Key takeaways
Pros
- Viegli iestatīt un pārraudzīt
- Saprātīga cena
- Liels skaits gatavu savienojumu profilu
- Pieejama un noderīga atbalsta dokumentācija
Cons
- Liels funkciju daudzums nozīmē garāku apmācības posmu
- Zvanu ieraksti ir pieejami tikai caur pieteikumiem
Darba uzsākšana ar LiveAgent zvanu ieraksta funkciju
Jūsu LiveAgent konta iestatīšana ir ļoti vienkārša. Jums tikai jāievada jūsu informācija un uzņēmuma nosaukums, un jūs varat doties tālāk. LiveAgent nepieciešama vien aptuveni minūte, lai visu sagatavotu.
Pēc pieteikšanās pirmais, ko redzēju, bija Informācijas panelis, kurā varat filtrēt, lai tajā vienmēr tiktu parādīta atbilstošā informācija – tā, ko pašlaik izmantojat.
Brīdi apskatījies apkārt, biju gatavs pārbaudīt LiveAgent zvana ierakstīšanas iespējas. Protams, nevar ierakstīt zvanus, ja nav iestatīts VoIP numurs un SIP. Bet nav jāuztraucas, LiveAgent nodrošina šim nolūkam plašu integrāciju klāstu, tāpēc neatkarīgi no tā, kas ir jūsu VoIP pakalpojuma sniedzējs, pastāv labas iespējas, ka LiveAgent to atbalsta. Lai noskaidrotu, kuru no tiem var integrēt, atveriet kreisās puses aģenta paneli, noklikšķiniet uz Iestatījumi > Zvani > Numuri un pēc tam nospiediet oranžo pogu Izveidot.
Man bija savs Twilio konts, tāpēc es to integrēju. Ja jums nav iestatīts VoIP pakalpojumu sniedzējs, LiveAgent zināšanu bāze sniedz noderīgu rakstu, kurā aprakstīta informācija par šo procesu.
Tātad, pēc tam, kad es izvēlējos Twilio, man bija nepieciešams to integrēt. Šim apskatam es pārliecinājos, ka atzīmēju abas zvana ieraksta rūtiņas.
Pēc pogas Pievienot nospiešanas mans numurs tika veiksmīgi integrēts LiveAgent.
Tiklīdz tas tika izdarīts, es pārgāju pie SIP pogas pievienošanas savai mājaslapai, lai klienti varētu ērti sazināties ar mani. Lai to izdarītu, vēlreiz izmantoju aģenta paneli un atvēru Iestatījumi > Zvani > Pogas.>
Jūs varat izvēlēties no piedāvātajām pogām vai izveidot savu, izmantojot attēlu, vai arī izmantot HTML kodu. Lai nesarežģītu, es nolēmu izvēlēties vienu no LiveAgent piedāvāto pogu klāsta.
Varat to nokonfigurēt tā, lai tā labāk atbilstu jūsu vajadzībām, un pēc tam jānoklikšķina uz Saglabāt, un pogai nekavējoties būtu jāparādās jūsu mājaslapā.
Tiklīdz viss bija iestatīts, es biju gatavs sākt atbildēt uz saviem biznesa zvaniem.
LiveAgent zvana ieraksta programmatūras sniegums un lietotāja pieredze
Noklikšķinot uz pogas Piezvaniet Mums manā lapā, tika parādīts uznirstošais logs ar pielāgojamu tekstu, tādējādi jūs kontrolējat, kā klienti uztver jūsu pakalpojumu pat pirms zvana sākšanas.
Mana agenta saskarne LiveAgent lietotnē brīdināja par ienākošu zvanu pieteikuma formā un zvanīšanas paziņojumu, tāpēc varat būt pārliecināts, ka nekad nepalaidīsiet garām klientu zvanu.
Tālruņa zvana laikā es varēju izslēgt savu skaņu, iepauzēt zvanu vai pārsūtīt to citam aģentam. Un protams, pēc zvana beigām es varēju noklausīties ierakstu.
