Key takeaways
Pros
- Lietotājam draudzīga un intuitīva saskarne
- Pieņemamas cenas
- Pieejamas un ērti lietojamas funkcijas
Cons
- Nav priekšapskata uz dažādām ierīcēm
Sākt darbu ar LiveAgent
Izveidot LiveAgent bezmaksas izmēģinājumu ir vienkāršs darbiņš. Jums tikai jāaizpilda informācija reģistrācijas veidlapā un brīdis jāpagaida, kamēr jūsu konts tiek izveidots. Tiklīdz tas ir gatavs, varat piekļūt lapai Darba Uzsākšana.
Šī lapa darbojas kā apmācība vai apskats, ko var veikt, lai iepazītu programmatūras pamatfunkcijas. Es izvēlējos to izlaist, bet jūs vienmēr varat pie tās atgriezties vēlāk.
Lai uzsāktu darbu pie zināšanu bāzes, dodieties uz Klientu Portālu, ko varat atrast panelī pa kreisi.
No turienes jūs dodaties uz tīru saskarni, kur varat pievienot un pārvaldīt visus sava klientu portāla elementus.
Cilne Klientu portāls piedāvā izvēlni, kurā ir zināšanu bāzes raksti, forumi, atsauksmes, ieteikumi un pat pārvaldāmas manu atsauksmju pogas.
Ātri apskatījos apkārt, un jau biju gatavs sākt rakstīt savu zināšanu bāzes rakstu. Klientu portāla Cilnē Zināšanu bāze ir redzama poga + Izveidot. Lejupkrītošajā izvēlnē ir pieejamas iespējas rakstīt rakstu vai izveidot jaunu kategoriju, forumu vai ieteikumu kategoriju.
Es izvēlējos pirmo variantu, kas mani aizveda tieši uz zināšanu bāzes redaktoru. Jau uzreiz var redzēt, ka visa lietotāja saskarne ir funkcionāla, tomēr vienkārša un pieejama. Man nevajadzēja lasīt atbalsta rakstus vai pavadīt ilgāku laiku, mēģinot saprast, kas man būtu jādara.
Viss notiek domājot kopā ar lietotāju. Pat Nosaukuma lodziņš uz jums kliedz, lai jūs neaizmirstu to aizpildīt.
Labajā pusē varat redzēt statusu, vai raksts ir pieejams publiski vai iekšēji, kā arī pievienot atslēgvārdus, aprakstu utt.
Es ar to paspēlējos, lai nedaudz pielāgotu tekstu un pievienotu attēlus, un tad biju gatavs publicēt savu pabeigto darbu.
Rakstu var publicēt nekavējoties vai saglabāt kā melnrakstu. Es nolēmu savu publicēt, jo vēlējos redzēt, kā tas izskatās , kad “palaists”.
Lai apskatītu tikko izveidoto rakstu, es noklikšķināju uz saites tieši zem virsraksta joslas un varēju redzēt, kā mans zināšanu bāzes raksts par ķirbjiem izskatīsies apmeklētājam no malas.
Lietotāja pieredze un funkcijas
LiveAgent var palaist praktiski visās izplatītākajās pārlūkprogrammās, ieskaitot Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox, Safari un Opera. Izmantoju Google Chrome, un pieredze bija bez aizķeršanās vai kļūdām. Īsumā, mana pieredze ar LiveAgent programmatūru bija ļoti gluda. Līdztekus sākotnējai uzstādīšanai, kas prasīja apmēram minūti, viss bija ļoti reaktīvs bez ilgiem ielādes laikiem.
Izmantojot šo zināšanu bāzes programmatūru, varat pielāgot un piemērot praktiski jebko. Izmantojot cilni Dizains, varat izvēlēties dažādus dizainus, kurus vēlāk varat pielāgot, lai lapa atbilstu jūsu zīmola stilam.
Izmantojot LiveAgent zināšanu bāzi, jūs skatāties uz ļoti pieejamu dizainu, kas noteikti patur lietotāju priekšplānā. Jums nav jābūt tehniski izveicīgam, lai tajā varētu viegli orientēties un izmantot visas funkcijas, ko tā piedāvā. Viss, kas nepieciešams lietošanai, ir iekļauts redaktorā, tāpēc nav vajadzības pārāk daudz skatīties apkārt.
Attēlu pievienošana un pielāgošana arī ir ļoti vienkārša. Viss, kas jums jādara, ir jāaugšupielādē attēls un jāpielāgo tas savām vajadzībām. Varat pielāgot tikai pamatiestatījumus vai izmantot papildu iespējas, ja jūtaties gatavs eksperimentiem.
