LiveAgent piedāvā e-pasta veidnes veiksmīgai klientu naudas atgriešanas pieprasījumu apstrādei. Šīs veidnes palīdz uzturēt profesionālas attiecības ar klientiem, sniedzot ātras, skaidras atbildes un piedāvājot alternatīvus risinājumus.
Produktu atgriešana, atcelšana, un naudas atgriešana ir ikdiena jebkurā online biznesā. Lai arī cik ļoti jūs censtos iztikt bez naudas atgriešanām, vienmēr būs klienti, kas būs neapmierināti ar jūsu produktu un vēlēsies savu naudu atpakaļ, lai arī cik labs tas būtu. Pastāv dažādi iemesli, kādēļ klienti vēlās atgūt savu naudu atpakaļ. Klients saprata, ka jūsu piedāvātā prece vai serviss viņiem neder vai arī nav vairāk nepieciešams.
Lai arī kāds būtu atgriešanas iemesls, tas kā jūs atbildat uz klientu naudas atgriešanas pieprasījumu bieži vien var būt norādošais faktors, kā klients skatīsies uz jūsu sadarbību. Ja jūs neesiet pārliecināti par to kā tikt galā ar naudas atgriešanu, izmantojiet mūsu naudas atgriešanas e-pasta veidni, kas var būt noderīga veidojot jūsu atbildes.
Skaidri definējiet jūsu naudas atgriešanas politiku un pārliecinieties, ka tā ir viegli pieejama jūsu mājaslapā(jūsu klienta kontā). Naudas atgriešanas politikā vajadzētu būt iekļautiem visiem nosacījumiem, nodošanas laikiem, paskaidrotiem iemesliem, kuros gadījumos nauda tiek atgriezta. Tādā veidā jūs vienmēr variet norādīt klientiem, lai apskata to, kad pieprasa naudas atgriešanu. Bez tās jums nebūs autoritātes noraidīt klientu pieprasījumu.
Gadījumos, kad saņemiet naudas atgriešanas pieprasījumu iesakām reaģēt tūlītēji. Jūsu klients jau sākotnēji ir neapmierināts ar savu pasūtījumu, likt tiem gaidīt jūsu pārāk ilgi var sadusmot tos vairāk. Situācijās, kad nevarat tās atrisnāt uzreiz, dodiet jūsu klientiem zināt, ka esat saņēmuši viņu pieprasījumu un dosiet tiem atbildi pēc iespējas ātrāk.
Ir pavisam vienkārši kļūt nokaitinātam,dusmīgam un aizvainotam, kad ar jums negatīvi runā par jūsu produktu,servisu un ieguldīto darbu pieprasot atgriezt naudu. Šīs emocijas neplīdzēs risināt problēmas un uzlabot klientu apmierinātību. Šajos gadījumos, iesakām mirkli kārtīgi pārdomāt un izlemt labāko risinājumu un pārliecināties, ka jūsu atbilde ir nekonfliktējoša.
Kad jūs būsiet izlēmuši kā atbildēt klientam uz naudas atgriešanas pieprasījumu, informējiet savu klientu paskaidrojot savu lēmumu un kas notiks tālāk. Gadījumos, kad atgriezīsiet klientu naudu, paskaidrojot kad un kā klients saņems savu naudu. Situācijās, kad pieprasījumu noraidīsiet, detalizēti paskaidrojiet klientiem savu lēmumu un kāpēc tas nesakrīt ar jūsu kompānijas naudas atgriešanas politiku.
Interested in making your own templates?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Lielāko daļu gadījumos jūs varat risināt situāciju citos veidos, neatgriežot klientu naudu. Izprotot, kas neapmierināja jūsu klientus un to vajadzības jums būs iespēja izveidot citu piedāvājumu un risinājumu situācijai, kas apmierinās jūsu klienta vajadzības.
Naudas atgriešanas pieprasījums vienmēr sniegs jums iespēju iegūt klientu atsauksmes. Gadījumus kad iemesls naudas atgriešanai nav saprotams, uzdodiet savam klientiem sekojušus jautājumus, lai iegūtu lielāku skaidrību par to, ko jūsus klients sagaidīja no jūsu produkta vai pakalpojuma un kas viņus neapmierināja. Lai arī šīs nebūs pozītivas atsaukmes , taču tās dos lielāku ieskatu, kas palīdzēs uzlabot jūsu biznesu un piedāvājumu nākotnes klintiem.
Naudas atgriešanas pieprasījumu atbildes e-pasta veidnes ir vissvarīgākā no klientu servisa e-pasta veidnēm, kas jums garantēs, ka atbildes tiks sniegtas ātri un profesionāli.
Hi [Name],
Thanks for reaching out. Satisfying our customers is very important to us and I’m sorry our [product/ service] didn’t meet your expectations. I fully respect your decision and can only apologize for any problems your business experienced.
We’ve processed your refund, and you should expect to see the amount credited to your account in about 3 to 5 business days.
If you have any other questions or concerns, just reply to this email, I’ll be here to help you in any way I can.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for reaching out to request a refund on your purchase of [name of product/ service].
I’m sorry to hear that our product didn’t meet your requirements. I completely understand that it isn’t for everyone.
