Key takeaways
Pros
- Viegla uzstādīšana un ieviešana
- Bezmaksas tālruņa numurs izmēģinājuma versijā
- Laba zvana kvalitāte un funkcijas
Cons
- Saskarne var būt mulsinoša
- Ļoti augsta cena
Darba uzsākšana ar Zendesk zvana centra funkciju
Sāku lietot Zendesk izvēloties bezmaksas izmēģinājuma versiju, kas ir pieejama viņu mājaslapā. Process bija diezgan ātrs, izņemot to daļu, kur man bija jāgaida apstiprinājuma e-pasts. Tas bija diezgan ilgs laiks, un mani pārsteidza tas, ka e-pasts neatnāca ātrāk. Es piereģistrējos izmēģinājuma versijai vēlreiz, un tikai tad e-pasts ieradās. Tomēr uzskatu, ka reģistrācijas process joprojām bija diezgan ātrs un vienkāršs.
Zendesk piedāvā diezgan labu iespēju sākot izmēģinājuma versiju. Jūs varat norādīt, kā vēlaties izmantot šo lietotni, un iegūt nedaudz uzlabotu, jau pielāgotu lietotāja pieredzi savam pielietošanas veidam. Ja vēlaties, varat izlaist šo soli, bet es ļoti iesaku to izpildīt. Kad to pabeigsiet vai izlaidīsiet, jūs tiksiet pārvirzīts uz Zendesk saskarni. Saskarne piedāvā dažus noderīgus rīka padomus, kas jums palīdzēs uzsākt darbu ar Zendesk.
Viena no lieliskākajām lietām Zendesk izmēģinājumā ir tas, ka jums dod bezmaksas tālruņa numuru, lai izmēģinātu zvanu centra funkciju. Man pat nebija tas jāintegrē vai jāveic sarežģīta uzstādīšana, lai uzsāktu, un es praktiski varēju sākt uzreiz zvanīt. Zendesk arī piedāvā iespēju pievienot savu tālruņa numuru. Šo iespēju varat atrast Administratora Centrā pie Runāt iestatījumiem. Tā ietver arī dažādas pielāgošanas iespējas jūsu tālruņa līnijām, lai jūs varētu precizēt to izmantošanas veidu vēl nedaudz precīzāk.
Zendesk zvanu centra programmatūra piedāvā gan ienākošo, gan izejošo zvanu iespējas, padarot to par pilnīgu zvanu centra risinājumu jebkura veida uzņēmumam. Ieviešana ir diezgan vienkārša, un tam nevajadzētu būt problēmai nevienam, lai gan man jāsaka, ka izvēlnes iespējas varētu būt nedaudz skaidrākas, jo dažreiz tās kļūst mulsinošas. Administrācijas paneļa atrašana man bija darbs, un tas liecina, ka dažas iespējas būtu vērts padarīt redzamākas, vismaz manā skatījumā. Pirms mēs nonākam pie apskata testēšanas sadaļas, ļaujiet mums izskatīt Zendesk zvanu centra funkciju sarakstu un parādīt, ko jūs varat sagaidīt.
Zendesk zvanu centra funkcijas
Zendeska zvanu centra funkcionalitāte ietver ienākošo un izejošo zvanu centra iespējas un zvanu centra integrāciju ar Zendesk pieteikumu apstrādes sistēmu. Katrs ienākošais un izejošais zvans izveido sistēmā pieteikumu. Zvanu centra pieteikums var arī nodrošināt visa zvana ierakstu, ja aktivizējat šo iespēju jebkuram no saviem tālruņa numuriem. Šādā veidā jūs varat piekļūt visai zvanu ierakstu vēsturei. Zendesk ir inteligenta zvanu pārvirzīšana, kas automātiski pārvirza zvanus pieejamajiem aģentiem balstoties uz dažādiem kritērijiem. Interaktīvā balss atbildes sistēma arī ir pieejama.
Zendesk piedāvā arī zvanu uzraudzību un čukstošos zvanus – tie ir īpaši noderīgi jaunu zvanu centra aģentu apmācībā. Man liekas, ka čukstošie zvani ir diezgan interesanta, bet ne pārāk bieži sastopama lieta. Tie darbojas tādā veidā, ka vecāks kolēģis var pievienoties zvanam un sniegt padomus aģentam, pats būdams nedzirdams klientam. Diezgan jauki! Jūs varat arī piekļūt zvanu centra analīzei, kas sniedz dziļu ieskatu jūsu aktivitātēs. Zendesk piedāvā zvanu skriptēšanas funkciju, kurā varat plānot savas tālruņa sarunas gaitu un nodrošināt labāku pieredzi. Jūs varat piekļūt pilnai zvanu vēsturei un atskaņot zvanu ierakstus pēc nepieciešamības. Zendesk ir arī dažas automatizācijas funkcijas, kas var palīdzēt atbrīvoties no garlaicīgiem vai atkārtotiem zvanu centra uzdevumiem.
Zendesk zvanu centra programmatūras veiktspēja un lietderība
Tā kā jūs bezmaksas izmēģinājuma laikā saņemat tālruņa numuru testam jau gatavu, nav nekādu veicamu sarežģītu iestatījumu, izņemot, ja vien jūs tiešām vēlaties savienot sistēmu ar savu paša tālruņa numuru. Ja jūs vēlaties to darīt, jūs varat atrast šo iespēju iestatījumos, un to paveikt aizņem vien dažas minūtes. Lietotāju pieredze un saskarne ir diezgan labi izstrādāti, pat ja dažām funkcijām var būt grūtāk piekļūt, jo nezināt, kur tās atrodas, Zendesk joprojām labi veido lietotnes dizainu. Lai piekļūtu zvana funkcijai, man tikai bija jāuzmet aci un jāpaskatās uz labo pusi saskarnē, kur es uzreiz atradu tālruņa ikonu.
