Key takeaways
Pros
- Bezmaksas un/vai lēti
- Daudz dažādu funkciju vienā lietotnē
Cons
- Slikta funkciju izvēle
- Grūta VoIP integrācija
- Novecojis saskarnes dizains
Darba uzsākšana ar Odoo zvanu centra programmatūru
Odoo ļauj sākt darbu bez maksas, ja reģistrācijas sākumā izvēlaties tikai vienu lietotnes pakotni. Ja izvēlaties vairāk nekā vienu, varat izvēlēties bezmaksas izmēģinājuma periodu, kurā varat izmēģināt vairākas Odoo funkcijas. Saskaņā ar mājaslapu zvanu centra funkcijas ir iekļautas pakotnē Pārdošana, bet esmu pārliecināts, ka varat tām piekļūt arī ar jebkuru citu pakotni. Reģistrācija ir diezgan ātra un vienkārša. Jūs tūlīt tiksiet pārsūtīts uz saskarni, bet vispirms ir jāapstiprina sava e-pasta adrese, jo Odoo ir laika limits šai darbībai.
Ja Odoo kontā vēlaties izmantot funkciju VoIP, pēc tam, kad esat piekļuvis saskarnei, jums vajadzētu doties tieši uz sadaļu Lietotnes. Es noskaidroju, ka šī lietotne nav saistīta ar Pārdošanas pakotni, bet drīzāk ar pakotni Produktivitāte, tāpēc reģistrācijas laikā iesaku izvēlēties šo iespēju, lai izvairītos no bezmaksas izmēģinājuma iespējas. Šī moduļa instalēšana ir ļoti vienkārša, jums tikai jānoklikšķina uz instalēšanas pogas, un lietotne tiks pievienota jūsu Odoo funkcionalitātei.
Pēc tam tālruņa ikonu varat atrast augšējā labajā stūrī. Noklikšķinot uz tās, Odoo atvērs atsevišķu numura sastādīšanas bloka logrīku ar iespējām skatīt iepriekšējos zvanus, piekļūt kontaktiem un iespēju “turpmākās aktivitātes”. Tomēr šī Odoo funkcionalitāte netiek komplektēta ar tālruņa numuru, tāpēc jums jāintegrē savs tālrunis, izmantojot VoIP pakalpojumu, kas jums noteikti kaut ko izmaksās. Odoo VoIP uzstādījumiem var piekļūt, izmantojot vispārīgo iestatījumu iespēju, un tā iestatot zvanu funkcionalitāti. Odoo piedāvā arī vairākus tiešsaistes ceļvežus, kas var jums izskaidrot šo procesu.
Tiklīdz tas viss būs pabeigts, varat droši sākt zvanīt. Pirms aplūkojam testēšanas daļu, pārskatīsim, kāda veida zvanu centra funkcijas varat sagaidīt no Odoo.
Odoo zvanu centra funkcijas
Odoo ir neticami daudzveidīgs risinājums, jo tas piedāvā dažādas lietotnes dažādām vajadzībām. Programmatūra būtībā var kļūt par jebko, kas nepieciešams, jo jūs varat izvēlēties dažādas funkcijas un tās apvienot, lai izveidotu savu ideālo risinājumu uzņēmuma vajadzībām. Viena no šīm lietotnēm ir VoIP funkcionalitāte plašajā Odoo lietotņu krātuvē. Varat sākt darbu ar tām, izmantojot bezmaksas izmēģinājumu.
Lai gan Odoo nav specializēta zvanu centra programmatūra, tā piedāvā labu funkciju kopumu noteiktiem pielietošanas veidiem. Odoo piedāvā labu kontaktsaraksta funkciju, kas ir tieši integrēta ar zvanīšanas logrīku, lai viegli varētu piekļūt kontaktiem. Varat arī izmēģināt ieplānot zvanus, izmantojot darbību plānošanu, vai izveidot zvanu rindas, izmantojot CRM lietotni. Odoo piedāvā arī atskaišu veidošanas funkcijas, kas var palīdzēt izsekot visām zvanīšanas darbībām, izmantojot arī meklēšanas, filtrus un eksportēšanas funkcijas.
Odoo zvanu centra programmatūras veiktspēja un lietderība
Odoo ļauj ērti piekļūt zvanīšanas funkcionalitātei, jo tā ir pieejama augšējā labajā stūrī neatkarīgi no tā, kurā lietotāja saskarnes daļā atrodaties. VoIP papildprogrammas iestatījumi ir pieejami vispārīgajos iestatījumos, un daži no tiem ir lietotāja iestatījumos. Šīs iespējas ir diezgan viegli atrast, jo saskarne ir izveidota diezgan labi. Tās dizains nav pats mūsdienīgākais, bet tomēr ir funkcionāls.
