Sociālo mediju programmatūra

Kļūstiet sociāli aktīvs, izmantojot mūsu sociālo mediju atbalsta programmatūru.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social

Sociālo mediju atbalsts jūsu palīdzības dienestā

Vai vēlaties sazināties ar saviem klientiem sociālajos medijos, taču vēl neesat atradis īsto risinājumu? Jūsu meklējumi ir galā! LiveAgent ir pilnībā aprīkota palīdzības dienesta programmatūra, kas vienā ērtā informācijas panelī var integrēt visus populāros sociālo mediju kanālus un pat ziņapmaiņas lietotnes. Izmēģiniet to šodien bez maksas un uzziniet, kā varat uzlabot savu saziņu sociālajos medijos un apvienot visus kanālus!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Best solutions

Labākie risinājumi

Kāpēc sociālajiem medijiem izvēlēties LiveAgent?

Tāpēc, ka LiveAgent padara saziņu sociālajos medijos daudz vienkāršāku! Mūsu īpašā recepte ir mūsu vismodernākā pieteikumu apstrādes sistēma, kas var integrēt visus jūsu sociālo mediju kontus un lapas. Tas apvieno ienākošo saziņu viegli atrisināmos pieteikumos un var tikt galā pat ar hibrīdo saziņu ar klientiem, kuri izmanto vairākus kontus dažādos sociālajos medijos. Tas vēl nav viss, visu jūsu darbplūsmu atbalsta arī efektīvas produktivitātes funkcijas, kas padara ikvienu atbildes vai komentāra sniegšanu daudz vienkāršāku.

Ļaujiet LiveAgent apstrādāt jūsu sociālo mediju ziņas

Integrējiet savus kontus un atvadieties no pārslēgšanās starp visiem sociālajiem medijiem, ko izmanto jūsu klienti. Apskatiet, kādas sociālo mediju un ziņapmaiņas lietotnes LiveAgent var pārvaldīt.

Facebook integrācija Demonstrācija: Kā Tas Darbojas

00:00/03:02
Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Mērķauditorijas pārvaldība

Pievienojiet savas Facebook lapas un sāciet apstrādāt visu, izmantojot pieteikumus. Katrs aģents var atbildēt uz pieteikumu no vienotās iesūtnes, tāpēc jums nav jābūt atkarīgam no lietotnēm vai pārlūkprogrammas. Visi jūsu lapas komentāri un pieminējumi tiks pārvērsti pieteikumos, un tie tiks arhivēti pieteikumu apstrādes sistēmā. Atbildēm varat izmantot daudzas pieteikumu apstrādes funkcijas un pat saglabāt visu vēsturi. Izveidojiet lojālu tiešsaistes kopienu, pateicoties ātrajam Facebook atbalstam, kas pieejams ikvienam jebkurā laikā, kad vien tas ir nepieciešams.

  • Mijiedarbojieties ar komentāriem, publikācijām un saturu
  • Atzīmējiet ar “Patīk” vai dzēsiet komentārus, pievienojiet GIF attēlus un veiciet citas darbības.

Efektīva ziņapmaiņa

Vai vēlaties pārvaldīt Messenger sarunas tieši no biļešu pārdošanas sistēmas? Vairs nepārslēdzieties starp lietotnēm, izmantojot mūsu Facebook Messenger integrāciju. Katra saruna tiek pārvērsta par pieteikumu, un jūs varat izmantot lielāko daļu LiveAgent pieteikumu apstrādes funkciju, lai uzlabotu savu čatošanas pieredzi.

