Vai vēlaties sazināties ar saviem klientiem sociālajos medijos, taču vēl neesat atradis īsto risinājumu? Jūsu meklējumi ir galā! LiveAgent ir pilnībā aprīkota palīdzības dienesta programmatūra, kas vienā ērtā informācijas panelī var integrēt visus populāros sociālo mediju kanālus un pat ziņapmaiņas lietotnes. Izmēģiniet to šodien bez maksas un uzziniet, kā varat uzlabot savu saziņu sociālajos medijos un apvienot visus kanālus!
Labākie risinājumi
Tāpēc, ka LiveAgent padara saziņu sociālajos medijos daudz vienkāršāku! Mūsu īpašā recepte ir mūsu vismodernākā pieteikumu apstrādes sistēma, kas var integrēt visus jūsu sociālo mediju kontus un lapas. Tas apvieno ienākošo saziņu viegli atrisināmos pieteikumos un var tikt galā pat ar hibrīdo saziņu ar klientiem, kuri izmanto vairākus kontus dažādos sociālajos medijos. Tas vēl nav viss, visu jūsu darbplūsmu atbalsta arī efektīvas produktivitātes funkcijas, kas padara ikvienu atbildes vai komentāra sniegšanu daudz vienkāršāku.
Integrējiet savus kontus un atvadieties no pārslēgšanās starp visiem sociālajiem medijiem, ko izmanto jūsu klienti. Apskatiet, kādas sociālo mediju un ziņapmaiņas lietotnes LiveAgent var pārvaldīt.
Mērķauditorijas pārvaldība
Pievienojiet savas Facebook lapas un sāciet apstrādāt visu, izmantojot pieteikumus. Katrs aģents var atbildēt uz pieteikumu no vienotās iesūtnes, tāpēc jums nav jābūt atkarīgam no lietotnēm vai pārlūkprogrammas. Visi jūsu lapas komentāri un pieminējumi tiks pārvērsti pieteikumos, un tie tiks arhivēti pieteikumu apstrādes sistēmā. Atbildēm varat izmantot daudzas pieteikumu apstrādes funkcijas un pat saglabāt visu vēsturi. Izveidojiet lojālu tiešsaistes kopienu, pateicoties ātrajam Facebook atbalstam, kas pieejams ikvienam jebkurā laikā, kad vien tas ir nepieciešams.
Efektīva ziņapmaiņa
Vai vēlaties pārvaldīt Messenger sarunas tieši no biļešu pārdošanas sistēmas? Vairs nepārslēdzieties starp lietotnēm, izmantojot mūsu Facebook Messenger integrāciju. Katra saruna tiek pārvērsta par pieteikumu, un jūs varat izmantot lielāko daļu LiveAgent pieteikumu apstrādes funkciju, lai uzlabotu savu čatošanas pieredzi.
00:00/03:02
00:00/06:38
Sekojiet tvītiem
LiveAgent Twitter integrācija ļauj uzraudzīt visus jūsu lapas @pieminējumus vai jebkuras #mirkļbirkas pēc jūsu izvēles. LiveAgent var palīdzēt apvienot Twitter kontu ar pārējo LiveAgent rīku kopu. Visas mirkļbirkas un pieminējumi, ko nolemjat uzraudzīt, tiek automātiski pārveidoti par pieteikumiem, kurus var piešķirt nodaļām un aģentiem.
Pārvaldiet sekotājus
Instagram šobrīd ir viens no populārākajiem sociālajiem medijiem, tāpēc tas ir lieliski piemērots klientu apkalpošanai un atbalstam. Atbildiet uz ziņām, kurās cilvēki jūs atzīmē ar birkām vai pieminējumiem tieši no jūsu pieteikumu apstrādes. Tas var ietaupīt jums ļoti daudz laika un palīdzēt paveikt daudz vairāk nekā tad, ja jūs izmantotu tīmekļa lietotni vai viedtālruņa lietotni.
