Pārejiet uz specializētu palīdzības dienesta programmatūru un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas dienestu. LiveAgent piedāvā modernu, bet vienlaikus vienkārši lietojamu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno visu Jūsu saziņu ar klientiem vienuviet.
Sniedziet atbalstu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni, klientu portālu, Viber, WhatsApp vai atbilstošos sociālos medijus, un aptveriet visus kanālus, ko izmanto Jūsu klienti. Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
SpiceWorks piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
SpiceWorks nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
SpiceWorks nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
SpiceWorks piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Viber integrāciju.
|
WhatsApp
WhatsApp integrācija ar palīdzības dienestu ļauj lietotājiem atbildēt uz visām WhatsApp ziņām daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmā un apstrādāt tās tāpat kā jebkuru citu klientu atbalsta pieteikumu.
|
LiveAgent piedāvā WhatsApp integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā WhatsApp integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
SpiceWorks piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
SpiceWorks nepiedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
SpiceWorks piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
|
SpiceWorks piedāvā API funkcijas.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
SpiceWorks nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Izvēlieties vajadzīgos pieteikumu pārvaldības līdzekļus un nodrošiniet klientu atbalstu, lai kur tas būtu nepieciešams. Vai klienti sūta jums e-pastus vai arī viņi dod priekšroku vispirms piezvanīt jums? LiveAgent var risināt visus klientu saziņas aspektus, lai jūs varētu koncentrēties uz atbilžu sniegšanu.
Daudzkanālu vadības iespējas ietver e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru ar Viber, WhatsApp, klientu portālu un sociālo mediju – Facebook, Twitter and Instagram.
Tiešsaistes čats ir ideāls rīks, lai klientiem nodrošinātu ātru un lielisku servisu. Mūsu tiešsaistes čata logrīks ir visātrākais tirgū, un tas nozīmē, ka jūs neliekat klientiem gaidīt. Vienkārši ievietojiet logrīku savā mājaslapā un apstrādājiet ienākošos pieprasījumus no LiveAgent.
Iespējas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats vai proaktīvie čata uzaicinājumi, noderēs visā darba gaitā. Izmēģiniet to bez maksas un apskatiet, kā tas darbojas.
Katrs saziņas kanāls tiek papildināts ar uzlabotām funkcijām, kas padara jūsu darbplūsmu raitāku un efektīvāku. Izmantojiet filtrēšanu, birkas vai piezīmes, lai sakārtotu savu pieteikumu sistēmu. Izmantojiet gamifikācijas funkcijas, tīkla pārraudzību vai savienojiet palīdzības dienestu ar citām lietotnēm, ko izmantojat ikdienā.
Liveagent ļauj izvēlēties, kā to izmantot, un ļauj pielāgot darbplūsmu, kad tas ir nepieciešams. Pilnu funkciju sarakstu skatiet šeit.
Novatoriska programmatūra
2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. 2023. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Mēs zinām, ka, lai sniegtu vislabāko atbalstu, Jums ir jāsaņem vislabākais atbalsts, kad vien tas ir nepieciešams. LiveAgent sniedz atbalstu ikreiz, kad tas Jums ir nepieciešams. Mūsu klientu atbalsts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā nodrošinās izcilu pakalpojumu sniegšanu jebkurā laikā. Sazinieties ar mums, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai zvaniet, kad vien Jums nepieciešama palīdzība vai vēlaties uzzināt ko jaunu.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu saviem klientiem.
Peter Komornik, CEO
Apskatiet mūsu izdevīgos cenu plānus un izvēlieties sev piemērotāko. Ja vēlaties redzēt LiveAgent darbībā, noskatieties mūsu apskates video vai izmēģiniet to un uzsāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Nav nepieciešams ievadīt kredītkartes datus un nav nekādu saistību.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Vēlaties pāriet no SpiceWorks?
Migrējiet no SpiceWorks uz LiveAgent un uzlabojiet savu klientu atbalstu ar integrētām saziņas iespējām. Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu versiju un atklājiet priekšrocības, ko sniedz LiveAgent, tostarp tiešsaistes čatu, zvanu centru un plašu sociālo mediju integrāciju. Nav nepieciešama kredītkarte!
Vai meklējat LiveChat alternatīvu?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ātrāko tērzēšanas logrīku, nodrošinot vienkāršu migrāciju no LiveChat bez maksas.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team