Key takeaways
Pros
- Pielāgojamas funkcijas
- Elastīgs
- Uzticama zvanu kontrole un analīze
Cons
- Var būt grūti navigēt
- Gadās kļūdas ar numura sastādīšanu
- Var kļūt dārgs
Viss, kas jums jādara, lai izveidotu savu Dialfire bezmaksas kontu, ir jānorāda nepieciešamā informācija viņu mājaslapas sadaļā Pierakstīšanās un jāatzīmē izvēles rūtiņa Noteikumi un Nosacījumi.
Pēc tam jūs vienkārši apstipriniet savu e-pastu un varat nekavējoties sākt lietot Dialfire platformu.
Piekļūstot savam kontam, mani nekavējoties sagaidīja dažādi atbalsta saņemšanas veidi, tostarp videoapmācība un saite uz Dialfire zināšanu bāzi. Šī uz lietotāju vērstā pieeja mani mazliet iespaidoja.
Es ātri apskatījos apkārt un nolēmu, ka pienācis laiks sākt pārbaudīt zvanu centra funkcijas. Es atzīstu, ka man būtu bijis daudz grūtāk visu iestatīt bez dokumentācijas. Lai arī es cerēju ieraudzīt lielu sarkanu pogu “Zvanīt”, tā īsti tas nebija.
Vispirms ir jāimportē kontaktsaraksts. Lai to izdarītu, kreisās puses izvēlnē atveriet cilni Importēt. Šeit varat augšupielādēt kontaktsarakstu no tādas izklājlapas kā Microsoft Excel, LibreOffice Calc vai Google Docs.
Pēc tam atveriet cilni Zvans. Tur jums ir iespēja piezvanīt esošam klientam vai pievienot jaunu. Es nolēmu saviem kontaktiem pievienot jaunu klientu. Varat aizpildīt diezgan daudz informācijas par tiem, ieskaitot sarunas vadlīnijas un sarunu rezultātus.
Apakšējā labajā stūrī varat uzsākt tālruņa zvanu, noklikšķinot uz zaļās tālruņa ikonas. Varat arī noklusināt skaņu, un, nospiežot sarkano punktu pa labi, varat uzsākt zvana ierakstīšanu.
Ja vēlaties iespējot ienākošo zvanu funkciju, Dialfire ļauj konfigurēt jūsu numuru Tālruņu numuru sadaļā. Varat izvēlēties reģistrēt jau esošu tālruņa numuru, pasūtīt jaunu un izveidot virtuālu līniju. Es būtu bijis priecīgs, ja šī konfigurācijas iespēja tiktu īpaši iezīmēta. Bet jums nevajadzētu būt pārāk daudz grūtību to atrast.
Dialfire zvanu centra funkcijas un ieviešana
Dialfire ir mākonī balstīta pārlūka zvanu centra lietotne, kas galvenokārt paredzēta izejošo zvanu veikšanai. Kā jau minēju, man patika, ka jau no paša sākuma saņēmu norādījumus ceļvežos un BUJ sadaļā.
Tomēr vispārējā lietotāja saskarne var būt nedaudz mulsinoša, tāpēc ieteicams, lai katrs jaunais lietotājs, pētot sistēmu, paturētu atvērtu dokumentācijas cilni. Par laimi, zināšanu bāzes raksti ir labi uzrakstīti un informatīvi.
Veidojot zvanu kampaņas, Dialfire ļauj tās ļoti precīzi konfigurēt sadaļā Uzdevumi. Varat izveidot IVR plūsmas, eksportēt balss ierakstus un daudz ko citu. Tas varētu būt ļoti noderīgi lielākajos zvanu centros, lai izveidotu procesus.
Dialfire zvanu centra platforma piedāvā arī dažas aģentu kontroles funkcijas. Sadaļā Vadība varat konfigurēt biroja filiāli katram zvanu centra aģentam, pievienot kampaņas informāciju un pat noklausīties zvanu ierakstus.
Vēl viena funkcija, kas var ievērojami uzlabot jūsu zvanu centra darbību, ir priekšskatījums un prognozējošā numuru sastādīšana. Varat konfigurēt atbilstības nosacījumus un ierobežot vienlaicīgu zvanu skaitu. Varat arī iestatīt numuru sastādīšanas grupas dažādām komandām vai nodaļām.
Turklāt cilnē Analīze varat pētīt zvanu centra analīzi un izveidot atskaites, kā arī viegli importēt un eksportēt pieejamos datus. Tas ietver kontaktsaraksta statistiku, ienākošo rindu statistiku un darbību statistiku.
Veiktspēja un noderīgums
Runājot par Dialfire zvanu centra sniegumu, nav daudz par ko to kritizēt. Ja kādreiz esat strādājis lielā izejošā zvanu centrā, tad zināsiet, ka “ja tas strādā, tad strādā”. Un tas arī ir viss. Vai saskarnei varētu noderēt kādi uzlabojumi? Protams, bet tas netraucē lietotāja pieredzei. Zvanu kvalitāte ir atbilstoša, varat importēt un eksportēt nepieciešamos datus, noklausīties zvanus un pārraudzīt zvanu centra aģentus, un tas lielākoties ir viss, kas jums nepieciešams.
