Groza pamešanas rādītāji ir saistīti ar pirkšanas procesa vājajām vietām. Bieži vien pircēju jautājumi paliek neatbildēti vai pirkšanas process var būt pārāk sarežģīts vai novirzīt.
LiveAgent dod jums iespēju ievērojami samazināt pamesto iepirkumu ratiņu skaitu un atgūt pircējus. izmantojot uzlaboto tiešraides tērzēšanu & amp; automatizācijas funkcionalitāte.
Pamestība ir e-komercijas termins, ko izmanto, lai aprakstītu tīmekļa lapas apmeklētāju, kurš pamet šo lapu pirms vēlamās darbības pabeigšanas. Atteikšanās piemēri ir iepirkšanās groza atmešana, atsaucoties uz apmeklētājiem, kuri pievieno preces savam tiešsaistes iepirkumu grozam, bet iziet, nepabeidzot pirkumu.
Saskaņā ar mūsu jaunākajiem 2019. gada grozu atmešanas datiem vidējais ratiņu atmešanas līmenis visās nozarēs ir 69,91%.
Tomēr ir svarīgi ņemt vērā, ka grozu atmešanas rādītāji dažādās nozarēs atšķiras, jo dažādās vietnēs dažādi pirkšanas procesi un klientu uzvedība.
Groza atmešana tiešsaistes mazumtirdzniecības nozarē var radīt daudz vilšanās, stresa un sāpju. Par laimi, likmi var samazināt, izmantojot vairākas galvenās taktikas un stratēģijas, piemēram, uzlabojot pārlūkprogrammas pieredzi, padarot izrakstīšanos pēc iespējas vieglāku, kā arī veidojot uzticību, lojalitāti un izpratni. Uzņēmumi turpina demonstrēt, ka, ieviešot daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru, var sniedz atvieglojumu un sniedz lieliskus rezultātus.
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.
Lai izvairītos no tā, ka klienti meklē alternatīvas, izrakstīšanās laikā ir ļoti svarīgi nodrošināt klientu apkalpošanu reāllaikā, it īpaši, ja tas ir garš vai pārāk sarežģīts.
Ja jūs jautājat, izrakstīšanās procesu var uzskatīt par sarežģītu lai iegūtu pārāk daudz informācijas vai pieprasītu klientam reģistrēties pirms izrakstīšanās. Ir svarīgi atcerēties, ka izrakstīšanās procesam jābūt pēc iespējas vienkāršākam un īsākam.
Nodrošinot reāllaika atbalstu norēķināšanās procesā, jūs varat samazināt iepirkumu groza atmešanas līmeni par divciparu skaitli un vienlaikus palielināt reklāmguvumu līmeni.
Esiet gatavs atbildēt uz visiem jautājumiem klientiem par jūsu produktiem, piegādi vai cenām.
Tā kā pircēji ir tehniski gudri un vienmēr meklē labāko piedāvājumu, viņi bieži vien pievieno preces grozam, bet arī meklē tās pašas preces citās vietnēs ar labākiem nosacījumiem (piegāde, cena, datums un laiks) piegāde.) Būtībā šāda veida pircēji vēl nav izlēmuši, no kuras vietnes viņiem vajadzētu iegādāties.
Izmantojot proaktīvie tērzēšanas ielūgumi , jūs varat viegli nodrošināt klientam pozitīvu pakalpojumu pieredzi, kas pārliecina viņu, ka jūsu veikals ir īstais, no kura pirkt.
Saskaņā ar Forrester , 44% tiešsaistes patērētāju apgalvo, ka “Ja uz jautājumiem, uz kuriem atbild dzīvā persona, atrodoties tiešsaistē, ir viena no vissvarīgākajām tīmekļa vietnes piedāvātajām funkcijām.”
Nosakiet precīzu vietu pirkšanas procesā, kur jūsu klienti pamet savus ratiņus. LiveAgent uzlabotā funkcionalitāte ļauj pārraudzīt, kurās lapās atrodas jūsu klienti un cik ilgi viņi tos pārlūko.
53% klientu, visticamāk, atteiksies no pirkumiem tiešsaistē . ātri atrast atbildes uz viņu jautājumiem. Sniedziet atbalstu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu, bieži uzdotos jautājumus, sociālos medijus, e -pastu un daudz ko citu!
Skatiet mūsu videoklipu, lai uzzinātu vairāk par to, kā jūs varat nodrošināt klientu apkalpošanu reāllaikā savas vietnes apmeklētājiem.
Izmantojiet ielūgumi uz aktīvu tērzēšanu , lai mudinātu lietotājus tērzēt ar jums reāllaikā. Sāciet to darīt tālāk, izmantojot LiveAgent uzlabotās funkcijas, kas ļauj pārraudzīt, kurās lapās atrodas jūsu vietnes apmeklētāji un cik daudz laika viņi pavada katrā atsevišķā lapā.
Ja jūs izveidojat atbilstošus laika noteikumus , LiveAgent automātiski ģenerēs e -pasta ziņojumus par pamestu grozu 24 stundas (vai jebkuru citu laika periodu) pēc atteikšanās.
Pamestiem grozu e -pasta ziņojumiem ir atvērta likme augstāks par 45%, vidējais klikšķu skaits ir 50%, un reklāmguvumu līmenis tiem, kas noklikšķina, ir 50%.
LiveAgent piedāvā vismodernākos drošības standartus ar jaunāko atbilstību. Jūsu privātā saziņa ir droša un šifrēta, un tā atrodas ES, ASV vai Āzijas datu centros , pamatojoties uz jūsu vēlmēm. LiveAgent ir arī pilnībā saderīgs ar VDAR un ievēro jaunāko paraugpraksi SaaS nozarē.
LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Papildus reāllaika atbalsta nodrošināšanai LiveAgent var palīdzēt racionalizēt visus jūsu saziņas kanālus.
Savienojot neierobežotu skaitu tālruņu numuru, e-pasta adrešu, sociālo kontu, zināšanu bāzu un klientu portālu. izmantojot savu LiveAgent kontu, varēsit ātri un efektīvi atbalstīt visus kanālus, kurus izmanto jūsu klienti.
By creating self-service portals, you’re giving your customers the option to find the answers to their questions independently. Although live chat is needed and wanted, some customers are simply not comfortable speaking to others. By providing your customers with a knowledge base or customer portal, your business will look legitimate and trustworthy.
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.
Ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un nebeidzamiem pielāgojumiem rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.
Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.
Nodrošiniet nevainojamu klientu atbalstu reāllaikā, lai samazinātu pamesto ratu skaitu jūsu e-veikalā. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.
Populārākais
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Palieliniet klientu iesaisti ar LiveAgent! Piedāvājiet personalizētu un daudzkanālu atbalstu, kas nodrošina pozitīvu klientu pieredzi un veicina atkārtotus pirkumus. Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu, lai atklātu, kā uzlabot jūsu klientu piesaistes stratēģijas un iegūtu konkurences priekšrocības.
Pieteikumu apstrādes programmatūra
Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team