Vai esat noguris no nomestiem zvaniem, garām gaidīšanas rindām un neapmierinātiem klientiem? Uzlabojiet savu apkalpošanas kvalitāti jau šodien, ieviešot telefonijas programmatūru!
Labākā telefonijas programmatūra nodrošina, ka visi ienākošie un izejošie zvani tiek reģistrēti, ierakstīti un pārvirzīti attiecīgajiem jūsu klientu servisa komandas aģentiem.
Ieinteresēja? Tā tam vajadzētu būt! Aizmirstiet zvanu centrus, telefonijas programmatūra ir nākotne.
Telefonijas programmatūra, kas pazīstama arī kā Balss caur Internetu (VoIP), tālruņa zvanu veikšanai un saņemšanai izmanto ierīces, kas savienotas ar internetu.
Termins “telefonijas programmatūra” bieži tiek aizvietots ar zvanu centra programmatūra, jo abi risinājumi darbojas, izmantojot to pašu VoIP tehnoloģiju, kas apstrādā zvanus, pārvēršot balsis ciparu signālos, kas tiek saspiesti un nosūtīti caur internetu.
Parasti uzņēmumi izmanto telefonijas platformas un programmatūru, jo tā ļauj viņiem veikt reģionālos un starptautiskos zvanus, nepārmaksājot korporatīvajiem telekomunikāciju uzņēmumiem. Ieintreģēja? Apskatiet mūsu VoIP partnerus.
Zvaniet un saņemiet gan starptautiskus, gan reģionālus tālruņa zvanus, nepārmaksājot. Viss, kas jums ir jādara, ir jāsamaksā mēneša abonēšanas maksu. Nav papildu maksas par minūti un slēptu izmaksu.
Jūsu darbinieki var izmantot tālruņa programmatūru praktiski jebkurā ierīcē ar interneta savienojumu, programmatūra ir lieliski piemērota darbam attālinātajām komandām vai darbiniekiem, kuri strādā no mājām.
Telefonijas programmatūra var Jums palīdzēt nodrošināt labāku klientu apkalpošanu, pateicoties uzlabotajām funkcijām, piemēram, zvanu ierakstīšanai, atzvana iespējai, zvanu reģistrēšanai un daudzām citām.
LiveAgent pārvirza ienākošos zvanus atbilstošajām nodaļām un aģentiem pēc nejaušības principa vai saskaņā ar piešķirto prioritāti.
Zvani tiek novirzīti tikai aģentiem, kuri pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejami zvanu saņemšanai.
LiveAgent piedāvā Jums iespēju izveidot pielāgotu IVR izvēlni, kas ietver atzvana iespēju.
Varat ierakstīt savus IVR paziņojumus tieši LiveAgent vai augšupielādēt vispārīgus iepriekš sagatavotus IVR paziņojumus.
LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus(un čatus!) starp visiem jūsu darbiniekiem. Visi zvani ir balstās pārlūkprogrammā un notiek lietotnē. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietotnes.
Vai jums ir jārunā ar klientu aci pret aci, bet viņš ir pārāk tālu? Izmantojiet videozvanu! LiveAgent dod jums iespēju pārslēgt visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus uz videozvaniem.
Uzraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš darbinieks atbild uz lielāko daļu zvanu, cik ilgs laiks tiek patērēts katram zvanam, kā arī daudz citus rādītājus, kas palīdzēs jums saprast, kā jums veicas un kā uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent telefonijas programmatūra var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu. Katrs Jūsu ienākošais un izejošais zvans tiks ierakstīts un saglabāts LiveAgent.
Ja jums kādreiz ir nepieciešams piekļūt zvana ierakstam kvalitātes nodrošināšanas, darbinieku apmācības, pieteikumu pārsūtīšanas vai juridisku iemeslu dēļ, to varat izdarīt ar viena klikšķa palīdzību.
LiveAgent telefonijas programmatūra atbalsta vairākas zvanīšanas ierīces, tostarp:
LiveAgent ir balstīts mākonī un to ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu jaudīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, pat neiesaistot savus IT darbiniekus.
Telefonijas programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj ērti pārvaldīt pieteikumus, e-pastus, čatus, zvanus un sociālo mediju ziņas.
LiveAgent ir palīdzējis uzņēmumiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu jau kopš 2004. gada. Pievienojieties LiveAgent saimei un uzziniet, kāpēc mēs esam visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.
Mūsu klientu panākumu programmatūra tiek izmantota visā pasaulē, un tā nodrošina pilnīgu vai daļēju daudzvalodu atbalstu. Tas lietotnē piedāvā vairāk nekā 40 valodas un ļauj lietotnē pilnībā pielāgot katru speciālo burtu vai burta akcentu.
LiveAgent ir unikāla programmatūra, kas apvieno vairākus saziņas kanālus zem viena jumta par pieņemamām un pārredzamām cenām. Nemaksājiet papildu samaksu tikai par zvanu centra izmantošanu. Salīdziniet mūsu daudzkanālu risinājumu ar pārējiem tirgus dalībniekiem.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.