E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai palīdz veidot uzticēšanos un atpazīstamību, izmantojot dažādus e-pasta veidus. Tie ir paredzēti klientu informēšanai, atpakaļsaišu pieprasīšanai un pieminējumu atjaunināšanai, lai veicinātu datplūsmu.
Kad par uzņēmumu tiek runāts pozitīvi un tas tiek pieminēts cienījamā ārējā avotā, piemēram, nozares medijā vai to dara eksperts, ar to var lepoties. Šāda veida plašsaziņas līdzekļu uzmanība parasti liecina par jūsu biznesa uzplaukumu, un jūsu iniciatīvas tiek novērtētas biznesa pasaulē. Šis atpazīšanas veids var palīdzēt veidot zīmola atpazīstamību un veidot jūs par līderi nozarē potenciālo klientu un abonentu acīs.
Taip pat galite naudoti prekės ženklo paminėjimus, kad sukurtumėte pasitikėjimą tarp esamų klientų ar vartotojų. Tačiau norint pasinaudoti teigiamais atsiliepimais par uzņēmumu, vispirms jums par tām jāstāsta pasaulei. Viena no labākajām metodēm, ko var izmantot, lai informētu klientus par jaunu sava zīmola pieminējumu, ir e-pasta nosūtīšana, kas ļauj viņiem to uzzināt un informē, kur viņi var izlasīt šo konkrēto saturu.
Taip pat gali būti atvejų, kai vienas iš jūsų produktų ar paslaugų yra aptariamas išoriniame straipsnyje, tačiau yra neteisinga nuoroda į jūsų svetainę, jos iš viso nėra arba „inkaro“ tekstas nėra tinkamas. Tai sumažina jūsų prekės ženklo paminėjimo poveikį, nes sulauksite mažesnio lankytojų srauto nei gautumėte, jei nuoroda būtų teisinga. Tokiu atveju turėtumėte paprašyti leidėjo atnaujinti paminėjimą į tai, ką jūs pasiūlytumėte.
Pastāv vairāki savstarpēji saistīti jauna zīmola e-pasta pieminēšanas veidi. Iespējams, ka vajadzēs sūtīt tikai vienu vai pat visus, atkarībā no apstākļiem. Tie ir paredzēti, lai:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Efektīvs Uzņēmuma E-pasta Sagataves
Atklājiet efektīvas uzņēmuma e-pasta sagataves, kas uzlabo komunikāciju un darbplūsmu. Izmantojiet šīs sagataves, lai ātri izveidotu e-pasta kampaņas, ietaupot laiku un resursus, un veicinātu diskusijas par uzņēmuma mērķiem un iespējām.
Zvana uzaicinājuma e-pasta sagataves
Rūpīgi strukturētas e-pasta sagataves, kas paredzētas uzaicinājumiem uz zvaniem, palīdzēs jums tikt skaidrībā ar šo problēmu un iegūt vajadzīgās tikšanās.
Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves
Uzziniet, kā uzrakstīt savas zināšanu bāzes ideālo darba uzsākšanas rakstu sagataves. Atslēga? Kodolīgi, bet informatīvi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team