Key takeaways
Pros
- Ērta navigācija un perfekts dizains
- Papildiespējas zināšanu bāzes vietnes rediģēšanai
- Vienkāršs, bet koncentrēts rakstu redaktors
Cons
- Tas varētu parādīt dažus pārsteiguma momentus
Darba uzsākšana ar Help Scout
Help Scout ir palīdzības dienesta programmatūra, ko var izmantot kā zināšanu bāzes programmatūru. Tas piedāvā koplietojamas e-pasta iesūtnes iespējas, zvanu centra atbalstu, tiešsaistes čatu, kā arī nodrošina klientu attiecību pārvaldību un e-pasta mārketinga iespējas. Turklāt Help Scout piedāvā dokumentu pārvaldības rīku, kā arī zināšanu bāzes līdzekli. Mēs apskatīsimies pēdējo un redzēsim, cik viegli to īstenot un kā tas kopumā darbojas.
Uzsākt darbu ar Help Scout ir ļoti viegli, jo reģistrācijas izmēģinājuma varsijai laikā nav jāiet caur nevajadzīgiem soļiem. Jums ir jānorāda tikai sava e-pasta adrese, uzņēmuma nosaukums un cita saistītā informācija. Nav prasības sniegt maksājumu informāciju, tāpēc paturiet kredītkarti makā, ja vien nevēlaties tūlīt doties pie maksas paketēm.
Tiklīdz esat pabeidzis reģistrāciju, varat sākt pārlūkot Help Scout lietotāja saskarni un sajust, kas kā notiek. Saskarne ir diezgan labi veidota – vienlaikus tā izskatās svaiga, moderna, bet intuitīva un vienkārša. Navigācija ir vienkārši lieliska, un apmaldīties saskarnē jums diez vai izdosies. Visi nepieciešamie rīki ir novietoti augšējā izvēlņu joslā, kas atrodas informācijas paneļa augšpusē, kā arī sekundārajā navigācijas joslā, kad ir atvērti noteikti rīki.
Tāpēc zināšanu bāzes atrašana ir ļoti vienkārša, tomēr jāņem vērā, ka Help Scout zināšanu bāzes līdzeklis saucas Dokumenti. Tiklīdz augšējā izvēļņu joslā izvēlēsities iespēju Dokumenti, jūs tiksit novirzīts uz zināšanu bāzi un varēsit sākt iestatīšanu. Vispirms ir jānosauc zināšanu bāze un pēc tam jāizvēlas, vai atvērt zināšanu bāzi vai pielāgot mājaslapu. Es izvēlējos otro vienkāršas ziņkārības pēc un biju patīkami pārsteigts.
Lietotāja pieredze un funkcijas
Ar visu lapas iestatīšanu varat tikt galā, pateicoties dažām diezgan plašām, bet vienkārši saprotamām iespējām. Piemēram, pašā pirmajā iestatīšanas lapā varat darboties ar pielāgotiem domēna iestatījumiem, redzamību, zīmola noformējumu, krāsu shēmu, metadatu aprakstiem un atpakaļsaites iespējām. Citas sadaļas ļauj pievienot pielāgotu kodu, veikt lappušu tulkojumus, pievienot saziņas iespējas un vēl šis tas. Tas ir lieliski, jo pārsteidzoši, ka ne visās zināšanu bāzes programmatūrās ir šādas iespējas, un tās tiešām ir nepieciešamas. Tiklīdz esat pabeidzis, varat noklikšķināt uz Dokumentiem un izveidot kategoriju vai sākt rakstīt rakstu.
Organizēšanas iespēja ar kategorijām izdarāma ļoti gludi. Jūs vienkārši izveidojat kategoriju un pēc tam uzreiz varat sākt rakstīt rakstu. Veidojot rakstu, ir iespēja importēt tekstu no citurienes, kas ir diezgan jauki. Pēc jauna raksta izvēlnes izvēlēšanās varat sākt rakstīt tieši pašā zināšanu bāzē. Saskarne ir tikpat lieliska kā pārējā programmā. Help Scout zināšanu bāze rakstīšanai piedāvā tikai pamatrīkus. Tas nav nekas slikts, bet daži lietotāji, kas sagaida kaut ko vairāk, varbūt būs mazliet vīlušies.
Jūs iegūstat standarta rīku kopu, kas ietver formatēšanas opcijas, treknrakstu, slīprakstu, pasvītrojumraktu, saišu un attēlu atbalstu, aizzīmju punktus, tabulas un jūsu pielāgoto kodu. Nav nekā tāda, ko agrāk neesat redzējuši. Citas iespējas ietver noderīgu raksta priekšskatījumu, raksta pārvietošanu uz citu mapi, atslēgvārdu pievienošanu SEO vai saistīto rakstu skatīšanu. Tas pa lielam arī viss. Lai cik vienkārša varētu šķist zināšanu bāzes funkcija, ja to kombinē ar iespēju pielāgot jūsu mājaslapu, tā kopumā var būt ļoti jaudīgs kandidāts.
