības. Bet, ja mēs ņemam LiveAgent kā piemēru, jums vienkārši ir jāpievieno HTML kods lapas pamattekstā. Ja nemēģinat būtiski izmainīt savu tiešsaistes čata pogu, visa LiveAgent tiešsaistes čata programmatūras iestatīšana nedrīkst aizņemt vairāk par dažām minūtēm.
Tas lielā mērā ir atkarīgs no tiešsaistes čata programmatūras risinājuma, kuru nolemjat izmantot. Augstāk esošajā rakstā var atrast 15 galvenos čata programmatūras nodrošinātājus, un tas, kādas funkcijas viņi piedāvā un cik tas izmaksā.
Ir daudz iespēju, un jums ir patiesi jāizvērtē, kas jums vislabāk noderēs. Tomēr, ja meklējat vienkārši navigējamu tehnoloģiju, uz kuru var paļauties 100% apmērā, LiveAgent ir tieši jums.
LiveAgent tiešsaistes čata programmatūra ir apbrīnojams visaptverošs risinājums katram uzņēmumam, kas vēlas sniegt lielisku atbalstu, izmantojot vairākus saziņas kanālus. Neatkarīgi no tā, vai saņemat čatu, tālruņa zvanu vai sociālo mediju pieminējumu, vai paziņojumu no cita digitālā kanāla, izmantojot iebūvēto pieteikumu apstrādes sistēmu, varat viegli atrast jebkuru klienta mijiedarbību, ieskaitot čata sesiju.
Ne tikai līdzekļu apjoms, bet arī kvalitāte padara LiveAgent tiešsaistes čata programmatūru par lielisku iespēju visiem uz klientiem orientētajiem uzņēmumiem.
Lūk, kur LiveAgent apgāž skatuvi! Piedāvājot plašu funkciju klāstu un vairāk nekā 150 integrāciju, lai gan tā joprojām ir pieejama par pieņemamu cenu, jūs nekad nejutīsieties tā, it kā jums kas pietrūktu. Lai gan varat izmantot tā būtiskākās funkcijas pilnīgi bez maksas, $15 cena ir neliela maksa par visām iespējām, ko šī programmatūra piedāvā.
Liveagent sasniedz augstus reitingus tādās vietnēs kā Capterra, G2 un TrustRadius. Tāpēc, ja augsti vērtējat līdzīgi domājošas kopienas un citu LiveAgent tiešsaistes čata programmatūras lietotāju viedokļus, šī var būt labākā iespēja.
Šaubu nav, tā ir tiešsaistes čata programmatūra, ko nodrošina LiveAgent. Ar sākotnējo iestatīšanu, kas ilgst ne vairāk kā 5 minūtes, un nav nepieciešams zināt kodēšanu, lai to izdarītu. Šīs tiešsaistes čata programmatūras pielāgošana un lietošana ikdienā ir vieglāka par vieglu pat tiem, kas neuzskata sevi par tehniski izveicīgiem. Turklāt ar vairāk nekā 150 integrācijām ir ļoti viegli izveidot savienojumu ar jebkuru vajadzīgo platformu.
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Efektīva telemārketinga programmatūra, kas palielina zvanu skaitu un atvieglo pārdošanas procesus, nodrošinot uzticamu numuru sastādīšanu un zvanu kontroli. Izmēģiniet LiveAgent zvanu centra risinājumu, kas ļauj ātri un vienkārši uzsākt telemārketinga aktivitātes, uzlabojot mērķauditorijas atlasi un klientu sasniegšanu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team