Pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas e-komercijā ir būtiskas, lai uzlabotu piedāvājumu un klientu lojalitāti. Izmantojiet mūsu augstu atsaucības līmeni sasniedzošas sagataves bez maksas, lai efektīvi sazinātos ar klientiem.
Lai gan tas izklausās pats par sevi saprotams, reizēm aizmirstas, ka klienti ir ikviena biznesa stūrakmens. Tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi sazināties ar viņiem, zināt, kā viņi jūtas, ko viņi domā un ko viņi jūsu produktos vai pakalpojumos vērtē visaugstāk. Šīs zināšanas palīdzēs uzlabot piedāvājumu un ilgtermiņā palielināt klientu lojalitāti. Tādējādi klientu apmierinātības aptauju sastādīšanai ir jābūt regulārai mārketinga darbībai, it īpaši, ja jūs strādājat tirgū vai nozarē, kurā konkurence ir intensīva.
Vienā vai otrā brīdī mēs visi esam redzējuši kādu klientu apmierinātības aptauju, lai gan tā ir mazāk populāra, nekā mēs varam iedomāties. Kāpēc tā? Tā kā lielākā daļa uzņēmumu veikto aptauju nav vērstas uz lietotāju pieredzi saistībā ar viņu produktiem vai pakalpojumiem, bet gan tā vietā uz datu vai skaitļu iegūšanu par klientu uztveri un zīmola tēlu. Par laimi, šī pieeja ir pakāpeniski mainījusies, un tagad ir pienācis laiks kāpt vilcienā. Uzziniet par apmierinātības aptaujām un skatiet, kā varat tās izmantot e-komercijas mārketinga komunikācijā.
Ja runa ir par uzņēmējdarbības veikšanu, ļoti svarīga ir pētniecība. Izpēte notiek daudzos veidos, ieskaitot tirgus analīzi, piegādātāju izpēti, paplašinātos jautājumos vai fokusa grupu aptaujās, kas var parādīt, kāda ir jūsu mērķauditorija, viņu demogrāfija, ekonomiskā situācija un intereses. Tomēr, tā kā klientu profili pastāvīgi mainās, pētījumiem ir jābūt nepārtrauktam procesam. Regulāri atjaunojot jūsu pētniecības darbu, uzņēmums spēs attīstīt, attīstīties un kļūt par vēl uzticamāku partneri saviem klientiem ilgtermiņā. Tad kā varat savākt visvairāk datu? Caur apmierinātības aptaujām!
Apmierinātības aptaujas ir jautājumu kopa ar mērķi apkopot gan kvantitatīvos, gan kvalitatīvos datus, kas ļaus definēt un novērtēt, cik apmierināti klienti ir ar produktu, pakalpojumu vai pat pirkšanas procesu. Uzmanības izgaišanas dēļ šīs aptaujas ir jānosūta klientiem pēc tam, kad viņi ir veikuši darījumu, apmeklējuši tiešsaistes veikalu vai sazinājušies ar jūsu uzņēmumu.
Vai kādreiz esat veicis pirkumu fiziskajā veikalā vai devies uz kino un pēc tam saņēmis aptauju, kas vēlas uzzināt par tavu pieredzi? Tā ir klientu apmierinātības aptauja. Lai gan tā var šķist līdzīga citiem apsekojumiem, uzdotie jautājumi būs atkarīgi no sasniedzamā mērķa.
Lai jūs varētu vieglāk novērtēt savu klientu apmierinātību, mēs izveidojām dažas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves, ko varat brīvi izmantot. Iepazīstieties ar zemāk redzamajām sagatavēm, un brīvi tās kopējiet un ievietojiet, pēc tam sāciet mērīt savu klientu apmierinātību.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
Enhance customer loyalty, drive product enhancements, and make informed business decisions based on real customer feedback.
Measure and improve customer satisfaction with LiveAgent's post-sale customer satisfaction survey templates.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team