E-komercijas pateicības e-pasta sagataves palīdz sūtīt īsus pateicības e-pastus, lai stiprinātu klientu lojalitāti un uzlabotu mārketinga metrikas. E-pasts ir būtisks saziņai un pārdošanas veicināšanai.
E-pasta mārketings ir viens no “senākajiem” mārketinga komunikācijas kanāliem. Un ar terminu “sens” mēs domājam, ka tas ir bijis jau diezgan ilgu laiku. Viens no pirmajiem e-pasta klientiem tika izveidots MIT (Masačūsetsas Tehnoloģiju Institūtā) 1965. gadā. Un, lai gan daži mārketinga eksperti un uzņēmēji ir paziņojuši par “e-pastu galu” kā mārketinga kanālam, šāda veida saziņa joprojām tiek bieži izmantota pat gadu desmitiem pēc pirmā e-pasta nosūtīšanas.
E-pasti ir lielisks saziņas līdzeklis, ar kuru var sazināties ar lietotājiem, dibināt attiecības ar tiem un veidot uzticību un lojalitāti. Tā var būt visrentablākā metode, kā vienas-reizes pircējus pārvērst par lojāliem pircējiem. Kā mārketinga speciālistiem jūs iegūsiet daudz vairāk, apkalpojot esošos klientus, nevis koncentrējot visus savus centienus uz jaunu klientu iegūšanu.
Protams, visi lojālie pircēji reiz bija vienas-reizes pircēji. Tāpēc nevaram teikt, ka nevajadzētu tērēt laiku, meklējot jaunus klientus. Taču tas palīdzētu, ja jūs atcerētos, ka saskaņā ar daudziem pētījumiem (piemēram, BAIN&COMPANY pētījums) lojālie klienti tērē par 33% vairāk nekā pircēji, kas veic pirmreizējo pirkumu. Šīs saistības ietekme ir acīmredzama, ka to nevajadzētu novērtēt par zemu lēmumu pieņēmējiem dažādu nozaru uzņēmumos.
Kur tad īsti tie e-pasti šajā visā iederas? Izmantojiet e-pastu kā kanālu klientu noturības palielināšanai, katru pabeigto pirkumu uzskatot par iespēju atsākt klientu ceļu no jauna. Tas nozīmē, ka pastiprinot pēcpārdošanas e-pastus tā, lai klienti vienkārši nejūtas pamesti un nesāk kurnēt. Un pateicības e-pasti ir šīs stratēģijas pirmā daļa.
Galvenais e-pasta mārketinga stratēģiju mērķis ir veidot lojalitāti tiem, kas abonē jūsu datu bāzi un piekrīt piedalīties mārketinga komunikācijā. Pēc lojalitātes izveidošanas jau vieglāk abonentus pārvērst par klientiem, sūtot tiem savlaicīgas un interesantas ziņas.
Pateicības e-pasti ir svarīgs saziņas veids lojalitātes fāzē. Tas ir arī svarīgs resurss, kas tiek izmantots, lai stiprinātu esošo klientu lojalitāti, gūtu lielāku uzticību un mudinātu viņus atkal iepirkties pie jums. Aplūkosim tuvāk e-komercijas pateicības e-pastu funkciju.
Plānojot jebkuru tiešsaistes mārketinga kampaņu, ieskaitot e-pastus, vienmēr ņemiet vērā savu mērķi. Pateicības e-pastu var veidot vairākos dažādos formātos, bet tiem vienmēr ir kopīgs mērķis — parādīt ziņojuma adresātiem, cik tie ir svarīgi jūsu uzņēmumam.
Piemēram, varat nosūtīt pateicības e-pastus, lai sniegtu atzinību tiem, kas abonējuši jūsu jaunumus, izrādījuši interesi par konkrētu piedāvājumu vai iegādājušies noteiktu produktu vai pakalpojumu.
