Key takeaways
Pros
- Ērta numuru sastādīšana
- Pieejams mazajiem uzņēmumiem
Cons
- Lietotājam ne pārāk draudzīga saskarne
- Izejošais zvans nedarbojās
- Zema zvanu kvalitāte
Darba uzsākšana ar 3CX zvanu centra funkciju
Lai pieteiktos uz 3CX bezmaksas kontu, jums ir jāreģistrējas viņu mājaslapā. Tiklīdz sniedzat informāciju, piemēram, savu vārdu, uzņēmumu, valsti, kurā atrodaties, un vēlamo valodu, jums jāizvēlas kāda no trim cenu iespējām.
Par laimi, pirmā bija bez maksas, tāpēc es izvēlējos to un atsāku reģistrācijas procesu. Es pārbaudīju savu kontu caur e-pastu, un tūlīt pēc tam man tika nosūtīti pieteikšanās dati, piemēram, paplašinājums, PIN un tīmekļa klienta pieteikšanās dati.
Tā es ar nepacietību pieteicos savā jaunizveidotajā 3CX kontā. Jau uzreiz mani sveica ar iespēju lejupielādēt 3CX mobilo lietotni.
Pagaidām es izlaidu šo soli. Tomēr es biju patīkami pārsteigts, ka tas bija tik pieejams jau no paša sākuma.
Mazliet paskatījos apkārt un konfigurēju savu kontu, lai veiktu un saņemtu zvanus, un tad jau biju gatavs sākt testēšanu. Lietotāja saskarnes augšējā labajā stūrī varat atrast numura sastādītāju, QR kodu lietotnes lejupielādei, un 3CX zināšanu bāzi. Es ātri apskatīju atbalsta dokumentāciju, lai pārliecinātos, ka šis numura satādītājs ir īstais izejošo zvanu veikšanai tikai tāpēc, ka tas šķita pārāk viegli. Zināšanu bāzes raksts apliecināja, ka tas ir īstais veids, kā uzsākt zvanus, tāpēc ķēros pie tā.
Un ak vai, nekā! Tas pat nesāka zvanīt. Domādams, ka esmu pieļāvis kļūdu, es izmēģināju vēl dažas reizes, bet ieguvu tikai pāris neveiksmīgu zvanu manā zvanu žurnālā. Kā mani mācīja pirmajā klasē, nolēmu izmēģināt pārējās iespējas un atstāt problemātisko zonu vēlākam laikam.
Man par pārsteigumu, ar iekšējo zvanu veikšanu vai ienākošo zvanu saņemšanu problēmu nebija. Zvanu kvalitāte nebija tā labākā, bet nebija arī tik slikta, lai sūdzētos. Tā nu pēc neilga laika es atgriezos, lai mēģinātu saprast, kāpēc izejošie zvani man nedarbojas. Pamēģināju vēl dažas reizes, tad atkal sāku pārlūkot atbalsta dokumentāciju. Tomēr šķita, ka problēmu novēršanas ceļveži neatpazīst un neprot atrisināt manu problēmu. Tā nu es devos uz Google, lai konsultētos ar kolēģiem, 3CX lietotājiem. Es ātri sapratu, ka neesmu vienīgais, kas sastopas ar šo problēmu. Lai gan es izmēģināju dažus ieteikumus, ko atradu forumos, tie neatrisināja manu problēmu.
Pēdējo mēģinājumu veicu, lejupielādējot darbvirsmas lietotni. Daži apgalvoja, ka tas viņiem palīdzējis, tad kāpēc gan ne?
Uzstādīju lietotni, uzklikšķināju uz konfigurācijas vedņa un pievienoju to programmatūras tīmekļa klienta versijai.
Lietotāja saskarne bija tikpat vienkārša kā pārlūkprogrammas lietotne, un tas nebija nekāds pārsteigums. Ātri pārbaudīju konfigurāciju un vēlreiz izmēģināju izejošo zvanu. Šīs darbības noveda tikai pie vēl viena neatbildēta zvana, netiekot pat līdz numura sastādīšanai. Pēc neilgas interneta pārlūkošanas es atzinu sakāvi.
