Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagataves palīdz uzņēmumiem nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu un lojalitāti. Rakstā aprakstītas būtiskas aģenta prasmes un sniegti piemēri no veiksmīgiem uzņēmumiem.
Klientu apkalpošana ir būtisks katra biznesa balsts. Neatkarīgi no nozares klientu apkalpošana vienmēr ir jūsu uzņēmuma redzamā daļa. Klientu apmierinātības līmenis, kas ir tieši saistīts ar klientu apkalpošanu, ietekmē klientu lojalitāti un katra uzņēmuma ieņēmumus.
Tādējādi ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā, cik tas ir liels vai mazs, būtu jādara viss iespējamais, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu visiem saviem lietotājiem vai klientiem. Precīzāk izsakoties, klientu apkalpošanas aģentiem jācenšas likt klientiem justies aprūpētiem un uzklausītiem visā atbalsta procesā — no pieteikuma radīšanas līdz pieteikuma atrisināšanai un slēgšanai.
Šī pieeja būtu jāpiemēro visiem saziņas kanāliem, tostarp tālruņa atbalstam. Bet kas tieši jādara klientu apkalpošanas aģentiem, un kādām iezīmēm un prasmēm tiem jāpiemīt, lai viņi spētu nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu?
Klientu apkalpošana ir par cilvēkiem – gan klientiem, gan klientu apkalpošanas aģentiem. Jūs vienkārši nevarat norīkot nejaušus darbiniekus bez atbalsta zināšanām darbam pie priekšējās klientu saziņas līnijas. Atcerieties, ka klientu apkalpošanas komandas bieži tiek uzskatītas par jūsu uzņēmuma seju, tāpēc apsveriet, kurš tiks izvirzīts priekšpusē un kāda veida iespaidu radīs.
Nekādā gadījumā nedrīkst ļaut klientu apkalpošanas komandu darboties pašplūsmā. Atbildīgajam cilvēkam vai cilvēkiem jābūt atvērtai saziņai un pieejamai sava veida “rokasgrāmatai”, kas palīdzēs viņiem veikt savus pienākumus.
Jūsu ērtībai esam izveidojuši to iezīmju un iemaņu sarakstu, kam vajadzētu būt ikvienam klientu apkalpošanā strādājošajam un tam būtu pastāvīgi jāstrādā pie tā pilnveidošanas. Apskatiet tās šeit.
Aģentiem, kas strādā ar klientiem, jābūt izciliem komunikatoriem. Viņiem jāzina, kā sazināties ar to, kurš atrodas tālruņa, e-pasta, čata vai apmeklētāju galda otrā pusē. Viņiem būtu jāzina, kā skaidri izteikties tā, lai tas būtu saprotams dažādiem cilvēkiem, un palīdzētu kliedēt visas šaubas vai negatīvās sajūtas, kas klientam varētu būt.
Bez šaubām, aģentiem ir jāpārzin uzņēmums, kurā viņi strādā, un produkti vai pakalpojumi, ar kuriem viņi strādā. Viņiem vajadzētu spēt atbildēt uz lielāko daļu jautājumu, piedāvāt patiesus un sirsnīgus risinājumus, un viņus nevajadzētu spēt “apgāzt” ar gandrīz jebkuru jautājumu.
Būt ātram un izlēmīgam ir vienas no svarīgākajām laba klientu apkalpošanas aģenta īpašībām. Tas ir tas, ko meklē lietotāji vai klienti. Viņi cer saņemt ātru palīdzību un vienkāršus paskaidrojumus, kas vai nu atrisinās viņu problēmas, vai vismaz sniegs skaidrību par situāciju un piedāvās iespējamos risinājumus.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Klientu apkalpošanas aģentiem vai vadītājiem daudzos gadījumos būs jātiek galā ar nepatīkamu, saspringtu un sarežģītu klientu rīcību. Tāpēc viņiem jābūt pacietīgiem un empātiskiem un jāspēj strādāt ar visiem klientiem – pat ja tie ir nikni un uzvedas necienīgi.
Ideālā gadījumā aģentiem būtu jāzina, kā iejusties otra ādā, lai saprastu viņa viedokli. Reizēm klientiem ir neparastas problēmas, un aģentiem ir jābūt pieejamai tik daudz informācijas, cik vien iespējams, lai palīdzētu un saprastu viņus emocionāli.
Tas būs atkarīgs no uzņēmuma, bet ideālā variantā aģentiem būtu jātiecas zināt un atcerēties tās personas vārdu, ar kuru viņi sarunājas. Ja jūsu aģenti vienmēr zvanīs jūsu klientiem un uzrunās tos vārdā, viņi jutīsies pārliecināti un ciešāk saistīti ar uzņēmumu. Pateicoties tam, viss komunikācijas process būs daudz raitāks.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Looking for a way to communicate changes in your call center's availability to your customers?
With LiveAgent's customizable templates, you can easily inform your customers of any changes to your call center's hours of operation or availability.
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
Zvanu centra atvainošanās veidnes
Aplūkojiet LiveAgent zvanu centra atvainošanās veidnes, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atrisinātu konfliktus. Uzziniet svarīgās komunikācijas prasmes un situācijas, kurās atvainoties, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai iegūtu gatavas lietošanai e-pasta veidnes un padomus efektīvai klientu apkalpošanai.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team