Key takeaways
Pros
- Dažādu instrumentu pārpilnība dažādiem pielietošanas gadījumiem
- Zvanu centrs bezmaksas paketē
- Lēta cena
Cons
- Nedaudz mulsinoša saskarne
- Stāva apmācības līkne
Darba uzsākšana ar Bitrix24 zvanu centra programmatūru
Bitrix24 ļauj visiem lietotājiem sākt darbu bez maksas, pateicoties bezmaksas iespējai. Lai gan daži līdzekļi ir pieejami tikai maksas paketēs, ieskatu par lielāko daļu no tiem varat iegūt bezmaksas izmēģinājuma laikā. Reģistrācijas process ir ļoti ātrs un vienkāršs, tam nepieciešama tikai jūsu pamatinformācija. Tiklīdz aizpildīsit nepieciešamo informāciju, jums tiks nosūtīta aktivizācijas saite, kas nepieciešama tikai, lai piekļūtu Bitrix24 kontam. Kaut arī Bitrix24 ir ļoti plaša programmatūra dažādiem pielietošanas veidiem, jūs varat atlasīt primāro lietošanas veidu sākumā, un saskarne un rīki tiks koriģēti šim nolūkam. Tomēr piekļūt varat visiem rīkiem.
Sākumā navigācija ir diezgan biedējoša. Tas ne vienmēr ir saistīts ar sliktu dizainu, taču pieejamo rīku, funkciju un līdzekļu daudzums var būt pārāk liels jaunam lietotājam. Tomēr lielākajā daļā gadījumu katra izvēlnes iespēja ir skaidri atzīmēta, un, ja meklēsiet pacietīgi, zvanu centra funkcionalitāti var atrast ļoti viegli. Kreisajā izvēlnes joslā tā ir paslēpta zem Sadarbības iespējas.
Tā kā nemaksāju par nevienu Bitrix24 paketi, varēju izmēģināt telefonijas funkcionalitāti ar bezmaksas 15 dienu izmēģinājuma palīdzību. Kad to aktivizēju, telefonijas funkcija bija uzreiz pieejama. Taču vispirms ir jānopērk kredīti zvanīšanai vai jāpievieno savs tālruņa numurs. Bitrix24 piedāvā vairākas tālruņa numuru integrācijas iespējas, izmantojot API, PBX, SIP pakalpojumus u.c. Dažām no šīm iespējām var būt nepieciešama papildu maksājums, proti, Office PBX un Cloud PBX, kas prasa iegādāties īpašu moduli zvaniem. Visvienkāršākais variants ir noīrēt numuru. Lai kādu iespēju izvēlēsities, varēsit izmantot Bitrix24 zvanu centra funkcijas.
Ja nolemjat iegādāties tālruņa numuru, ņemiet vērā, ka pieejamība katrā valstī ir citāda un jūs, iespējams, ne vienmēr varat sev atrast numuru. Arī izmaksas var būt ļoti dažādas. Pirms nonākam pie šī apskata testa daļas, mēs apskatīsim, kāda veida zvanu centra funkcijas varat sagaidīt no Bitrix24.
Bitrix24 Zvanu Centra Funkcijas
Bitrix24 ir plašs programmatūras risinājums ar zvanu centra iespējām, kas galvenokārt koncentrējas uz klientu attiecību pārvaldību. Funkcija Telefonija ļauj īrēt vietējos tālruņu numurus vai pievienot savus numurus, ja jums tādi ir. Tas ir iespējams, pateicoties daudzām pieejamām integrācijām, kas pieļauj šādu funkcionalitāti. Bitrix24 zvanu centra funkcijas ietver iekšējo tālruņu numuru paplašinājumu izveidi, kā arī zvanu rindu veidošanu un zvanu pāradresāciju.
Bitrix24 piedāvā plašāku zvanu centra funkcionalitāti, kas ir saistīta ar citām CRM funkcijām. Jebkurā laikā var ierakstīt visus zvanus un piekļūt ierakstiem zvanu centra vēsturē. Bitrix24 piedāvā arī telemārketinga funkcionalitāti ar uzlabotām funkcijām, piemēram, automātisko numura sastādītāju vai atzvana logrīku, ko varat ievietot jebkurā mājaslapā. Varat arī nosūtīt atzvana pieprasījumus vai izmantot balss pārraides un īsziņas.
Bitrix24 zvanu centra programmatūras veiktspēja un lietderība
Bitrix24 nav ne grūti, ne viegli lietojams. Tas galvenokārt ir saistīts ar nedaudz sarežģītāku saskarni, kas var būt diezgan grūti apgūstama jaunajiem lietotājiem. Tiklīdz jūs to iegūstat un atceraties, kur atrodas katrs izvēlnes elements, darbplūsma kļūst ievērojami vieglāka. Iegādājoties numuru, varat sākt atbildēt uz ienākošajiem zvaniem, kā arī bez problēmām veikt izejošos zvanus. Zvanu centra funkcionalitātei varat viegli piekļūt no CRM sadaļas labā paneļa. Atrodiet tālruņa ikonu, kas aizvedīs jūs uz zvanu izvēlni.
Iepriekšējos zvanus varat apskatīt arī CRM sadaļā un zvanu izvēlnes sadaļā. Šī izvēlne piedāvā ne tikai telefonijas funkcionalitāti. Varat arī piekļūt paziņojumu izvēlnei, kanāliem un dažām uzstādījumu iespējām. Uzstādījumi ir diezgan koncentrēti, un tie ļauj pielāgot īsinājumtaustiņus, atļaut vai atspējot noteiktas zvanu centra iespējas, izvēlēties skaļruņus un mikrofonu, pielāgot ziņapmaiņas uzstādījumus utt.