  • Atbildiet uz Messenger ziņām, izmantojot pieteikumus
  • Piekļūstiet pieteikumu apstrādes funkcijām un hibrīdajai ziņapmaiņai

Facebook Integrācijas Demonstrācija: Kā Tā Darbojas

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Kā Uzraudzīt Twitter, izmantojot LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Sekojiet tvītiem

LiveAgent Twitter integrācija ļauj uzraudzīt visus jūsu lapas @pieminējumus vai jebkuras #mirkļbirkas pēc jūsu izvēles. LiveAgent var palīdzēt apvienot Twitter kontu ar pārējo LiveAgent rīku kopu. Visas mirkļbirkas un pieminējumi, ko nolemjat uzraudzīt, tiek automātiski pārveidoti par pieteikumiem, kurus var piešķirt nodaļām un aģentiem.

  • Sekojiet zīmola pieminējumiem un atslēgvārdiem 
  • Tvīti, komentāri un pieminējumi vienā iesūtnē

Pārvaldiet sekotājus

Instagram šobrīd ir viens no populārākajiem sociālajiem medijiem, tāpēc tas ir lieliski piemērots klientu apkalpošanai un atbalstam. Atbildiet uz ziņām, kurās cilvēki jūs atzīmē ar birkām vai pieminējumiem tieši no jūsu pieteikumu apstrādes. Tas var ietaupīt jums ļoti daudz laika un palīdzēt paveikt daudz vairāk nekā tad, ja jūs izmantotu tīmekļa lietotni vai viedtālruņa lietotni.

  • Apstrādājiet mijiedarbību ar Instagram klientiem ātrāk
  • Sekojiet saziņai ar klientiem no ziņām

Kā Izmantot savu Instagram Spraudni programmā LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Viber Integrācijas Demonstrācija | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Īsziņas iesūtnē

Viber ir viena no populārākajām šobrīd pieejamajām ziņapmaiņas platformām, un tas nozīmē, ka tas ir ideāls instruments jūsu palīdzības dienestam. Ērti atbildiet tieši no pieteikumu apstrādes sistēmas un pārvaldiet saziņu ar klientiem, kuri dod priekšroku ziņapmaiņas lietotnēm, nevis sociālajiem medijiem. Integrācija ir nevainojama un darbojas ar lielāko daļu LiveAgent funkciju.

  • Kārtojiet savu Viber saziņu vienuviet
  • Atbildiet uz Viber ziņām savā pieteikumu apstrādes iesūtnē

Slack paziņojumi

Nav nekāda iemesla atstāt novārtā darba saziņu, kad čatojat ar kolēģiem. Mūsu Slack integrācija lieliski darbojas arī kopā ar LiveAgent pieteikumu apstrādi, tāpēc jūs joprojām varat sekot līdzi saviem klientiem un viņu jautājumiem jebkurā brīdī. Katrs pieteikums sūtīs jums jaunu paziņojumu.

  • Saņemiet informāciju par savām pieteikumu aktivitātēm platformā Slack
  • Pielāgojiet savus Slack paziņojumus 
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp atbalsts

Mūsu jaunā integrācija var palīdzēt mūsu vērtīgākajiem klientiem apstrādāt klientu saziņu, izmantojot WhatsApp. Tāpat kā iepriekšējie kanāli, WhatsApp var kļūt par jūsu pieteikumu apstrādes un palīdzības dienesta neatņemamu sastāvdaļu. Nepalaidiet to garām un izmēģiniet!

  • Integrējiet populārāko ziņapmaiņas platformu
  • Pārvaldiet WhatsApp saziņu no pieteikumu apstrādes
Let’s get social!

Risiniet klientu problēmas, izmantojot sociālos medijus

Dodieties turp, kur jūsu klienti pavada visvairāk laika, un sāciet sniegt izcilus pakalpojumus ikvienam sociālo mediju lietotājam. LiveAgent var integrēt jūsu Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber un WhatsApp un palīdzēt pārvērst tos par lieliskiem un jaudīgiem klientu apkalpošanas rīkiem.

