LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzkanālu saziņu, CRM, VoIP un pašapkalpošanās funkcijām. Zināšanu bāze palīdz efektīvi sniegt atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem, samazinot tiketu skaitu un izmaksas.
Klientu servisā zināšanu bāze apzīmē datu bāzi vai tiešsaistes platformu, kuru izmanto kā rīku kurā atrodama informācija par to kā sniegt atbildes par produktiem vai pakalpojumiem kurus sniedzat. Tā galvenais mērķis is uzglabāt kompānijas informāciju par produktiem, pakalpojumiem, procesiem, darba nodaļām un citiem.
Kompānijas investē savu laiku, naudu un citus resursus, lai iegūtu lielāku zināšanu bāzi, lai spētu vieglāk un ātrāk atrisināt klientu problēmas saistītas ar precēm un pakalpojumiem. Atviegliejot klientu servisa darbinieku darbu no problēmām, ko klienti paši var atrisināt, uzņēmumi var samazināt tiketu daudzumu un ietaupīt naudu.
Ready to put our knowledge base article templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br> No credit card required.
Oracle un Forrester Consultēšanas pētijumā atklāja, ka izmakas par vienu kontaktēšanos dažādās platformās. Izmaksas veicot vienu zvanu ir aptuveni $11. Tiešsaistes čata izmaksas ir apmēram $5 par sarunu, e-pasta atbilde izmaksā $2.50, un interneta pašapkalpošanās serviss izmaksā $0.10.
Paskatīsiemies, ko saka skaitļi: ja jūsu klienta servisa darbinieks dienā uzņem apmēram 50 telefona zvanus, tas jums izmaksā aptuveni $2,750 nedēļā. Pievienosim atbildes tiešsaistes čatos un atbildes uz e-pastu par vienu dienu un šī summa paliek krietni lielāka. Protams, tas nav slikti jo jūsu klienti noteikti ir pelnījuši izcilu klientu servisu, un tam noteiki vajadzētu būt katras kompānijas interesēs.
Taču, ja būtu iespēja izveidot platformu, kurā klients pats var aplūkot uz iespējamiem problēmu risināšanas veidiem, kāpēc lai to nedarītu? Aspect Software dati norāda ka apmēram 73% klientu ir gatavi paši risināt problēmas, kas sasitītas ar pruktiem vai piešķirto pakalpojumu. Stīvena Van Belleghema pētijumā redzam, ka 70% no cilvēkiem, kas izpildījuši aptauju izvēlējušies pašapkapošanos kā labāko risināju atrisināšanās veidiem. Turklāt Accenture ziņojumā norādīts, ka uzņēmumi varētu ietaupīt aptuveni 1-3 miljonus ASV dolāru gadā, ieviešot pašapkalpošanās iespējas klientu apkalpošanas piedāvājumā.
Zināšanu bāzes izveidošana var dot jūsu klientiem, pakalpojumu darbiniekiem un uzņēmumam daudz priekšrocību. Lai izveidotu savu zināšanu bāzi, mēs esam izveidojuši dažas bezmaksas veidnes, kuras varat izmantot, lai atbildētu uz jautājumiem par produktiem vai pakalpojumiem. Atcerieties, ka, ja aģents pareizi atbild uz vienu no klienta jautājumiem, simtiem vai pat tūkstošiem citu lietotāju var atrisināt savas problēmas, izlasot iespējamāš atbildes uz viņu jautājumiem.
Hello [Name],
Thank you for asking about [product’s/service’s] features. Here’s a list of some key features that product/service] provides. If you’d like to learn more, each item on the list includes a link to a more detailed description of the feature.
Feature 1
Feature 2
Feature 3
If you have any other questions related to [product’s/service’s] features, please head to this section of our knowledge base [a link to the section dedicated to the product’s/service’s features]. If this content doesn’t answer your questions, try consulting other customer portal users or reach out to our customer service agents.
Thanks for being a part of our community!
Best,
[customer service agent’s name]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that you experienced some technical issues with your [product name].
We created [product name] to be as reliable and easy to repair as possible. Please read this short manual on how to solve the most common issues our customers face.
If that doesn’t help, please review this list of our authorized service providers [link] and schedule an appointment to get [product name] fixed.
Remember to have your customer ID with you – our company covers the costs of [the first/two/three] repair[s] 🙂
I hope that helps!
Best,
[customer service agent’s name]
Hey there!
We are happy to get to know your suggestions about the improvements we could introduce to [product/service]. Your remarks are really on point and provide ideas that could make [product/service] better.
[Company name] values opinions and feedback from our customers. That’s why we’d love for you to fill out this quick feedback form [link to a feedback form].
It consists of a few [product/service]-related questions that are a bit more in-depth. Your answers will help us understand your ideas better and, hopefully, allows us to put them into practice.
We are waiting for more information from you!
Thank you for helping us improve [product/service].
[Customer service agent’s name]
Streamline your customer support and improve response times
Deliver exceptional product and service support with LiveAgent's answering product/service-related questions templates.
SaaS produktu iepazīstināšanas paraugi
Uzziniet, kā veiksmīgi iepazīstināt klientus ar savu produktu, izmantojot mūsu SaaS produktu iepazīstināšanas e-pastu paraugus, stratēģijas un padomus!
Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu
Apmeklējiet mūsu lapu, lai atklātu, kā LiveAgent palīdz uzlabot klientu apmierinātību ar sociālo mediju atbilžu sagatavēm. Nodrošiniet ātras un precīzas atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem, izmantojot mūsu palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet bez maksas un paaugstiniet savu klientu servisu!
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
E-komercijas e-pasta sagataves
Atklājiet pielāgojamas e-komercijas e-pasta sagataves, kas palīdz uzlabot klientu saziņu un personalizēt jūsu e-pasta mārketinga stratēģiju. LiveAgent piedāvā efektīvus risinājumus ziņām, tostarp iepriekšējai pārdošanai, šķērspārdošanai, kuponiem un pamestiem groziem. Izmēģiniet bezmaksas bez saistībām un uzlabojiet savu tiešsaistes tirdzniecību jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team