Gadījuma izpētes e-pasta sagataves piedāvā padomus un stratēģijas klientu pārliecinošai komunikācijai, izmantojot sociālo apliecinājumu, lai parādītu, kā jūsu produkti var palīdzēt sasniegt mērķus un novērst vājās vietas.
Saskaņā ar Publicis Sapient pētījumu datiem, 87% lēmumu par pirkumu sākas ar meklēšanu tiešsaistē (avots). Nav nekāds brīnums – ja kāds apsver iegādāties produktu vai pakalpojumu, ko nekad agrāk nav izmantojis, tā ir ierasta prakse uzzināt viedokli par to no citiem. Un 88% patērētāju uzticas tiešsaistē atrodamajām atsauksmēm, kā arī draugu un ģimenes (avots) ieteikumiem.
Pircēji vēlas būt pārliecināti, ka viņu ieguldījumi atbildīs viņu vēlmēm un produkts būs piemērots viņu vajadzībām, nevis radīs vilšanos. Un jūsu uzdevums ir nodrošināt klientus ar pietiekami uzticamu un noderīgu informāciju, lai viņiem būtu vieglāk pieņemt galīgo lēmumu par pirkumu.
Lielisks veids, kā pārliecināt potenciālos klientus, ka jūsu uzņēmums var atrisināt viņu problēmas, ir sniegt reālistiskus piemērus. Gadījuma izpētes e-pasti to var paveikt, izmantojot sociālo apliecinājumu, kas parāda, kā klienti izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus un kādus rezultātus tie iegūst. Tas varētu būt pārdošanas veicināšana, produktivitātes palielināšana vai klientu apkalpošanas uzlabošana, te minējām tikai dažus piemērus.
Mārketingā gadījuma pētījums ir kampaņas, projekta vai lietošanas gadījuma analīze. Gadījumu pētījumā būtu jāuzrāda skaidri rezultāti, jānosaka, vai tie ir panākumi vai neveiksme, jānosaka faktori, kas noved pie šāda iznākuma, un jāiesaka risinājumi vai darbības, ko pielietot nākotnē.
Mārketinga gadījuma pētījuma mērķis ir pierādīt potenciālajiem klientiem, ka varat viņiem palīdzēt atrisināt zināmu problēmu. Tas ir saturs, kas stāsta par to, kā jūsu uzņēmums palīdzēja iepriekšējam vai esošam klientam atrisināt konkrētu sāpīgo tematu.
Gadījumu izpēte ir svarīgs mārketinga piltuves elements, un to vislabāk izmantot tās dibena tuvumā, jo šāda veida saturu parasti lasa vai meklē potenciālie klienti, kas ir tuvu tam, lai pieņemtu lēmumu par pirkumu. Tāpēc jums jādara viss iespējamais, lai iepazīstinātu ar savu gadījumu pētījumiem plašāku auditoriju.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Ir dažas metodes, kas labi darbojas, kuras visas var iekļaut, pievienot vai norādīt saiti no gadījuma izpētes e-pasta: PDF failu izveide — šos atsevišķos failus ir viegli pievienot e-pastiem vai koplietot, izmantojot kampaņu lejupielādes saites. PDF faili var palīdzēt tirdzniecības pārstāvjiem demonstrācijās vai pārvarēt iebildumus, un tie var palīdzēt potenciālajiem klientiem salīdzināt dažādus problēmas risinājumus.Izvietojiet tos savā tīmekļa vietnē — piemēram, īpašā “veiksmes stāsti” vai “mūsu iepriekšējie darbi” lapā, kurā apmeklētāji var viegli atrast (ja tie nav pirmajā lapā) un plaši dalīties (piemēram, ar saiti e-pastā), kurā ir skaidra struktūra, sākot ar mērķiem, turpinot ar procesiem un beidzot ar rezultātiem, un kura sastāv no aizraujoša stāstījuma.Rakstiet emuāra ziņas – padalieties ar sava gadījuma pētījuma rezultātiem plašākai auditorijai, rakstot par to veidā, kas īpaši uzrunā viņus un viņu vajadzības, kas rāda to, kā tika pārvarēts konkrēts izaicinājums, nepievēršot pārlieku uzmanību pašam jūsu uzņēmumam.Veidojiet video — izmantojiet pieaugošo video satura patēriņu, lai jaudīgā un pievilcīgā veidā paziņotu savu vērtīgo piedāvājumu.
Tie ir viens no labākajiem veidiem, kā nodrošināt sociālo apliecinājumu tam, ka jūsu uzņēmums spēs palīdzēt potenciālajiem klientiem atrisināt viņu problēmas. Gadījumu izpēte sniedz pierādījumus, ka jūsu uzņēmums piedāvā augstas kvalitātes un uzticamus produktus vai pakalpojumus, jo iepriekšējie rezultāti skaidri parāda, kā citi klienti tos ir izmantojuši savu mērķu sasniegšanai vai šķēršļu pārvarēšanai. Tāpēc nebūtu jābrīnās, ka gadījumu izpēte ir viens no galvenajiem satura stratēģijas elementiem daudziem mārketinga speciālistiem.
Parasti trešajā personā, kas nozīmē no neatkarīga reportiera redzespunkta. Gadījumu pētījumi vairāk līdzinās jaunumiem nekā īpašību aprakstiem, tāpēc tajos būtu jāiekļauj fakti un skaitļi. Tie vislabāk atbilst pārdošanas piltuves vidējai – novērtēšanas pakāpei, kad topošie klienti jau ir pazīstami ar jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Tomēr atšķirībā no vairuma citu saturu, kas tiek izmantoti šajā iepirkšanās procesa posmā, gadījumu izpēte ir vērsta uz to, lai parādītu labāko no tā, ko jūsu zīmols piedāvā, parādot, ko tas jau ir sasniedzis. Nesāciet plātīties vai sevi pārlieku pārdot – koncentrējieties uz to, kā varat atrisināt konkrētas problēmas, un aprakstiet, kā tas ir – sadarboties ar jūsu uzņēmumu, pastiprinot savas stāstu ar faktiskajiem iepriekšējo klientu vērtējuma citātiem.
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
E-pasta sagataves nosūtīšanai pēc pasākuma
Nosūtiet e-pastu pēc pasākuma, lai uzzinātu, kā paticis jūsu pasākums. Lai uzrakstītus iedvesmojošas vēstules, skatiet mūsu bezmaksas sagataves e-pastu nosūtīšanai pēc pasākuma.
Palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves
Izmēģiniet LiveAgent palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves, lai uzlabotu klientu pieredzi un aģentu produktivitāti. Daudzkanālu atbalsts ne tikai palielina klientu apmierinātību, bet arī palīdz ietaupīt izmaksas. Pievienojieties daudziem uzņēmumiem, kas jau izmanto LiveAgent, un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī!
Efektīvs Uzņēmuma E-pasta Sagataves
Atklājiet efektīvas uzņēmuma e-pasta sagataves, kas uzlabo komunikāciju un darbplūsmu. Izmantojiet šīs sagataves, lai ātri izveidotu e-pasta kampaņas, ietaupot laiku un resursus, un veicinātu diskusijas par uzņēmuma mērķiem un iespējām.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team