Uzlabojiet klienta ceļu, izmantojot:

  • Labāku komunikāciju un produktivitāti
  • Vienoto hibrīdo iesūtni
  • Nevainojamu iebūvēto integrāciju
Support team view

Izmantojot LiveAgent, ir viegli tikt galā ar sociālajiem medijiem

Apskatiet, cik vienkārši ir pievienot visus svarīgos sociālos kanālus klientu apkalpošanai. Savienojiet savus sociālos kontus, pārvaldiet savus profilus un izveidojiet lojālu klientu bāzi.

Izpētiet citas LiveAgent produktivitātes funkcijas

LiveAgent ir daudz vairāk nekā tikai sociālo mediju apkalpošanas programmatūra. Izpētiet citus mūsu svarīgos rīkus un funkcijas un uzziniet, kā varat tos izmantot, lai gūtu savam uzņēmumam konkurences priekšrocības.

Organizēta saziņa

Vienota iesūtne

Izmantojiet vairāk no sava sociālo saziņas līdzekļu risinājuma un vienojiet savu saziņu. LiveAgent var apstrādāt klientu ziņas vai zvanus no jebkura veida kanāliem un droši saglabāt tos jūsu vietā universālajā iesūtnē, izmantojot hibrīda biļešu pārdošanu. Visi klientu atbalsta procesi kļūst vienkāršāki, ja informācija atrodas pareizajā vietā.

  • Turiet klientu sarunas vienuviet
  • Hibrīda komunikācija un vienkārša kārtošana

Uzziniet vairāk par vienoto iesūtni

Organized communication
Efficient workflow

Efektīva darbplūsma

Automatizācijas nosacījumi

Sociālo mediju lietotnes ir lieliskas, taču tās nevar visu paveikt jūsu vietā. Par laimi, LiveAgent var jums palīdzēt ar dažādiem automatizācijas nosacījumiem, kas var automātiski veikt daudzus ikdienišķus uzdevumus. Koncentrējieties uz svarīgo un beidziet tērēt laiku, veicot atkārtotus uzdevumus, kas neļauj jums pievērsties klientiem.

  • Automatizējiet savu darbplūsmu un koncentrējieties uz svarīgo.
  • Atbrīvojieties no ikdienišķiem vai atkārtotiem uzdevumiem.

Uzziniet vairāk par automatizācijas nosacījumiem

Kategorizācija

Nodaļas un birkas

Ne visi klientu pieprasījumi ir vienādi, un tāpēc ir svarīgi tos sadalīt kategorijās. LiveAgent var jums palīdzēt, izmantojot nodaļu un birku līdzekļus. Pareizi kārtojiet saziņu un vienmēr pārvirziet klientu jautājumus tiem ekspertiem, kuri var sniegt vislabāko atbildi.

  • Sadaliet klientu atbalsta komandas locekļus pēc zināšanām
  • Izmantojiet birkas, lai organizētu apkalpošanas mijiedarbību ar klientiem.
  • Sniedziet pareizus un savlaicīgus klientu apkalpošanas risinājumus.

Uzziniet vairāk par nodaļām

Categorizing
Ticket features

Pieteikumu funkcijas

Makrosi, pielikumi un piezīmes

Samaziniet atbildes laiku un uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot iepriekšsagatavotas ziņas un iepriekš definētas atbildes. LiveAgent atbalsta dažādus pielikumu veidus, atbildot uz pieteikumu. Droši atstājiet piezīmes saviem kolēģiem aģentiem pieteikumos un jebkurā laikā informējiet viņus par klientu bažām vai pozitīvu mijiedarbību.

  • Sekojiet līdzi klientiem, izmantojot iepriekš uzrakstītas ziņas
  • Atstājiet piezīmes un pievienojiet pieteikumiem pielikumus

Uzziniet vairāk par iepriekšsagatavotajām ziņām

Medal

Sāciet lietot LiveAgent jau tagad!

Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā

Uzziniet, kā jūs varat gūt no sociālo mediju atbalsta

Sociālie mediji ir svarīga jebkura mūsdienu palīdzības dienesta sastāvdaļa. Apskatiet statistiku un uzziniet, kā varat izmantot sociālos medijus, lai uzlabotu klientu atbalstu un savu uzņēmumu.