Izvēlnē pa kreisi ir arī iespēja sastādīt numuru un sākt zvanu. Numura sastādīšanas bloks ir diezgan mazs, taču tas nerada problēmas, jo tas ir vairāk nekā funkcionāls, un to var izmantot, lai sastādītu numuru. Tiklīdz tas ir izdarīts, Bitrix24 atver atsevišķu zvana logu ar dažiem iestatījumiem. Varat atspējot vai iespējot mikrofonu, regulēt skaļumu un veikt citas darbības. Bitrix24 ir arī paziņojumi par ienākošajiem zvaniem. Visi zvani tiek ierakstīti zvanu vēsturē.
Zvana kvalitāte abos gadījumos bija diezgan laba, un es nesaskāros ar problēmām, kas varētu sagraut manu pieredzi. Manu pārbaužu laikā nebija ne pārtrūkušu zvanu, ne sliktākas zvana kvalitātes.
Bitrix 24 zvanu centra programmatūras cenas
Bitrix24 piedāvā četras cenu paketes, tai skaitā bezmaksas. Visas paketes piedāvā zvanu centra funkcijas, un tās parasti ir diezgan pieejamas, pateicoties augstākajiem maksimālajiem lietotāju ierobežojumiem katrā paketē. Ja plānojat iegādāties Bitrix24 paketi, lēmuma pieņemšana būs saistīta galvenokārt ar lietotāju skaita ierobežojumu, kā arī ar noteiktām papildu funkcijām, kas varētu būt interesanti jūsu uzņēmumam. Aplūkosim katru paketi.
Free
Bezmaksas pakete nepiedāvā nekādus lietotāju ierobežojumus. Lai arī tā ir bez maksas, tomēr var nākties tērēties dažiem papildu izdevumiem, piemēram, maksājumiem par numura īri. Tā piedāvā 5 GB krātuves, sadarbības līdzekļus, čatu, videozvanus, kalendāru, uzņēmuma darbvietu, plūsmu, zināšanu bāzi, uzdevumus un projektus, CRM, disku, kontaktu centru, mājslapu konstruktoru un daudz ko citu.
Basic
Basic paketes izmaksas ir $61 mēnesī pieciem lietotājiem, bet maksājot reizi gadā to var dabūt par lētāku cenu. Tā piedāvā 24GB datu glabātuvi. Šai paketei ir visas bezmaksas paketes funkcijas un nāk klāt vēl tiešsaistes veikala funkcijas, kā arī klientu atbalsts.
Standard
Standard pakete izmaksā $124 mēnesī 50 lietotājiem, bet jau atkal – to varat iegūt lētāk, ja maksājat reizi gadā. Tai ir 100GB liela krātuve, un tā piedāvā visas funkcijas no abām iepriekšējām paketēm. Turklāt tā sniedz piekļuvi mārketinga funkcijām un tiešsaistes dokumentēšanas funkcijām.
Professional
Šī ir dārgākā pakete, par cenu $249 mēnesī 100 lietotājiem. Taču cena samazinās, ja izvēlaties ikgada norēķinu. Tā piedāvā visas iepriekšējās funkcijas no visām paketēm un klāt nāk pārdošanas intelekts, automatizācija, personāla pārvaldība un daudz kas cits.
Slēdziens
Bitrix24 nav zvanu centra programmatūras risinājumu kalngals, bet noteikti ir pelnījis savu vietu kā cienīgs konkurents. Saskarne var būt mulsinoša, bet tam ir savs iemesls – tā piedāvā daudz dažādu funkciju papildus zvanu centram, padarot to par ļoti daudzpusīgu risinājumu vairumam uzņēmumu. Lai gan cena varētu šķist augsta, tā piedāvā ļoti dāsnus lietotāju ierobežojumus, padarot to par vienu no lētākajiem tirgū pieejamajiem risinājumiem. Ja meklējat ko vairāk par vienkārši zvanu centra programmatūru, Bitrix24 noteikti ir jūsu uzmanības vērts.
Frequently Asked Questions
Es saņemu dažādas zvana kļūdas
Zvanu kļūdām Bitrix24 var būt vairāki iemesli. Pirms izdariet secinājumus par funkcionalitāti, vienmēr pārbaudiet, vai tālruņa numurs ir pareizi integrēts un vai jums ir pietiekami daudz kredīta. Pārliecinieties, vai katram tālruņa numuram, kuru sastādāt, ir pareizs starptautiskais formāts, kas sastāv no valsts koda, pilsētas koda un paša numura. Visbeidzot, šo problēmu var izraisīt slikts interneta savienojums, ugunsmūris vai jebkura pretvīrusu programmatūra, ko izmantojat savā datorā. Nodrošiniet nepieciešamās atļaujas Bitrix24, lai ugunsmūra vai pretvīrusu programmas nebloķē darbību.
Man ir grūtības ar zvana veikšanu Bitrix24.
Bitrix24 bezmaksas paketē piedāvā zvanu centra funkciju, tomēr, lai veiktu un saņemtu zvanus, ir nepieciešams tālruņa numurs. Dodieties uz Bitrix24 kreisās izvēlnes CRM sadaļu un pie Papildprogrammām atlasiet Telefonija. Varat pārbaudīt, vai šajā sadaļā ir pieejami numuri. Ja nav, varat pievienot savu numuru vai īrēt numuru no Bitrix24, lai iespējotu zvanīšanas funkcionalitāti. Ņemiet vērā, ka par tālruņa numura īri būs jāmaksā pat tad, ja izmantosit bezmaksas paketi.