Palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves nodrošina personalizētu klientu pieredzi un uzlabo aģentu produktivitāti. Daudzkanālu atbalsts palielina apmierinātību un samazina izmaksas. LiveAgent ir efektīvs risinājums dažādiem uzņēmumiem.
Ar laba klientu servisa nodrošināšanu jūsu klientiem nepietiek, lai izceltos pārpildītā tirgū. Šis noteikums attiecas gan uz B2C, gan B2B uzņēmumiem, kā arī uz tiem, kas pārdod pirmās nepieciešamības preces, luksusa produktus vai programmatūru.
Kāpēc? Jo mūsdienās pircēji sagaida ko vairāk, un tā ir personificēta un pozitīva pieredze. Šī pozitīvā pieredze ir cieši saistīta ar vienu no mūsdienu klientu apkalpošanas principiem – daudzkanālu klientu atbalstu.
Daudzkanālu klientu atbalsta līdzekļi ir pieejami klientiem dažādos saziņas kanālos un nodrošina vienādu atbalsta līmeni katrā kanālā. Tādējādi, saņemot daudzkanālu atbalstu, klientiem būtu jādod iespēja netraucēti mainīt saziņas kanālus (no tālruņa uz e-pastu vai sociālajiem medijiem un tiešsaistes čatu), neatkārtojot savas problēmas un jautājumus dažādiem atbalsta aģentiem.
Daudzkanālu klientu apkalpošanas galvenās priekšrocības, izņemot to, ka klientu pieredze acīmredzami uzlabojas, ir šādas:
Saziņa ar klientiem, izmantojot dažādus viņu izvēlētus kanālus, var palīdzēt labāk izprast viņu vajadzības, vēlmes, cerības un problēmas. Iesaistīšanās komunikācijā ar tiem vairākos kanālos ir lielisks veids, kā tos iepazīt, un parādīt savu vēlmi radīt tiem ērtības.
Sazinoties ar klientiem dažādās platformās, varat apkopot daudzus vērtīgus ieskatus un nenovērtējamas atsauksmes par savu produktu vai pakalpojumu. Parasti klienti labprātāk dalās ar saviem viedokļiem par jūsu produktu vai pakalpojumu kanālā, kas viņiem šķiet pierastāks. Ar pierastāku mēs domājam, piemēram, sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumus vai e-pastu, nevis klientu apmierinātības aptaujas vai uznirstošus mājaslapas jautājumus.
Tas var šķist neiespējami, bet daudzkanālu klientu apkalpošanas piedāvāšana patiesībā atvieglo un paātrina jūsu aģentu darbu. Kā? Jo daudzkanālu atbalsta piedāvāšanai uzņēmumam nepieciešams efektīvāk organizēt savu klientu apkalpošanu. Un, pateicoties tam, aģenti var strādāt produktīvāk un viņu sniegums laika gaitā uzlabosies.
Daudzkanālu klientu apkalpošanas piedāvājums nozīmē ievērojamus ietaupījumus klientu apkalpošanas budžetā. Tas ir tieši saistīts ar jūsu aģenta produktivitātes pieaugumu. Vēl vairāk, aģentiem ir mazāka neapmierinātība un viņu darbs ir vieglāks. Tas nozīmē, ka viņu motivācija un darba morāle uzlabojas.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Palīdzības dienesta pieprasījuma formām jābūt pēc iespējas īsākām. Tajās jāiekļauj tikai svarīgākie lauki, piemēram, klientu dati (vārds un uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs, ja nepieciešams), garš teksta lauks, kurā klients var aprakstīt savu pieprasījumu, un poga “Nosūtīt”. Ja klientu apkalpošanas nodaļa ir sarežģītāka un tajā ir vairākas komandas, tad formā būtu jāiekļauj arī atverams saraksts, kurā klients var izvēlēties, ar kuru komandu sazināties. Var pievienot arī citus atveramos sarakstus, taču atcerieties, ka veidlapai jābūt pēc iespējas īsai un vienkāršai.
Līdzīgi palīdzības dienesta pieprasījuma formas garumam un struktūrai, forma jāveido viegli saprotamā valodā. Izmantojiet tādus izteikumus, kas ir saprotami un kurus klienti pārzina. Izvairieties no žargona vai tehniskas valodas lietošanas, izvairieties no frazeoloģismu vai sarežģītu, saliktu teikumu izmantošanas. Atcerieties, ka klienti ir aizņemti, tāpēc viņiem vajadzētu būt iespējai iesniegt formu dažu minūšu vai pat sekunžu laikā, neveltot laiku, mēģinot izprast jūsu uzņēmuma kodu.
Vienkāršā atbilde uz šo jautājumu ir – pēc iespējas ātrāk, bet mēs zinām, ka to ir vieglāk pateikt nekā izdarīt. Laiks, kas nepieciešams, lai atbildētu uz klienta pieprasījumu, klientu apkalpošanas komandā ir jānosaka iekšēji un, ja iespējams, jāapstiprina ar pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) ko paraksta klientu apkalpošanas aģenti. Reakcijas laiks dažādās nozarēs un uzņēmumu vidū var atšķirties atkarībā no daudziem mainīgajiem faktoriem. Šie faktori var būt aģentu skaits klientu apkalpošanas komandā, noteiktā laika periodā iesniegto palīdzības dienesta pieteikumu daudzums, klientu pieprasījumu sarežģītība, palīdzības dienesta operāciju automatizācijas līmenis un klientu apkalpošanas programmatūras kvalitāte, mēs nosaucām tik dažus. Neatkarīgi no jūsu komandas iekšējiem apstākļiem klientu apkalpošanas aģentiem ir jācenšas atbildēt uz klientu pieprasījumu, tiklīdz tas ir iesniegts, liekot klientu intereses pirmajā vietā.
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai iegūtu bezmaksas gadījuma izpētes e-pasta sagataves, kas palīdzēs jums pārliecinoši sazināties ar klientiem. Izmantojiet mūsu padomus un stratēģijas, lai uzlabotu jūsu mārketinga kampaņas un pārliecinātu potenciālos klientus par savu produktu vai pakalpojumu vērtību. Izmēģiniet mūsu risinājumus bez saistībām un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī.
Jautājumi par produktu/pakalpojumu cenām
Izmantojiet mūsu iepriekš izveidotās atbilžu sagataves sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu cenām. Tās ir profesionālas un pilnībā pielāgojamas!
Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves
Pieprasiet gadījuma izpētes apstiprinājumu un uzdodiet īstos jautājumus, lai izveidotu gadījuma izpēti, kas jūsu vietnes apmeklētājus pārvērtīs par apmierinātiem klientiem.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team