Zināšanu bāze LiveAgent palīdz atrisināt sarežģītus jautājumus, piedāvājot klientu portālu, biežākos jautājumus un lietotāju forumu. Tā uzlabo klientu apmierinātību, ļaujot pašiem meklēt informāciju un apspriesties ar citiem lietotājiem.
Katram uzņēmumam, kurš cenšas nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, jāpiedāvā saviem klientiem tādas pašapkalpošanās iespējas kā klientu portāls, zināšanu bāze, stabila visbiežāk uzdotu jautājumu un atbilžu bibliotēka un lietotāju forums. Jūsu klienti noteikti izmantos šos rīkus un novērtēs iespēju pašiem meklēt informāciju un izmantos iespēju konsultēties ar citiem lietotājiem par jautājumiem, ar kuriem var saskarties, izmantojot jūsu produktu vai pakalpojumu.
Pateicoties zināšanu bāzei un klientu portālam, lietotāji var pārbaudīt jau esošos aktīvus, piemēram, produktu aprakstus, apmācības vai tehniskus padomus. Viņi var arī uzdot jautājumus, izmantojot forumu, kurā var apspriest dažādas tēmas ar citiem lietotājiem un jūsu uzņēmuma pārstāvjiem.
Šajā rakstā mēs vēlamies apspriest jūsu pārstāvju lomu zināšanu bāzes un klientu portāla ikdienas darbībā. Viņu pienākumos būtu jāietver:
Mēs labi zinām, ka nestandarta jautājumu un gadījumu risināšana vienmēr prasa vairāk darba un ir sarežģītāka nekā pamata procedūru ievērošana. Tāpēc mēs izveidojām dažus piemērus zināšanu bāzes atbildēm, kuras jūsu darbinieki var izmantot, atbildot uz jautājumiem, kas saistīti ar cenu samazināšanu vai paaugstināšanu, pārrunājot klientu negatīvo pieredzi ar jūsu uzņēmumu vai sarunas, kuru rezultātā radās konflikts starp zināšanu bāzes lietotājiem.
Hello [user’s name or users’ names]! Thank you for starting this discussion. We really value the opinions of our customers, but we also want you to understand certain actions taken by [company’s name].
This [price reduction/increase/sales] was caused by [list of reasons for the specific situation].
We didn’t make this decision overnight, and it was preceded by a thorough analysis and consultation with some of our clients, who were selected at random.
We hope you understand [company’s name] reasons. Please note that we are open to having conversations with you about this and can continue this discussion further. We want to hear you out!
Hi [user’s name or users’ names]! We appreciate the fact that you decided to discuss your experience of [negative experience the customer mentioned or the alternative discussed] openly on our forum.
This gives us a chance to react and creates a field for discussion. It would be really helpful for us if you could provide us with some more details about [negative experience/alternative]. [When exactly did it occur? / What was the most frustrating aspect for you? / What features does this alternative tool provide that we don’t? / What makes this alternative more attractive than our product or service?]
We genuinely want to offer our customers the best possible [experience/product/service], so we can assure you that we will act upon the information you provide us with.
Looking forward to continuing this discussion with you!
Hey there! We appreciate the fact that you use our knowledge base regularly and want to share your opinions and thoughts.
However, this portal operates based on some clear [terms and conditions/internal rules/regulations].
It’s not a place for aggressive debates, arguments, or, even worse, discussions that lead to insulting other users.
That’s why I need to ask you not to continue responding to this thread. Also, if you plan to engage in any other discussions, please do so according to our rules.
Let me summarize the outcome of your conversation: [summary – listing the essential points from the thread that were written before the argument started].
Now that the issue has been summarized, this topic will be closed and you won’t be able to add new comments. I hope you understand this decision.
Ready to answer some challenging questions?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Nē, jūsu pārstāvjiem nav nepieciešams iesaistīties katrā sarunā vai diskusijā klientu forumos par zināšanu bāzi. Zināšanu bāze savas būtības dēļ tiek dēvēta par “klientu pašapkalpošanās rīku”. Tā būtu jāorganizē tā, lai klientiem būtu iespēja pašiem meklēt informāciju un izglītoties. Kad klienti vēlēsies konsultēties par kaut ko vai lūgt kāda cita viedokli, viņi varēs sazināties ar citiem klientiem vai lietotājiem.
Jūsu pārstāvjiem vajadzētu atvieglot šos procesus un iesaistīties tikai tad, ja viņi pamanīs, ka klienti nevar atrast meklēto informāciju, citi klienti sniedz nepareizas vai maldinošas atbildes vai ja diskusija virzās nepareizā virzienā.
Jā, tā vienmēr ir laba ideja izveidot noteikumus vai nosacījumus, kas jāievēro zināšanu bāzes lietotājiem, lai izmantotu ievāktos zināšanu resursus un informāciju. Pārredzami noteikumi ļaus jūsu aģentiem pārvaldīt zināšanu bāzi un reaģēt uz nevēlamu rīcību. Un atcerieties, ka bez pienācīgas moderācijas zināšanu bāze vai klientu portāls, gluži tāpat kā jebkurš cits lietotāju kopīgi izveidots resurss, var ātri kļūt haotisks un pārvērsties par neorganizētu dažādu diskusiju masu.
Skaidri izveidoti noteikumi ko drīkst un nedrīkst darīt, novērsīs gadījumus, kad jūsu darbinieki nezina, kā reaģēt, vai nav pārliecināti, vai viņiem vajadzētu iesaistīties diskusijā vai nē. Tā rezultātā jūsu zināšanu bāze būs labāk organizēta un vieglāk izmantojama klientiem. Jums pieder sava uzņēmuma zināšanu krātuve, tāpēc jums ir tiesības uzlikt dažus noteikumus un sagaidīt, ka klienti tos ievēros.
Kā jau iepriekš tika minēts, jums pieder zināšanu bāze un jūs ļaujiet klientiem to izmantot, taču visam, kas tur notiek, vajadzētu būt saskaņā ar jūsu noteikumiem. Lai novērstu situācijas, kad daži klienti pastāvīgi rīkojas nepieņemami un ir nepieklājīgi vai uzsāk strīdus, izveidojiet tādus noteikumus, kas neļaus jūsu lietotājiem tā rikoties.
Veidojot zināšanu bāzes noteikumus un nosacījumus, izceliet konkrētas darbības, kuru rezultātā moderatori drīkst iejaukties un visgrūtākajās situācijās īslaicīgus aizliegumus, kad klienti tiks noņemti no foruma. Dariet visu iespējamo, lai paziņotu klientiem par šiem noteikumiem, pirms viņi sāk izmantot jūsu zināšanu bāzi, pēc tam vienkārši pārliecinieties, ka lietotāji ievēro noteikumus.
Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu
Apmeklējiet mūsu lapu, lai atklātu, kā LiveAgent palīdz uzlabot klientu apmierinātību ar sociālo mediju atbilžu sagatavēm. Nodrošiniet ātras un precīzas atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem, izmantojot mūsu palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet bez maksas un paaugstiniet savu klientu servisu!
Bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra - LiveAgent
Atklājiet LiveAgent — bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra, kas uzlabo klientu apkalpošanu ar daudzkanālu palīdzības dienestu, biļešu pārvaldību un tiešsaistes čatu. Integrējiet ar WordPress, Shopify, Mailchimp un citiem, lai pilnveidotu savu darbplūsmu. Apmeklējiet mūsu akadēmiju un kļūstiet par klientu apkalpošanas ekspertu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team