Sociālā klātbūtne

Klienti dod priekšroku mijiedarbībai ar zīmoliem un uzņēmumiem sociālajos medijos, kas nozīmē, ka viņi sagaida pienācīgu apkalpošanu un atbalstu. Sniedziet savai auditorijai iepirkšanās padomus un sociālo mediju klientu apkalpošanu, izmantojot LiveAgent, un satieciet savus klientus tieši tur, kur viņi pavada savu laiku.

  • Uzlabojiet savu klātbūtni sociālajos medijos un atbildiet ātrāk
  • Pieteikumu apstrāde optimizē jūsu sociālo saziņu
Chart

63%

klienti sagaida apkalpošanu sociālajos medijos

Sociālie mediji ir kļuvuši par būtisku klientu apkalpošanas sastāvdaļu. Uzlabojiet savu klātbūtni sociālajos medijos un esiet kopā ar savu auditoriju.

Klientu apmierinātība

Uzlabojiet klientu apmierinātības līmeni un efektīvāk apstrādājiet klientu sūdzības. Sociālo mediju klientu apkalpošana var uzlabot jūsu klientu atbalsta līmeni un uzlabot vispārējo klientu apmierinātību.

 

  • Uzlabojiet klientu apmierinātību izmantojot sociālos medijus
  • Pārsniedziet gaidīto ar regulārām atbildēm un aktivitātēm
Chart

70%

apmierinātības līmenis

Liels procents klientu ir apmierināti ar to, kā viņu problēmas tiek atrisinātas, izmantojot sociālos medijus. Nenovērtējiet par zemu kvalitatīvu klientu apkalpošanu sociālajos medijos un uzlabojiet to jau šodien.

Veidojiet lojalitāti

Izveidojiet klientu lojalitāti, izmantojot labāku klientu apkalpošanu. Jūsu klienti, visticamāk, mijiedarbosies ar jūsu sociālajiem kontiem, kā arī iepirksies no jums biežāk, tiklīdz viņi saņems izcilu klientu apkalpošanu.

 

  • Palieliniet klientu lojalitāti ar labu apkalpošanu
  • Nodrošiniet konsekventas atbildes un klientu atbalstu
Chart

79%

klientu sagaida atbildi 24 stundu laikā

Saņemiet labākos rezultātus klientu apmierinātības aptaujās un nodrošiniet ātru klientu apkalpošanas darbu sociālajos medijos.

Ietaupiet vairāk izmantojot LiveAgent

LiveAgent nesagraus jūsu budžetu. Uzziniet, cik daudz jūs varat ietaupīt, izmantojot sociālo mediju klientu apkalpošanu un visu jūsu palīdzības dienestu.

 

 

Atsauksmes

Izvēlieties LiveAgent
un pievienojieties 7000 apmierinātu klientu pulkam

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Pierakstieties uz demonstrāciju

requestDemo
Ko jūs uzzināsit demonstrācijas laikā
  • Kā sasniegt savus biznesa mērķus, izmantojot LiveAgent — vai tā būtu klientu apmierinātības uzlabošana vai pārdošanas apjoma palielināšana.
  • Kā darbojas LiveAgent. Mēs sniegsim jums produkta apskatu, lai jūs varētu gūt priekšstatu par to, kā darbojas mūsu programmatūra.
  • Sniegsim atbildes uz visiem jūsu jautājumiem par cenām, apkalpošanu, integrācijām un funkcijām.

“Pieejiet katram klientam ar domu palīdzēt viņam atrisināt problēmu vai sasniegt mērķi, nevis pārdot produktu vai pakalpojumu.” – Braiens Treisijs (Brian Tracy)

Andrejs Saksons (Andrej Saxon)
Pārdošanas menedžeris

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x