3CX Zvanu Centra Funkcijas un Ieviešana
Kā jau minēju, 3CX ir diezgan pieejams risinājums, jo piedāvā mobilo lietotni operētājsistēmai iOS un Android, uz pārlūkprogrammu balstītu lietotni un galddatora lietotni. Katras no tām lejupielāde ir diezgan vienkārša. Tās var ātri izveidot un palaist.
Papildus acīmredzamam ienākošajam un izejošajam zvanam 3CX ļauj iestatīt tiešsaistes čata logrīku, integrēt WhatsApp un Facebook, iestatīt iekšējo ziņapmaiņu un nosūtīt e-pastus saviem kolēģiem un klientiem.
Varat iestatīt arī videozvanus, izmantojot funkciju Meet.
Tālruņa zvana ar komandas locekli vai klientu, varat aizturēt, izslēgt skaņu, pārsūtīt, ierakstīt, izmantot video, uzsākt jaunu zvanu vai izveidot konferences zvanu. Šīs funkcijas varētu būt ļoti noderīgas zvanu centros. Un tas, ka tās ir pieejamas tieši “zvanīšanas logā”, ļauj tās ērti izmantot zvanu centra dinamiskajā vidē, ar ko visbiežāk jāsaskaras aģentiem.
Zvanu žurnālā varat noklikšķināt uz katras saziņas un pārbaudīt tās informāciju, pievienot kontaktpersonu savam kontaktpersonu sarakstam, uzsākt jaunu zvanu un arhivēt saziņu.
Veiktspēja un noderīgums
3CX ir mērķtiecīga programmatūra. Sistēma atvieglo saziņu ar klientu, galvenokārt izmantojot tālruņa zvanus, taču tajā ir arī dažas papildu funkcijas, kas optimizē procesu. Tam ir novecojusi lietotāja saskarne, kas ir ļoti primitīva. Lai gan navigācija nebija briesmīga, tā nebija mana labākā pieredze.
Arī zvana kvalitāte nebija tā labākā, tāpēc, ja jūs meklējat risinājumu, ko jūsu aģenti var izmantot, lai izskaidrotu sarežģītas nianses un sniegtu tehniskas instrukcijas un atbalstu, tad, iespējams, 3CX nav labākais risinājums. No otras puses, zvanu logā iekļauto funkciju skaits var būt ļoti noderīgs, ja darbiniekiem ir jārisina vairāki uzdevumi vienlaikus.
Izskatās, ka es nebiju vainojams tajā, kāpēc manas izejošās sarunas neizdevās. Tā kā es nebiju vienīgais, kam bija problēmas panākt, lai tās strādā, un, pavisam noteikti nebiju vienīgais, kas saskaras ar šo problēmu, varbūt tas izsaka kopējo pieredzi.
3CX cenas
3CX ir divas atsevišķas cenu kategorijas. Viens ir hostētam risinājumam, un viens ir pašpārvaldītam risinājumam. Galvenā atšķirība ir tā, ka, izvēloties viesoto risinājumu, 3CX pārvalda sistēmu jūsu vietā. Ja jūs izlemjat par pašpārvaldāmo iespēju, jūs esat atbildīgs par visu sistēmu. Visos līmeņos cena pieaug līdz ar to aģentu skaitu, kas izmanto programmatūru. Es apskatīšu cenas, kas piemērojamas 10 aģentiem, tāpēc, ja jūs plānojat lielāku komandu, jūs, iespējams, samaksāsiet vairāk.
Hostēts
- Startup Free
Bezmaksas līmenis ietver 1 zvana signālu grupu, 1 automātisko operatoru, video konferences ar līdz 25 dalībniekiem, tiešsaistes čatu, grupas ziņapmaiņu un WhatsApp integrāciju. Šo cenu paketi varat izmantot ne vairāk kā 20 lietotājiem.
