Atgādinājuma e-pasti palīdz SaaS un abonēšanas uzņēmumiem risināt neveiksmīgus maksājumus. LiveAgent piedāvā bezmaksas e-pasta sagataves ar labākajām praksēm, lai efektīvi sazinātos un samazinātu zaudējumus.
Neveiksmīgi maksājumi ir nelaimīga realitāte lielākajai daļai SaaS un uz abonēšanu balstītu uzņēmumu, kā rezultātā tie zaudē vidēji 9% no saviem ikmēneša periodiskajiem ieņēmumiem. Par laimi, lielākā daļa neveiksmīgo maksājumu notiek netīši, klientam pat nenojaušot, kas noticis, līdz tas saņem atgādinājuma e-pastu. Lai gan jūsu komandai un klientiem tā varētu būt diezgan nomācoša pieredze, jūs varat efektīvi izmantot labi uzrakstītus atgādinājuma e-pastus, lai novērstu netīšu sarūgtinājumu un atgūtu zaudētos ieņēmumus. Tālāk ir norādīti daži galvenie momenti, kas jāatceras, veidojot un sūtot atgādinājuma e-pastus saviem klientiem, kā arī dažas lietošanai gatavas efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves, kuri balstās uz piemēriem no reālas dzīves.
Atgādinājuma e-pasti ir finansu darījumu e-pasti (parasti virkne e-pastu), ko sūta SaaS un uz abonēšanas modeli balstīti uzņēmumi, lai informētu klientus par maksājumu problēmām, piemēram, neveiksmīgiem abonementu maksājumiem, kredītkartēm, kurām beidzies derīguma termiņš, vai kavētiem maksājumiem. Šie e-pasti parasti informē lietotājus par viņu konta statusu un nodrošina iespēju atjaunināt norēķinu informāciju un veikt maksājumu, lai turpinātu lietot produktu vai pakalpojumu. Atgādinājuma e-pasti ir efektīvs veids, kā samazināt klientu sarūgtinājumu un palielināt noturību.
Pat tad, ja atgādinājums e-pasti ir pilnībā automatizēti, to sūtīšana no reālas personas padara tos cilvēcīgākus un uzticamākus un palīdz pamanīt jūsu e-pastus. Pētījumi atklāja, ka personas vārda izmantošana vispārīgas e-pasta adreses vai uzņēmuma nosaukuma vietā var palielināt izlasīšanas līmeni pat par 35%.
Noteikti sūtiet atgādinājuma e-pastus no e-pasta adreses, uz kuru klienti var atbildēt, ja viņiem rodas problēmas vai viņi vēlas uzdot papildu jautājumus. Adreses “neatbildet@…” var tikai veicināt klientu neapmierinātību jo jūs neesat piedāvājis viņiem vieglu iespēju ar jums sazināties, ja viņi to vēlas.
Tā vietā, lai vienkārši informētu klientus par to, ka viņu maksājums netika veikts, un lūgtu viņiem atjaunināt kredītkartes detalizēto informāciju, jūs varat pievienot zināmu steidzamības sajūtu. Atgādiniet viņiem, ko tieši viņi zaudēs, ja neveiks nepieciešamās darbības (piemēram, zaudēs piekļuvi savam kontam un vēsturiskajiem datiem, pakalpojuma pārtraukums utt.).
Skaidrs aicinājums uz darbību ir viena no kritiskākajām atgādinājuma e-pasta daļām. Pievienojiet tiešu saiti, kas ļaus klientiem atjaunināt norēķinu informāciju, neatverot citu logu, piesakoties tajā vai klikšķinot daudzas reizes. Nodrošiniet, lai viņi zinātu, cik ilgs laiks atlicis līdz konta deaktivizēšanai, ja vien maksājums netiek veikts.
Balstoties uz jūsu cenu modeli, varat piedāvāt klientiem alternatīvu konta darbības pārtraukšanai, piemēram, atkāpties uz bezmaksas plānu līdz brīdim, kad viņi atjaunina savu norēķinu informāciju vai piedāvāt īpašu atlaidi, lai turpinātu izmantot jūsu pakalpojumu. Šī alternatīva varētu būt noderīga, ja maksājums neizdevās nepietiekamu līdzekļu dēļ.
