Efektīvas uzņēmuma e-pasta sagataves palīdz ātri veidot kampaņas un uzlabot saziņu, ietaupot laiku un resursus. Tās aptver transakciju, attiecību un reklāmas e-pastus, kā arī piedāvā risinājumus dažādiem biznesa scenārijiem.
E-pasta mārketings ir ļoti elastīga saziņas metode. Šis kanāls piedāvā iespēju nosūtīt rakstiskas ziņas dažādos formātos, ieskaitot tekstu, statiskus un dinamiskus attēlus, URL ar izsekošanu vai krāsainus fontus.
Šī iemesla dēļ lielākā daļa uzņēmumu savās stratēģijās izmanto e-pasta mārketingu, lai nosūtītu reklāmas un piedāvājumus klientiem.
Ja jūs domājat, ka visi e-pasti ir vienādi, tad jūs ļoti maldāties! Mēs varam sadalīt e-pasta mārketinga vēstuļu tipus trīs galvenajos formātos:
Veidojot e-pasta mārketinga stratēģiju, ir jāpatur prātā šie atšķirīgie formāti, jo tie atbilst atšķirīgiem mērķiem.
Kā jau minējām, e-mārketings ir ļoti elastīgs. Ja šobrīd ātri apskatīsiet iesūtni, ievērosit, ka saņemat e-pastus no uzņēmumiem, kas sūta ziņas, izmantojot dažādus stilus.
Piemēram, e-pasts, kas reklamē lidmašīnas biļetes, neizskatīsies tāpat kā tiešsaistes pirkuma apstiprinājums. Tomēr abi joprojām tiek uzskatīti par e-pasta mārketinga sastāvdaļu!
Lai izprastu katra ziņojuma veida pamatelementus, paraugpraksi un saistītās mārketinga stratēģijas, mēs sadalīsim e-pasta mārketinga kampaņas trīs galvenajās kategorijās: transakciju, attiecību un reklāmas e-pasta veidos.
Kā liecina nosaukums, transakciju e-pasti ir tie, kas attiecas uz konkrētu darījumu, kas notiek starp divām pusēm.
Piemēram, veicot pirkumu tiešsaistes veikalā, varat saņemt vairākus transakciju e-pastus: vienu, kas apstiprina transakciju, kad pabeidzat pasūtījumu, otru, kad uzņēmums saņem jūsu maksājumu, un vēl citu, kad jūsu produkts tiek nosūtīts utt.
Attiecību e-pastu galvenais mērķis ir piesaistīt vai iesaistīt savu auditoriju.
Attiecību e-pasti ir vērsti uz attiecībām ar klientiem un potenciālajiem klientiem, nosūtot viņiem saturu, kas viņus izglīto un/vai sniedz papildu vērtību.
Reklāmas e-pastus uzņēmumi sūta esošajiem un potenciālajiem klientiem.
Šī iemesla dēļ tas parasti ir formāts, kas visvairāk saistīts ar e-pasta mārketingu. Bet, kā jau redzējāt, ir vairāki e-pasta veidi, kurus var nosūtīt un kuri ietilpst vienā un tajā pašā kategorijā.
E-pasts joprojām ir viens no visbiežāk izmantotajiem saziņas kanāliem pasaulē. Tā ir mazāk invazīva un precīzāka alternatīva nekā daudzas citas komunikācijas metodes. Ja e-pasts tiek izmantots pareizi, tas rada stabilas tiešas attiecības starp uzņēmumiem un to klientiem.
Tā daudzpusība ir viens no galvenajiem iemesliem lielajai sasniedzamībai un efektivitātei. Mēs varētu pavadīt neskaitāmas stundas, runājot par visiem mērķiem, ko šis rīks piepilda. E-pasts joprojām ir galvenais veids, kā pārliecināt potenciālos klientus, izplatīt saturu, palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot attiecības ar klientiem, un mēs te nosaucām tik dažus.
Svarīgs fakts ir tas, ka 72% cilvēku priekšroku dod reklāmas satura saņemšanai pa e-pastu, nevis izmantojot sociālos medijus (avots).
Kā liecina Email Monday, 68,9% saņēmēju apskata mārketinga e-pastus savos viedtālruņos 2-3 dienas nedēļā (avots), savukārt 81% mobilo ierīču īpašnieku regulāri izmanto viedtālruni e-pasta ziņu pārbaudei (avots).
Nav iespējams ignorēt e-pasta iespējas, un jāizmanto viss, ko piedāvā šis saziņas kanāls. Tomēr, kāds ir ērtākais e-pasta lietošanas veids uzņēmumā? Kā jūs varat izmantot e-pasta iespējas un darīt to visērtāk un efektīvāk? Atbilde ir šāda: visu veidu biznesa e-pasta sagatavju izmantošana.
