Pamata zināšanu bāzes saziņas sagataves palīdz uzņēmumiem efektīvi komunicēt ar klientiem, izmantojot saprotamu valodu un iesaistot darbiniekus. Tās aptver biežāk uzdotos jautājumus un ceļvežus, atvieglojot klientu pašapkalpošanos.
Zināšanu bāze ir pašapkalpošanās tiešsaistes bibliotēka, kurā ir informācija par produktu, pakalpojumu, nodaļu vai jebkuru citu tēmu, kas saistīta ar konkrēto uzņēmumu, kas tam pieder un kas to pārvalda.
Zināšanu bāzē esošos datus un informāciju var iegūt no jebkuras vietas, bet parasti par to izveidi un atjaunināšanu ir atbildīgi vairāki darbinieki. Parasti jūsu uzņēmuma pārstāvjiem ir jāiesaistās visās sarunās, kas notiek jūsu zināšanu bāzes forumos.
Temati, kas parasti tiek apskatīti zināšanu bāzē, ietver gan praktiskus jautājumus, gan ceļvežus, gan biežāk uzdotos jautājumus par piegādi vai naudas atgriešanas politiku. Parasti zināšanu bāzēs ir visa veida saturs, tostarp biežāk uzdotie jautājumi, problēmu novēršanas rokasgrāmatas un cita būtiska informācija klientiem un ieinteresētajām personām.
Zināšanu pārvaldība ļauj izveidot, administrēt, koplietot, izmantot un pārvaldīt uzņēmuma pieredzi, un tā ir paredzēta izmantošanai visās nozarēs. Izmantojot stabilu zināšanu pārvaldības pamatu, jūsu organizācija kļūs dinamiskāka, darbosies ātrāk un efektīvāk. Turklāt jūsu klientu apmierinātība uzlabosies, pateicoties jūsu sniegtajām pašapkalpošanās iespējām.
Lai palīdzētu jums gūt labumu no zināšanu pārvaldības un atbalstītu jūs ar pašapkalpošanās iespēju ieviešanu klientu atbalsta jomā, esam izveidojuši zināšanu bāzes sagatavju kopumu.
If it’s still not clear for you, we would be happy to help further. Don’t hesitate to contact us!
VAI
If you want to learn more about this topic, here’s a list of knowledge base articles that will help you with that: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].
That’s why I would kindly ask you to follow this link [link to a dedicated website or workflow inserted] and then create a ticket describing the problem you encountered in a detailed way. This is the easiest and fastest way that we can help solve your issue. Thank you!
VAI
What’s more, we will create a dedicated knowledge base article regarding your issue so that other [users/customers] can read it in the future to deal with this problem on their own.
Sekojošās sagataves var palīdzēt pievienoties ārpustēmu diskusijām par ar COVID saistītiem tematiem, attālināto darbu, jaunāko filmu pirmizrādi, Netflix seriāliem, skandāliem tehnoloģiju industrijā u.c. Parasti šīs sagataves var izmantot, lai pievienotos jebkurai sarunai, kas nav tieši saistīta ar jūsu uzņēmuma darbībām, produktu vai pakalpojumiem.
VAI
I’d like to add [company name]’s view on that matter. [Explanation presenting the company’s position concerning the discussed matter]. We hope that you understand the company’s position.
At the same time, remember that our knowledge base is a space created for our users, so feel free to use it in a way that is most convenient for you. That’s why we invite you to share your thoughts and opinions in this thread.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Enhance your customer support communication with LiveAgent's basic knowledge base templates.
Reduce support tickets, improve response times, and foster customer satisfaction by providing a reliable and accessible source of information.
E-pasta sagataves nosūtīšanai pēc pasākuma
Nosūtiet e-pastu pēc pasākuma, lai uzzinātu, kā paticis jūsu pasākums. Lai uzrakstītus iedvesmojošas vēstules, skatiet mūsu bezmaksas sagataves e-pastu nosūtīšanai pēc pasākuma.
Zvanu centra atvainošanās veidnes
Aplūkojiet LiveAgent zvanu centra atvainošanās veidnes, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atrisinātu konfliktus. Uzziniet svarīgās komunikācijas prasmes un situācijas, kurās atvainoties, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai iegūtu gatavas lietošanai e-pasta veidnes un padomus efektīvai klientu apkalpošanai.
20 labākās zināšanu bāzes programmatūras 2024. gadā
Atklājiet 20 labākās zināšanu bāzes programmatūras 2024. gadā, lai optimizētu informācijas pārvaldību un palielinātu efektivitāti. Salīdziniet cenas un uzziniet par populārākajiem risinājumiem, piemēram, LiveAgent, Notion un Zendesk. Nepalaidiet garām šo visaptverošo ceļvedi!
Bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra - LiveAgent
Atklājiet LiveAgent — bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra, kas uzlabo klientu apkalpošanu ar daudzkanālu palīdzības dienestu, biļešu pārvaldību un tiešsaistes čatu. Integrējiet ar WordPress, Shopify, Mailchimp un citiem, lai pilnveidotu savu darbplūsmu. Apmeklējiet mūsu akadēmiju un kļūstiet par klientu apkalpošanas ekspertu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team