Slēgta satura e-pasta sagataves piesaista potenciālos klientus, apmainoties ar kontaktinformāciju pret vērtīgu saturu, piemēram, e-grāmatām vai video. Šie e-pasti ir svarīgi satura mārketinga kampaņām, un tiem jābūt līdzsvarotiem starp tekstu un vizuāliem elementiem.
Veidojot vērtīgu saturu, kas piesaista lietotājus jūsu uzņēmumam un mudina tos veikt vēlamās darbības, piemēram, veikt pirkumus vai abonēt pakalpojumu, tā ir mārketinga aktivitāte. Dažos gadījumos var būt lietderīgi ierobežot piekļuvi noteiktam vietnes saturam, lai radītu jaunus potenciālos pirkumus vai papildu datus. Šāds saturs tiek saukts par slēgtu saturu vai premium saturu.
Nav universālas slēgta satura definīcijas, bet mēs īsumā definēsim tā galvenos raksturlielumus. Jebkurš saturs, kuram var piekļūt tikai pēc tam, kad esat devis kaut ko, piemēram, e-pasta adresi, tiek apzīmēts kā slēgts saturs. Visbiežāk informācija, kas tiek pieprasīta no cilvēkiem, kuri vēlas piekļūt sinhronizētajam saturam, ir viņu e-pasta adrese, lai gan citas stratēģijas ietver tālruņa numura pieprasīšanu, “patīk” vai “sekot” atzīmēšanu sociālo mediju lapās vai dalīšanos ar publikāciju dažādās sociālo mediju platformās.
Slēgta satura mērķis ir radīt potenciālos klientus, iegūstot potenciālo klientu kontaktinformāciju. Potenciālie klienti ir personas, kas ir apmeklējušas jūsu vietni pēc Google meklētāja ieteikuma vai atradušas jūsu uzņēmumu no ārējām vietnēm, piemēram, sociālajiem medijiem utt.
Slēgta satura piemērs varētu būt emuāra ieraksts, kas ir brīvi pieejams un sniedz vērtīgu ieskatu. Tomēr, ja lasītājs vēlas vairāk lasīt jūsu rakstus vai piekļūt papildu saturam (piemēram, kontrolsarakstam), viņam būs jums jānorāda e-pasta adrese, lai to saņemtu. Tādējādi slēgtais saturs var veicināt atbilstošu potenciālo klientu radīšanu, jo lietotāji, kuru datus jūs iegūstat, jau interesējas par jūsu uzņēmumu un to, ko tas piedāvā.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Tas ir atkarīgs no mārketinga stratēģijas mērķiem, tomēr nav ieteicams visu saturu padarīt slēgtu. Tas tāpēc, ka jums vispirms ir jāpiedāvā pietiekami daudz, lai ieinteresētu potenciālos interesentus, lai viņi būtu gatavi sniegt savas e-pasta adreses. Taču tieši cik daudz satura ir jābūt brīvi pieejamam, ir atkarīgs no tā, vai jūsu mērķi ir vairāk vērsti uz interesentu radīšanu vai drīzāk uz zīmola atpazīstamību un SEO.
Iepriekš minētās sagataves jau ir atspoguļojušas e-pasta sērijas, e-grāmatas un dokumentus, kā arī dažādu video saturu, piemēram, tiešsaistes seminārus un dokumentālās filmas. Papildus šiem vēl citi slēgtā satura ieteikumi, kurus jūs varētu piedāvāt, ir: Satura jauninājumi — piekļuve papildu materiāliemDemonstrējumi/izmēģinājumi – periods, lai izmēģinātu produktu vai pakalpojumu bez maksasTabulu sagataves — ietaupiet lietotāju laiku, nodrošinot tiem sagatavi ar aizpildāmām tukšām vietāmProcesa dokumentus un iesaistes failus – piemēram, uzsākšanas sagatavi
Pēc definīcijas slēgtais saturs nav tas, par kuru ir jāveic maksājums. Tas ir kaut kas, ko jūs sniedzat apmaiņā pret vēlamas darbības veikšanu, piemēram, e-pasta adreses došana, lai piekļūtu noteiktiem materiāliem. Jūs varat lietotājam prasīt maksu par piekļuvi saturam, bet tad tas nozīmē, ka tas ir maksas saturs, kas ir cits ienākošā mārketinga veids un ir pilnīgi cita stratēģija, nevis slēgta satura nodrošināšana.
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Iegūstiet klientu atpakaļ ar efektīvām atkārtotas iesaistes e-pasta sagatavēm! Uzziniet, kā atkārtoti piesaistīt neaktīvus klientus vai abonentus un palielināt pārdošanas rādītājus, izmantojot LiveAgent bezmaksas e-pasta veidnes. Saglabājiet esošos klientus, lai palielinātu peļņu un samazinātu izmaksas!
Efektīvs Uzņēmuma E-pasta Sagataves
Atklājiet efektīvas uzņēmuma e-pasta sagataves, kas uzlabo komunikāciju un darbplūsmu. Izmantojiet šīs sagataves, lai ātri izveidotu e-pasta kampaņas, ietaupot laiku un resursus, un veicinātu diskusijas par uzņēmuma mērķiem un iespējām.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team