Key takeaways
Pros
- Lietotājam draudzīga saskarne
- Pielāgojamas sagataves
- Uzticams klientu atbalsts
- Pieejama bezmaksas pakete
Cons
- Paplašinātās rediģēšanas iespējas ir grūti izprast
- Iespējams, jums būs nepieciešams atbalsts, ieviešot papildu līdzekļus
Zināšanu bāzes programmatūra no Freshdesk ir lieliska izvēle visu veidu uzņēmumiem. Gadījumā, ja nekad agrāk neesat lietojusi šādu programmatūru, nešaubieties. Lietotāja saskarne ir ļoti intuitīva. Pat mazāk tehniski lietotāji var ērti visu uzstādīt un īsā laikā sākt rakstīt zināšanu bāzes rakstus. Es pat uzdrošinātos teikt, ka viņi var paveikt visu procesu, nelasot dokumentāciju.
Arī pašu rakstu radīšana ir ļoti vienkārša. Papildus pamatfunkcijām, piemēram, teksta rediģēšanai un attēlu un videoklipu pievienošanai, Freshdesk piedāvā dažas iepriekš izveidotas sagataves, kas palīdz sākt darbu. Varat arī veikt vienkāršu rakstu optimizāciju priekš meklēšanas programmām tieši Freshdesk programmatūrā. Izmantojot bezmaksas paketi, varat to izmēģināt un noskaidrot, vai šī ir tā programmatūra, kas palīdzēs veidot uzņēmuma zināšanu bāzi.
Darba uzsākšana ar Freshdesk
Bezmaksas konta iestatīšana ir vieglāka par vieglu, un to var paveikt dažu minūšu laikā. Varat izvēlēties šo iespēju vai arī reģistrēties bezmaksas Freshdesk programmatūras versijai.
Ir svarīgi norādīt, ka es visu darīju ar Chrome pārlūku, bet Freshdesk strādā arī ar Safari, Edge un Firefox.
Pēc reģistrēšanās Freshdesk piedāvā iespēju aizpildīt informāciju par jūsu uzņēmumu, lai labāk pielāgotu pieredzi. Tomēr varat arī izlaist šo darbību, ja nevēlaties to darīt tagad.
Pēc e-pasta autentifikācijas jums tikai jāiestata savs konts, un jūs esat gatavs sākt darbu. Pierakstoties jūs sveicina ar informācijas paneli, kurā ir visa nepieciešamā informācija.
Ja vēl tikai sākat darbu, varat paņemt paraugdatus, lai redzētu, kā izskatīsies informācijas panelis, kad lietosit programmatūru. Varat, protams, iztikt bez tā un sākt izmantot reālus datus.
Lai sāktu zināšanu bāzes izveidi, dodieties uz kreisās puses izvēlni un noklikšķiniet uz Risinājumi un tālāk uz Darba uzsākšana.
Šeit varat rediģēt esošās mapes vai izveidot jaunas. Jums ir divas mapes, ar kurām sākt, bet varat pievienot vēl vairāk. Tagad, svarīgākais – varat sākt rakstīt zināšanu bāzes rakstus. Lai to izdarītu, nospiediet pogu Jauns raksts augšējā labajā stūrī.
Freshdesk saskarne darbojas labi, apvienojot daudz elementus vienā skatā bez pārblīvētības. Programmatūra piedāvā iespēju lasīt vairāk par citām tās papildu funkcijām, tomēr, ja vēlaties, varat to noraidīt.
Varat sākt rakstīt savu rakstu no nulles vai izvēlēties kādu no iepriekš iestatītajām sagatavēm, piemēram, Praktisks padoms, BUJ un Lietotāja Rokasgrāmata. Tiklīdz raksts ir pabeigts, to varat publicēt vai nosūtīt pārskatīšanai.
Lietotāju pieredze un funkcijas
Freshdesk zināšanu bāzes izveide bija neticami vienkārša. Programmatūra ir ļoti pieejama un viegli navigējama. Varat izveidot sarežģītus atbalsta rakstus un tehnisko dokumentāciju vai uzrakstīt tikai pāris teksta rindkopas ar atjauninājumiem un jaunumiem.
Viena lieta, ko varētu uzlabot, ir papildu rediģēšanas iespējas. Pirmo reizi atverot teksta redaktoru, par to var izlasīt dokumentācijā. Bet, ja aizvērsit šo ieteikumu, jums būs jāpārlūko atbalsta lapas, lai atrastu pietiekamu informāciju par to, kā tās iestatīt.
Taču, lai izveidotu zināšanu bāzes rakstus, Freshdesk sniedz visus nepieciešamos rīkus. No vienas ērtas un lietotājam draudzīgas saskarnes varat izmantot visas pamata rediģēšanas iespējas plus Ātrās Ievietošanas pogu, kas ļauj pievienot video, attēlus, piezīmes, citu info utt.
