Zvana uzaicinājuma e-pasta sagataves piedāvā padomus un paraugus, kā efektīvi sazināties ar klientiem, partneriem un investoriem, izmantojot tālruņa sarunas. Tajos tiek uzsvērta zvanu nozīme un ieteikts, kā piesaistīt klientu interesi.
Daudzi uzņēmumi ļoti smagi strādā, lai palielinātu savu klātbūtni tiešsaistē. Viņi arī dara visu iespējamo, lai izmantotu jaunos kanālus, ko piedāvā internets un mūsdienu digitālais laikmets: sociālos medijus, e-pastus, formas, piesaistes lapas un citus mārketinga un komunikācijas līdzekļus. Bet vai šie rīki aizstāj tālruņa sakarus un klātienes saziņu ar klientiem, investoriem vai partneriem?
Atbilde ir – nē. Tālruņa zvani ir svarīgs attiecību aspekts starp uzņēmumiem un to (potenciālajiem) klientiem. Tādējādi šajā rakstā ir izklāstīts, kā varat izmantot e-pasta mārketingu, lai atbalstītu zvanus ar klientiem.
Miljoniem e-pastu katru dienu ienāk un iziet no pārdevēju iesūtnēm. Jums jāzina, kā nosūtīt ideālo e-pastu, lai jūsu ziņa nenoklīstu. Tas jo īpaši attiecas uz zvana uzaicinājumu, ko sūtāt svarīgam klientam.
Daži apgalvo, ka parastās saziņas formas, piemēram, tālruņa zvani, ir novecojušas. Šo uzskatu autori mēdz aizmirst par dažiem noteicošiem faktoriem komunikācijā. Tie ietver tūlītējību, izteicienus, balss toņus un pauzes … Šie vārdi sniedz ziņu un svarīgu informāciju, kas tiktu zaudēta, izmantojot digitālo saziņu. Nekas nevar aizstāt dialogu un tiešu sarunu starp cilvēkiem (vismaz pagaidām.) Kopš nesenās pandēmijas videozvani ir kļuvuši par svarīgu ikdienas saziņas sastāvdaļu. Tāpēc varat arī nosūtīt Zoom tikšanās uzaicinājumu, lai skatītu savu respondentu aci pret aci.
Varat kopā ar viņiem izplānot, lūgt viņiem apstiprināt rsvp un, ja nepieciešams, mainīt laiku un datumu. Sazvanīšanās uzaicinājuma sagataves palīdzēs jums to visu izdarīt. Bet vispirms pievērsīsimies temata rindiņām.
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Iegūstiet klientu atpakaļ ar efektīvām atkārtotas iesaistes e-pasta sagatavēm! Uzziniet, kā atkārtoti piesaistīt neaktīvus klientus vai abonentus un palielināt pārdošanas rādītājus, izmantojot LiveAgent bezmaksas e-pasta veidnes. Saglabājiet esošos klientus, lai palielinātu peļņu un samazinātu izmaksas!
Efektīvs Uzņēmuma E-pasta Sagataves
Atklājiet efektīvas uzņēmuma e-pasta sagataves, kas uzlabo komunikāciju un darbplūsmu. Izmantojiet šīs sagataves, lai ātri izveidotu e-pasta kampaņas, ietaupot laiku un resursus, un veicinātu diskusijas par uzņēmuma mērķiem un iespējām.
Klientu apkalpošanas sagataves
Ietaupiet laiku un palieliniet darbinieku apmierinātību ar efektīvām klientu apkalpošanas sagatavēm! Uzziniet vairāk un izmēģiniet LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team