Klienti bieži jautā par produktu vai pakalpojumu cenām, jo tās ir būtisks faktors pirkuma lēmumā. Uzņēmumiem jāsniedz ātras un precīzas atbildes, lai veicinātu uzticību un palielinātu pārdošanu. LiveAgent piedāvā profesionālas atbilžu sagataves.
Uzņēmumi, kas aktīvi darbojas sociālajos medijos, saņem dažādus jautājumus, izmantojot tiešās ziņas. Lai gan ir jācenšas atbildēt uz visām ziņām, dažas ir svarīgākas nekā citas, jo tieši ietekmē pārdošanu. Ja šīs ziņas tiek ignorētas, tas var izraisīt neapmierinātību.
Vienas no šādām ziņām ir jautājumi par cenām. Kāpēc? Jo lielākajai daļai pircēju cenas ir noteicošais faktors, pērkot produktus.
Meklējot produktus vai pakalpojumus, pircēji analizē vairākas īpašības, piemēram, produkta kvalitāti, zīmolu, izcelsmi un cenu. Dažiem no šiem faktoriem, pieņemot lēmumu par pirkumu, var būt lielāka ietekme nekā citiem.
Piemēram, daži patērētāji būs vairāk norūpējušies par produkta kvalitāti nekā citi, savukārt citi dos priekšroku ievērojamiem finanšu ietaupījumiem. Ja klients raksta ziņu ar jautājumu par noteiktas preces cenu, varat būt drošs, ka šī informācija ietekmēs lēmumu par pirkumu.
Atkarībā no katra potenciālā klienta ieradumiem produkta vērtība ir intereses faktors, kas var nosvērt klientu par vai pret pirkuma veikšanu.
Lai palīdzētu jums labāk izprast šo faktoru, mēs izcelsim galvenos ietekmes elementus:
Jūs droši vien zināt, cik jutīgi ir jūsu klienti pret cenu. Tomēr, kā jau minēts, ja klients uzdod jautājumu par kāda konkrēta produkta vai pakalpojuma cenu, jums jādara viss iespējamais, lai pēc iespējas ātrāk atbildētu uz viņu jautājumu. Mēs esam sagatavojuši dažas sagataves, kas jums palīdzēs to izdarīt.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 30-days and requires no credit card input. Try it today!
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu
Apmeklējiet mūsu lapu, lai atklātu, kā LiveAgent palīdz uzlabot klientu apmierinātību ar sociālo mediju atbilžu sagatavēm. Nodrošiniet ātras un precīzas atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem, izmantojot mūsu palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet bez maksas un paaugstiniet savu klientu servisu!
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
Discover the power of coupon email templates with LiveAgent! Boost your e-commerce marketing strategy by offering attractive discounts to customers using ready-made templates. Learn how to increase demand, improve customer loyalty, and enhance your marketing campaigns with insightful tips on customer service and software solutions. Visit now for free resources and elevate your marketing game!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team