Es atradu par noderīgu labās puses izvēlnē esošo vienkāršo SEO. Vai tas parūpēsies par visām Jūsu SEO nepieciešamībām? Nē. Taču šis ir lielisks, jauki integrēts rīks, kas palīdzēs uzsākt darbu pie meklētājprogrammas optimizācijas.
Cenas
Freshdesk izmanto uz abonēšanu balstītu cenu veidošanas modeli. Tiek piedāvātas trīs abonēšanas paketes. Katrā nākošajā paketē ir vairāk papildu līdzekļu, tāpēc, ņemot vērā jūsu vajadzības, varat paplašināt vai sašaurināt izvēli.
Free
Šī ir bezmaksas pakete ar pamatfunkcijām, ieskaitot zināšanu bāzi, pieteikumu apstrādi, analītiku un atskaišu veidošanu, sociālo mediju integrāciju un 24/7 e-pasta atbalstu. Izmantojot šo abonēšanas līmeni, varat izmantot līdz pat 10 aģentiem.
Growth
Jūs varat iegādāties šo paketi par 15 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik gadu, vai par 18 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik mēnesi. Šis līmenis piedāvā visu to pašu, ko pakete Free, bet klāt nāk automatizācija, 24/5 atbalsts pa tālruni, SLA, vairāk nekā 1000 lietotnes, pielāgots SSL un daudz kas cits.
Pro
Pro pakete izmaksā 49 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik gadu, vai 59 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik mēnesi. Šajā uz veiktspēju vērstajā pakotnē ir iekļauti visi Growth paketes līdzekļi, kā arī vidējais apstrādes laiks (AHT), pielāgotas lietotnes, paplašināmi API ierobežojumi, klientu apmierinātības rādītājs (CSAT), klientu segmentācija, pielāgotas lomas un atskaites, daudzvalodu zināšanu bāze, vairāki produkti un citi.
Enterprise
Freshdesk dārgākā – Enterprise pakete ir pieejama par 79 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik gadu, vai 95 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik mēnesi. Šajā paketē varat lietot visus iepriekšējo līmeņu līdzekļus un funkcijas, kā arī papildinājumus, piemēram, neierobežotu produktu skaitu, smilškasti, zināšanu bāzes apstiprināšanas darbplūsmu, botus, mākslīgā intelekta radītus sociālos signālus, IP diapazona ierobežojumus un daudz ko citu.
Slēdziens
Freshdesk piedāvā lietotājam ērtu zināšanu bāzes programmatūru bez maksas, kas padara to pieejamu pat maziem uzņēmumiem. Lietotāja saskarne ir viegli navigējama un darbs ar to ir vienkāršs. Jums nav jāuztraucas par to, ka apmaldīsieties kodu blokos, starp dažādiem mainīgajiem vai mulsinošos terminos. Freshdesk nodrošina, ka klienti, kuriem ir dažādas tehniskās prasmes, var efektīvi izmantot šo programmu, lai izveidotu pamatīgu zināšanu bāzi, kas ir piepildīta ar apmācībām, biežāk uzdotajiem jautājumiem un rakstiem. Attēlu, video un citu multivides failu pievienošana ir ļoti vienkārša, pateicoties Ātrās Ievietošanas pogai.
Vienīgās nelielās neērtības ir uzlabotas teksta rediģēšanas trūkums, ko piedāvā dažas Freshdesk alternatīvas. Tomēr, ja padarbosieties ar saskarni un palasīsiet Freshdesk dokumentāciju, jums nebūs vajadzīgs ilgs laiks, līdz atradīsiet visu nepieciešamo, lai saviem klientiem izveidotu pārsteidzošus zināšanu bāzes rakstus.
Frequently Asked Questions
Man ir problēmas ar iekšējās zināšanu bāzes izveidi
Iekšējās zināšanu bāzes rakstu izveides process ir tāds pats kā ar ārējās. Vienīgā atšķirība ir tā, kā jūs iestatāt pieejamību. Lai izveidotu iekšējo zināšanu bāzi, iestatiet pieejamību tikai aģentiem. Varat pielāgot raksta pieejamību gan jauniem, gan jau izveidotajiem rakstiem.
Man neizdodas eksportēt visus datus kopā
Jūs varat veikt datu lielapjoma eksportu, ja jums ir Konta Administratora tiesības. Atveriet Administrators > Konts > Konta Informācija > Eksportēt. Reģistrētais aģents saņems e-pastā saiti uz Risinājumu XML formātā vienkopus ar konta informāciju.