Visi zvanu ieraksti ir mono 32kbps mp3 faili un tie tiek glabāti kā daļa no pieteikumu sistēmas. Jūs varat tos apvienot, pārsūtīt un pievienot piezīmes, tāpat kā jebkuru citu klientu apkalpošanas pieteikumu. Jūs varat pielāgot atskaņošanas ātrumu un lejupielādēt ierakstu, lai to izpētītu vai izmantotu apmācības nolūkos vēlāk.
Viena lieta, kas man pietrūka, bija funkcija, kas ļautu man piekļūt tikai zvanu ierakstiem, neprasot atvērt pieteikumus. Tas varētu būt noderīgi, ja jums ir nepieciešams ātri atvērt vienu konkrētu tālruņa sarunu.
Ja vēlaties informēt savus klientus iepriekš, ka jūs ierakstāt sarunu, LiveAgent ļauj jums to iestatīt kā IVR funkciju. Jūs varat augšupielādēt mp3 failu, izveidot plūsmu, un sistēma to automātiski atskaņos visiem ienākošajiem zvaniem. Ja jums rodas grūtības ar IVR ieviešanu, sazinieties ar LiveAgent klientu atbalstu. Viņi jums palīdzēs to iestatīt vai var to izdarīt jūsu vietā.
Papildus zvana ierakstiem, LiveAgent piedāvā arī visaptverošu zvanu vēsturi un zvanu slodzes atskaiti, lai jūs varētu sekot līdzi visiem sava zvanu centra darbības procesiem.
Cenas
LiveAgent piedāvā četrus galvenos cenu līmeņus – Free, Small, Medium, un Large. Tomēr, zvana centra funkcijas ir pieejamas tikai Medium un Large paketēs, tāpēc es tālāk apskatīšu tikai šīs divas.
Medium
Par $29/aģentam mēnesī jūs varat izmantot LiveAgent Medium paketi, kas piedāvā neierobežotu pieteikumu vēsturi, IVR, zvana ierakstīšanu, 5 SLA līmeņus un līdz 20 nodaļām un vēl daudz ko citu.
Large
Šī cenu pakete ietver visu no iepriekšējās paketes un par $49/aģentam mēnesī paplašina esošās funkcijas un pievieno jaunas uzlabotas iespējas. To skaitā – pielāgotas lomas, līdz 10 SLA līmeņiem, 50 nodaļas un plašākas automatizācijas iespējas.
Secinājums
LiveAgenta zvana ieraksta programmatūra ir daļa no intuītīvas un lietotājam draudzīgas palīdzības dienesta sistēmas. Lai arī sākotnēji jutos samulsis, mana pieredze bija bez sarežģījumiem, un funkcijas bija viegli iestatāmas. Tai brīdī, kad saskāros ar grūtībām vai nebiju pārliecināts, kāds ir nākamais solis, man nebija nekādu problēmu atrast atbildes un secīgi paskaidrojošos pamācības materiālus atbalsta dokumentācijā.
Zvana ierakstīšanas funkcija pati par sevi darbojas kā paredzēts – gluži labi. Jūs varat lejupielādēt savas ierakstītās sarunas nākotnes vajadzībām. Un tā kā visi ieraksti ir saistīti ar apkalpošanas dienesta pieteikumiem, jūs varat organizēt, sapludināt un pārsūtīt pieteikumus, vieglākai sadarbībai ar jūsu klientu apkalpošanas komandu. Lai gan man pietrūka ērtāka veida, kā pārskatīt ierakstus, tas manu pieredzi pārāk daudz nemainīja.
Kopumā LiveAgent ir stabila izvēle, ja runa ir par zvanu centru un zvana ieraksta sistēmām. Tas ir elastīgs un pielāgojams, un nav pārāk daudz, ko vēl vairāk vēlēties.