00:00/04:03
00:00/01:45
Īsziņas iesūtnē
Viber ir viena no populārākajām šobrīd pieejamajām ziņapmaiņas platformām, un tas nozīmē, ka tas ir ideāls instruments jūsu palīdzības dienestam. Ērti atbildiet tieši no pieteikumu apstrādes sistēmas un pārvaldiet saziņu ar klientiem, kuri dod priekšroku ziņapmaiņas lietotnēm, nevis sociālajiem medijiem. Integrācija ir nevainojama un darbojas ar lielāko daļu LiveAgent funkciju.
Slack paziņojumi
Nav nekāda iemesla atstāt novārtā darba saziņu, kad čatojat ar kolēģiem. Mūsu Slack integrācija lieliski darbojas arī kopā ar LiveAgent pieteikumu apstrādi, tāpēc jūs joprojām varat sekot līdzi saviem klientiem un viņu jautājumiem jebkurā brīdī. Katrs pieteikums sūtīs jums jaunu paziņojumu.
WhatsApp atbalsts
Mūsu jaunā integrācija var palīdzēt mūsu vērtīgākajiem klientiem apstrādāt klientu saziņu, izmantojot WhatsApp. Tāpat kā iepriekšējie kanāli, WhatsApp var kļūt par jūsu pieteikumu apstrādes un palīdzības dienesta neatņemamu sastāvdaļu. Nepalaidiet to garām un izmēģiniet!
Dodieties turp, kur jūsu klienti pavada visvairāk laika, un sāciet sniegt izcilus pakalpojumus ikvienam sociālo mediju lietotājam. LiveAgent var integrēt jūsu Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber un WhatsApp un palīdzēt pārvērst tos par lieliskiem un jaudīgiem klientu apkalpošanas rīkiem.
Uzlabojiet klienta ceļu, izmantojot:
Sociālie mediji ir lieliski piemēroti klientu apkalpošanas nolūkiem. Veidojiet klientu lojalitāti, risiniet problēmas vai sniedziet savai auditorijai iepirkšanās padomus. Esiet klātesošs tur, kur jūsu klienti pavada visvairāk laika, un sniedziet ērtu atbalstu jebkuros apstākļos.
Uzlabojiet klienta ceļu, izmantojot:
Apskatiet, cik vienkārši ir pievienot visus svarīgos sociālos kanālus klientu apkalpošanai. Savienojiet savus sociālos kontus, pārvaldiet savus profilus un izveidojiet lojālu klientu bāzi.
LiveAgent ir daudz vairāk nekā tikai sociālo mediju apkalpošanas programmatūra. Izpētiet citus mūsu svarīgos rīkus un funkcijas un uzziniet, kā varat tos izmantot, lai gūtu savam uzņēmumam konkurences priekšrocības.
Organizēta saziņa
Izmantojiet vairāk no sava sociālo saziņas līdzekļu risinājuma un vienojiet savu saziņu. LiveAgent var apstrādāt klientu ziņas vai zvanus no jebkura veida kanāliem un droši saglabāt tos jūsu vietā universālajā iesūtnē, izmantojot hibrīda biļešu pārdošanu. Visi klientu atbalsta procesi kļūst vienkāršāki, ja informācija atrodas pareizajā vietā.
Uzziniet vairāk par vienoto iesūtni
Efektīva darbplūsma
Sociālo mediju lietotnes ir lieliskas, taču tās nevar visu paveikt jūsu vietā. Par laimi, LiveAgent var jums palīdzēt ar dažādiem automatizācijas nosacījumiem, kas var automātiski veikt daudzus ikdienišķus uzdevumus. Koncentrējieties uz svarīgo un beidziet tērēt laiku, veicot atkārtotus uzdevumus, kas neļauj jums pievērsties klientiem.
