Sociālo mediju pozitīvo atsauksmju atbilžu sagataves palīdz uzņēmumiem optimizēt produktus, novērtēt klientu apmierinātību un stiprināt saikni ar zīmolu. Atsauksmes ir būtiskas, jo sniedz vērtīgu atgriezenisko saiti un ietekmē biznesa lēmumus.
Sitel Group nesen veiktais pētījums atklāja, ka 49% cilvēku drīzāk dalās savā pozitīvajā pieredzē sadarbībā ar uzņēmumiem, nekā ar negatīvajā (30% respondentu).
Neatkarīgi no tā, vai tās ir pozitīvas vai negatīvas, visas atsauksmes ir vērtīgas, jo tās var palīdzēt saskatīt, ko jūs darāt pareizi un ko var uzlabot.
Biznesa kontekstā atsauksmes attiecas uz klientu, kas izmanto produktu vai pakalpojumu un informē par apmierinātības līmeni ar tām. Bieži vien klienti sniedz arī ieteikumus uzlabojumiem.
Piemēram, tiešsaistes veikala gadījumā var dalīties ar viedokli par iegādātu produktu, pakalpojumu, ko sniedz atbalsta pārstāvji, tīmekļa vietnes noformējumu vai produktu cenām, un vēl daudz ko citu. Parasti katrs uzņēmums nosaka, par ko vēlas atpakaļsaiti, un aktīvi meklē atsauksmes no klientiem. Klienti var arī dalīties ar savu atsauksmi, to neprasot, un tādā gadījumā tā būs vēl vērtīgāka.
Klientu komentāri ir noderīga informācija, kas palīdz saprast, cik apmierināti ir jūsu klienti ar jūsu produktiem un/vai pakalpojumiem. Šie ieskati sniedz vispārīgu priekšstatu par to, kā klienti uztver jūsu produktus un jūsu uzņēmumu.
Turklāt klientu atsauksmes:
Jauna produkta un/vai pakalpojuma ieviešana parasti pamatojas iepriekšējā mērķauditorijas vajadzību un interešu izpētē. Šāda pētījuma rezultāti var būt ļoti iepriecinoši un pacilājoši. Tomēr pēc tam, kad auditorija izmantos jūsu produktu un/vai pakalpojumu, tās viedoklis var mainīties.
Analizējot klientu atsauksmes, var uzzināt gan piedāvājuma stiprās, gan vājās puses. Vissvarīgākais ir tas, ka varat arī saprast, ko klienti ir pieredzējuši, izmantojot jūsu produktus un/vai pakalpojumus. Pamatojoties uz šo informāciju, varat uzlabot nepieciešamo, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvu pieredzi.
Viena no vissvarīgākajām metrikām, kas palīdz uzzināt, cik veiksmīgi ir jūsu produkti un/vai pakalpojumi, ir jūsu klienta apmierinātība. Jums ir jānodrošina, lai jūsu klienti būtu apmierināti ar jūsu piedāvājumu, pat ja tas ir saistīts ar problēmu risināšanu un viņu vajadzību apmierināšanu.
Klienti vēlas, lai viņu iecienītākie zīmoli piedāvātu personiskāku, mazāk automatizētu pieredzi. Ņemot vērā klientu viedokli, jūs parādāt viņiem, ka jums tas rūp un ka jūs esat apņēmības pilni nodrošināt viņiem pakalpojumu, ko viņi gaida.
Turklāt klientu iesaistīšana iekšējo stratēģiju optimizēšanā palielina viņu piesaisti uzņēmumam.
Rezultātā viņi kļūs par jūsu zīmola vēstniekiem, izplatot informāciju par jūsu produktiem un pakalpojumiem izdevīgā mutvārdu veidā, darot to pat bez prasīšanas.
Uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšanai, pamatojoties tikai uz klientu viedokļiem, ir sekas: uzņēmuma pagrimums gan īstermiņā, gan ilgtermiņā. Konkurētspējīgos tirgos nav izdevīgi pieņemt svarīgus lēmumus, pamatojoties tikai uz klientu viedokļiem.
Tomēr klientu viedokļi sniedz vērtīgus datus, lai atbalstītu nākotnes stratēģiju izstrādi.
Thank you very much for sharing your experience with us.
We are really happy that your interaction with our brand was so positive.
I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].
As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.
I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].
Hope to see you soon!
Best,
[company’s owner]
We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!
Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.
Let us know if you need anything else.
Sincerely,
[name, position]
I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.
It’s such a pleasure to have customers like you.
We will do our best to make your future experience with us even better.
Best,
The [company] customer service team
Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.
There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?
Thank you very much for your trust.
Best,
[Reps’ name and contact number]
Ready to put our positive feedback reply templates to use?
Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.
Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu
Apmeklējiet mūsu lapu, lai atklātu, kā LiveAgent palīdz uzlabot klientu apmierinātību ar sociālo mediju atbilžu sagatavēm. Nodrošiniet ātras un precīzas atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem, izmantojot mūsu palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet bez maksas un paaugstiniet savu klientu servisu!
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Discover LiveAgent's help desk templates designed to enhance customer support efficiency and satisfaction. Use pre-made responses, macros, and surveys to streamline communication, save time, and maintain brand consistency. Explore our expertly crafted templates for various scenarios and improve your customer service today!
Sociālo mediju sūdzību atbilžu sagataves
Apmieriniet neapmierinātus klientus un uzlabojiet sava uzņēmuma reputāciju ar LiveAgent sociālo mediju sūdzību atbilžu sagatavēm. Izmantojiet mūsu efektīvos šablonus, lai ātri un profesionāli atrisinātu klientu problēmas un saglabātu uzticību. Izmēģiniet bezmaksas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team