Izveidojiet un pielāgojiet e-pasta atsauksmju sagataves, lai efektīvi iegūtu klientu atsauksmes un uzlabotu mārketinga stratēģiju. Piedāvātas idejas, temata rindiņu piemēri un integrācija ar NiceReply.
Atsauksmes ir vērtīga informācija, ko var izmantot svarīgu biznesa lēmumu pieņemšanai. Atsauksmes var palīdzēt novērtēt apmierinātību, tendences vai izturēšanos neatkarīgi no tā, vai tā nāk no jūsu klientiem, darbiniekiem vai interesentiem. Atsauksmes var arī palīdzēt uzņēmumiem turpināt darbu un sniedz ieskatu par to, kā citi uztver savu veikumu.
Uzņēmumiem, kas vēlas atšķirties no konkurentiem, nevajadzētu uzskatīt, ka frāze “izcelties no konkurences” ir tikai pievilcīga frāze, bet gan pilnīgi reāla pieeja.
Ja izveidojat klientu portālu un vēlaties piedāvāt lietotājiem labāko iespējamo pieredzi, jums ir jāapkopo viņu viedokļi un jāreaģē uz tiem. Labākais veids, kā apkopot šos ieskatus, ir nosūtīt klientiem e-pasta ziņu un lūgt atsauksmes.
Atsauksmju e-pasta ziņa ir e-pasts, kas tiek nosūtīts noteiktai adresātu grupai, lūdzot sniegt viedokli par produktu vai pakalpojumu. Šādā gadījumā izmantojiet e-pastu, lai uzzinātu no lietotājiem, ko viņi domā par klientu portālu, ko viņi lieto.
Jūs varat to paveikt dažādos veidos:
Šie ir tikai daži piemēri, kā klientiem atvieglot viņu izmantotā klientu portāla novērtēšanu.
Ieteicams arī piedāvāt viņiem papildu stimulu atlaides vai kupona veidā, lai viņi būtu vairāk motivēti ieguldīt savu laiku un sniegt jums atsauksmes.
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Informatīvas e-pastu sagataves
Izmantojiet LiveAgent informatīvo e-pastu sagataves klientu informēšanai par uzņēmuma izmaiņām un juridiskiem aspektiem!
Klientu atzinības e-pasta sagataves
Palieliniet klientu lojalitāti ar LiveAgent klientu atzinības e-pasta sagatavēm! Bezmaksas, personalizēti un efektīvi risinājumi.
Klienta iekļaušanas e-pasta sagataves
Klientu iekļaušanas e-pasta sagataves palīdz klientiem pareizi izmantot nopirktos produktus vai pakalpojumus.
Efektīvs Uzņēmuma E-pasta Sagataves
Atklājiet efektīvas uzņēmuma e-pasta sagataves, kas uzlabo komunikāciju un darbplūsmu. Izmantojiet šīs sagataves, lai ātri izveidotu e-pasta kampaņas, ietaupot laiku un resursus, un veicinātu diskusijas par uzņēmuma mērķiem un iespējām.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team