Uzziniet vairāk par automatizācijas nosacījumiem
Kategorizācija
Ne visi klientu pieprasījumi ir vienādi, un tāpēc ir svarīgi tos sadalīt kategorijās. LiveAgent var jums palīdzēt, izmantojot nodaļu un birku līdzekļus. Pareizi kārtojiet saziņu un vienmēr pārvirziet klientu jautājumus tiem ekspertiem, kuri var sniegt vislabāko atbildi.
Uzziniet vairāk par nodaļām
Pieteikumu funkcijas
Samaziniet atbildes laiku un uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot iepriekšsagatavotas ziņas un iepriekš definētas atbildes. LiveAgent atbalsta dažādus pielikumu veidus, atbildot uz pieteikumu. Droši atstājiet piezīmes saviem kolēģiem aģentiem pieteikumos un jebkurā laikā informējiet viņus par klientu bažām vai pozitīvu mijiedarbību.
Uzziniet vairāk par iepriekšsagatavotajām ziņām
Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu
Sociālie mediji ir svarīga jebkura mūsdienu palīdzības dienesta sastāvdaļa. Apskatiet statistiku un uzziniet, kā varat izmantot sociālos medijus, lai uzlabotu klientu atbalstu un savu uzņēmumu.
Sociālā klātbūtne
Klienti dod priekšroku mijiedarbībai ar zīmoliem un uzņēmumiem sociālajos medijos, kas nozīmē, ka viņi sagaida pienācīgu apkalpošanu un atbalstu. Sniedziet savai auditorijai iepirkšanās padomus un sociālo mediju klientu apkalpošanu, izmantojot LiveAgent, un satieciet savus klientus tieši tur, kur viņi pavada savu laiku.
63%
klienti sagaida apkalpošanu sociālajos medijos
Sociālie mediji ir kļuvuši par būtisku klientu apkalpošanas sastāvdaļu. Uzlabojiet savu klātbūtni sociālajos medijos un esiet kopā ar savu auditoriju.
Klientu apmierinātība
Uzlabojiet klientu apmierinātības līmeni un efektīvāk apstrādājiet klientu sūdzības. Sociālo mediju klientu apkalpošana var uzlabot jūsu klientu atbalsta līmeni un uzlabot vispārējo klientu apmierinātību.
70%
apmierinātības līmenis
Liels procents klientu ir apmierināti ar to, kā viņu problēmas tiek atrisinātas, izmantojot sociālos medijus. Nenovērtējiet par zemu kvalitatīvu klientu apkalpošanu sociālajos medijos un uzlabojiet to jau šodien.
Veidojiet lojalitāti
Izveidojiet klientu lojalitāti, izmantojot labāku klientu apkalpošanu. Jūsu klienti, visticamāk, mijiedarbosies ar jūsu sociālajiem kontiem, kā arī iepirksies no jums biežāk, tiklīdz viņi saņems izcilu klientu apkalpošanu.
79%
klientu sagaida atbildi 24 stundu laikā
Saņemiet labākos rezultātus klientu apmierinātības aptaujās un nodrošiniet ātru klientu apkalpošanas darbu sociālajos medijos.
LiveAgent nesagraus jūsu budžetu. Uzziniet, cik daudz jūs varat ietaupīt, izmantojot sociālo mediju klientu apkalpošanu un visu jūsu palīdzības dienestu.
Atsauksmes
“Pieejiet katram klientam ar domu palīdzēt viņam atrisināt problēmu vai sasniegt mērķi, nevis pārdot produktu vai pakalpojumu.” – Braiens Treisijs (Brian Tracy)
Andrejs Saksons (Andrej Saxon)
Pārdošanas menedžeris
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam
LiveAgent piedāvā mērogojamu un pielāgojamu palīdzības dienesta programmatūru, kas uzlabo klientu apmierinātību un ieņēmumus. Izmantojiet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes un atklājiet, kā tas var atbalstīt jūsu biznesu, aģentūru vai NVO. Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi ar 24/7 atbalstu un bez uzstādīšanas maksas.
Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra
Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.