Kā jau minēts, ir vairāki dažādi pateicības veidi.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Sveiciena pateicības e-pasts tiek nosūtīts pēc tam, kad kāds abonē jaunumu biļetenu vai pievienošanos adresātu sarakstam. Tas apstiprina abonēšanu un parāda, kāda veida saturu nosūtīsit papildus, lai abonentam izrādītu atzinību.
Šī pateicības e-pasta ziņa tiek nosūtīta pēc tam, kad kāds veic pirkumu un kļūst par jūsu klientu. Šāds ziņojums atbilst mērķim stiprināt klientu lojalitāti un var ieteikt arī citus saistītus produktus, kas varētu interesēt šo klientu.
Kā redzams, šī veida e-pasta mērķis ir pateikties lietotājam par dalību pasākumā (tiešsaistē vai bezsaistē). Tā uzdevums ir palūgt atsauksmi par pasākumu, ļaujot lietotājiem dalīties ar saviem viedokļiem un liekot viņiem justies uzklausītiem.
Šajā rakstā parādītās sagataves ir e-pastu piemēri, kurus klientiem var nosūtīt pēc pasūtījuma veikšanas tiešsaistē.
Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].
We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].
Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].
Your opinion will help us improve our future offers.
Best,
The Customer Success Team at [company]
Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!
While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].
See you around!
[name and surname]
Owner of [online store’s name]
We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!
There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!
Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.
[Discount Code]
Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!
The Customer Service Team at [company]
Thank you for visiting our store and placing your first order!
We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.
Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.
We look forward to seeing you around again soon.
Sincerely,
Your friends at [company’s name]
Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.
Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]
Lūdzu, ņemiet vērā: šāda veida e-pasti ir jāsūta atkārtotam klientam aptuveni gadu pēc pirmā pirkuma veikšanas.
Dear [customer’s name],
We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!
This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].
We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.
You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].
Thanks again, and have a wonderful day!
Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]
Ir dažādi e-pastu veidi, kurus nosūtīt klientiem, un tas ir jūsu ziņā, kuru izvēlēties. Taču, pirms nosūtāt pirmo pateicības e-pastu, atcerieties, ka šie e-pasta ziņojumi ir klientiem, nevis jūsu ģimenei.
Tādējādi e-pastu veidi var būt šādi:
Jā, ik reizi, kad kāds izveido pasūtījumu jūsu tiešsaistes veikalā, būtu jānosūta īss e-pasts. Mūsdienās klienti saņem dažāda veida e-pastus: apstiprinājuma e-pastus, pateicības e-pastus, e-pastus par preces nosūtīšanu, utt., un tie tiek izmantoti šāda veida saziņai. Drīzāk viņi var sākt uztraukties, ja kaut ko pasūta un nesaņem nekādu e-pasta apstiprinājumu, nekā tad, ja saņem.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Jebkura pateicības e-pasta mērķis ir parādīt atzinību. Tāpēc šai ziņai nav jābūt garai vai pieblīvētai ar plašu informāciju un daudzām pogām, kas aicina uz rīcību. Patiesībā tam vajadzētu būt pretējam – pateicībai ir jābūt īsai, kodolīgai un jāsatur tikai noderīga informācija, piemēram, aptuvenais piegādes datums, informācija par klientu lojalitātes programmu vai gaidāmo izpārdošanu.
Jūs varat arī izmantot pateicības e-pastus, lai piepārdotu un šķērspārdotu savus produktus vai pakalpojumus, bet jebkurai ar pārdošanu saistītai sadaļai e-pastā būtu jābūt salīdzinoši īsai un vienkāršai.
Parasti – jā. Pateicības e-pasti ir laipna ziņa, ko jūsu uzņēmums nosūta klientiem, novērtējot to rīcību un informējot, ka priecājieties par viņu interesi par jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Ir skaidrs, ka pateicības e-pasta vēstulēm var būt arī citi mērķi, piemēram, piepārdošana, šķērspārdošana vai datplūsmas ģenerēšana jūsu emuāram. Taču, neskatoties uz e-pasta izmantošanu šiem biznesa mērķiem, jums nevajadzētu aizmirst to galveno mērķi – veidot un stiprināt pozitīvas attiecības ar esošajiem klientiem.