E-pasta sagatave ir HTML vai teksta sagatave, kas kalpo kā vadlīnija. Saturu var izmainīt tā, lai tas atbilstu ziņai.
E-pasta sagatave ļauj ātri izveidot e-pasta kampaņas. Jums tikai jāpielāgo sagatave savām vajadzībām, aizstājot attēlus, tekstu, fontus un citus elementus. Laba e-pasta sagatave ir piemērota visu veidu organizācijām, kas darbojas dažādās nozarēs, neatkarīgi no tā, vai tā ir e-komercija, tūrisms un viesmīlība, bizness, gastronomija, veselības aprūpe, izglītība vai kas cits.
Tā vietā, lai rakstītu e-pastu vai veidotu e-pasta sagatavi no nulles, varat ērti augšupielādēt attēlus, mainīt tekstu un izvēlēties jaunu saturu, kas saistīts uz jūsu datu bāzē iekļautajiem kontaktiem. Jums nav jāizvēlas, kuras e-pasta daļas iekļaut, kur ievietot attēlus vai kur rakstīt tekstu. Tā vietā, izmantojot gatavu sagatavi, jums būs vairāk laika, lai izveidotu unikālu saturu.
Ikreiz, kad no jauna izveidojat e-pasta veidni, tā ir jāpārbauda, vai tajā nav kļūdu, jo, strādājot ar lielu datu apjomu, tiek apdraudētas svarīgas sadaļas vai tiek pieļautas formatēšanas kļūdas. Izmantojot veidni, e-pasts izskatās tieši tāpat kā priekšskatījums. Neatkarīgi no tā, neaizmirstiet pārbaudīt veidni.
Kā minēts iepriekš, ir trīs veidu e-pasti: transakciju e-pasti, attiecību e-pasti un reklāmas e-pasti. Katrā no šīm kategorijām ietilpst dažādas e-pasta ziņas. Katrai kategorijai esam atlasījuši uzņēmuma e-pasta sagatavju kopu, lai jums būtu vieglāk palaist pirmo kampaņu vai uzlabot esošo.
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below and get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]
You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….
Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
Uzziniet vairāk par Produktu Prezentēšanas e-pasta sagatavēm
I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.
When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.
I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.
You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.
Once again, it has been a pleasure working with you!
Best regards,
[your name & the company’s name]
We really appreciate you as a customer here at [company].
That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.
You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.
Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]
The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.
We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.
We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.
Have a great day,
[your name & company’s name]
We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.
[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.
We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.
vai:
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Uzziniet vairāk par Jaunumu Biļetenu E-pasta Sagatavēm
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.
Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].
Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know what you think.
By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Uzziniet vairāk par Klienta Pieņemšanas E-pasta Sagatavēm
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Uzziniet vairāk par Atsauksmju Pieprasījuma E-pasta Sagatavēm
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Uzziniet vairāk par Zvana Uzaicinājuma E-pasta Sagatavēm
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
Uzziniet vairāk par Zvanam Sekojoša E-pasta Sagatavēm
Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:
[code]
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Uzziniet vairāk par Atlaižu Piedāvājuma E-pasta Sagatavēm
Ja vēlaties, lai jūsu uzņēmuma e-pasti dotu gaidītos rezultātus, ir jāievēro zināmi noteikumi. Mēs pat nepieminēsim acīmredzamas lietas, piemēram, aicinājuma uz rīcību ievietošanu e-pasta beigās, jūsu abonentu saraksta segmentēšanu, katras kampaņas mērījumus un analīzi vai katras ziņas personalizēšanu, cik vien iespējams. Jūs jau to visu zinat, vai ne? Parunāsim par dažiem mazāk populāriem, bet joprojām svarīgiem e-mārketinga aspektiem, par kuriem ir jārūpējas, ja vēlaties īstenot labākās e-pasta mārketinga kampaņas.
SSL ir šifrēšanas tehnoloģija, kas ļauj sazināties ar e-pasta serveri, izmantojot uzlabotu drošību. Tā izmanto divas atsevišķas “atslēgas”, lai šifrētu visus e-pasta datus: publisko atslēgu un privāto atslēgu, kurai var piekļūt tikai adresāts. Tas nozīmē, ka e-pasta pārtveršanas neiespējamajā gadījumā pārtverošais lietotājs to nespēs izlasīt bez privātās atslēgas.
Konfigurējot galddatora klientus, piemēram, Outlook, Thunderbird vai arī mobilās ierīces, mēģiniet izmantot mūsu drošos portus un serverus.
