LiveAgent piedāvā bezmaksas e-pasta sagataves adresātu iegūšanai, lai uzlabotu klientu piesaisti un samazinātu e-pastu atlēcienu līmeni. Uzziniet par efektīvām stratēģijām un labākajiem piemēriem e-pasta mārketingā.
E-pasta mārketings joprojām ir viena no spēcīgākajām tiešsaistes saziņas metodēm, un to lieto arvien vairāk lietotāju ik dienas. Viens no svarīgākajiem jebkuras e-pasta mārketinga stratēģijas aspektiem ir liela aktīvo abonentu datu bāze. E-pasta adresātu saraksti laika gaitā dabiski samazinās atteikšanās dēļ, tie tiek identificēti kā surogātpasts, vai arī e-pasti paliek neatvērti.
E-pasta abonentu zaudēšana ir pazīstama kā saraksta neapmierinātība, un tā var būt vai nu necaurspīdīga, kā gadījumā ar “cietu atlēcienu”, vai caurspīdīga, kas saistīta ar nelasītiem ziņojumiem. Lai labotu sarakstu neapmierinātības līmeni, mārketinga speciālisti var veikt divas darbības: regulāri tīrīt savu e-pasta datu bāzi un/vai uzlabot savu e-pastu ieguves stratēģiju.
E-pasta adrešu iegūšana ir personu e-pasta adrešu datu bāzes izveides process, lai nosūtītu mārketinga paziņojumus. Ja jums vēl nav pieejams liels potenciālo klientu e-pastu saraksts, nav jāuztraucas — nekad nav par vēlu sākt.
No otras puses, ja jums jau ir dažu potenciālo klientu adreses, iespējams, vēlēsities konsolidēt esošo datu bāzi. Tas var nozīmēt, ka ir jāpārbauda, vai esošie abonenti joprojām vēlas saņemt jūsu saturu. Tomēr nejautājiet lietotājiem, vai viņi vēlas saņemt e-pastus no jums, bet gan nosūtiet viņiem e-pastu, kas prasa veikt kādu darbību.
E-pasta ieguvei ir divi aspekti: pirmkārt, e-pasta adrešu saraksta izveide un, otrkārt, darbs pie e-pasta mārketinga stratēģijas un tās īstenošana. Abām daļām ir jābūt veiksmīgām, lai palielinātu e-pasta adrešu iegūšanu, kas nozīmē abonentu sarakstu palielināšanu un metrikas uzlabošanu. Bet kā lai to izdara?
Lai veiksmīgi izveidotu aktīvo e-pasta abonentu datu bāzi, ir jāmeklē klienti un potenciālie klienti, kuri ir izrādījuši interesi par saziņu ar jums. Precīzs nosūtāmo ziņu veids ir atkarīgs no nozares, kurā jūsu uzņēmums strādā, lai gan kopumā informatīvais biļetens aizvien ir laba ideja. Pēc tam jums ir efektīvi jāplāno kampaņa, lai veidotu saturu, ko lietotāji vēlas saņemt, un tādējādi sniegtu vērtību saviem abonentiem.
Kad esat to izdarījis, varat sākt iegūt papildu e-pasta adreses, reklamējot savu saturu, neatkarīgi no tā, vai tas ir informatīvais izdevums vai cita veida saturs. Šis kvalitatīvais lēciens var būt jūsu tīmekļa vietnē, kur klienti var pierakstīties, izmantojot formu, vai jūsu sociālo mediju profilos. Galu galā jūsu vietnes apmeklētāji un sekotāji jau interesējas par jūsu uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem. Iespējams, pietiks vienkārši mudināt viņus pieteikties adresātu sarakstam, lai iegūtu viņu e-pasta adreses, ja vien jūs apsolīsit un sniegsiet viņiem vērtīgu saturu.
Kad lietotāja e-pasta adrese ir iegūta, reģistrējoties jūsu jaunumu biļetenam (vai citam saturam), jums viņiem jānosūta ziņa, kas apstiprina abonementu.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Save our acquisition email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!
SaaS produktu iepazīstināšanas paraugi
Uzziniet, kā veiksmīgi iepazīstināt klientus ar savu produktu, izmantojot mūsu SaaS produktu iepazīstināšanas e-pastu paraugus, stratēģijas un padomus!
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Discover the power of coupon email templates with LiveAgent! Boost your e-commerce marketing strategy by offering attractive discounts to customers using ready-made templates. Learn how to increase demand, improve customer loyalty, and enhance your marketing campaigns with insightful tips on customer service and software solutions. Visit now for free resources and elevate your marketing game!
Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves
Uzziniet, kā uzrakstīt savas zināšanu bāzes ideālo darba uzsākšanas rakstu sagataves. Atslēga? Kodolīgi, bet informatīvi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team