- Startup Pro
Startēšanas PRO pakotnē ir iekļauts viss tas pats, kas FREE līmenī, kā arī daudzlīmeņu IVR, brīvdienu un darba laika pārvirzīšanas, zvanu un čata atskaišu, balss e-pasta un citas iespējas. Šis līmenis ir ierobežots ar pieejamību ne vairāk kā līdz 20 aģentiem un izmaksā 175 eiro vienam aģentam mēnesī.
- Dedicated Pro
Šis cenu līmenis jums izmaksās 295 eiro par vienu aģentu mēnesī par 4 sim zvaniem. Starp tā funkcijām varat atrast specializēti viesotu vienumu, CRM integrāciju, SMS un MMS, video konferences ar līdz 100 dalībniekiem, Microsoft 365 integrāciju un daudz ko citu.
- Dedicated Enterprise
Par 330 eiro mēnesī vienam aģentam, kas paredzēts 4 sim zvaniem, Dedicated Enterprise līmenī var izmantot visu, kas ir pieejams pakotnē Dedicated Pro, kā arī dažas papildu funkcijas, piemēram, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, videokonferenci, kurā piedalās līdz 250 dalībnieku, tiesības sākt/pārtraukt zvana ierakstu, un citas.
Pašpārvaldīts
- Dedicated Pro
Šajā variantā ir paredzēta cena 145 eiro par vienu aģentu mēnesī ar 4 sim zvaniem, un tas ietver jūsu privātā mākoņa viesošanu Amazon, Azure un Google, CRM integrāciju, zvanu rindas, karsto zvanu kārtošanu, zvanu plūsmas konstruktoru, WhatsApp integrāciju, ie-klausīšanos, noklausīšanās un liegumu funkcionalitāti, video konferences, kurās piedalās ne vairāk kā 100 dalībnieku, un daudz ko citu.
- Dedicated Enterprise
Visdārgākais pašpārvaldītais līmenis maksā 180 eiro par aģentu mēnesī par 4 sim zvaniem. Izmantojot šo pakotni, varat baudīt visas iepriekšējā līmeņa funkcijas, kā arī uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, video konferences ar līdz pat 250 dalībniekiem, pielāgotu IP tālruņa logotipu un daudz ko citu.
Slēdziens
Mana vispārējā pieredze ar 3CX zvanu centra programmatūru bija diezgan pieklibojoša. Par spīti dažu funkciju ērtībai, es brīnos, kāpēc šis domāšanas veids netika ieviests visā lietotāja saskarnē.
Protams, man jāpiemin sava nelaimīgā pieredze ar izejošajiem zvaniem. Visu laiku, kamēr rakstīju šo apskatu, es atgriezos atpakaļ un mēģināju tos palaist atkal un atkal. Neveiksmīgi, tāpēc man jāsecina, ka 3CX izejošie zvani ir kā minimums nestrādājoši. Zvanīšanas kvalitāte arī nebija nekas tāds, par ko būtu jāraksta labas atsauksmes, bet, ja jūs cenšaties vienkārši ātri sasniegt savus klientus, tad, manuprāt, tā ir gana laba.
Ar šo arī pabeigšu šo atsauksmi. Lai gan 3CX zvanu centrs dažos aspektos ir labs, citos tas ir gauži vājš.
Frequently Asked Questions
Man ir savienojuma problēmas
Savienojuma problēmas var rasties tīkla problēmu vai nepareizu ugunsmūra iestatījumu dēļ. Lai novērstu šo problēmu, pārbaudiet tīkla savienojumu un pārliecinieties, vai ugunsmūra iestatījumi ļauj 3CX zvanu centram darboties netraucēti.
Es saskaros ar zemu zvana kvalitāti
Šo problēmu var ietekmēt mazs joslas platums, tīkla pārslodze vai novecojusi aparatūra. Lai atrisinātu šo problēmu, varat pārbaudīt interneta savienojumu un joslas platuma pieejamību. Turklāt pārliecinieties, vai izmantojat jaunākās aparatūras un programmatūras versijas.