Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves palīdz uzturēt klientu bāzi, izmantojot efektīvas kampaņas. Tās vērstas uz neaktīviem klientiem, piedāvājot atlaides vai īpašus piedāvājumus un atgādinot par zīmola priekšrocībām.
Klientu noturēšanas līmeņa uzturēšana ir ievērojami lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Turklāt ar jau iegūtajiem klientiem ir lielāka iespēja sadarboties atkal un atkal. Patiesībā Forrester uzskata, ka jaunu klientu iegūšana izmaksā piecas reizes vairāk nekā esošo klientu (avots) saglabāšana. Tomēr uzņēmumi bieži iegulda daudz vairāk jaunu klientu piesaistīšanā, nekā uztur pašreizējo klientu interesi un iesaisti zīmola produktos.
Šī pieeja ir kļūda, kas var izmaksāt jūsu uzņēmumam neiedomājamas naudas summas. Harvard Business Review ziņo, ka 65% uzņēmumu ienākumi nāk no esošajiem klientiem (avots). Forrester pētījumā arī teikts, ka klientu neapmierinātības dēļ uzņēmumi zaudē $1,6 triljonus gadā.
Lai nodrošinātu, ka esošie klienti vai abonenti ir iesaistīti mijiedarbībā ar jūsu uzņēmumu, varat sākt atgūšanas kampaņu un nosūtīt tiem atkārtotas iesaistīšanās e-pastus.
E-pasta atkārtotas iesaistes kampaņa ir e-pasta kampaņa, kuras mērķauditorija ir neaktīvi klienti vai abonenti. Tās mērķis ir atgādināt viņiem par priekšrocībām, ko sniedz jūsu produkti un pakalpojumi un atturēt no konta atcelšanas.
Tā ir specializēta kampaņa, kuras mērķis ir atgādināt klientiem par jūsu zīmolu un motivēt viņus atkārtoti maksāt par jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Šāda veida klientu atgūšanas e-pasta saziņa var arī mēģināt atjaunot saikni ar e-pasta abonentiem, kuru iesaiste ir zema vai nepastāv. Galu galā ikviens abonents varētu kļūt par jūsu klientu, vai ne?
Atkārtotās iesaistes e-pasta kampaņās ir jāatlasa tikai neaktīvo kontaktpersonu mērķauditorija. Tāpēc pirmajai darbībai ir jābūt neaktīvo kontaktpersonu identificēšanai datu bāzē. Jums arī jāizlemj, cik ilgi kontaktpersonai būtu jābūt bijušai neaktīvai, lai to varētu iekļaut atkārtotas iesaistes kampaņā. Kontaktpersonas, kuras identificējat kā neaktīvas, tiks ievietotas sarakstā, uz kuru nosūtīsit atkārtotas iesaistes e-pastu.
Ir vairāku veidu ziņas, kuras varat iekļaut e-pastos, lai atkārtoti aktivizētu neaktīvās kontaktpersonas vai iepriekšējos klientus:
Sāciet sistemātiski sūtīt e-pastus, pēc tam turpiniet pārraudzīt atvēršanas līmeni, atlēcienu līmeni un klikšķu skaitu. Nepārtraukti analizējiet rezultātus, lai varētu noteikt, kurām kontaktpersonu grupām jāpievērš vairāk uzmanības.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
Discover the power of coupon email templates with LiveAgent! Boost your e-commerce marketing strategy by offering attractive discounts to customers using ready-made templates. Learn how to increase demand, improve customer loyalty, and enhance your marketing campaigns with insightful tips on customer service and software solutions. Visit now for free resources and elevate your marketing game!
Informatīvas e-pastu sagataves
Izmantojiet LiveAgent informatīvo e-pastu sagataves klientu informēšanai par uzņēmuma izmaiņām un juridiskiem aspektiem!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team