Tomēr es nevaru pabeigt šo apskatu, nenorādot, ka pēc ļoti īsa pārbaudes laika es tiku atteikts un tika pieprasīts verificēt manu kontu. Protams, es to varu. Tūlīt pārbaudīšu savu e-pastu, es nodomāju.
Izrādījās – tas nav tik vienkārši. E-pastā, ko viņi atsūtīja, mani lūdza rezervēt demonstrācijas zvanu, vai arī es palikšu atteikts. Es zinu, kad pavilkt svītru, tāpēc nolēmu, ka esmu guvis pietiekami labu ieskatu par programmatūru, lai to komentētu, un es uzskatīju to par pabeigtu.
Dialfire cenas
Dialfire cenas ir mazliet sarežģīti izskaidrot. Viņi piedāvā 5 pamata abonementus. Jo augstāks abonēšanas līmenis, jo mazāk jāmaksā papildu maksa par Dialfire funkcijām.
Maksājiet par to, ko izmantojat
Kā liecina virsraksts, šajā līmenī jūs maksājat par funkcijām, ko izmantojat. Sākotnējais abonements ir bezmaksas, taču viss, ieskaitot Dialfire platformas izmantošanu, kampaņu skriptus, prognozējošo numura sastādītāju un ienākošo zvanu sapludināšanu, prasa, lai katru reizi jūs maksātu no 0,001 eiro līdz 0,005 eiro.
Basic
Par 15 eiro katram lietotājam mēnesī bez papildu maksas varat izmantot Dialfire platformu, prognozējošo numura sastādītāju un tehnisko atbalstu.
Advanced
Šis līmenis maksā 20 eiro katram lietotājam mēnesī, un tas ļauj jums izbaudīt visu, kas norādīts iepriekšējā paketē, kā arī ienākošo zvanu sapludināšanu un ierakstu, bez papildu maksas.
Professional
Maksājot 25 eiro par lietotāju mēnesī, Professional līmenis balstās uz iepriekšējo līmeni un to funkciju sarakstam, par kuriem nav jāmaksā papildus, klāt nāk pielāgojamas kampaņas.
Enterprise
Visdārgākā un visjaudīgākā Dialfire abonēšanas pakotne maksā 30 eiro lietotājam mēnesī, un tajā ir iekļautas visas iepriekšējā līmeņa funkcijas, kā arī kampaņas skriptu veidošana, Google Calendar un Google Data Studio Connector, aktivitāšu modulis un apakšnomnieka aģenta funkcija bez papildu maksas.
Slēdziens
Noslēdzot manas pieredzes ar Dialfire zvanu centra programmatūru apskatu, es teiktu, ka tā ir zināms mikslis. Sākumā, neskatoties uz to, ka mulsinošā lietotāja saskarne nedaudz atbaidīja, mani iespaidoja pārliecinošā un noderīgā dokumentācija un konfigurējamo funkciju skaits. Platforma var šķist mazliet paplika, bet zvanu centra vidē reti rodas nepieciešamība pēc kā īpaši atraktīva.
Tas nozīmē, ka man būtu patikusi lietotājiem draudzīgāka saskarne, bet, ja jums nav iebildumu otrajā ekrānā atvērt sadaļu “Kā rīkoties..”, tad viss būs kārtībā.
Pēdējais, par ko man jārunā, ir tas, kā beidzās mana pieredze. Man nepatika, ka esmu spiests rezervēt demonstrācijas zvanu. Es saprotu, ka tas varētu noderēt dažiem cilvēkiem. Tomēr mani interesēja vienīgi pārbaudīt programmatūru. Tā kā esmu atteikts, man šķita, ka mans konts kļuvis par ķīlnieku, līdz es izpildu Dialfire prasības parunāties ar viņu pārdošanas komandu.
Frequently Asked Questions
Man ir problēmas ar zvana kvalitāti
Pārliecinieties, vai interneta pieslēgums ir stabils un spēcīgs un dators atbilst minimālajām prasībām, lai darbotos Dialfire zvanu centra programmatūra. Turklāt, iespējams, vēlēsities samazināt aktīvo zvanu skaitu, lai uzlabotu zvanu kvalitāti un izvairītos no zvanu pārtrūkšanas.
Mans tālruņa numurs neparādās
Tālruņa numuram, kuru vēlaties,lai parādās, jābūt reģistrētam Dialfire un piešķirtam zvanīšanas uzdevumam. Lai pārliecinātos, vai Zvanītāja ID ir pareizi iestatīts, sadaļā Tālruņa numuri varat pārbaudīt Zvanītāja ID konfigurāciju. Ja jūsu tālruņa numurs joprojām netiek rādīts, sazinieties ar Dialfire klientu atbalsta dienestu.