Lieliska neliela funkcija ir alternatīvā teksta josla. Tā ļauj pievienot alternatīvo tekstu attēliem tieši uzreiz, darba gaitā. Tas ne tikai palīdz jūsu SEO centienos, bet jums arī nav jāatgriežas pie tās vēlāk un jārediģē attēls pēc tam, kad jūsu raksts jau ir publicēts.
Forumu izveide ir tikpat vienkārša kā raksta uzrakstīšana. Tā ir lieliska iespēja, ja vēlaties sazināties ar savas mājaslapas apmeklētājiem un atvērt tiešu saziņas kanālu ne tikai starp jums un viņiem, bet arī ar visu jūsu mērķauditoriju.
Jāsaka, ka man pietrūka iespējas priekšskatīt savu zināšanu bāzi vairākās ierīcēs. Man būtu paticis apskatīt tās izkārtojumu mobilajās ierīcēs pirms raksta publicēšanas.
Kopumā lietotāja saskarne ir diezgan intuitīva, tāpēc jums, iespējams, nebūs jāizlasa daudz atbalsta dokumentu, lai atrastu risinājumu. Tomēr, ja nepieciešama palīdzīga roka, LiveAgent atbalsta portālu ar tā zināšanu bāzi ir ļoti viegli atrast, un tas ir pilns ar noderīgiem rakstiem.
Cenas
LiveAgent piedāvā uz abonēšanu balstītas cenas, tāpēc to ir viegli paplašināt un sašaurināt atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.
Free
Šis līmenis ir pilnīgi bez maksas. Tas ietver ierobežotu funkciju kopumu, piemēram, 7 dienu pieteikumu vēsturi, čata pogu, vienkāršākās atskaites un vēl dažas citas iespējas.
Small
Šajā paketē par $9 aģentam/mēnesī ir iekļautas paplašinātas visu bezmaksas versijā pieejamās funkcijas, kā arī vēl citas. Vispamanāmākie ir neierobežotā pieteikumu vēsture, integrācija, izmantojot API, “balto cimdu” iestatīšana un, cita starpā, laika nosacījumi.
Medium
Par $29 aģentam/mēnesī šis abonēšanas līmenis ļauj izmantot visas funkcijas no iepriekšējām paketēm un vēl daudz ko citu. Visnozīmīgākie papildinājumi ir neierobežotas čata pogas, atsauksmju pārvaldība, laika kontrole, sociālie tīkli un reāllaika apmeklētāju uzraudzība.
Large
LiveAgent populārākā abonēšanas pakete maksā $49 aģentam mēnesī. Papildus visām iepriekšējo līmeņu funkcijām tā ļauj iestatīt savu zvanu centru, izmantojot IVR, videozvanus, neierobežotu zvanu ierakstīšanu, zvanu pārvirzīšanu, pārsūtīšanu un daudz ko citu.
Secinājums
Manuprāt, LiveAgent zināšanu bāze ir lieliska iespēja visiem, kas meklē platformu, kas ļautu tiem bez lielām grūtībām izveidot profesionāla izskata zināšanu bāzi. Tā ērtā saskarne ir neticami viegli lietojama. Visas nepieciešamās funkcijas ir rūpīgi izkārtotas tā, lai tās var atrast. Vēl viena lieta, kas jāpiezīmē, ir, ka LiveAgent programmatūrā, cik varēju spriest, nebija kļūdu un tā nemaz neaizķērās. Tāpēc jums nav jāuztraucas, ka jūsu darbu varētu traucēt šādas neērtības.
Kopumā šī ir lieliska iespēja ikvienam, kam nepieciešams lietotājam draudzīgs risinājums ar visām pamata un uzlabotajām funkcijām, lai izveidotu pievilcīgu klientu portālu ar zināšanu bāzes rakstiem un forumiem.
Frequently Asked Questions
Klientu portāla dizainā es nevaru nomainīt noklusējuma galveni un kājeni.
Atveriet Dizains un noklikšķiniet uz Paša HTML. Tur varat ievietot HTML kodu un pielāgot galveni un kājeni klientu portālā. Varat noskatīties detalizētu video apmācību par to, kā nomainīt galveni un kājeni Montana tēmā.
Es lietoju atšķirīgu datuma un laika formātu no tā, kas redzams manā zināšanu bāzes rakstā.
Valodas rediģēšanas loga cilnē Valodas metadati varat mainīt datuma un laika formātu attiecīgajai valodai