Zināšanu bāze piedāvā bezmaksas integrācijas pieprasījumu sagataves, lai uzlabotu klientu pieredzi un darbplūsmas produktivitāti. Izmantojiet šos šablonus, lai iesniegtu vai pārvaldītu integrācijas pieprasījumus viegli un efektīvi.
Plaša integrāciju bibliotēka ir būtiska jebkuras programmatūras sastāvdaļa un bieži ietekmē lietotāju lēmumu par pirkumu. Tādejādi integrāciju piedāvāšana, ko jūsu klienti izmanto katru dienu, var būt vārti uz lielāku pārdošanas apjomu un lojālākiem klientiem.
Programmatūras integrācijas ir vērtīgas, jo digitālais tirgus ir pārpildīts ar rīkiem, kam ir līdzīgas funkcijas un kas piedāvā līdzīgu klientu apkalpošanas pieredzi. Tāpēc vēlamās programmatūras integrēšana var būt vienīgais atšķirošais faktors, lai iegūtu un saglabātu klientus.
Izveidojot integrāciju sarakstu, jūs nodrošināsit klientiem iespēju savienot dažādus rīkus ar jūsu programmatūru, nepiesaistot izstrādātājus un neradot papildu izdevumus. Turklāt integrēšana tiešām var ietekmēt jūsu klientus, jo tie var uzlabot darbplūsmas produktivitāti un novērst uzdevumu dublēšanu (piemēram, vienu un to pašu datu ievadīšana divos dažādos rīkos).
Ņemot to visu vērā, esam izveidojuši dažas sagataves, kuras jūsu zināšanu bāzes lietotāji var izmantot, lai iesniegtu savus integrācijas pieprasījumus.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Ready to put our integration request templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas, piedāvājot bezmaksas integrācijas ar Slack, Zapier, uKit un citiem. Izmantojiet to, lai uzlabotu darba plūsmas starp lietotnēm un uzlabotu klientu apkalpošanas procesus ar LiveAgent. Izveidojiet personalizētas integrācijas, lai efektīvi pārvaldītu saziņu un klientu attiecības. Apmeklējiet, lai atklātu, kā varat automatizēt kontaktu pievienošanu vai sekot līdzi norēķiniem, un sasniegt vairāk ar jūsu e-pasta mārketingu.
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
Uzlabojiet savu biznesu ar LiveAgent integrācijām, kas apvieno dažādas lietojumprogrammas un rīkus, lai efektīvāk apmierinātu klientus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām, lai redzētu, kā mūsu plašais integrāciju klāsts var palīdzēt automatizēt uzdevumus un uzlabot klientu apkalpošanu. Apmeklējiet mūs tūlīt!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team