E-pasta pakalpojumu sniedzējiem ir pretsurogātpasta filtri, kas neļauj mums saņemt nevēlamus e-pastus mūsu iesūtnēs.
Tas ir ļoti pozitīvi mums visiem (ir briesmīgi saņemt surogātpastu katru dienu, vai ne?), bet tas ir arī izaicinājums, kas jāpārvar visiem e-pasta mārketingā iesaistītajiem.
Ja nebūsit pietiekami uzmanīgs, jūsu jaunumu biļeteni, visticamāk, nonāks surogātpasta mapēs. Un, ja tā notiks, tad ikreiz, kad no mūsu servera nosūtīsim e-pasta ziņu, tā arī nonāks tieši šī lietotāja surogātpasta mapē.
Ir dažādi faktori, ko e-pasta pakalpojumu sniedzēji ņem vērā, ievietojot e-pastu surogātpasta mapē. Viens no tiem ir vārdu identificēšana, kas parasti asociējas ar surogātpasta ziņojumiem.
Ja vēlaties, lai jūsu e-pasti klientu pastkastītēs nonāktu bez problēmām, izvairieties no šādiem vārdiem: bezmaksas, dāvana, vislabākā cena, īpaša reklāma, atlaide, pārdošana, klikšķiniet šeit, nauda, pirkšana, labākā cena, zemākā cena, tikai par, bezmaksas zvani, ieguldījums, par 50% mazāk, kāpēc maksāt vairāk, likvidēt parādu, tagad, dariet to tagad, sāciet jau šodien, uz ierobežotu laiku, redzēts televīzijā, zaudējiet svaru utt.
Tas nodrošina, ka darbiniekiem, kas atstāj jūsu uzņēmumu, vairs nav piekļuves kontiem vai biznesa darbībām. Pārsūtīšana nodrošina, ka, ja kāds atbild uz uzņēmuma e-pastu, kas nosūtīts, izmantojot bijušā darbinieka kontu, pašreizējais darbinieks var pabeigt vai deleģēt notiekošo saziņu.
Ja saviem kontaktiem sūtāt lielapjoma e-pastus – vienalga vai reklāmai, paziņojumiem vai jaunumu biļeteniem, nedariet to no sava tīmekļa pasta vai galddatora. Kāpēc? Jo šāda rīcība nopietni apdraud jūsu domēna reputāciju. Jūs varat iegūt situāciju, kad visi jūsu e-pasti tiks marķēti kā surogātpasts ilgtermiņā vai pat var izraisīt pasta pakalpojuma slēgšanu.
Lai droši nosūtītu lielapjoma e-pastus, ir jānodrošina, ka tiek ievērotas zināmi noteikumi un procedūras. Parasti tas tiek darīts, izmantojot specializētus pakalpojumu sniedzējus, kas palīdzēs ievērot pretsurogātpasta noteikumus.
Vairumā gadījumu vienkāršāki e-pasti darbojas daudz labāk nekā attēli, dažādas krāsas vai sarežģīti noformējumi…
Mazāk ir vairāk: jūsu e-pastam jābūt vienkāršam. Jo mazāk tas atgādina tipiskus jaunumu biļetenus (tos, kas ir izkārtoti dažādās slejās, pilni ar milzīgiem attēliem vai ar galvenēm), jo labāk.
Mēs esam pieraduši asociēt surogātpastu ar “pareizi izkārtotiem” jaunumu biļeteniem. Tāpēc interesanti, ka vienkārša e-pasta ziņa, kas izskatās pēc “parastas” ziņas, līdzīga tai, ko mums sūtītu draugs, parasti sniedz labākus rezultātus.
Noteikums ir šāds: saglabājiet to vienkāršu, naivu.
Ready to put our business email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Pēcpārdošanas e-pasta sagataves
Atklājiet, kā pēcpārdošanas e-pasta sagataves var nostiprināt klientu lojalitāti un veicināt atkārtotus darījumus. Iegūstiet 10 efektīvas veidnes, kas palīdzēs veidot ilgtermiņa attiecības un uzlabot klientu pieredzi. Uzziniet, kā optimizēt jūsu e-pasta mārketinga stratēģiju ar LiveAgent!
Discover the power of coupon email templates with LiveAgent! Boost your e-commerce marketing strategy by offering attractive discounts to customers using ready-made templates. Learn how to increase demand, improve customer loyalty, and enhance your marketing campaigns with insightful tips on customer service and software solutions. Visit now for free resources and elevate your marketing game!
B2B ieteikumu e-pasta sagataves
Izmantojiet B2B ieteikumu e-pasta sagataves, lai veicinātu klientu uzticību un palielinātu ieņēmumus. Sāciet jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team