Lai gan VoIP lietotnes Odoo iestatīšana lielākajai daļai lietotāju var būt diezgan sarežģīta, ir daudz vieglāk, ja izvēlaties vienu no diviem atbalstītajiem VoIP pakalpojumu sniedzējiem – OnSIP vai Axivox. Žēl, ka nav vairāk šādu iespēju, tomēr zvanīšana ir funkcionāla un veiktspēja ir gluži laba. Testa zvanu laikā neesmu saskāries ar nekādām problēmām, bet pieļauju, ka tas var būt atšķirīgi katram lietotājam, un būt atkarīgs no savienojuma stipruma un VoIP pakalpojumu sniedzēja izvēles.
Zvanīšanas saskarnei ir vairākas iespējas. Varat izveidot jaunu kontaktpersonu, kad sastādāt numuru, lai to nekavējoties pievienotu sarakstam. Pārējās divas iespējas ir zvanu klusināšana un zvanu pārsūtīšana citam Odoo lietotājam. Kā redzams, iespējas ir pieticīgas, bet noteikti noderīgas vairumā gadījumu. Citas iespējas, kas nav iekļautas zvanos, ir “turpmākās aktivitātes” un kontaktu izvēlne.
Kopumā Odoo nepiedāvā ne visplašākās, ne visspilgtākās zvanu centra funkcijas, taču tās var būt noderīgas konkrētajos gadījumos. Es tās nesauktu par noderīgām reālā zvanu centra vidē, bet nesaku arī, ka Odoo nav iespējams izmantot arī šajā ziņā. Tas viss ir atkarīgs no tā, ko jūs kā lietotājs sagaidāt. Ja jums ir nepieciešams risinājums, kas spēj tikt galā ar daudz ko vairāk nekā tikai zvani, tieši Odoo, iespējams, ir tas, ko meklējat.
Odoo zvanu centra programmatūras cenas
Odoo piedāvā trīs cenu iespējas, ieskaitot bezmaksas paketi. Izmantojot bezmaksas versiju, iespējams, būs grūti iegūt VoIP funkcionalitāti, jo neviena no lietotņu pakotnēm nepiedāvā VoIP lietotni tiešā veidā. Tomēr vienmēr varat izvēlēties bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai vispirms to izmēģinātu. Dosimies tālāk un aplūkosim cenu iespējas.
Free
Bezmaksas pakete ļauj bez maksas piekļūt vienai no daudzajām Odoo piedāvātajām lietotnēm. Ja izlemsit izvēlēties vēl kādu lietotni, Odoo piedāvās jums bezmaksas izmēģinājuma versiju izvēlētajām lietotnēm.
Standard
Standard pakete izmaksā $11,90 mēnesī, norēķinoties reizi gadā vai $14,80, izmantojot ikmēneša norēķinu iespēju. Cena ir lietotājam mēnesī, un tā ļauj piekļūt visām Odoo piedāvātajām lietotnēm bez ierobežojumiem.
Custom
Custom pakete izmaksās $17,90 mēnesī, norēķinoties reizi gadā vai $22,40, izmantojot ikmēneša norēķinu iespēju. Cena ir lietotājam mēnesī. Šī pakete ļauj piekļūt visām Odoo lietotnēm un klāt vēl nāk Odoo Studio, Daudz-uzņemumu iespēja un Ārējais API.
Slēdziens
Iespējams, ka Odoo nav ideāla pirmā izvēle uzņēmumiem, kas meklē atbilstošu, speciālizētu zvanu centra programmatūru. Tas nepiedāvā pietiekami daudz funkcionalitātes efektīvai zvanu pārvaldībai. Tomēr tā lētās cenas un lielā funkcionalitātes dažādība var izrādīties izdevīga daudziem uzņēmumiem, kuriem nav tik daudz jāorientējas uz zvaniem, bet ir svarīgi tos apkalpot ar reālistisku pieeju.
Frequently Asked Questions
Es nespēju saņemt zvanus ar Odoo
Visticamākais gadījums ir tas, ka integrācija nav pareizi konfigurēta. Pārbaudiet integrācijas iestatījumus un papildus pārbaudiet, vai esat atļāvis zvanīšanas funkcionalitāti lietotāja iestatījumos, kā arī personiskajos iestatījumus. Tiešsaistē ir pieejamas arī vairāki problēmu novēršanas ceļveži un varat arī tieši sazināties ar Odoo, jo šīs problēmas nepieredzējušam lietotājam var nebūt tik viegli atrisināmas.
Kā ieplānot zvanus Odoo
Jāizveido servera darbība un kontekstuālas darbības izvēlnes rindiņa. Tas ļaus izvēlēties vairākus kontaktus un veikt lielapjoma zvanus. To darot, ir jābūt iespējai atlasīt kontaktpersonas bez piešķirta pārdevēja un izveidot lielapjoma darbību.