Hi [Name],
As a heads up, the payment information we have on file for your [Product/ Service] subscription (card ending in [4 digits]) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription.
If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?
Update Now
If you have any questions, simply reply to this email or send us a message on live chat.
Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We’re having trouble processing your recent payment because your credit card expired.
Would you mind updating your card information? It will only take a couple of minutes of your time. Click here to edit your info.
If you need assistance or have any questions, please feel free to reach out to us any time. You can also check out our FAQ page for more information.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Design your own dunning emails
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
There was an error when we tried to bill your credit card ending in [four digits] for your subscription to [Product/ Service]. Here’s why this may be happening:
A billing error caused by your bank
A change in your billing address
Your credit card has expired
Insufficient funds in your account
Because you are a loyal customer of [Brand], you have seven days to rectify this issue. Please update your billing information to keep your account active. It will only take 1 minute and will allow you to keep using [Product/ Service] at its full potential.
Update Billing Information
Unfortunately, if we still cannot successfully bill your credit card after seven days, your [Product/ Service] account will be suspended. You can reactivate your account at any time by updating your billing information with a valid credit card.
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
I got a notification that your [Product/ Service] payment failed. How unfortunate! Luckily, this happens to a lot more users than you’d think, so don’t beat yourself up about it.
Usually, it has something to do with:
Your card expiring
Having insufficient funds or maxing out your daily spending limit
Your card is stolen, lost, or was eaten by your dog
Update My Billing Info
Please check what’s up and get it fixed so we can get back to growing your business by [benefits your product/ service provides].
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
[Name] here from [Brand].
I’m reaching out about your account as billing for your [Product/ Service] subscription was unsuccessful. It seems that the credit card we have on file expired. But no worries, I’m here to assist!
We have two options:
1. Update your credit card information inside your [Product/ Service]] account. You can use this quick link to update your credit card information: [payment link]. Once done, let me know so I can ensure your subscription has been updated successfully.
2. Give me a call at [phone number], and we can process your payment over the phone.
Let me know what else we can help with. Super happy that you’re part of the [Brand] community.
Thanks, and I look forward to connecting!
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Just a friendly heads up that your [Product/ Service] subscription has been officially paused until you update your payment details with us.
If you don’t …
Your subscription will remain paused.
You’ll lose access to your premium features like [feature 1, feature 2, etc.]
[…] won’t be able to continue.
However, you can avoid all that by taking 30 seconds to update your details: billing link.
Reply here or hop onto live chat if you have any questions or need any help.
And as always, thanks so much for using [Product/ Service]. We love what we do, and people like you make that all possible.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
It looks like your subscription payment for [Product/ Service] didn’t go through. Please update your billing information, and we’ll give it another try.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there’s anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your subscription payment again, but unfortunately, it didn’t go through. To keep your [Product/ Service] subscription active, please update your information in your billing settings here:
UPDATE MY BILLING
This is the second time that your payment failed. We’ll automatically try again in a few days. Let us know if you have any questions.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your [Product/ Service] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed once again. You can update your information in your billing settings:
UPDATE MY BILLING
We’ll automatically try again next week. If the next charge fails again, your account will be canceled automatically. 🙁
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We will cancel your subscription to [Product/ Service] soon because we could not process a payment after several attempts to contact you.
If you receive this email, please update your payment information, and we’ll be happy to keep your account active.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there is anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Optimize your dunning process
Automate your dunning process, reduce manual efforts, and increase the likelihood of successful debt recovery with LiveAgent's dunning templates.
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Efektīvs Uzņēmuma E-pasta Sagataves
Atklājiet efektīvas uzņēmuma e-pasta sagataves, kas uzlabo komunikāciju un darbplūsmu. Izmantojiet šīs sagataves, lai ātri izveidotu e-pasta kampaņas, ietaupot laiku un resursus, un veicinātu diskusijas par uzņēmuma mērķiem un iespējām.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
E-pasta sagataves uzņēmuma paziņojumiem. Izmantojiet mūsu vienkāršo pamācību un sagatavojiet sagataves, lai panāktu augstu atvēršanas līmeni un klikšķu skaitu.
Jautājumi par produktu/pakalpojumu cenām
Izmantojiet mūsu iepriekš izveidotās atbilžu sagataves sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu cenām. Tās ir profesionālas un pilnībā pielāgojamas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team