Palīdzības dienesta sagataves uzlabo klientu atbalstu, taupot laiku un pūles. Tās nodrošina viendabīgumu un uzlabo komunikāciju, palielinot klientu apmierinātību un aģentu produktivitāti.
Apsekojumā tika konstatēts, ka 69% patērētāju novērtē klientu pieredzes kvalitāti, pamatojoties uz to, vai viņi saņem “ātru risinājumu” savai vajadzībai vai palīdzības lūgumam. Tomēr, saskarsme ar klientiem var būt ārkārtīgi neefektīva un laikietilpīga pat visprasmīgākajiem klientu atbalsta darbiniekiem, jo vienas un tās pašas atbildes jāsniedz manuāli un atkārtoti. IT atbalsta pieteikumu sistēma ir viens no šādiem risinājumiem, kas var optimizēt šo procesu un uzlabot atbildes laiku. Te ļoti palīdz iepriekšsagatavotas ziņas. Patiesībā iepriekšsagatavotas atbildes (makro), un gatavas sagataves ir viena no visnepieciešamākajām palīdzības dienesta funkcijām, kas atbalsta aģentiem ļauj uzlabot efektivitāti un veiktspēju, paātrināt klientu atbalstu un uzlabot klientu apmierinātību.
Tālāk ir sniegti 10 palīdzības dienesta atbilžu piemēri dažām visizplatītākajām problēmām un atbalsta pieprasījumiem, ko jūsu aģenti var pielāgot, personalizēt un izmantot savā ikdienas atbalsta darbā.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.