Because your request falls under our refund policy [briefly state refund policy], we will gladly honor your decision. We have issued a refund to your [original payment method]. It may take up to [number of days] to see the amount reimbursed to your account.
If you’re still on the lookout for the right choice for you, please let me know. I’d be happy to talk you through some of our other options and see if any of them feel like a good fit.
Thank you for your time and for giving us a try.
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I noticed you’ve issued a refund request for [product/ service]. I’m sorry to hear we weren’t able to meet your expectations. We’ve processed your refund and you should expect to see the credit appear on your billing statement within 1-3 business days – depending on your bank.
Is there something we could have done better? What specifically was it about the product that you didn’t like? We’re always looking for customer feedback we can use to improve, so anything you can tell us is helpful.
Thank you in advance!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We’re so sorry to hear you’re not happy with your product, but we also fully respect your decision.
We’ve processed your refund request, and you should expect to see the amount appear in your bank account in the next couple of business days.
Once more, we apologize for the inconvenience this has caused you. In case you’re still in search of a similar product, feel free to reach out as we would love to assist you in finding the right product for you.
Thank you for your feedback, as this will help us improve our [product/ service].
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for reaching out and for bringing this to our attention. I am sorry that you’re disappointed with [name of product/ service]. Could you please let me know what specific issues you’ve encountered? I’d love to help where I can and pass along your suggestions to our team, but I need just a bit more information before doing so.
I understand how it can be frustrating [to purchase a product/ sign up for a service] and not have it meet your expectations, so hopefully, we can get this sorted out for you. If not, I’ll be happy to issue you a refund.
Please let me know how you’d like to proceed.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for reaching out. I’m so sorry the product hasn’t worked out for you.
Unfortunately, our return policy allows for all merchandise to be returned up to 90 days after purchase, in like-new condition. Since your item shows signs of heavy use, we will not be able to refund you. Here is the link to our refund policy in case you need to reference it in the future: [link].
I can, however, provide you with a store credit for your purchase. Please let me know how you would like to proceed.
If you have any questions or concerns, I’d be happy to help.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I’m reaching out about the refund you initiated on [date].
Your refund has been deposited into your [original method of payment]. Typically, it takes 3 to 5 business days for the receiving bank to credit the money to your account.
If you don’t see the refund in your account, reply to this email, and we’ll look into it immediately. In the meantime, please let me know if you have any additional questions or concerns — I’d be happy to help!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Just wanted to let you know that your payment has been refunded. If you paid with PayPal, you will see the refund in your account immediately. If you paid with a credit card, it will take anywhere between [number] business for the refund to be processed on your card.
We sincerely hope that you can find your way back to [brand/ product name] someday, and please let us know if there is any way we can improve our product to make it better!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that a refund hasn’t been deposited into your [original method of payment].
I’ve contacted our accounting department to look into this issue for you. A refund has been issued, but it may take a few days for your bank to process the transaction.
We apologize for the inconvenience this may have caused. In the meantime, feel free to reply to this email with any questions or concerns, and I’d be happy to assist you further.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Veids kā jūs apstrādājat produktu un naudas atgriešanu, nosaka to kādas attiecības jūs saglabājiet ar saviem klientiem un kādu iespaidu uz tiem atstājiet. Lielāko daļu gadījumos, kad naudas atgriešanas process ir bijis veiksmīgs klientiem ir lielāka vēlme atgriezties pie jums un rekomendēt jūs citiem ar pozitīvu pieredzi, neņemot vērā, ka jūsu produkts tiem nederēja.
Galvenie atslēgas punkti, kam vajadzētu būt iekļautiem naudas atgriešanas pieprasījumu e-pastos:
Gadījumos, kad noraidat klientu naudas atgriešanas peiprasījumu rīkojieties tik pat ātri, ja tā būtu klientu sūdzība. Apzinieties klientu problēmu, parādiet ka saprotat viņu un paskaidrojiet savu lēmumu un kādēļ nauda nevar tikt atgriezta( vai tās ir vecas garantijas, atmaksas termiņa nokavēšana, atgrieztā produkta stāvoklis utt.) un piedāvājiet iespējamos risinājumus, ja tādi ir iespējami.
Situācijās, kad klients nav saņēmis naudas atgriešanu, lielāko daļu gadījumos naudas aizture ir bankas pusē. Atgādiniet saviem klientiem, ka naudas atgriešana prasa noteiktu skaitu darba dienu, lai nauda varētu tikt atgriesta un parādiet, ka jūs esiet ieinteresēti šo problēmu atrisināt, gadījuma ja nauda tomēr netiek atgriesta.
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu efektīvas atgādinājuma e-pasta sagataves un labākās prakses, kas palīdzēs novērst netīšus maksājumu neveiksmes. Pievienojieties uzņēmumiem, kas uzticas mūsu risinājumiem un atgūst zaudētos ieņēmumus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām!
Zvana uzaicinājuma e-pasta sagataves
Rūpīgi strukturētas e-pasta sagataves, kas paredzētas uzaicinājumiem uz zvaniem, palīdzēs jums tikt skaidrībā ar šo problēmu un iegūt vajadzīgās tikšanās.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team