Publicējot rakstu, būs pieejams vēl viens variants – versiju vēsture. Varat redzēt, kurš lietotājs bija pēdējais, kas rediģēja rakstu un kad. Šķiet, ka papildus šim citu aprakstošu iespēju vairs nav, tāpēc pašas versijas redzēt faktiski nevar. Lai gan tas nedaudz sarūgtina, tomēr ir labi, ka šī funkcija ir pieejama, jo lielākajā daļā zināšanu bāzu programmatūras tā ne vienmēr ir standarta funkcija.
Cenas
Help Scout piedāvā trīs cenu paketes ar dažādiem līdzekļiem tajās. Katra pakete sniedz arvien vairāk līdzekļu un samazina atsevišķu līdzekļu ierobežojumus, kā arī palielina cenu. Bezmaksas pakete nav pieejama. Aplūkosim katru paketi un to, ko tā piedāvā jūsu uzņēmumam.
Standard
Šī pakete maksā $20 mēnesī lietotājam, un piedāvā divas pastkastes, vienu Dokumentu vietni (zināšanu bāzi), līdz pat 25 lietotājiem, tiešsaistes čatu, ziņapmaiņu lietotnē, palīdzības logrīku, pielāgotas atskaites, automatizētas darbplūsmas, klientu rekvizītus, API un vairāk nekā 50 integrācijas.
Plus
Pakete Plus maksā $40 mēnesī lietotājam un piedāvā visas funkcijas no Standard paketes. Papildus jūs iegūstat piecas pastkastes, divas Dokumentu vietnes, bez maksimālā lietotāju skaita ierobežojuma, 25 bezmaksas atvieglotos lietotājus, pielāgotus laukus, komandas, paplašinātas atļaujas, neierobežotu atskaišu vēsturi, papildu API piekļuvi, Salesforce + Jira + HubSpot lietotnes un daudz ko citu.
Pro
Pakete Pro maksā $65 mēnesī lietotājam. Tajā ir iekļauti visi iepriekš minētie līdzekļi, taču jūs iegūstat arī 25 pastkastes, 10 Dokumentu vietnes, 50 bezmaksas atvieglinātos lietotājus, līmeņu atlaides, uzņēmuma līmeņa drošību, HIPAA atbilstību, API ierobežojumu paplašināšanu, pievienošanās palīdzības servisu, atsevišķu kontu menedžeri, konta optimizācijas pārskatus un daudz ko citu.
Secinājums
Help Scout piedāvā profesionālu zināšanu bāzes līdzekli, kas visu dara pareizi. Nav iekļauts neviens papildu pārsteiguma faktors, bet varat būt pilnīgi drošs, ka Help Scout neliks vilties atbildīgākajā brīdī. Ir ārkārtīgi viegli pa to pārvietoties un strādāt ar to, un tas ir viens no svarīgākajiem faktoriem. Teksta redaktors nenovērš jūsu uzmanību no rakstīšanas, un, kaut arī nepiedāvā nekādas atraktīvas funkcijas, tas ir pietiekami līdzsvarots, lai katrs lietotājs varētu izveidot lielisku zināšanu bāzi.
Frequently Asked Questions
Meklēšana Help Scout Dokumentos ir neveiksmīga, kā to novērst?
Visticamākais izskaidrojums ir tas, ka jūsu rakstā nav pietiekami daudz atslēgvārdu vai tajā pilnīgi trūkst atslēgvārdu, kas lietotājiem nepieciešami, lai atrastu to zināšanu bāzē. Mēģiniet caurskatīt rakstus, kurus nav iespējams atrast, un atveriet rediģēšanas ekrānu. Atslēgvārdu sadaļā varat manuāli pievienot atslēgvārdus, kā arī pārrakstīt kādas satura daļas, lai nodrošinātu, ka tekstā ir iekļauti atslēgvārdi.
Kā izveidot rakstu pārvirzīšanu Help Scout Dokumentos?
Ja jums ir jāizveido pārvirzīšana, atveriet savus Help Scout Dokumentus, izvēlieties Pārvaldīt > Dokumenti. Noklikšķiniet uz Pārvirzīšana un izvēlieties Jauna pārvirzīšana. Izvēlieties, kuru URL vēlaties pārvirzīt, un otrajā laukā norādiet jaunu URL. Jums nav jāpārvirza tieši uz Dokumentiem, varat norādīt arī ārējos URL.