Tāpēc ir ieteicams nosūtīt pateicības e-pastu ikreiz, kad kāds iegādājas kaut ko jūsu veikalā. Šo procesu var ērti automatizēt, izmantojot e-pasta automatizācijas rīkus. Tomēr neaizmirstiet piedāvāt saviem klientiem iespēju atteikties no turpmākas mārketinga komunikācijas. Ieteicams iekļaut abonementa atcelšanas saiti katra e-pasta ziņas augšdaļā vai apakšdaļā.
Jā, e-pasta vizuālā daļa ir svarīga. Pateicības e-pasta sagatavei ir jāatbilst jūsu zīmola vadlīnijām, tostarp fontiem un zīmola krāsām. Jūs, protams, varat noformēt pateicības e-pastus, lai tie būtu ērtāki un rotaļīgāki, bet tiem vajadzētu dizainiski līdzināties citam saturam, ko jūs sūtāt klientiem vai publicējat savā emuārā, tīmekļa vietnē vai sociālajos plašsaziņas līdzekļos. Ja parasti sūtāt vienkārša teksta e-pasta ziņojumus, izmantojiet to pašu stilu, veidojot pateicības e-pastus.
Neatkarīgi no tā, vai nosūtāt HTML-kodētu, krāsainu e-pasta ziņu, vai vienkārša teksta e-pastu, neaizmirstiet par to, kā lietotāji internetā patērē saturu. Lielākā daļa jūsu klientu nelasīs garu pateicības vēstuli, kas sastāv no lieliem nepārtraukta teksta blokiem. Veidojiet e-pastu tā, lai adresātiem būtu viegli to pārskatīt. Pretējā gadījumā viņi pārstās atvērt jūsu pateicības e-pastus. Tas, visticamāk, kaitēs jūsu e-pasta ziņu atvēršanas un piegādes reitingiem, kā arī jūsu domēna sūtītāja reputācijai.
Pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids. Kaut arī nosaukums, iespējams, to nenorāda, tā joprojām ir sava veida saziņa, kur klientiem ir jāpiekrīt to saņemt. Parasti piekrišanu saņemt dažādus mārketinga saziņas veidus nosaka, ja kāds jūsu tiešsaistes veikalā izveido kontu. Tad, kad viņiem ir jāatzīmē lodziņš, kurā teikts, ka viņi ļauj viņiem sūtīt e-pastus.
Un, tā kā e-pasti ir mārketinga saziņas veids, klienti vienmēr var atteikties tos saņemt vai atteikties no jūsu adresātu saraksta. Kā minējām iepriekšējā atbildē, katrā abonentu sarakstam nosūtītajā e-pastā ir jāiekļauj saite vai poga abonementa atcelšanai, un tas pats attiecas arī uz pateicības e-pastiem.
Ready to put our e-commerce thank you email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Jūsu klientu saziņas pārvaldības programmatūra pirmajā acu uzmetienā.
LiveAgent klientu saziņas pārvaldības programmatūra nodrošinās personalizētu, ātru un zinošu apkalpošanu jūsu klientiem. Izmēģiniet to bez maksas.
Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam
LiveAgent piedāvā mērogojamu un pielāgojamu palīdzības dienesta programmatūru, kas uzlabo klientu apmierinātību un ieņēmumus. Izmantojiet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes un atklājiet, kā tas var atbalstīt jūsu biznesu, aģentūru vai NVO. Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi ar 24/7 atbalstu un bez uzstādīšanas maksas.
Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs
Sadarbības pārtraukšanas e-pasti SaaS biznesiem: ieteikumi un veidnes, lai saglabātu klientu attiecības un uzlabotu pakalpojumus.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team