Svarīgi ir atzīmēt, ka bezmaksas izmēģinājuma laikā varat zvanīt tikai uz numuriem ASV, bet jūs varat atbildēt uz ienākošajiem zvaniem no jebkuras valsts. Kad jūs zvanāt uz savu Zendesk numuru, sistēma atskaņo ziņu: “Paldies, ka izmēģinat Zendesk” un informē jūs, ka jums ir nepieciešams maksas pakete, lai šo ziņu noņemtu. Pēc ziņas atskaņošanas jūs tiksiet savienots ar numuru un varēsiet atbildēt Zendesk lietotnē. Lietotne rāda vizuālu paziņojumu, ka jums ir ienākošs zvans, un jūs dzirdēsiet arī zvana signālu.
Zendesk lietotnē ir ērts numura sastādītājs, bet tas nepiedāvā kontaktpersonu sarakstu zvanu logā. Es biju pārsteigts, uzzinot, ka mans pirmais zvans netika pieteikumu apstrādes sistēmā nekur ierakstīts. Es neesmu drošs, vai tas ir tā domāts, vai arī Zendesk kaut kur kļūdījās. Taču zvana kvalitāte ir lieliska, un es neesmu piedzīvojis nekādas problēmas ar nevienu no zvaniem. Pieredze var tikt uzlabota vēl vairāk, ja jūs izlemsiet izmantot IVR, iestatīsiet dažādas sveicienus vai pielāgosiet zvanu centra funkcionalitāti iestatījumos.
Kopumā zvanu pieredze ar Zendesk Talk funkcionalitāti ir diezgan lieliska, un man nav nekādu sūdzību. Zvani darbojas tā, kā vajag, un zvanu logrīks ir viegli pieejams neatkarīgi no tā, kur jūs saskarnē atrodaties. Kad reiz jūs esat piekļuvuši Administratora Centram, jums nevajadzētu būt grūtībām atcerēties, kur ir iestatījumi, un jūs varat brīvi tos pielāgot, kā uzskatāt par nepieciešamu.
Zendesk cenas
Zendesk piedāvā plašu cenu pakešu klāstu dažādiem pielietojumiem, taču tikai Zendesk Suite cenu paketes piedāvā zvanu centra funkcionalitāti. Pārējās paketes koncentrējas uz pārdošanas komandām un pamata klientu atbalstu. Mēs izskatīsim katru paketi, lai parādītu, ko jūs varat iegūt ar katru no tām. Visas paketes nodrošina zvanu centra funkcionalitāti, tāpēc jūsu izvēle visticamāk būs saistīta ar citām funkcijām, kas iekļautas katrā no tām.
Suite Team
Suite Team pakete sākas no 49 dolāriem mēnesī par lietotāju, norēķinoties reizi gadā. Tā dod jums pieeju pieteikumu apstrādes sistēmai, ziņu nosūtīšanai caur tīmekli, mobilo un sociālo tīklu, kā arī e-pasta, balss zvanu, SMS un tiešsaistes čata atbalstu. Turklāt jums ir piekļuve vienam palīdzības centram, automatizācijām, darbplūsmām, automātizētām atbildēm, pārvirzīšanai, analīzei, failu glabāšanai, API, tiešsaistes atbalstam un daudz kam citam.
Suite Growth
Suite Growth pakete sākas no 79 ASV dolāriem mēnesī par lietotāju, maksājot reizi gadā. Tā piedāvā visus funkcijas no Suite Team paketes un pievieno tām pašapkalpošanās klientu portālu, MI-darbinātu zināšanu pārvaldību, pielāgojamus pieteikuma izkārtojumus, “baltās” piekļuves licences (pieejamas līdz pat 50), SLA, daudzvalodu atbalstu un saturu, un vēl daudz ko citu.
Suite Professional
Suite Professional ir visdārgākā – tās cenrādis ir 99 ASV dolāri mēnesī par lietotāju, norēķinoties ik gadu. Tā apvieno funkcijas no abām iepriekšējām paketēm un pievieno jaunas – tiešsaistes aģenta aktivitāšu informācijas paneli, integrētus kopienas forumus, privātus sarunu pavedienus, pielāgojamus un kopīgojamus informācijas paneļus, uzlabotas skaņas iespējas, datu atrašanās vietas variantus, HIPAA atbilstību un notikumu savienotāju amazon web pakalpojumiem.
Secinājums
Zendesk piedāvā diezgan labu zvanu centra funkcionalitāti ar lielākoties intuitīvu saskarni, kas kopumā ir viegli lietojama. Tas, ka jums nav sarežģīti jāintegrē vai jāiestata zvanu centrs, ir milzīgs pluss. Tomēr Zendesk paketes nav lētas, un var atstāt jūsu budžetu krietnu robu. Jūs saņemat milzīgu funkcionalitāti un lielisku vērtības pret cenu attiecību, taču būtu laba doma papētīt lētāku Zendesk alternatīvu, kas varētu piedāvāt salīdzināmu zvanu centra funkcionalitāti par budžetam draudzīgāku cenu. Šīs alternatīvas var nodrošināt arī intuitīvas saskarnes un vienkāršu uzstādīšanu, kā arī elastīgākas cenu paketes, kas ir piemērotas visu lielumu uzņēmumiem.